Hirdetés
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
A projektor gyári tápkábeljét érdemes lecserélni? Ha igen, milyen ajánlott?
-
daninet
veterán
Megpróbáltam állitgatni a frekvenciát amit több kevesebb sikerrel hoztam össze, mivel egy chromecast és egy xbox áll rendelkezésemre, a laptopon csak usb c van, dongle nincs.
Tisztán hallható a ventillátor süvitése, az nem ad hangot. Tisztán hallható a szinkerék felpörgése sötét után, az sem ad hangot ami elkülönithető a ventitől.
Szétszedtem, mert miért ne. Teljesen pormentes belülről ami egészen meglepő, egy év után, a tetején rendszeresen áll a por.
Azért belülről eléggé chinesium az egész, a gyártás során megkarcolódott lemez (ugyan az a szürke lemez amiből a számitógép házak vannak) elkezdett korrodálni foltokban. A DLP szinkerék egy darab ultrahanggal hegesztett műanyagban házban ül, a tengely vége látszik ki. Külön nem javitható látszólag.