- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz gabor128 #84677 üzenetére
Nem túl alacsony. Kérdés, hogy hol van a lábtartó?
75LE-vel akár két személlyel is lehet túrázni, hegymenetben, autópályán egyaránt. Mondjuk nem elhanyagolható kérdés, hogy milyen motor? Milyen öreg? Milyen állapotban van?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gabor128 #84679 üzenetére
Hát itt egy okos azt mondta egyszer és igaza volt, hogy normál A-ból B-be közlekedéshez kb. 40LE elég. Ennél több, már csak a vigyorgáshoz kell.
Amúgy a GSX-R-nek és az SV650-nek nem sok köze van egymáshoz, attól függetlenül,hogy mindkettő Suzuki.
Mondanám, hogy V-Strom 650 -et próbáld ki, de a fenti kettőből látszik, hogy sportosabb vonal tetszik. Nem marad más, mint a hayabusa. Esetleg nézz meg egy bocit. GSX-F 750, esetleg az újabb 650....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Lomha 8V
addikt
válasz gabor128 #84679 üzenetére
Mielőtt beleugrasz a sport(os)motor vásárlásba, egy jótanács. Ha meglesz a jogsid, bérelj egy ilyen motort és menj el vele egy egész napos túrára. Ha úgy szállsz le róla este, hogy a pokolba kívánod és még koponyaüreged is fáj, akkor majd nézz más stílusú motort. És kezdj el motoros oldalakat követni, hogy legyen egy kis alap fogalmad a motorokról, mert ahogy a többiek is írták, a GSX-R és az SV Makó - Jeruzsálem viszonyban van egymással. Vagy kérdezz itt, az utóbbi pár hétben egész vállalható lett a társaság.
-
zgospel
őstag
-
Xaels
félisten
válasz gabor128 #84721 üzenetére
A motorozás az érzelmekről szól, mindenkiből más érzelmeket vált ki. Ettől függően mindenkinek mások az igényei. Van aki 40lóval is nagyon boldog tud lenni, van akinek a 200 is kevés. Van akit lerobbantani sem lehet az év 365 napjában időjárástól függetlenül és van aki csak adott körülmények között indul útnak. A saját vágyaidra hallgass, a saját elképzeléseid kövesd és csak magadnak akarj megfelelni. Lehet az egyik motor kényelmesebb vagy erősebb vagy... de ha nem tudod szeretni, élvezni igazán akkor értelme sincs igazán.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz gabor128 #88706 üzenetére
Tajekozatlan markabuzik allitjak.
Mert markabuzi csak ugy lehet az ember, ha tajekozatlan. Ezert ez az allandosult szokapcsolat.Viszont nem lehet markakra bontani a megbizhatosagot. Minden markanak vannak jol sikerult szeriai, es kevesbe jol. A szeriakon belul pedig tovabbi agazasok vannak, minosegbiztositasi hullamzasok...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz gabor128 #88762 üzenetére
És ezen belül melyik évjáratot? Megbízhatóság szempontból én csak jókat tudok mondani a suzukiról. 2005 óta a második gsxr-t nyúzom (sacc 90e km, ebből kb 10e nyél gázon) és hibával még nem voltam szerelőnél , csak karbantartás miatt (ebből viszont volt bőven). Van rálátásom sok gsxr-re üzemszerű használat közben (nem túra) és jól bírják nagyon. Ettől függetlenül ez még így is túl kicsi minta. Nem gondolom hogy különösebben megbízhatóbb lenne mint a többi japán.
Bármit is veszel egy dologra fgyelj. Az összes sportmotornak van egy nagy csapdája. Végsebességig atom stabilak és precízek. Elhitetik a kezdővel hogy jól motorozik, közben meg gyakori hogy közel sem. Emiatt nagy alázattal érdemes már egy kezesebb 600ashoz is közelíteni. Gyakorlásra pedig érdemes sok időt fordítani, kifejezetten ajánlott a hazai versenypályák sűrű látogatása.
"A Hondánál az nem tetszik hogy a kipufogó az ülés alá van berakva."
Az első jobboldai esés után már lehet hogy szeretnéd
"Egyébként még azt tanácsolták, hogy vegyek inkább túra vagy naked-et"
Mire szeretnéd használni a motort? Sportmotor inkább sporteszköz, pályamotorozásra az igazi. Közlekedni, túrázni kevésbé jó, de ha fizikailag jól bírod, jó erre is. Kényelmes az nem lesz egyik sem.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz gabor128 #88813 üzenetére
"Igazából közlekedésre kell, esetleg munkába elmenni, vagy MO-on valahova (pl. Balaton, vagy valami rendezvényre) ellátogatni, illetve majd néha kilátogatnák pályára is, mint amatór, kipróbálni. Hosszú túrákat nem tervezek egyáltalán."
Nah ebből az utolsóra jó választás, minden másra kb. nem.
Nézz sport-túrát, azzal lehet hosszú távokat is csapatni, dobozolható, utasnak is kényelmes, neked is és ugyanúgy megállja a helyét hobby szinten pályán is.
Yoda azért elég keményen tolja (páylán is), ő lement fél cm-es, pályázáshoz alakított szivacsüléssel az Adriára, de ez extrém eset. Biztosan állíthatom, h 9/10 motoros nem tette volna meg, vagy inkább Pécs környékén azt mondja h "áh, elég nekünk a Mecseki látkép is"..
Bár már puhul , nem rég vett egy maxirobogót mellé ő is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz gabor128 #88813 üzenetére
"Igazából közlekedésre kell, esetleg munkába elmenni, vagy MO-on valahova (pl. Balaton, vagy valami rendezvényre) ellátogatni, illetve majd néha kilátogatnák pályára is, mint amatór, kipróbálni."
Valami sporttúrát keress!
Ha már rendezvényekre is akarsz menni, akkor ajánlom figyelmedbe a motoros rendezvény-naptárat!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz gabor128 #92740 üzenetére
Kezdőként kamerára hajazol? ( csak viccűtem, miért ne lehetne... Egyébként milyen vasad van? )
Fórum kereső kidobott néhány hozzászólást. Olvasgass, aztán majd írnak a szakik, nekem is még csak tervben van egy kamera ( szintén kezdőként )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
válasz gabor128 #92740 üzenetére
Kezdetnek itt egy összehasonlító teszt: SJ5000X vs Gopro 4 Black vs Sony AS200v vs Xiaomi Yi.
Azonban ez nem mai kamerateszt, szóval azóta megjelent egy rakás új kamera. A legfontosabb kérdés talán, hogy mennyi a maximum, amit szánsz a kamerára? Amíg ez nincs meg, addig kár egyáltalán keresgetni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chrys_
addikt
válasz gabor128 #92740 üzenetére
FullHD felvételhez is érdemes 4K-képes kamerát venni és a rázkódás elektronikus kiszűrését bekapcsolni (ez fullHD felbontásig kapcsolható). Pl. az SJCAM SJ7 Star elég jó képet produkál, de a kamera nem ajánlott, mert a hang még a külső mikrofonnal is gyalázat. GoPro lesz jó. Igaz, hogy drága, de azzal legalább jó lesz a felvétel.
-
imrufo
tag
válasz gabor128 #93788 üzenetére
Szerintem ez olyan sok mindentől függ, hogy csak találgatni lehet. Kb. 50.000 és 1.000.000 között valahol.
Egyszínű legyen vagy mintás, egyszínű, de matricázva, alapszín vagy matt, metál esetleg gyöngyház, netán flipflop?
De mivel az én motorom is most lett fényezve, azt meg tudom mondani, hogy mennyibe fájt.
Megközelítőleg 300 körül járok úgy, hogy a tank még nincs benne.
De teljesen egyedileg saját kérés szerint kialakítva. Minden felirat ami matrica volt, az fényezve van. Egy csomó olyan műanyag elem is fújva lett, ami gyárilag sima műanyag volt. Tankkal együtt olyan 350 körülre tippelem a mutatvány végét...
itt van, hogy miből mi lett.
Az meg hogy a színösszeállítástól ki mekkora rókát dob, az most nem releváns. -
imrufo
tag
válasz gabor128 #93851 üzenetére
El tudnék viselni egy K5 Gixxert, de ez "csak" egy TL1000R lesz ha kész lesz.
Nekem be van csípődve egy kicsit a vasember féle piros-arany kombináció, úgyhogy az idomokon kívül is minden alkatrész piros-arany.
Matricával nincs semmi gond, sosem bántotta a nap, nem fakult vagy ilyesmi.
De a gyári matrica készlet több mint százezer lett volna a motorra. Így sem lesz olcsóbb, de egyedi lesz, és van rá esély hogy nem nagyon fog egy ugyanilyen szembe jönni mikor hasítok. -
V.Stryker
nagyúr
válasz gabor128 #95662 üzenetére
Nekem 750-es Suzukim van és hidd el, hogy ez a világ legjobb motorja!!! Soha semmi baja nincs, csak tankolok bele, de abból is keveset, mert ilyen 3,5 literrel el van ha nyelezem akkor is. Gumit cseréltem mondjuk rajta, nagy kiadás volt, bár haver mondta,hogy az se kell,mert Suzuki.
A Hondán minden szart kell csinálni, gyertyacsere, olajcsere, állandóan szelephézagot ellenőrizni, szerintem inkább arra megy rá a gatyád.
Én csak Suzukit vennék, mert a szomszédnak is bevált a Swift.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
etnies
senior tag
válasz gabor128 #95662 üzenetére
Szia!
Ha kezdő motoros vagy, akkor nem ajánlom ezeket a rakétákat, mert:
"Modern hatszázas sportmotort, sőt, úgy általában modern sportmotort utcai használatra vásárolni szerintem teljesen felesleges. Nagyon hosszú vita ez, amit indíthatunk onnan, hogy ezres (nem kell forgatni, de túl erős) vagy hatkilós (nem túl erős, de folyamatosan forgatni kell) jobb-e utcára, vagy hogy kell-e egyáltalán 100 lóerőnél erősebb motor. Lebeszélni meg sem próbállak róla, a szupersport motorok mellett szól ugyanis, hogy nagyon komoly futóművük, vázuk és fékrendszerük van, simán hívhatjuk őket műszaki remekműveknek."
Már megírták helyettem.
Ha fiatal vagy és tapasztalatlan, van rá komoly esély, hogy ez lesz az utolsó motorod, továbbá ezek igazából arra alkalmasak, hogy elmenj a közeli fagyizóba vagy dolgozni, majd feszíts a motor mellett.
Utcára kurva kemény a futóművük és nem lehet velük lassan menni. (kérdezd meg pl. Persuadert )Ismerek egy-két nagyon elszánt arcot, akik képesek egész nap ilyen motoron ülni, és nagyokat túrázni, de nem ez a jellemző.
Ha ilyen régi gépeket nézel, akkor gondolom nem vastag a tárca.. Ezek eszik a gumit, láncot, mindent. Ha eldobod, akkor az idom vagy ótvarul lesz javítva vagy százezret rádobhatsz (léteznek pályaidomok, azok olcsóbbak, de nem is néznek ki olyan jól)"önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gabor128 #95720 üzenetére
Megvan a nagymotoros jogosítványod?
Amúgy nem a vállad, hanem a csuklód fárad el és ha elfárad rossz a testtartásod. A motor sose hibás!
Nekem a kipufogóban lévő pillangószelep ki van vágva, így sose lesz baja.
Amúgy frankón ne vegyél sportmotort. Én valami egyhengeres japán 250-es gépet javasolnék. Azoknak tud kevés baja lenni és neked egész biztosan arra van szükséged, hogy megóvd magad a haláltól. Ugyanis bármikor kicsaphatják ezek a nagy vasak a pillangószelepet a kipufogón keresztül és a keresztülátalhuzalós forgattyútörvények miatt visszapördülve beleáll a hátadba. Többek között ezért szokták a bőrruhák hátára azt a púpot varrni, hogy ettől a pörgettyűvisszacsapástól védje a gerincet.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vendingo
veterán
válasz gabor128 #95742 üzenetére
Amúgy h-h egyből gyorsaságit szeretnél? Mire fogod használni? Csak motorozgatnál, vagy mennél pályanapozni is...?
Eléggé kényelmetlen tud lenni a futómű, üléspozíció, cserébe gyors, amit kezdő jogsival biztos nem fogsz magabiztosan kontrollálni.
Személyes véleményem az, hogy szerintem kezdj valami jámborabb géppel, ami kényelmesebb, könnyebben uralható. Nem csak egyenesben kell tudni húzni neki.
Nem azt mondom, hogy meghalsz, ha ilyet veszel, csak könnyebben elszalad veled a ló amit nem biztos, hogy te fogsz irányítani.
Hidd el, hosszú évek, mire egy gyengébb, egyszerűbb gépet is kitudsz motorozni.
Én pl sv650s-el kezdtem, nem egy erőgép, de messze a legjobb döntésem volt, hogy nem 100-120 lovas gépre ültem, mint ahogy eredetileg terveztem. Azóta váltottam, még gyengébb gépem lett, de még most is van bőven mit tanulnom. Pl a száguldozás, amit annyira szerettem, már rohadtul nem érdekel. Szeretek élniHa gyorsaságiba vagy belebuzulva, akkor úgy is azt fogsz venni. Sokan kezdték azzal, még mindig élnek.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz gabor128 #95742 üzenetére
Mindegy mit veszel, a csuklódon fog múlni hogy fogsz vele motorozni!
A hülye leszel vele akkor 400 35 lovas géppel is elfekszel, ha meg nem akkor egy 150 pacis motorral is simán lehet menni.
Nem egy, két gyerek volt már aki 1000 gépet vett friss jogsival, aki azt hitte király és nem tisztelte a gépet hamar el is dobta, aki finoman megy vele, fokozatosan tanulgatja mit hogy lehet rajta az mai napig használja.
Kimotorozni úgy sem fogod csak megtanulod mik a határaid és a gépé.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Juliuska
senior tag
válasz gabor128 #95662 üzenetére
Tekintettel a választott motortípusaidra és az évjáratokra (=05-06-os gixxer, Honda), úgy gondoltam, nyikkanásommal segítem picit a tisztánlátásodat: a GSX-R egy (az akkori kornak megfelelő) ízig-vérig sbk motor, amivel minden szégyenkezés és gond nélkül tolhatsz pár tiszteletre méltó karikát akármelyik ringen, aztán ugyanilyen problémamentesen haza is visz, mert mind a 2 területen szépen megállja a helyét, szemben a 600F-fel, ami meg inkább utcára tervezett legsportosabb motor. Mivel ennél az üléspozíciót nagyon eltalálták, érdemes elgondolkodni, mi lesz a leendő motorod sorsa: túrázol, városozol, szerpentinezel, pályázol...
Mivel volt szerencsém mindkettőt kipróbálni, a 600F kényelmesebb volt, a kis gixxert pedig több feladatra tudod használni, mert érezhetően "vehemensebb" (=élvezetesebb) kétkerekű. Ha számít a motorozási faktor, nem kérdés, hogy gixxerben kell gondolkoznod, ha a kopó-fogyó alkatrészek és a szervizelések költsége is fontos, akkor meg pláne! Olvastam egy hozzászólást, amiben az olvasható, hogy ezek aztán "eszik a gumit, láncot, mindent" Na, ez féligazság! Tapasztalatból mondom: ha nagynál is nagyobb a sebességed vagy, ha rossz a futómű beállításod csakis akkor "eszi" a gumijaidat egy motor. Mivel a GSX-R alatt jobb futómű van, jobban le is követi az út egyenetlenségeit, vagyis lefordítva: a lelket is kirázza belőled, ha nem vagy elég kemény. Ha viszont barinőt is viszel magaddal, a 600F-nél fog kevésbé nyivákolni, mert annak futóműve "túrásabbra" van hangolva.
A GSX-R megbízhatóságáról csak annyit írnék: 12 éve használom a nagy tesóját, de engem sz@rban még egyetlen egyszer SEM hagyott! A többit Rád bízom. Csak ügyesen a motor választásnálÉlj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz gabor128 #98155 üzenetére
Kerülnek annyiba a legalapabb cuccok is, hogy a ceglédről pestre feljövés nem tétel az ügyben. Pesten vannak és olcsóbbak többségében az ilyen üzletek.
Ha nagyon számít az ár, akkor superzone.Szerintem 100 alatt nem fog kijönni a kabát + nadrág + csizma és akkor nem vettél drágát.
Bőr kell vagy cordura? Milyen motorod van és mire használnád azt a motort? (pályázás, városban szaladgálás, helyik fagyizó elé letámasztás...?)
-
Djuree
félisten
válasz gabor128 #98155 üzenetére
kabát 30, nadrág 30, csimma 20. és ezek akciós árak, ha nem akciós akkor inkább a másfélszerese. de ha pályázni kell akkor sokkal drágább cuccokat vegyél. ja és ez cordura, a bőr drágább...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Micsurin
nagyúr
válasz gabor128 #99679 üzenetére
3M-es talpat nem fenntartani művészet hanem levenni. Úgy felgyógyul mintha gyári tartozéka lenne a sisaknak. Én is tartottam tőle, de nagyon masszív!
Megtartja az másfélszer annyinál is. Annyival nem mehetünk igaz@zgospel: Jó írás, jó volt olvasni! A MotoSundayos pridehuszárokat nem akarod leváltani? Téged szívesebben olvasnálak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz gabor128 #99679 üzenetére
Ki ne lyukazd bm
Megtartja, de ha nagyon parázol, akkor vegyél egy damilt és kösd biztosítás képen a bukósisak zárjához.
(#99682) Micsurin Nagyon egyszerű leszedni: rámész hajszárítóval, amíg rendesen felmelegszik, utána egy kenő késsel lefejted, mint a megolvadt gumicukrot.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Chris0321
addikt
válasz gabor128 #102696 üzenetére
Hello.
A benzinben lévő etanol miatt rozsdásodhat be a tank annak ellenére, hogy tele tankolva lett eltéve ősszel. Nekem egy öreg Trophy-m van, jelenleg felújítás előtt. A tankja elég rozsdás mert benne maradt a benzin, én elküldöm egy céghez ami gyantával vonja be a belsejét így a tank rozsdásodásától nem kell majd tartanom. Érdemes kijáratni teljesen a rendszerből a benzint ősszel. Ebben a cikkben írnak valamilyen üzemanyag stabilizálóról, egy próbát megér.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mesterséges intelligencia topik
- Yettel topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- OLED TV topic
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- PlayStation 5
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- DXRacer használt szék eladó
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!