Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Micsurin #116620 üzenetére

    Vashengeres blokknal nalam mukodott.
    Fel nem ujitotta, de a leszakadt szelep alltal okozott karcokat betomte. Azt nem tudom megmondani meddig maradt benne, mert a tervezett nagyjavitasig kibirta. Azt sajnalom, hogy akkor nem fotoztam le.
    Egy sima szivo dizelmotor a 90es evek tachnikaja. Isuzu.
    Hallahatoan es erezhetoen kommyebben ment a motort, es tenyleg kedvezobb fogyasztasa volt. Evente 50 ezret ment, munkas auto volt. Allandoan terhelt hasznalatban.
    Gondolom, elobb utobb kikopik kihordja ahogy farad az anyag.

    Robogo hajtomube is tettem, lenyegsen csendesebb lett, nem visitott olyan mertekbe. Olaj tipus valtozatlan maradt.

    Ha nem is csodaszer es vilagmegvalto sosem elkoptato urtechnika, de rovidtavon siman mukodhted. Nicasiles hengernel nem tudom mit csinalna. De alapmeretes hengert nem fog gyartani a motorba az biztos.:).

    Mas:
    Suzuki GSXF600 blokkja olaj levegeos.
    Persu neked volt egy eszreveteled az egyik motornal, hogy vizes es nem levegos legalabb.
    Rossz a levegos?
    Illetve van tapasztalat ezekkel a blokkokkal kapcsolatban?
    Tatas motorozasal hosszutavon lenne hasznalva, arra amire amire terveztek.
    Inkabb megbizhatosag erdekelne. Amit cserelni kell azt cserelni kell. Olvasott valaki 100ezres tesztet rola?

Új hozzászólás Aktív témák