-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vhiktor
nagyúr
Nem teljesen vakítás, mert tök jó videó.
Én csak arra reflektáltam, hogy amiket mutat színek mérését annak semmi köze a valósághoz. De mivel mindegyik projektor esetében ez a helyzet a videóban, így természetesen valamenyire mégis összehasonlíthatóak. De a kontraszt aránnyal így is vigyázni kell a műszer miatt, főleg egy jvc esetében, mert azt a szintet nem tudja megmérni.Szóval megmérem a fehéret a C6-al vagy C5-el (teljesen mindegy) beépített korrekcióval és megmérem specrtoval, a spectro teljesen mást fog mérni és az a valós amit a spectro mér.
Itt egy TCL miniledet mértem (ráadásul ehhez volt direkt korrekció a szoftverben),itt az eredmény:
A reference meter az a jeti specbos 2501, a profiled meg a C6 beépített korrekcióval, majdnem deltaE 3 a különbség a 2 műszer között.Itt egy oled
-
péjé
őstag
válasz
Vhiktor #66897 üzenetére