- Házimozi haladó szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Köszi a tippeket mindenkinek, kipróbálok majd pár zárt sisakot is, aztán meglátjuk mi lesz a komfortos. Tegnap fél napig bújtam a netet bukósisakok iránt, de szerintem csak jobban elvesztem a témában
-
Shin Chen
tag
válasz
tboy93 #116688 üzenetére
(#116690) duni84 Leírása gyakorlatilag lefedi a sisak felvételi/levételi folyamatot, tényleg bármelyik sisakot választod.
Én is szemüveggel használom, vagy 2x volt amikor "megfeledkeztem" róla és egyben vettem le, hát mit ne mondjak a szemcsim gumis szára("a fülpárna") egy az egyben lecsúszott , csoda hogy nem tört le mindkét szár tőből. Amelyik sisak jó a fejedre, nem fogod tudni egybe le/felvenni vele.
Voltam nemrég a szemészemnél, aki történetesen motorozik és azt ajánlotta tud készíteni olyat hogy egy drótszárú keretbe rakja a lencsét ami bármelyik sisakba megfelel.
Valami potom összeg a keret + a lencse.
Persze ez azt feltételezi, hogy hajlandó vagy egy második szemüveget magaddal hordani, nekem jövő héten kiderül bejön-e a dolog. Ha gondolod megírom a tapasztalatot nekem milyet készített. -
#49155328
törölt tag
válasz
runner 125 #116684 üzenetére
Ja, ha már trollkodok a kolléga szerint.
Apple telefont azt sajnos nem tudok prezentálni, mert csak egy p9 lite-ja van a gyereknek.
El is szégyelltem most magamat.De, ami a lényeg . Ami lett volna a fő kérdésem és hozzátok fordultam: Yamaha blokkos a kicsike és 65db ló húzza!
-
-
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #116686 üzenetére
Race kellett volna, a másik kevés már 110 körül is. Nekem a dupla csomag van, a gyengébbet elsőre kipróbáltam, aztán beraktam az erősebbet (amit a racehez adnak) és az az igazi. Azóta a gyengébbet egyszer sem használtam.
(#116691) geresics egyik kezeddel fogd meg a fülcimpádat felülről, és húzd azt felfelé. Miközben húzod, a másik kezeddel dugd be a füldugót, egy félfordulattal.
-
Geresics
addikt
válasz
Micsurin #116686 üzenetére
Az Alpine lényege, hogy jobban hallom vele a beszédet, mint nélküle, mert a szélzajt szűri ki! Ezt először egy Graz-Pécs útvonalon tapasztaltam igazán, amikor hazafelé (is) tempósan jöttem, és nagy szél is volt, meg unatkoztam is. Bekapcsoltam a rádiót, és full hangerőn kellett hallgatnom, hogy értsem amit mondanak (egy riport volt). Aztán beraktam a MotoSafe füldugót, és csak kamilláztam, hogy miért üvölt a rádió!
Viszont amikor megvettem, először nagy csalódás volt, mert nem szűrt annyit, mint amit vártam. Aztán beszéltem a boltossal, és mondta, hogy kb. az emberek 99%-a nem nyomja be eléggé, és tényleg! Van is hozzá egy bisz-basz, ami erre van (mondjuk én sosem használtam). A lényeg, hogy amikor bedugod, akkor addig kell dugni, amíg a kinti zajok úgy meg nem szűnnek, mint amikor bedugul a füled kb. (én legalábbis ehhez tudom hasonlítani az érzést). Az én hallójáratom eléggé elcseszett lehet, mert a bal fülembe 1mp betenni, de a jobba általában 30-40 másodperc is, mire jól bedugom, és a végén már a francba kívánom az egészet. Aztán elindulok újra (mert jellemzően elfelejtem első induláskor bedugni), és rögtön rájövök, hogy megérte pöcsölni vele, mert utána a beszéd hangtartományt jobban hallod, a szélzaj pedig olyan lesz, mint amikor egy zárt szobában "észleled", hogy kint nagyon fúj a szél! Mivel mi szinte mindig beszélgetünk út közben, így még látványosabb (hallványosabb?) a különbség!
Szóval a lényeg mindig a jó dugás! -
duni84
aktív tag
válasz
tboy93 #116688 üzenetére
mindegyiket úgy fogod fel-le venni, hogy:
- szemüveget leveszed
- sisakot felveszed, becsatolod
- szemüveget "bedugod"
- motorozol
- szemüveget kihúzod
- sisakot leveszed
- szemüveget felteszed
a felnyitható sisakok is le fogják húzni a fejedről a szemüveget fel-le vétel közbenboltban is ki tudod próbálni bármelyiknél, hogy megy-e a sisak fel-le vétel szemüveggel a fejeden, ha nem hinnél nekem
-
Micsurin
nagyúr
válasz
z123456789 #116685 üzenetére
Illetve azért ha van infóm bizonyos fajok mozgási szokásairól amit zavarhatok, akkor próbálom hanyagolni a területüket.
Guruló tankos nyugger banyák a 13. kerületben a lehel piac környékén, akik a halál arcába kacagva rohannak át a 2x3 sávon mint a párthai könnyű lovasság. Na akkor őket tessen kerülni.
Jó azért én is parasztnak éreztem magam tegnap, Tokodnál 60-as tábla "zajvédelem" hülyegyerek mód meg visszaengedem és várom a két bazi nagy durrt.Mondjuk mióta bent a stage1 DYNO azóta nem igazán akar durrogni motorféken, gáz elvételre szól párat és annyi volt köszönte. Nem is bánom ha tehetném ezt is megszüntetném.
runner 125 Hmm passz akkor. Csak haverom DRZ-jét hallom néha aki két utcával hárommal lakik feljebb de nem sokkal durvább mint a CB síp nélkül. Amíg nem üvegelve megy nem tartom durvának, szólok neki cserélje le a dobot a végén még azt hiszik valami kisjány ül a motoron.
Danmoto dob van neki fent ha jól rémlik. Ilyen kicsit ovális kicsit trapéz/háromszög szerű cucc.
geresics, A Zéé köszi ezt megnéztem, a feketéből a Tourból rendeltem egyet hátha bejön ha nem akkor sem nagy bukó. Remélem azért a saját vasam hangját nem fogja elnyomni,
-
z123456789
addikt
válasz
Micsurin #116679 üzenetére
Hehe.
Viccnek jó, de ja... Mondom nálam egyedül ez az egyetlen ami nem megy át a lelkiismeretemen, és ezért próbálok tényleg csak ott menni, ahol akárki mehetne. Illetve azért ha van infóm bizonyos fajok mozgási szokásairól amit zavarhatok, akkor próbálom hanyagolni a területüket. Én az a kis stréber terepkiránduló vagyok szerintem.
(#116680) runner 125
Ha benne van a dB killer is hangos szerintem. Talán ezek az egyhengeres motorok amúgy is hangosabbak. Ha jól emlékszem a z750 plakettjén valami 80 valamennyi dB volt megadva, ezen a mostanin meg 92. Gondolom nem véletlen.(#116682) FPSTunker
Gyűlölöm a simsonokat.
Na, nem kizárt, hogy majd összefutunk egyszer. -
#49155328
törölt tag
válasz
z123456789 #116678 üzenetére
A nagyfiam motorozik zárt pályán.
Nekem egy kalandom volt egy Simsonnal a góré alatt kötöttem ki.
Szóval marad a négy kerék.Kőszárhegy, Ajka vonalon.
A kisebbik fiam megörökölte a 125-ös mx-et.
Őt is elkapta a gepszíj. -
runner 125
nagyúr
válasz
Micsurin #116679 üzenetére
Egy rendes nyitott dob sokkal hangosabb, mint bármelyik Stihl. Mivel van mindkettő, van összehasonlítási alapom.
Településen belül egyik cimborám légvonalban úgy 5km-re lakik tőlem. Folyamatosan hallom ha kimegy egyedül a határba motorozni az YZF-fel, és ő is engem. -
Micsurin
nagyúr
válasz
z123456789 #116678 üzenetére
Aki szerint egy 4T enduro hangos az még nem kelt reggel 7-kor a Stihl hangjára.
pakfong: akkor meg a Delke hangját nem hallom, és feleslegesen költöttem dobra.
Nem, itt a bukó a problémás felvettem a régi IS17-et és meg kell mondjam jobban teljesített. Kár, hogy karcos már mint a bűn és egy plexi + bélés páros árán veszek szinte egy újat.
Vagy esetleg van kimondottan frekvencia szűrős dugó? -
z123456789
addikt
válasz
Topiccsendőr #116671 üzenetére
Yep. Én meg teljesen egyetértek veled. Hozzátenném, hogy más országban lehet, hogy nem, de kishazánkban szerintem nincsenek is olyan mély erdők, ahova ne szűrődne be gépi hang egyáltalán. Vagyis, ami számomra az egyetlen zavaró dolog a terepmotorozásban - hogy "hangos" a környezeti zajokhoz mérten - is elgondolkodtató. Mert bár OK, az a zaj ott koncentrálódik az erdőben, de ahogy mondtam, a sok állat, azért fut ki az utakra is, mert hozzá vannak szokva a gépesített emberhez. (Ettől még hangos a motor az erdőben, de na...az én szememben ez a legfőbb probléma az erdei utakon való motorozás kapcsán. Mert amúgy a letérő, mindent taposó motorozás nem szép dolog.)
Illetve amit írsz, hogy a motorosok (végtelen sok ostoba terepmotoros is van egyébként) véleményeit is lehet végig görgetni, mert én pl. tegnap az egyik csoportban ezt tettem, és ott is volt ilyen hasonló sztori, amit te leírsz az erdőírtással kapcsolatban. Lehet pont ez volt.
Továbbá az egy nagyon jó megfogalmazás részedről, hogy van egy igény, amire a totális tiltás a válasz.(#116673) FPSTunker
Szia!
Endurozgatok, de nagyon kezdő csávó vagyok.
Merre járkálsz majd vele? Pályázás lesz? Szép gép, gratula.(#116675) geresics
Amit írsz az első részben, azzal is totálisan együtt tudok mozdulni. Kijelölt útvonalak, szervezetten, akár díjazva. (Nem mintha nem húznának le elég bőrt rólunk, de ha így menne...)
Kicsit utopisztikusnak gondolom, de szerintem sokaknak megérné a nyugalom. -
duni84
aktív tag
válasz
tboy93 #116668 üzenetére
miért szeretnél felnyitható sisakot? nem lebeszélni akarlak róla (nekem is van egy, használni is szoktam), csak érdekel az indíttatás. nekem ez volt az első "normális sisakom" (nem játszós, hanem amire pénzt is hajlandó voltam áldozni, felnőtt fejjel nem kizárólag a dizájn és ár alapján dönteni), de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor használtam felnyitva. ismerőseim közt vannak sokan, akik felnyitják pl városban/faluban, de ha bármelyik "sima" sisakon a plexit felpattintod, azzal ugyanúgy át tudod szellőztetni a fejed. cserébe a felnyitható sisakok tipikusan picit nagyobbak és nehezebbek, mint a nem felnyitható társaik (ugyanazon ársávban/szolgáltatás sávban). max határátkelőn és benzinkúton nyitom fel, de pl tankolásoknál van, ahol simán elzárják a kútfejet, amíg le nem veszem (felnyitás nem elég), a lakhelyem környékén, ahol rendszeresen járok meg le sem kell vennem, mert úgyis tudják, hogy nem rabolni jövök és fizetek a végén. szóval ha csak összvért keresel első sisaknak, akkor nem biztos, hogy hosszabb távon ki fogod használni a nyithatóságát.
szemüveg barátnak meg mindegyik az, ha a szemüveged szára nem túl vastag és főleg nem hajlik le a füled mögé
akkor is, ha pl gyárilag nem tettek bele egy kis "csatornát" a szemüveg szárnak. anélkül is tök kényelmesek lesznek pár hét után. én spec legutóbb a szemüvegemet vettem a sisakokhoz, nem fordítva
a típusokról meg inkább annyit, hogy menj el a közeledben levő üzletekbe és próbálj fel többet, aztán kiderül, hogy melyik passzol leginkább a TE fejformádra. itt elég jól körbejárják a témát angolul. ha megvan a fejformádhoz passzoló, onnantól mindegy is, hogy mi mit ajánlunk a fórumban
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #116671 üzenetére
A mondandód nagy részével tökre egyet értek, különösen azzal, hogy lehetne ezt okosan is csinálni, és kijelölni szakaszokat, akár fizetősnek is, és azt egy felelős cégnek karban is kellene tartania (üzleti érdek is), és szerintem ez tökre működne. A csúnya ámerikában ez működik csomó helyen.
"A kisgyerekes családokat veszélyezteti a technikai sport" - erről viszont mindig eszembe jut, hogy én is voltam fiatal és hülye, amikor még 250-es ETZ-vel csapattuk a Mecseken a turistautakon. Na, ott bizony volt, hogy egy tempós kanyar túloldalán egyszer csak ott torpant meg ijedtében apa, anya, gyerekek. Nem volt vészes, de egy pillanatra még én is besz@rtam. Persze utána idióta cimborámmal jókat röhögtünk, mert "mekkora király már", és hasonlók. Igen, hülye voltam, nem is kicsit. Igen, olyan helyen mentem anno, ahol rohadtul nem kellett volna. És igen, anno miattam is utálták a motorosokat. Szerencsére ez már elévült, és már tudom, hogy igazi gyökér voltam, amikor azzal az egy bizonyos cimborámmal mentem, mert egymást vittük bele az állatságokba.
A mostani helyzet sem más szerintem: ugyan olyan gyökerek csinálják a f@sságot, mint mi anno. Az pedig, ha a másik oldalról egy a ló túloldalára esett másik gyökér kerül kapcsolatba a motoros gyökérrel, abból születnek az ordenáré üvöltözések, verekedések, feljelentések, és a kevésbé, vagy egyáltalán nem gyökér motorosok boszorkányüldözése. Szerintem. -
vlevi
nagyúr
válasz
fattyu #116669 üzenetére
Szemüveg és fej függő is, mert ha a szemüveg belelóg a fejpárnába, akkor belenyomja a szemüveget az orrnyergedbe, és megőrülsz tőle.
Én pl. ezért nem tudtam huzamosabb ideig használni a kedvenc polárszűrős napszemcsimet.
Inkább vettem napszemüveges bukót, de az a beépített napszemüveg nagyon messze van bármelyik polárszűrős napszemüvegtől.
Ami viszont nagyon jó dolog, mert jelentősen csökkenti a tükröződéseket, hátránya lehet, hogy bizonyos szögekből az LCD kijelzőket, köztük a telefont is nem látod benne. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
etnies #116665 üzenetére
nehany elemet nagyon viccesnek talalok, peldaul a bevezetot.
A kisgyerekes csaladokat veszelyezteti a technikai sport :D a kisgyerekes csaladok is veszelyeztetnek kb mindent, foleg, ha egyszerre sokan jelennek meg ott. Ugyanugy, mint az endurosok. Pl allatokat simogatni, es veletlenul a simogatasert folytatott harcban eltorik az egyik kisallat nyaka, vagy beesik akisgyermek a gorillakhoz. Ilyen horror bevezetot en is tudnek irni, mint latjuk. Azon kivul szegeny endurosok a kifeszitett drotok miatt is veszelyben vannak, amit remelem valami illegalis szarvgyujtesnek raknak ki, az ozeknek, nem azert, hogy lefejezzenek embereket. Remeljuk a legjobbakat.
A kozhangulat amugy is a terepmotoros ellen van hangolva. igy ha egy ilyen cikket elolvas valaki, azonnal nyul a kaszaert, hogy kiegyenesitse, es rohanjon az erdobe. Ha kerdore vonod, miert, akkor jonnek a valaszok, hogy: talajerozio, a madarak koltesi szokasainak megzavarasa, ami azert erthetetlen szamomra, mert azert a csaladoknal is van mit szamonkerni a rengeteg szemet otthagyasaval, meg hogy kb a vilag az roluk szol, senki mas ne oromkodjon ott a kornyeken, ami hangos, mert marcika megijedt a multkor is egy ketutemu robogotol. Az esetet mar jelentettek is az onkormanyzatnal, a polgarmesternek irt levelben, hogy marcika miatt jo lenne, ha be lenne tiltva a robogozas. Ha orszagosan nem megy, akkor veluk vegulis lehet egyezkedni, legyen csak a keruletben betiltva.
Szoval az elobbi viccet tegyuk felre, kerem akinek van gyermeke, es nem ilyen, az ne haborodjon fel. Amit ezzel mondani akartam hogy ha ennyire fontos az erdo mindenkinek, es nem csak egy hazmesterkedes az alapja az egesznek, akkor esetleg tenni kene valamit a klimavaltozas ellen, ugyanis a lucerdok veget jelenti jelenleg is, es kovetkeznek a bukkosok. Aztan ha nem csak ilyen fasz feluletes informaciot olvasgatnank, hogy felhaborodjunk a motorosokon, esetleg megtudtuk volna, hogy a Zemplen kozepen a bukki nemezeti parkban 180 eves erdot vagtak ki. Erdekes, valahogy nem jottek az emberek a talajerozioval.
Objektiven kellene nezni. Lehet ezt csinalni, hogy minden legyen betiltva, csak ha van egy igeny, amire nem valaszolunk, nem alakitunk ki helyeket ilyen celra, akkor abbol az lesz, hogy rendszam nelkul fognak menni emberek barhol, aztan azzal senki nem tud semmit csinalni.
Nem az erdoben motorozast partolom, ha esetleg felreertheto volt, csak maga a jelenseg egyaltalan nem az erdok vedelmerol szol. -
Milyen felnyitható, szemüveges barát, bukósisakot ajánlotok ingázásra, túrázásra aminek viszonylag jó töréstesztje van és ~80e környékén mozog?
-
Geresics
addikt
válasz
etnies #116665 üzenetére
Sajnos nagyon sok az ilyen, és miattuk azokat is megvetik, és talán később cseszegetni is fogják, akik legálisan terepeznek az arra alkalmas helyeket, rendszámmal, biztosítással, stb-stb. Nekem mindig ez volt a bajom, hogy értem én, hogy ő hülye, de miatta engem is sz*patnak majd...
-
válasz
runner 125 #116661 üzenetére
De legalább passzol a kabáthoz
-
runner 125
nagyúr
válasz
#31733248 #116659 üzenetére
Erős az árnyék sajnos, de ezek után én abban bízom, h minimum teniszzoknit látunk makkoscipővel, de B.) opcióként lehet akár tangapapucs is fehér zoknival.
-
#31733248
törölt tag
válasz
zolee5016 #116655 üzenetére
Hú, az a fehér zokni... Esetleg még lehetne szandál zoknival.
-
Geresics
addikt
BMW Driving Experience - ALAPSZINT - #MotorosVandor
(3:58)
A több mint 20 éve működő BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning több lépcsős program keretén belül segíti a motorosokat, ez a videó az ALAP és GYAKORLÓ tréningen készültA felhasználó kérésére módosítva.
[ Módosította: Viktor0610 ]
-
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #116651 üzenetére
Mondjuk a honolásokat fogalmam sincs mennyire pakolja teli.
Hát lehet szétkapom a télen a fűnyírót, abba is nyomtam ilyen cuccot. A szelep vezető eléggé trottyos. De ezt a szezont már el kellene menni neki így. Majd a télen úgy is rájavítok, és megnézem milyen lett belülről.
-
Micsurin
nagyúr
Remélem, mert arra emlékszem ez nem így ment nekem 2 éve.
Egy másik sisak viszont sanszos, hogy kell majd. Ez kegyetlen hangos... hazafelé pályán jöttem kíváncsi voltam a CB-re még nem mentem fel vele érdekes az EXO490 nem volt hangos a Hyon ellenben most az konklúzió az a 130-140 kicsit nagyon más a két motoron.Hazajövet néztem meg, mármint egy 1,5-2 óra pihi után. Direkt mondtam 2-2,1-re tegyék a hátulját a srác csak azért sem oda fújta ahova kértem. 2,4...
Jaja tudom meg kellett volna nézzem, a sárga is rendesen túl volt nyomva.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #116647 üzenetére
ezeket nem ertem, nagyon szetszednek egy ilyen motort, mi tortenik. az olajszuro elott meg van egy szuretlen olajpumpa, szoval mielott ott barmi landol, a pumpa mindet megeszi.
A peldan egy csapagyazas volt, tehat ott terheles is van, megis ugy mutattak, hogy a fem oda is epult. a kompresszio nem tudna valamennyire visszaallni, ha ezeken a helyeken nem rakodna. A csendesedes is az egyre kisebb illesztesek miatt van, tehat a csapagyaknal is biztosan rakodik.
A gombgrafitos szurkeontveny (vashenger) nem annyira tartja jol az olajat, mint a nikaszil henger, ezert ha betomi ez az olaj adalek a honolast a hengerfalon, akkor nem lenne oszinte a mosolyom. leginkabb nem tometnem el semmilyen konstrukcion a hengerfalon a honolasokat. -
Micsurin
nagyúr
Itt az a gondom f*sik a valagam mert még mindig hallom ahogy a kormány leért és elkezdett karistolni.
Na meg így nem sok értelme lesz a pályázásnak sem, nem megszokni kéne hanem a bizalmam a gumikkal és a motorral újraépíteni kb. Mielőtt elnyaltam meg volt az önbizalmam most ez nincs meg pedig ment ez jobban ráadásul a Hyot sokkal nehezebb volt ívre tenni és a BT45 nem is volt ennyire stabil. De most szabályosan kerestem néha a helyem az uton.
Szerintem elfelejtettem motorozni ezalatt a nyugis szinte motor mentes 1-1,5 év alatt. -
McReay
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #116410 üzenetére
Hétvégén toltam egy ~100km-es (idei első kis kör) karikát. Igazad volt, semmi gond nincs vele. Továbbra is úgy megy, mint a veszedelem.
-
ath
senior tag
válasz
Micsurin #116646 üzenetére
szerintem itt a szezon elején nem is kell még nyomni neki. inkább ismerkedős/visszaszokós köröket kell menni, amíg a magabiztosság fokozatosan felépül.
a tankpad meg vékony, attól függően milyet veszel, szerintem a lap vastagsága+a gumók nem lesz fél centinél vastagabb. -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #116644 üzenetére
Az adalék anyag a revatelizáló amivel a fent leírt eredményt elértük. Ha jól emlékszem 6ezer km után szedtük szét. Jó lett volna ha tovább futhat, de a gyártatott hengerfej tömítés feladta. Utána lett egy rendes rekonstrukció. Az olajba kevesebb cucc van. Most betettem egy csere periódusra.
Kíváncsi vagyok mennyire fog párologni és jelenik meg a levegőszűrő házba. A váltó simább mint az Isint Moto2-vel. Kevésbé zajos. Majd a futamidő végefele kíváncsi leszek milyen lesz.
K1200LT-be volt 1,5 cserét toltunk le vele. Az elején jobban teljesített mint a castrol.
A csere periódus közepéig tartotta magát. Fogyás nem volt, járása csendesebb, és könnyebben indult. A félidő után már ezt is csipegette a motor. Viszont tisztábban hagyta a csere után a belső felületet. Első használata előtt a kémlelőn nem nagyon lehetett belátni. Pár ezer Km után letisztult, és tiszta is maradt. Ugye annak nem volt JASO minősítése, nem kellet.5W-50
Nem volt azért rossz.
Zombi motornál is leginkább a külön adalék ami tud érdemben változtatni.
Yamah 125-nél is sikerült az olajfogyasztás mérsékelni, de csak mérsékelni.
Igaz csak később derült ki 4 liter felett fogyasztott.vitte magával az olajat. A szagán lehetett érezni, de még nem színezte meg a kipufogó gázt.
Gondolom az állandó súrlódó felületeket nem tudja érdemben megnövelni. Inkább a azokat a kopásokat kezeli, ahol felpréselődik a fémes felületre de nincs fém a fémen terhelés alatt.
Henger falon karcolás és ilyenek.
Hogy a be nem épült akármivel mi lesz, nem tudom. Gondolom egy idő után összetapad a lebegtetett kosszal és a szűrőbe landolhat. Remélem nem préseli bele a kuplung lamellába
A Merci csapszeges volt. Adalék után az is csendesedett, de rövid távon. Pár ezer km volt amíg hallható hatása volt. Gyorsan kiverte onnan. Igaz volt a blokkba úgy fél milla.
Nem tudom a 2000 utáni GSF az vas vagy nicasil bevonatos. Még nem nyálaztam át a manualt, nem néztem utána.
Olvastam egy állítólagos tesztet, hogy zárt térben járatták órákon át ezt a blokkot, és kibírta.
Persze a Puskás aréna is zárt térnek nevezhetőArról nem szólta fáma, mekkora volt a helység.
Mondjuk ezekbe én már 50-es olajat tennék. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Shin Chen #116631 üzenetére
Nincs meg mindenem ja bejönnek a dolgok olyan 50/60 körül leszek azért van ösztöndíj mert a Kmooc az nagyúr főleg ha a felsőéves haverok szólnak érdemes felvenni.
Ha ilyen f*kodás lesz az őszi félév is márpedig azért sanszos... akkor lehet megfogom azért fontolni a dolgot.
----------------------------------------------------------------
Utolsó képcsere (summoning Geresics / canniball) amit ebben a szezonban kérek. De szerintem végre sikerült értelmes szögből lőni képet kulturált helyen.Összefoglalóba mégse menjen már rendszámmal, ahhoz sok az önkéntes rendőr a világban. Lásd totalcar és a műhelyprnó legutóbb...
[kép]
Azért az őszi csúszásom még nagyon meglátszik azon, hogy mennyire nem merem nyomni neki (Egyáltalán mikorra megy ki a félsz az emberből? Ma nagyon megnéztem azt a kanyart ahol novemberben a vizes úton taknyoltam.) az a 2-2,5 ujjnyi a hátsó szélén egyszerűen nem akaródzott lejjebb menni. Pedig eszméletlenül jó választás lett ez a szett S22 és az r17.hu "szakértőjének" a károgása ellenére is az angol CB csoportos srácoknak lett igaza. Sokkal kezesebb a motor a /70-es gumikkal plusz hátul az eggyel szélesebbel.
Tankra ha teszek gumipadot mennyivel lesz szélesebb? Egy jó centi hiányzik nekem oldalanként, hogy kényelmesen tudjak ráfogni combbal.
A fehér meg még mindig marha jól áll neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #116626 üzenetére
Erdekes ez az olaj, api szabvanyt kapott, igy biztosan elvegeztek rajta az osszes tesztet, pl a beragodast is vizsgalo 4 gorgos tesztet is, dea csodaszerhez kepest nem valami hudenagy a specifikacioja. Azt latni, hogy mindenhova rakodik egyfolytaban, de mekkora retegvastagsagig megy el, es az a reteg hogyan jon le rola, es mit csinal az, ami lejon, arra kivancsi lennek. En zombi motorokba beleraknam, de normalis motorba sosem.
A vizhutesnel azt ertettem, hogy stabilabb homerseklettartomanyban mozog a blokk, ha araszolnal vele melegben, vagy hidegben hasznalnad, de 90 es evekben nem volt alap a nikaszil bevonat, szoval eleg sok motor meg vashengeres, ami elegge meghatarozza a henger elettartamat, mindegy hogyan van hutve kb. -
bjoey
csendes tag
válasz
tboy93 #116635 üzenetére
Uuu, az jól hangzik.
Remélem hamar kapok én is, csak hiába csináltam végig az e-titant, telefonáltam, és holnap reggel bekell mennem a suliba. Mivel online jelentkeztem, ezért mondták hogy a szerződést vigyem be, hogy rendesen alá legyen írva, meg alá kell írnom a vizsgajelentkezési lapot. Szóval akkor kapok időpontot, de örülnék ha még a hétre sikerülne. Jólenne hamar lepörgetni az egészet. -
z123456789
addikt
válasz
gabor128 #116637 üzenetére
Sok tényezős a dolog.
Először is rendőre válogatja. Másodszor, van-e EU-s homologizációja a kipufogónak, street legál é vagy sem. Szerintem ha van E jelzés rajta, és benne van a dB killer, akkor nem szoktak baszakodni vele. Elvileg a mérést is csak közlekedés felügyeleti szerv végezheti a rendőrrel karöltve, vagy anélkül, ezt nem tudom. Ingoványos talaj az biztos. Ha akarnak úgyis találnak olyan kiegészítőt a motoron amibe beleköthetnek. Rebesgették ezt az E jel keresést tavaly, olvastam sztorikat, de közeli ismerősömet nem büntettek meg E jel nélküli plexiért, aliexpresszes fékkarokért. De nincs is sok motoros ismerősöm, az igaz. A minimum szerintem, hogy E jeles kipufogó, olvasható gravírral, esetleg a homologizációs papír mellé plusz dB killer. Aztán csókolom. -
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok.
Szeretnék valamit megkérdezni.
Van egy motorom, amin alkalom adtán szeretném lecserélni a gyári kipufogót egy nem gyárira. Ez a motor megváltoztatásának minősül és bele kéne íratni a műszakijába? Hogy van ez? Ha elkap a rendőr akkor beleköthet hogy nem gyári alkatrész van rajta? -
-
Shin Chen
tag
válasz
Micsurin #116587 üzenetére
Az analízis/linalg-ból ítélve első év végét taposhatod, ha sikerül minden tárgy - ha már ösztöndíjat kapsz azért sok mindent csak nem cseszhettél el - 60/60 -90/90 kredittel miért mennél passzívra?
Én úgy látom a passzív félév olyan mint a (diák)hitel - csak a legvégső esetben, és akkor is kellő körültekintéssel átgondolva. Bár diákmunkát még jó dolog is lehet tanulás közben vállalni , tanulni munka mellett már nem a legideálisabb. -
csongi
veterán
-
Biqci
aktív tag
válasz
csongi #116626 üzenetére
Nem vagyok szakértő, csak használója egy 600-as 2002-es Banditnak. Lég-olajos, két éve vettem kb. 60e km-rel, most van benne kb.70e. A 6. tulaj vagyok, tehát, gondolom legalábbis, hogy van előélete a gépnek. Az olajat nem eszi, húz rendesen, teszi a dolgát ahogy kell. Rendszeresen 10000-nél váltok el, a hegyekben járok vele, szerencsére van itt rengeteg kiváló kanyargós út. Eddig egy index izzót kellett cserélni. Ja, és az üresjelző szenzort átforrasztani, mert melegen nem volt üres jelzésem. Eddig ennyi...
-
csongi
veterán
válasz
Micsurin #116620 üzenetére
Vashengeres blokknal nalam mukodott.
Fel nem ujitotta, de a leszakadt szelep alltal okozott karcokat betomte. Azt nem tudom megmondani meddig maradt benne, mert a tervezett nagyjavitasig kibirta. Azt sajnalom, hogy akkor nem fotoztam le.
Egy sima szivo dizelmotor a 90es evek tachnikaja. Isuzu.
Hallahatoan es erezhetoen kommyebben ment a motort, es tenyleg kedvezobb fogyasztasa volt. Evente 50 ezret ment, munkas auto volt. Allandoan terhelt hasznalatban.
Gondolom, elobb utobb kikopik kihordja ahogy farad az anyag.Robogo hajtomube is tettem, lenyegsen csendesebb lett, nem visitott olyan mertekbe. Olaj tipus valtozatlan maradt.
Ha nem is csodaszer es vilagmegvalto sosem elkoptato urtechnika, de rovidtavon siman mukodhted. Nicasiles hengernel nem tudom mit csinalna. De alapmeretes hengert nem fog gyartani a motorba az biztos.:).
Mas:
Suzuki GSXF600 blokkja olaj levegeos.
Persu neked volt egy eszreveteled az egyik motornal, hogy vizes es nem levegos legalabb.
Rossz a levegos?
Illetve van tapasztalat ezekkel a blokkokkal kapcsolatban?
Tatas motorozasal hosszutavon lenne hasznalva, arra amire amire terveztek.
Inkabb megbizhatosag erdekelne. Amit cserelni kell azt cserelni kell. Olvasott valaki 100ezres tesztet rola? -
zgospel
őstag
válasz
tboy93 #116624 üzenetére
Biztos hogy nagyon hosszú várólista lesz a vizsgaidőpontokért. Még normál esetben is 1 - 1,5 hónap simán volt a várakozás egy időpontért, most meg még feltorlódott 2 havi adag. A kezdeti sokk és lezárások után ezt is azért meg lehetett volna oldani ha akarják, de az NKH a bürökrácia egyik hazai fellegvára, szóval ilyesféle rugalmasságot nem is vár el tőlük senki
Például hogy jóval kevesebb ember mehet egy időpontra, kötelező maszk, tegyenek ki kézfertőtlenítőket, a monitorokat pedig minden vizsga után töröljék át fertőtlenítős kendővel. -
válasz
TheBikerider #116623 üzenetére
Masik kerdes, hogy mennyire lesznek telítettek az iskolák. Kétélű a dolog, mert egyrészt hónapok óta nincs képzés és ennyi idő alatt feltorlódhatott sok ember, másrészt viszont kapásból 2 embert ismerek aki a folyamatban lévő kurzusát nem fogja tudni folytatni anyagi okok miatt a koronavírus okán.
-
-
No, leporgettem ezt az e-learninget par nap alatt, kivancsi vagyok mikor lesz Pest megyeben ujra vizsga.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
etnies #116618 üzenetére
Tökéletes választ kaptál.
Jaja varázsszer. Képes a benzin és olaj keveréket szinte tökéletesen fémmé alakítani és így helyreállítja részben a sérült hengerfal felületeket. Természetesen az alkalmazott eljárás szigorúan titkos és Taschner úr sem kevés pénzt fizetett a pontos eljárásért a gyártónak!
-
zgospel
őstag
válasz
etnies #116618 üzenetére
Taschner kezdte el terjeszteni nagyon, mert állítólag helyreálltja a sérült fémfelületeket. Onnan ismerni fel a Tasi hívőket, hogy a hirdetésekben kiemelik a Xado használatát
-
A Zéé
addikt
válasz
dellfanboy #116612 üzenetére
én azt vettem észre, hogy inkább az van, hogy lassan mindenhol fogynak el a méretek, típusok, utánpótlásra meg vállalni se mer senki semmit. Jártam 5-6 boltban az elmúlt pár héten, kb. mindenhol ez volt.
"Ebből most nincs, talán hónap vége felé", "Az utolsó rendelésünket már stornózták, a gyár se tud időpontot mondani" ... -
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #116609 üzenetére
Ott azért én is megemeltem a szemöldökömet. Ez olyan fajta hibának ígérkezik amit egy szezonon keresztül fogsz üldözni és locsolni rá... vagy szarsz bele aztán ha már megdöglött akkor felélesztetted a mókusokat belül.
csongi Ismerős, purhabbal és facsavarral rögzített hangszórók a Golfomban anno.... jóvanazúgy.
dellfanboy ácsi ácsi most karcos... s ledobta a festéket vagy törött? Horzsolás miatt nem igen divat a gittelés ha meg igen akkor nem egy tenyérnyi felületen kapott egy kis dörzsölést és nem csak a festéket dobta le.
A nyitott dobot mondom újra, ez még csak nem is kínai sport Fakeprovics hanem fogta a leghosszabb fúró szárat és mint én anno a sárgán átfúrta. (Az lett a végeredmény, hogy a BODIS ami túl sok volt eladásra került, a motor meg kapott egy gyári dobot a gányolt helyett...) Nem a sportdobbal lenne itt a gond ha az lenne rajta...
De amúgy meg azt miért kell kiemelni és kiírni, hogy cseréltem benne az olajat és a kopó fogyó alkatrészeket? A szülők sem hirdetik, hogy ők etetik a kölkeiket.
Ez nem plusz, ez alap dolog lenne...
-
zgospel
őstag
válasz
Topiccsendőr #116609 üzenetére
Barátomnak volt Monster S2R, nagyon hasonló tünetet produkált. 6-7 ezer körül volt benne “hullám” mintha kihagyott volna a gyújtás. Nagyon sok mindent végig próbált a specialista (Moto Rosso) mire bő egy év gondolkodás meg szopás után kiderült hogy a kábelköteg volt a hibás, annak a cseréje oldotta meg. De addigra már szinte minden más ki lett cserélve, rengeteg pénz meg elköltve. Utána viszont kurva jó volt a motor. Annyira hogy össze is törte
Ahogy Mucsi mondja a vízszerelős szerepében: “megmondom magának az őszintét főnök, ha az időt nem sajnálja akkor majd a pénzt fogja”
-
Xaels
félisten
válasz
dellfanboy #116612 üzenetére
Jó lenne mert komoly dzsekit meg bukót szeretnék és azok nem olcsók. Egy Segura bőrdzseki (mert a kesztyűjüket nagyon szeretem) meg egy Icon Airflite lenne a motorhoz illő tükrös plexivel.
-
Chris0321
veterán
válasz
dellfanboy #116611 üzenetére
Ez a nyitott kipufogó nagy divat mostanság, fenn vagyok face-n pár autós csoportban és még a dízelre is ilyet akarnak rakni. Egy DÍZELRE!!!! Soha nem lesz jó hangja mert dízel!
-
dellfanboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #116609 üzenetére
elolvasva azt a hirdetest, kezdem azt hinni, hogy az a motor, tenyleg nem zsakbamacska, hanem egy zsakbaOroszlan aki siman lemarcangolja a penztarcad. elvileg a gep bal oldalan is vannak karcok tenyernyi meretbe, csak errol se foto se semmi. es megis kinek a tenyere? egy kisbaba-e vagy vmi kunta kinte niggere? kivancsi vagyok a ki diagnosztizalta a problemat tulaj? vagy vmi fb szerelo? de amugy nyitott kipu? minek? fel szezonos gumik? ok mi a dot? karbonfolia? xado olaj az erteknovelo? mar most sajnalom azt a balekot aki ezt megveszi
-
Xaels
félisten
Holnap munka után megyek bankba, a pénz meglesz már, de a motor egyelőre kérdéses. Amit kinéztem kétséges, valaki már lefoglalta de még vár a hitelre, azt mondta az eladó ha nem lesz belőle semmi akkor 1 hét múlva érdeklődjek. A kisebb japánokat amiket parkolóba tettem már elvitték, a sérült motort amit nézegettem még úgy döntöttem nem csinosítom vissza gyári állapotba mert kitudja mi ment el a "motorház alatt". Alkudtam egy Road King-re is ami éppen határeset így költségek tekintetében de akkor a bukóra, dzsekire és ruhára szánt összeg csorbul.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
csongi #116605 üzenetére
Nyitott kipufogó. Fordítok, fogta a fém fúrószár és szétgányolta a gyári dobot. Szebb hangja lett? Nem, ocsmányabb lett? Egészen biztosan.
Az ára meg na még azt hittem én vettem drágán az öreg lassan youngtimer korú Hondam átírva leszervizelve 600-ért.
[kép] utána meg megláttam ezt. Nem is értem, hogy gondolja ő eladja mert f*sik a picsája, hogy a kukacossal motorozzon de el meg eladja... elég volt mára a netből.
-
Micsurin
nagyúr
Azé a hazai motor árazásokkal vannak bajok, de legalábbis a fejekben biztosan.
"igény szerint le cserélem" ...nem kösz inkább a gyári alkatrészekkel kérném.
zgospel + Baboss 94: Köszi szépen!HJC FG-ST-je van valakinek? Mennyire zajos azzal a púppal a búbján?
Persu neked is köszi közben elsiklottam a válasz fölött.Kicsit komolyabb dolgot vártam volna a megnevezés mögé.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
rayoliviero #116595 üzenetére
Vásárlás előtt,itt vagy más motoros fórumon érdemes kérdezni,hogy ki/mit használ láncra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest