Hirdetés
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Sziasztok!
Lehalt az izzó a Sony VPL-ES3 céges projektorunkban, és felmerült, hogy jó lenne helyette egy új. Mármint nem új izzó hanem új projektor.
Ez egy 800x600-as 2000 Ansi lumenes 300:1-es gép volt, ehelyett szeretnénk valami normálisabbat, mert nem nagyon voltunk megelégedve vele. Jó, mondjuk nem vászonra vetítettünk vele, hanem sima dipára, gondolom ez azért közrejátszhatott. Egy kicsi tárgyaló(cská)ban használtuk, kb 3.5 méterről vetített egy kb 2.3 méter átlós képet, és többnyire térképeket (mondjuk ortofotóval együtt) meg szöveget vetítettünk rajta (meg persze néha volt egy két film is).
Elkezdtem böngészni a projektor kínálatot és hamar rájöttem, hogy kevés vagyok hozzá, úgyhogy ezúton érdeklődnék, hogy mit javasoltok erre a helyre és célra?
Üdv!
-
ripla
addikt
válasz
yodamastah #3635 üzenetére
én 1 ilyenre gondolok amúgy: