Hirdetés
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorian
félisten
Végpontozás menetét valaki leírná röviden? Van valami ábra szürkeárnyalatos meg fehér csíkokkal, ahol a fényerőt addig kell csökkenteni, hogy a legsötétebb utáni szürke csík már különbözzön kicsit a legsötétebbtől, a kontrasztot meg addig csökkenteni, hogy a legfényesebb előtti fehér csík még ne égjen ki? De a lámpa-fényerő állítása hogyan jön a képletbe?
-
makkmarce
őstag
válasz
Biga123 #53197 üzenetére
szerintem egy használható és olcsó belépőszint. Én azért azt vettem, mert azt se tudtam, tetszeni fog e a projectorozás. Mindegyiknek márkának van baja bőven, itt inkább az a kérdés, mik a preferenciák.. Jobban érdekel a fekete, vagy zavar e a szivárvány, vagy zavar e a rácsosodás, mennyire világosba akarod használni, van e már kész denevérbarlangod hozzá.. megannyi kérdés. Optoma szerintem kb az azonos áru benq-val van egy szinten, de majd szólnak mindjárt, ha nem így van
.
-
6120
tag
válasz