-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szaszlaci
addikt
válasz Maddoxtomi #6444 üzenetére
Nem, nem másik árkategória. Másik felhasználási kör. Kültérre pl. valami olcsó prezis vetítő jó lehet. Elég fényes, igaz alacsony felbontású, 4:3. A képe se egy tökély.
A K330-nak kevés a fénye, max egy olyan másfél méter széles, fehér vászonra lehet elég. Viszont ami a nagyobb baja, hogy ennyi pénzért sokkal szebb képű, de lámpás gépet lehet kapni.
Mint például a W700, ami nem rossz. (3D-re is jó lesz.)
Az az 500 Lumen inkább olyan 300 körül van. A 2200 sincs annyi, de biztosan több, mint 1000. Legalábbis az élete első felében.
Ez a kettő az, amit én is tudtam volna mondani, ha újat szeretnél.
A H5360 színei állítólag jobban hasonlítanak az eredetire, de ez nem azt jelenti, hogy a W700 rossz.Használtan pedig hát ami éppen van. Sejthető, hogy ott magasabb kategóriájú gépet kaphatsz a pénzedért.