- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- 3D nyomtatás
- Gaming notebook topik
- Mini PC
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bollokcs80
Korrektor
Végül az alternatív telefonszámon bejutottam, köszi a segítséget mindenkinek!
Kellemes Ünnepeket! -

-
válasz
bollokcs80
#48842
üzenetére
A yetinél addig verd az asztalt amíg nem kapsz egy műszakist és nézesd meg vele, hogy az SMS központba megjön-e az SMS.
-
válasz
bollokcs80
#48840
üzenetére
Ezek számok valamelyike volt? Ehhez tartozunk
A PayPal nem tilt telefonszámot.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
válasz
bollokcs80
#48840
üzenetére
A szolgáltatód nem végezteti a hívást/sms-t. Volt hordozva a számod?
-
bollokcs80
Korrektor
Futottam egy harmadik kört az ügyfélszolgálattal, egy kedves indiai hölgy próbált segíteni (rettenetes akcentussal). Az MFA-t nem kapcsolhatja ki, megpróbáltuk a telefonhívásos-kódbemondós azonosítást (miután bekérte az e-mail címem, a telefonszámom és a bankkártya szám egyes részeit), de ez sem működött.
Annyit sikerült elérni, hogy hozzáadtuk a céges mobilom számát, a 24 órás kitiltás után majd megpróbálok azzal bejutni. Továbbra se értem, mi a baj az eredeti számommal, a vírusírtót is leszedtem telóról, de így se jön meg se az SMS, se a hívás tőlük.
-
válasz
bollokcs80
#48837
üzenetére
Csak így lehet megoldani a belépési problémák esetén, többeknek így lett megoldva. A másik dolog esetén is amikor a telefoncsere, újra telepítés után nem működik a hitelesítő alkalmazásos megerősítés mert nem lett tartalék eszköz megadva, a kód elmentve.
Gondolom a Bitdefender nem fix adatbázissal működik és esetleg téves adatokat tartalmaz a frissítés. -
válasz
bollokcs80
#48835
üzenetére
Pedig a PayPal rendszere elküldi. Gondolom a telefonjaid nem veszik spam üzenetnek ezeket, engedélyezve kell lenni a kéretlen sms-nek, bár nálam a Xiaomi átengedi akkor is a PP sms-t ha a tiltás működik.
Annyi a megoldás hogy ki kell kapcsoltatni ezt a fajta 2 lépcsős azonosítást és akkor át lehet térni a hitelesítő alkalmazásra. -
bollokcs80
Korrektor
válasz
Truman
#48816
üzenetére
Én is ezzel szenvedek, csak én be se tudok lépni. Egy-két hete Paypal-os fizetésnél nem jött SMS, de nem foglalkoztam vele. Most viszont a fiókban akartam módosítani valamit és nem tudok belépni, mivel nem jön meg az SMS. Áttettem másik telefonba is (OnePlus 13 -» Iphone 15) de ott se jön meg (Droidon mondjuk külön agyrém ez az RCS-es, online fiókos Google Messages
). Már kétszer is kitiltott a többszöri kódkérés miatt, kétszer beszéltem a PP ügyfélszolgálattal, egyszer a Yettelével, de egymásra mutogatnak. Másik azonosítást (Authenticator) csak a fiókba belépve lehet beállítani. Tudtok még javasolni másik megoldást? Több online streaming szolgáltatásom fizetései rajtuk keresztül mennek, szükségem lenne a fiókra.
-
válasz
Pro Koryak
#48833
üzenetére
Függőben azért szokott lenni mert lehet hogy akitől szedik vissza annak nincs annyi pénze, vagy el kell fogadnod a visszatérítést, másrészt ahova utalnák az számla valamiért nem fogad pénzt, a kártyás fizetés visszatérítése arra bankszámlára megy amelyhez tartozik a bankkártya és a fő számlára, nem a kártya alszámlára.
A chat felületen is rá tudsz kérdezni ahogy miért van függőben. -
Pro Koryak
addikt
Helló,
nov. 29-én fizettem paypal-on keresztül bankkártyával.
2 hiányzó termék árát visszatérítették dec.7-én(elvileg), azaz paypal-on a Tevékenységek között látszik is, de Függőben van dec.7. óta. Általában 4-5 nap mire elfogadásra kerül, de ennek már lassan 10 napja.Valami ötlet?
-
atua
aktív tag
válasz
kalapacsolok
#48830
üzenetére
Korábban lehetett eurót is utalni, gondolom, most is lehet. De előtte nézz utána, hova és hogyan kell, mert erre volt külön számlaszám.
-
válasz
kalapacsolok
#48830
üzenetére
Ennek nem sok köze van a PayPal-hoz, de ha EUR-os az Erste számla és fogad pénzt "kívülről" akkor arra elméletben EUR utalható egy másik EUR bankszámláról konverzió nélkül, az Erste szerződési feltételeket kéne megnézni.
-
kalapacsolok
senior tag
Hali! Erstenel van értékpapír számlam. Lehetséges, h ne forintot utaljak be és ott váltsam át, hanem alapból eurót utaljak pl revolutrol?
-
Sziasztok!
Paypal Cardot használok elég régóta netes fizetésre. Ma megjött a fizikai kártyám, de a cvc száma más mint a virtuálisnak volt. Most át kell írnom mindenhol az elmentett kártyát, vagy megy tovább minden ahogy eddig is? A kártyaszám és lejárat nem változott.
-
Truman
senior tag
-
válasz
Truman
#48824
üzenetére
Az elérhetőséget beírtam az Összefoglalóba is és angol a kommunikáció nyelve náluk a szerződés szerint annak ellenére hogy magyarított a felületük, de lehet úgy is beszélni velük hogy valaki tolmácsol helyetted.
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
Truman
senior tag
"Nem tud bejelentkezni? Ha nem tud bejelentkezni PayPal-számlájára, telefonon kérhet tőlünk segítséget. A számla biztonsága érdekében e-mailben nem tudunk bejelentkezési támogatást nyújtani."
Találtam egy 06-1-7777-944 -es számút, csak csak angolul magyaráztak, pedig elvileg ez egy Budapesti szám.
-
Truman
senior tag
Most nincs kéznél másik telefon. De nem is mutatja azt az ablakot, mint régen, ahol látszott a telefonszámom utolsó néhány számjegye, csak egyből beadja nekem ezt az üzenetet. Ha rányomok a segítség gombra, egy angol oldalra irányít, ahol nem kapok segítséget, mert mindenhova be kell jelentkezni, amit meg nem tudok.
-
válasz
Truman
#48821
üzenetére
Az a próba megvolt már hogy másik telefonba teszed a SIM kártyát? Most beléptem és 2 mp alatt jött az SMS a 06 30 555 5418 számról.
Az sms-t küldi a rendszer a fiókhoz társított telefon számra. De ezt a kétlépcsős azonosítást (ha az van aktiválva mert valami kell) ki tudják kapcsolni és akkor bejutva lehet változtatni a beállításokon. Viszont ha nem a kétlépcsős azonosítás sms-e mert az nem volt aktivált akkor biztonsági blokkolás is lehet, mert ez már kötelező elem.
De azt is fel tudják oldani ha van ilyen blokkolás. -
Truman
senior tag
Eltelt egy nap, és most olyan böngészőből jelentkeznék be, ahol nincs felugró ablak se semmi letiltva, de mégsem enged be. Fel sem ajánl semmit, hogy mit tudnék ezzel kezdeni.
Akkor ennek most reszeltek? Kezdjek keresni másik szolgáltatót, vagy van még remény, hogy valamikor beenged?
Update: Felraktam a telefonra is a PayPal app-ot, de ott is ugyan az van. -
válasz
Jan1992
#48819
üzenetére
A telefon operációs rendszerének is van spam szűrő rendszere, Telekomnak is van központilag, de általában a telefonos rész szokott bekattanni, ha a Google Messages-t használja a telefonod no annak is a saját beállítása kavarhatnak. Alapból bekapcsolt a Spammel szembeni védelem és ha nem engeded meg hogy értesítsen, akkor csak ha belépsz a Spam és letiltott szekcióba akkor látod.
Más esetben meg a telefonon engedélyezni kell a kéretlen sms fogadást, ha az kezeli az üzeneteket.
Még hordozott számoknál fordulhat elő hogy ideiglenesen nem kapod meg, valami központi szinkronizáció pontatlan működése van a háttérben.
De nem Telekom függő az sms meg nem kapása, bármely szolgáltatónál előfordulhat.
Nálam szintén Telekom és az elmúlt években nem volt ilyen gondom hogy nem jön meg a sms kód, ugyan két alkalommal (2 óra és 45 perc kiesés) a 6 év alatt (nem mostanában) volt olyan hogy tényleg náluk volt a hiba de amikor megjavult értesítettek. -
Jan1992
újonc
Közben látom, hogy 3 hónapja Horvátországban is szenvednek:
Reddit: [link]
A telekom vajon beépíett egy spamszüröt, ami miatt nem jönnek az SMS-ek, és hívást sem kapunk, ahogy az egyik hozzászóló írta?
Kicsit megnyugodtam, hogy nem csak engem spéciztek ki. -
Jan1992
újonc
Paypal nem küld SMS-t.
Második opcióként felajánlja, hogy felhív, de azt sem teszi.
Nincs letiltva a telefonomban semmilyen telefonszám. Másik telefonnal (értsd készülékkel, ugyanazon SIM-mel) is próbálkoztam, semmi.
Be tudok jelentkezni a fiókomba, hogy megnézzem az üzeneteimet esetleg cseteljek az AI vagy ügyfélszolgálatossal, de semmilyen változtatást, és fizetést nem tudok végrehajtani.
2008 óta vagyok Paypal-os, általában csak az E-Bay miatt. Egyszer már cserélnem kellett fiókot, mert a menet közben hozott törvények miatt a vásárlásaimmal túlléptem egy bizonyos összeget, és ezért köteleztek az igazolásra. Nem sok kedvem volt hozzá, ezért azt javasolta, az ügyfélszolgálatos, hogy csináljak új paypal-t, ha úgysincs pénz a fiókomban.
Azóta minden jól ment. Aztán két hónappal ezelött kezdödött, hogy az új bankkártyám regisztrálása és 0Ft-os tesztje után nem tudtam fizetni az áruért amit vettem, hibát írt a fizetéskor. Szokásos néhány nap várás után magához tért a rendszer és elintéztem.
3 héttel ezelött akartam fizetni, de nem küldött SMS-t. Hanghívás sem ment. Telekomos vagyok egyébként. Gondoltam ha nem tudok belépni, akkor írok nekik. Igenám, de a Paypal nagyon gondosan eltávolította mindenhonnan az ügyfélszolgálat E-Mail címét, tehát nem éred utol öket.
Aztán amikor sikerült véletlen belépni (pont nem kért SMS kódot, ha törlöd az elözményeket). Írni akartam az ügyfélszolgálatnak. A mesterséges intelligencia nagyon ki tudja az embert borítani, mert nyilván nem érti mit akarok. Aztán beírtam párszor, hogy "Customer service", végül szerencsére azt írta, hogy írjam meg, hogy mit továbbítson. Megírtam mi a helyzet. Vártam pár órát a válaszra.
Nagyon bunkón azt mondták, hogy nem náluk van a hiba. A szolgáltatómnál vagy a telefonomban keressem. A legegyszerübb, ha megadom egy családtagom telefonszámát. És szerintük nincs is hiba, hiszen épp most küldtem üzenetet, tehát be tudtam lépni.
Cseteltem a Telekom oldalán, ott is AI fogadott. Amikor "ügyfélszolgálatot" kértem, néhány "nem értem mit akarsz" szerü mondat után lerázott, elbúcsúzott. Újra kellett kezdenem, és behazudnom valami hálózati hibát, hogy ügyfélszolgálatossal beszélhessek. Ez is megér egy misét, hogy mennyire el akarnak hajtani, de hagyjuk.
Elmondtam mi van, és rákérdeztem, hogy van-e náluk valami tiltás. Küldött nekem egy teszt SMS-t. Mondtam, hogy milyen számokról szokott a Paypal küldeni kódot. Az egyik közülük ugyanaz mint az egyik magyar bank netbankja, ahol fiókom van. Látta a rendszerben, hogy onnan kaptam SMS-t pont tegnap.
Aztán abban maradtunk, hogy a Telekom nem blokkol semmit. Ha nem a telefonom teszi, akkor a Paypal-nál lehet a gond.
A Paypal második opcióját a hanghívást nem tudjuk ellenörizni, sajnos a telefonhívásokat az ügyintézök nem látják.
Természetesen a Paypal továbbra sem ment. Mérgemben aztán többször kértem SMS kódot, de van valami szabály, hogy 5 után tilt (értsd néhány napig nem küld SMS-t). A Paypal ügyintézö szerint 2-3 napig nem férek hozzá.
Arra kérésemre, hogy vizsgálatot kérek, azt mondta nem kell vizsgálat, mert náluk minden jó, várjam meg a pár napot, idézem: "Hüljön le, majd néhány nap mulva beléphet."
Korábban is azt mondta, hogy náluk biztosan minden rendben van, és hogy csináljam meg amit javasolt, hogy más családtag telefonszámát vegyem fel.
Aztán azt elfelejtette mondani, hogy új telefonszám felvételéhez a régi telefonszámra kapott SMS-sel kel bejelentkezni.
Nagyon csúnyán bánnak velünk ezek Paypalosok.
Ebay egyébként felajánlja nekem a Klarna-t is, mint fiezetési opciót. Ki is próbáltam, de külföldre nem lehet vele fizetni, úgyhogy halott opció, töröltem is magamat.
Azon gondolkodom, hogy kérek a bankomtól egy virtuális kártyát, és direkbe azzal fogok fizetni az E-Baynek. Csak annyit teszek rá, amennyit épp fizetnem kell. Ami visszatart, hogy nem tudom milyen egyéb költséggel jár.
A Paypal viszont a szememben nagyon zuhant. A technikai hibák az egy dolog, de hogy ennyire nekem kell futnom minden után. 2 óra várakozás után kapok választ. Csak akkor válaszolnak, ha az ország amibe be vannak jegyezve, reggel 8 és este 17 óra van.
Lehet, hogy a kezdetek óta ilyen ótvaros volt az ügyfélszolgálat, de eddig legalább nem voltak ilyen durva technikai problémák.
Biztosan nem választanám a Paypalt arra, hogy eladóként pénzt kapjak vevöktöl, mert ha akármi van, még nem is lehet velük felvenni a kapcsolatot. Sok negatív sztorit olvastam, hogy az eladó nem jutott hozzá a vevöktöl gyüjtött pénzéhez.
Most legutóbb amikor fizetni akartam az Ebay-en, az eladó kérdezte, hogy miért kérek bankszámlaszámot, ez nem szokás, nem szívesen ad. El kellett mesélni neki novellában, hogy miért van ez, hogy ilyen velem még sosem történt. És végül szerencsére megadta az adatait. Szepa átutalást csináltam 1-2 nap volt.
Nekem az az érzésem, hogy Paypal-nak leáldozott. Egy ilyen után nekem semmi kedvem nincs velük foglalkozni. -
válasz
Truman
#48816
üzenetére
Van még egy olyan ellenőrzés néha ezekhez hogy ember vagy-e, van amikor az nem teljesül akkor jön ilyen. Általában ha a böngészőben nincs engedélyezve a felugró ablak akkor fordul elő. De ma megint volt globális Internet probléma, esetleg az is kavart valamit.
Várni egy kicsit, törölni a böngésző sütit, a böngésző vagy a mobil app gyorsítótárat és újból próbálkozni, vagy ha böngésző volt akkor mobil app-on belépni vagy fordítva. -
Truman
senior tag
Sziasztok!
Ilyenkor mi van?
Tuti jól adtam meg a jelszót, mobilos azonosítás is be van állítva.
-
Oké, nem a Paypal. Megint összeomlott a Cloudflare... most nézem Redditen, spanyoloknál is, franciáknál is, lengyeleknél is, stb.... gratulálok....
-
Paypal megnyitásakor ez fogad: "500 Internal Server Error", mobil applikációnál is. Másnál is ez van?
-
válasz
kw3v865
#48809
üzenetére
Vagy úgy is lehet, hogy Revolutos kártyát hozzáadok a PayPalhoz és arra utalom?
Magyar fiók esetén csak saját magyar bankos forintos bankszámlára lehet kiutalni, más opció nincs.
Xoom verzió megy, de csak EUR esetén éri meg, mert akkor olcsó és biztos működik, az USD-s utalások egy kicsit nem működnek.
Ha USD-d lenne akkor azt érdemes a PP egyenlegek közti váltással EUR-ra váltani és azt kiküldeni, akkor nincs nagy árfolyam veszteség, a forintra történő váltási árfolyam a rossz.
Fontos hogy az EUR egyenleg legyen az alapértelmezett és az utalási díjjal növelt összeg meg legyen rajta. Többen lukra futottak mert a teljes egyenleget adta meg 150 € és mondjuk az 1,49 €-t nem vette figyelembe és nem ment a dolog mert 151,49 € kell hogy legyen az egyenlegen.
B terv, nem utalod ki, hanem levásárolód az adott devizában, ez a teljesen veszteségmentes opció.Egyébként a topikban is volt erről szó.
-
kw3v865
senior tag
Sziasztok!
PayPal-ról szeretnék pénzt kiutalni Revolutra. EUR-t. Ez a leírás alapján működik még a Xoom-os megoldás?
Vagy úgy is lehet, hogy Revolutos kártyát hozzáadok a PayPalhoz és arra utalom? -
Caldera
senior tag
Mi lehet az oka, hogy a pénzküldés, mögötte Wise virtuális kártyával (és OTP-sel is) elakad? A kifizetés EUR volna. Mindkét kártya pénzneme PayPal-ban EUR-ra van állítva, mögötte HUF fedezettel. Így a kártyakibocsájtó váltana.
A végén kiírja, hogy "Sajnáljuk ... próbálja meg később", de hogy mi a gond azt nem. -
Telefonon egyszerűen lerendezhető, annyi gond van hogy hétvégén ez nem megy.
Bizonyos adatok nem ismétlődhetnek két fiókban pl. bankkártya szám, a telefonszámok is ilyenek.
Milyen német oldalon fizetnél, mert legtöbb csak kártyás fizetéssel is biztonságos és ha céges üzlet vagy ilyesmi akkor van vásárlói védelem is, illetve a kártyakibocsájtó is segít a pénzvisszaszerzésben ha gond lenne. -
t.imi
addikt
Sziasztok!
2020-ban használtam utoljára a Paypalt. Most fizetnék német oldalon, de rögtön a Pay belépési oldalára dob. Természetesen nem frissítettem a fiókot 2020 óta, jelszóra már senki sem emlékszik.
Arc ID, személyi igazolvány, aztán fotózzam le a szig elejét, hátulját.
Itt áll meg a tudomány, nem fogadja el. Hívjam az ügyfélszolgálatot.
Ha elkezdek szenvedni járok jobban, vagy ha készítek új fiokot? -
lalakov
senior tag
Belépési hiba, update.
Több mint két hét kellett ahhoz, hogy az ügyfélszolgálattal eljussak oda, hogy be tudjak lépni. Ehhez meg kellett adnom egy barátom számát.
Mivel alig használtam már a fiókot és ez az incidens nem erősített meg abban, hogy tovább kéne használnom, így eldöntöttem, törlöm. A pénzemet visszautaltam (az egyenlegem 0), kitöröltem a bankszámlaszámomat és mivel beállítottam egy hitelesítő alkalmazást a belépéshez (kikapcsolni a kétlépcsős belépést nem lehet), kitöröltem a barátom számát. Majd megpróbáltam az adattörléses fiók megszűntetéssel kilépni. Szerintetek sikerült?
A hitelesítő alkalmazás helyett, megint a nem működő tel. számomra akart sms-t küldeni. Erre visszaállítottam a barátom számát és azt jelöltem ki elsődleges számnak. Hiába, mert újra az én számomra akarta küldeni az sms-t, nem lehetett másik számot választani. Ezután megpróbáltam kitörölni a saját számomat, de ezt nem engedte a rendszer.
Így megpróbáltam a sima számla lezárást. Itt nem kért semmit, végre megszabadultam tőlük. Vajon ebben a formában mikor törlődnek a benn lévő adatok? A kiküldött levelükben semmit nem írnak erről. -
Abrion
senior tag
kösz az üzeneteket, a baj az volt hogy nem volt a raiffeisenben beaktiválva az online fizetés
-
válasz
Orbiteric
#48800
üzenetére
Értelmezhetetlen a kérdés, minden cég, bank saját árfolyammal dolgozik és naponta többször változik az árfolyam. Van árfolyam kalkulátor az egyenleges résznél ott megnézhető.
Ez nem egy valutaváltó és nem is Wise, Revolut ahol úgymond piaci árfolyam van, ezeknél rosszabb. Nem érdemes forintra váltogatni, kiküldeni, EUR-ban fizetve valamit nincs veszteség és ott akkor nem is jön szóba a HUF-EUR árfolyam. Én egyébként többször jártam úgy hogy az Erste árfolyamánál jobb volt a PayPal árfolyam, ugyanis ha az Erstére EUR érkezik akkor nem csak árfolyam hanem átváltási díj is van, ami fix összegű és az nagyon megbolondítja azt hogy az X EUR-ért mennyi Y forintom lesz ( a forint összegből levonod a díjat és maradványt visszaosztod az EUR mennyiségre és ketté áll füled amikor meglátod) -
válasz
Abrion
#48797
üzenetére
A kártyán kell lenni valamennyi pénznek, legalább 600 Ft és amikor hozzárendeled elő kell jönni a banki hitelesítési dolgoknak, mint amikor online fizetsz. Ha ez nem történik meg akkor kaphatsz ilyen üzenetet. Az Összefoglalóban a folyamat leírva, 3. pont és a 4. pontban a célszerű beállítása
-
válasz
Orbiteric
#48796
üzenetére
Küldenek neked EUR összeget, ha van EUR egyenleged akkor az megy EUR-ban oda. Nincs forintra váltás. Persze a küldő adhat meg olyat hogy te forintban kapd meg, de az már egy másik dolog.
Miután az EUR egyenlegeden a pénz azután vagy felhasználod EUR fizetéskor vagy valamikor ki küldöd a forintos bankszámládra mert csak arra lehet. Ekkor az aktuális árfolyamán az EUR-t átváltja a PayPal és forintot utalnak a forintos számlára. Mivel naponta és többször változik az árfolyam nem tudni hogy a megérkezéskor ér többet forintban vagy később.
Csak forintos belföldi azonosítós bankszámla adható meg, így sosem lehet EUR-t kiutalni közvetlenül.Ezért is írtam hogy csak a bankkártya esetén amit fizetésre használsz, lehet megadni hogy ne a PayPal váltogassa a devizát hanem a kártyakibocsájtója.
-
Abrion
senior tag
Hali
megkaptam az új kártryámat, master card volt és most visa van, ma kivettem a kártyámról 1000Ft ot, és 1 órával később rápróbáltam társítani a PayPalra, de nem enged, ezt írja.
A kártyát jelenleg nem tudjuk társítani
Nem tudtuk adatait megerősíteni a(z) visa kibocsátóval. Próbálja újra később.várnom kell az aktiválásra hogy teljes legyen? vagy mi a baj? raiffeisen a bank
-
Orbiteric
aktív tag
Ha csinálok euró egyenleget és abban megkapom az összeget utána ki utalom az eurót a magyar bankszámla számomra akkor jobban járok mint hogy forintban kérem alapból a PayPal utalást nem? Mert a Paypal azonnal átváltja a küldőnek akkor az eurót forintba, gyenge értékkel ahol én bukok… Ha pedig az eurót utalom ki a magyar bank számla számomra akkor a bankom fogja átváltani forintba és a bank sokkal jobb árfolyamon fog váltani nem???
-
-
Orbiteric
aktív tag
Azt szeretném kérdezni, ha euro vagy dollárt küldenek paypalon, akkor érdemes paypalon mindkét pénznemet hozzáadni, és mikor ezt paypalon belül átutalom a magyar huf bankszámlámra, akkor az átváltást a bankom vagy paypal végzi? bankom nem? és akkor jobban járok. Legutóbb eurót küldtek, ami magar forintba érkezett meg,de csak huf deviza volt beállitva,most is. És kevesebb pénz jött jóval mint az aznapi euro árfolyam..szóval remélem érthető mi a kérdésem. köszi a választ.
-
mike784
tag
válasz
lalakov
#48791
üzenetére
Nem tudom hogyan sikerült. Eddig nekem is sms volt a vége, akármit próbáltam. De most a linkre kattintva ki tudtam választani az email kód küldést, miután beírtam az email kódot, biztos voltam benne, hogy kérni fogja az sms-t, de bedobott.

Az eredeti szolgáltatóm az akkori Pannon Gsm volt, utána Telekomos, ezután Vodás, most Netfone-os vagyok. Ezt a számot hordoztam.
A Revolutra be lehet jelentkezni telefonszámmal, ott küld egy kódot, na azt nem kapom meg. De be lehet simán emailcím, jelszóval is, így az nem annyira zavar.
-
lalakov
senior tag
Az még mindig érdekelne, hogy hogyan lehet a kód helyett, email azonosítással belépni.
Update: Felhívtam a Yettel-t, ahol megadtam hogy milyen számról szokott jönni a kód. Indítottam közben egy bejelentkezést és kód kérést. Ők megnézték és nem láttak arról a számról beérkező sms-t. És egyébként sem tiltanak semmit se. Imádom amikor két szolgáltató egymásra mutogat, én meg sz0p0k.
Visszahívtam a Paypal-t, elmagyaráztam mindent, most azt a választ kaptam hogy várjak 72 órát és próbáljam újra. -
lalakov
senior tag
válasz
mike784
#48788
üzenetére
Az e-mail azonosítás hogyan jött elő? Nekem itt is sms-t akar küldeni vagy fel akar hívni.
Mind a kettőtöknek Yettel a szolgáltatója? mike784, dethroner
Felhívtam a Paypalt és azt mondták, hogy nem tudnak segíteni, a szolgáltatóm tiltotta le az sms beérkezését tőlük és velük kell zöld ágra vergődnöm.
-
mike784
tag
Ez nekem életmentő volt
3 hete nem tudok belépni az sms miatt, itt most ezen a linken sikerült kikerülnöm, email azonosítással. Eddig akármit próbáltam a végén mindig sms kódot kért.
A szolgáltatóm már sim kártyát cserélt de így se kapom meg a Paypal sms-eket. Ma vettem észre, hogy a Revolut-ot se, de ott be lehet lépni nélküle is. -
dethroner
veterán
Hello!
Látom nem egyedi a problémám, nálam se jön meg az sms, és a hívás is sikertelen. -
válasz
lalakov
#48782
üzenetére
Csak ezt a telefonszámot adtad meg, nincs második, biztonsági? Valami technikai hiba lehet. De próbálj meg mindkét helyen, a mobil app-on és a böngészős verzióban is belépni, ez utóbbihoz ezen a linken indulj valamelyik csak bejön vagy kapsz egy hibaüzenetet.
-
válasz
lalakov
#48780
üzenetére
Igen, lehet hogy a telefonod spam üzenetnek, spam hívásnak vette, engedélyezni kell a kéretlen üzenetek fogadását. Esetleg a szolgáltatódnál van gond.
Most is beléptem, Telekom számomra a +36305555418 számról jött.
Remélem nem csináltál jelszó cserét mert annak az sms nem megkapáshoz nincs köze és azt is sms-ben kellene jóváhagyni.
Ha hordozott a szám akkor ilyen idő tájt szokott előfordulni hogy a központi adatbázis frissítésnél lehet probléma. -
lalakov
senior tag
Tegnap este óta nem tudok belépni. Nem jön meg az SMS vagy a hívás nem történik meg. Másnál minden rendben?
-
osonte
őstag
Köszönöm a válaszod, akkor nyugodtabb vagyok.
-
válasz
osonte
#48777
üzenetére
Normál körülmények közt amikor belföldi a vásárlás tényleg igaz az a kiírt idő, (magyar a vevő, magyar az eladó és magyar bankja van mindkettőnek) de a kezdőnap és az a napnem lehet banki szünnap, konkrétan hétvége. Szóval ezt nem kell egy fix vállalásnak tekinteni.
Másrészt viszont nem egészen úgy van hogy a bankkártyára megy vissza a pénz. Amikor fizetsz a kártyával a mögötte lévő bankszámláról utalják el a pénz pár nappal a fizetés után, visszafelé is egy banki utalás történik arra a bankszámlára amihez tartozik a kártya, így az utalás és jóváírás folyamat több nap, hiszen külföldi bankszámláról jön és az itteni bankok is késleltetve írják jóvá.
Nincs nálad gond, hétfőn vagy kedden tényleg a bankszámládon látható lesz. -
osonte
őstag
Sziasztok!
Vendégként PayPal-on keresztül (nem léptem be semmilyen PayPal fiókba) és így kártyával fizettem egy noémetországi webshopban. Elálltam a vásárlástól, a kereskedő sztornózta a számlát és a PayPal-nak visszaküldte, a PayPal pedig ezt küldte nekem:[kép].Mivel nincs PayPal fiókhoz társítva a kártyám, ezért ha a "Vissszatérítés állapotának nyomon követés" vagy "Nyugta megtekintése" feliratra kattintok, akkor nem tud semmit betölteni, ezzel még nem is lenne baj. A bajom inkább az, hogy azt írja, hogy "A visszatérítés úton van! Legkésőbb 2025. november 7. napján elérhető a kártyáján."
Ezzel szemben ma 2025. november 8. van mindenféle időzónában. Ez normális, hogy nem tartják be a megígért határidőt?
Előre is köszönöm a választ!

-
válasz
SoulReaver
#48774
üzenetére
Ha van kártya akkor az lesz a pénzforrás, a bankszámládon amihez tartozik a kártya azon kell lenni pénznek, a PayPal-ra semmit nem kell feltölteni. Fuss át az Összefoglalón, vannak tippek.
-
válasz
SoulReaver
#48772
üzenetére
jellemzően 2 munkanap a jóváírás, de ha online vásárlásra használnád és devizás fizetések lennének akkor jobb ha hozzárendelsz mondjuk egy virtuális bankkártyát és akkor a forintról a devizást a kártyakibocsájtó cég árfolyamán lehet váltani, míg ha az egyenlegről fizetné akkor csak a PayPal devizaváltása áll rendelkezésre ami 5-10 Ft-al drágább egy deviza egységre számolva. Ha kártya van hozzáadva akkor nem kell utalgatni a PayPal-ra, nincs jóváírási idő.
-
válasz
SoulReaver
#48770
üzenetére
Név változtatás esetén kell valami hiteles okmány feltöltése, a szig olvasható képe tökéletesen elegendő, zárt rendszerben küldöd fel, összehasonlítják és jóváhagyják a név változtatást, nem fognak az okmány képével visszaélni.
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok.
Most kezdeném el használni a paypalt, de az elején nem a teljes nevemet adtam meg, most meg módosítanám, de kéri a személyimet vagy jogsimat...
Még egy tüzet kerülgető ősembernek érzem magam ezzel kapcsolatban...
Online fizetésre szeretném használni.
-
-
válasz
mike784
#48767
üzenetére
A hordozható számos igen, miután sikeresen frissül az adatbázis, ha a központi spam adatbázisba került a PayPal száma azt nekik kellene rendezni.
A telefonodnál a számok nem spam mappába vannak, hanem az Üzenetek modul beállításainál engedélyezni kell a Kéretlen üzentek megjelenítése opciót.
Néha német számról jön a PP sms, így a külföldi hívások, üzenteknek is engedélyezve kell lenni.
A Netfone eredetileg a Vodafone hálózatát használta, így az egyesüléssel a One-hoz tartozna műszakilag és az a probléma amit írtam a számhordozásos témában a Vodafone, a Digi és Telenor-Yettel esetén jelentkezett, meglepő módon a Telekomnál nem volt gond a hozzájuk számhordozás esetekben. -
mike784
tag
Valami mégis csak a telefon szolgáltatómmal lehet (Netfone). Megpróbáltam a saját számommal újra regisztrálni de ugyan úgy nem jött sms. Utána a gyerek dominó kártyájával próbáltam, egyből megjött. Ami fura, hogy a gyerektől kapott sms-t azonnal megérkezik. Felhívom őket.
Köszönöm mindenkinek
-
válasz
mike784
#48759
üzenetére
Ha nem jön az sms akkor megnézni hogy a telefon nem vette-e spam üzenetnek, a szolgáltatónál működik-e az sms téma, a PayPal ír-e technikai problémát.
Ezeknek semmi értelme: jelszó visszaállítással, biztonsági kérdés, mert az sms nem érkezik meg, nem pedig a jelszóval van gond, akkor nem jutnál el az sms kérésig sem. Lehet hogy a kavarás miatt blokkolt egy darabig a rendszer. -
Casoli
őstag
-
mike784
tag
Sziasztok!
Nem tudok belépni a PayPal-ra. Be van állítva sms azonosítás, de nem küldi a kódot. Megpróbáltam jelszó visszaállítással, biztonsági kérdéssel, de az utolsó lépésnél ott is az sms kódot kéri.
Évekig működött, sőt a múlt héten is, most sehogy nem sikerül belépnem. Van valakinek ötlete? -
Midway
senior tag
A chatbot azt írja , hogy a lezárt ügynél lehet.
" 1. Go to the Resolution Center.
2.Go to the closed cases tab or search for the case
3 Open the case you want to appeal and click Appeal Outcome." kattintson a Fellebbezés eredménye lehetőségre."
Na ilyen nincs ott.

Most nincs élő üszi. Majd holnap megpróbálom a chaten.
Köszi
Amúgy nekem is úgy tűník, hogy sokat romlott a paypal az elmúlt évek alatt.
-
Midway
senior tag
A bangood rol rendeltem egy tabletet amit nem kaptam meg . A címzett azonosithatatlan volt, ezt írta a Magyar posta és a DHL visszavitte a feladónak . Ez így is volt ,látszik a nyomkövetésen.
Mivel nem voltak hajlandóak az egész összeget visszafizetni reklamáltam a paypalnál, csatoltam a képeket a szállításról .
Most kaptam egy emailt hogy lezárták a reklamációt, mert az eladó igazolta hogy megkaptam a csomagot .
Úgy ,hogy a DHL követési oldalán egyértelműen látszik hogy visszavitték a bangood -nak .Hol tudok kapcsolatba lépni a paypal ügyfélszolgálattal?
Hogyan lehet újra reklamálni ?
Az eset lezárva ezt írja náluk. 😡 -
slice14
veterán
válasz
World-Soft
#48753
üzenetére
Annál a fióknál amelyiknél nem müxik az egyszerére belépés újlenyomattal, annál hozzá van adva a passkey? Mert az ujjlenyomat és a passkey a Paypal beállításánál két különböző dolog. Az ujjlenyomat aktiválása csak a felh/jelszót váltja ki, a passkey a 2FA-t is. Ha hitelesítő kód nélkül akarsz belépni, akkor csak a passkey-t állítsd be a fiókon.
És ahogy V/ kolléga írja, a képernyőzár legyen beállítva.
-
válasz
World-Soft
#48753
üzenetére
Nem írtad hogy két külön fiók. Ha a telefonod tudja kezelni az ujjlenyomat érzékelőt akkor azon is beállítható az az azonosítás.
Belépsz azon ahol az ujjlenyomatos nem megy, a mobil app-on a Beállítások, Bejelentkezés és biztonság és a Jelkód rész, itt lényeges hogy telefonon be legyen állítva a képernyőzár, mert addig nem lehet jelkódot megadni. -
World-Soft
senior tag
-
válasz
World-Soft
#48751
üzenetére
Ha jól emlékszem ilyen -két eszközös belépés- esetben az egyik az elsődleges azonosításra áll be, míg a másik a tartalék, másodlagos lesz azonosítás, így nem lehet olyan hogy mindkét eszközön ugyanaz az azonosítás működjön.
Ha működne akkor mindkét telefonon tudnád ugyanazt a módot megadni. Ez szerintem így a biztonságos ahogy most van használva. Szerintem mindkét telefon a hiteles eszközök közt szerepel, nézd meg a Biztonság szekciót. -
World-Soft
senior tag
Sziasztok!
Az egyik telefonomon ha belépek akkor elég az újlegyomatom a paypal appban.
A másik telefonomon viszont mindig kéri a hitelesítő szolgáltatásból a kódot.
Hogy lehet megoldani, hogy egyik telón se kérje belépéskor, hanem mindkettő telón lévő paypal alkalmazást megbízhatónak vegye. -
válasz
Winnie The P
#48747
üzenetére
Valóban az, próbálkoznak valahonnan fel lelt e-mail címekre ilyeneket küldeni, hátha valaki bekapja a csalit, a PayPal a neveden szólítana, nem az e-mail címet használná. Gondolom el lett távolítva az esetleges fizetőeszközként megadott bankkártya is, így nincs hol beterhelni, valamint már nem egészen így néz ki egy fizetési értesítés.
service@intl.paypal.com a használatos küldő e-mail cím náluk. -
Winnie The P
őstag
Hali!
Valaikor volt fiókom, de már megszüntettem, ezzel az email fiókkal. Ma reggel erre lettem figyelmes, gondolom nem valós:
-
Martin2876
csendes tag
Üdv, visszaküldtem egy terméket vásárlás után ami vissza is érkezett az eladóhoz már 20 napja de mégsem kaptam refundot. Ha jelenteni akarom a problémát paypal felé felajánlja hogy írjak az eladónak illetve alatta egy "Tovább a Paypallal történő benyújtáshoz" opció ami egyszerűen nem működik, hiába kattintok rá próbáltam több böngészőből és appból is. Találkozott már valaki ilyesmivel?
-
Casoli
őstag
Sziasztok! Segítséget kérnék, szeretném törölni a paypal accountom. A bankkártyát már eltávolítottam, viszont a számla zárásánál azt írja:
"Teendők a számla megszüntetéséhez:Számlakorlátozás feloldása".
Ez nem tudom mit jelent. A Resolution Centerben volt egy panasz, az aliexpressen, megint átb@szott egy nyomorék ferdeszemű. Eddig pont ez volt a Paypal lényege, ha átverik az embert, visszaszerezhető a pénz. Itt már ez sem játszik. A Paypal az eladónak adott igazat. Ez egy autóalkatrész volt amit vásároltam egy adott autóhoz, amit kaptam, az viszont köszönőviszonyban sincs azzal ami az autóba való lenne. Innentől kezdve nincs értelme hogy legközelebb azzal fizessek, mert már ezen keresztül sincs semmiféle védelem. 16 éves regisztráció volt

-
válasz
Ricsii2001
#48742
üzenetére
Általában nem gond az ékezetes, lehet úgyis beszélni velük hogy tolmácsol egy ismerős
-
Ricsii2001
tag
Hát, az nagyon izgalmas telefonbeszélgetés lesz, tele ékezetes karakterekkel a nevemben, a lakcímemben, mert gondolom ezek alapvető kérdések lesznek.
És csak Angol nyelvű support van? Nincs Orosz, esetleg Német? Velük jobban szótértenék.
Mert ha nincs, akkor ez valószínűleg offos. Esély nincs arra, hogy az ügyintéző beazonosítsa a "Nyíregyháza" várost, vagy hogy helyesen leírja a vezetéknevemet. Soha az életben nem hallott erről a településről, valamint a Magyar ékezetekről, ráadásul nem is nagyon beszélem a nyelvet. -
válasz
Ricsii2001
#48740
üzenetére
Telefonon lehet intézni, más mód nem használható, ki tudják kapcsolni, kérni fognak információkat a fiókkal kapcsolatos adatokból, angol a kommunikációs nyelv.
-
Ricsii2001
tag
Sziasztok!
Sajnos egy olyan problémába ütköztem, hogy még sok-sok évvel ezelőtt bekapcsoltam a PayPal fiókomon a kétlépcsős azonosítást a hitelesítő alkalmazás segítségével. Azonban azóta már nincs meg a hitelesítő kulcs.
Azt szeretném megkérdezni, hogy hova tudok fordulni ezzel a problémával segítségért? Vagy egyáltalán van remény arra, hogy ezt feloldják?
Igazából csinálhatnék egy újat is, mert nem volt rajta semmi pénz, csak sajnos a telefonszámom ahhoz a fiókhoz van társítva. Nekem az is elég lenne, ha törlik a meglévőt, hogy felszabaduljon a telefonszámom, hogy újat regisztrálhassak. A régi jelszavát ismerem, az email címéhez hozzáférek, azonban a kártyával már nem biztos, hogy rendelkezem, mert nem emlékszem, hogy melyik kártyám lett hozzátársítva (tehát hogy a jelenlegi, vagy pedig a már lejárt, de szerintem a lejárt).
Köszi a segítséget! -
-
válasz
chris0000
#48735
üzenetére
Miben fogad pénzt az akitől veszel és mi lesz a pénzforása, kártya vagy egyenleg?
Ha Zloty és kártya akkor a kártyát Zloty alap értelmezettre és
mehet úgy, abban a pénz, majd a kártyakibocsátója vált, ha egyenleg akkor vegyél fel PLN egyenlegét aforintosról tégy át annyit ami kell és ez legyen az alapértelmezett egyenleg és mehet Zloty-ban a pénz -
chris0000
őstag
hi. egy kis helpet kérnék.thx.
külföldi trédertől vennék kulcsot, amivel nincs is gond, csak most ezt írja nekem...
értem, h mit ír, de nekem az jó ha PLN-ről váltok EUR-ra a pénz küldésnél, vagy kell vmire figyelnem? thx.
Due to the lack of further interest, the small difference in price and the possibility of it being out of stock, I suggest not to wait any longer and buy it at the price of 1.1 eur per game.
So, please send money to zandalord@gmail.com, send only as EUR, PP suggests PLN but you can click on the currency list and change from PLN to EUR -
z123456z
őstag
válasz
z123456z
#48732
üzenetére
Igazából már mindegy is, úgy megijesztettek, hogy töröltem a megrendelést, most onnan is várom vissza a pénzemet. Mondhat nekem bárki bármit, ez a szá...szott PP egy k..van nagy átverés. Törlöm is magam onnan, gebedjenek meg. Én elhiszem, hogy 1000 forintos hajcsattokat, meg 2000 forintos fülhallgatókat szó nélkül visszatérítenek, de nagyobb tételeknél nem a vevő élvez prioritást, itt már másfajta protokoll lép életbe, mint a példák bizonyítják. Nekem ez egy 150 ezres kaland volt, tanulópénz. Mocskos szemét banda.
Mármint PP.
Na sziasztok. -
z123456z
őstag
Na, most már én is kezdem unni magamat, de még egy fontos kérdés.
Megkockáztattam egy viszonylag olcsó visszaküldést ( egyébként számomra ez is rendkívül komplikált, én mindenkit óva intek ezentúl a költséges külföldi rendelésektől, mert nem normális akkor sem, hogy a vétlen vevő kínlódjon ) a fürgefutáron keresztül, UPS ~26 ezer.
De, most jön az 50 milliós kérdés:
Az üsz kisasszony nagyon segítőkész volt, elmondta, hogy amennyiben a címzett nem veszi át, akkor a visszaút költségét nekem számlázzák ki, ami többszöröse lesz az odaútnak! Ilyenkor mi van? Mit fog csinálni PP, ha a kedves amigo nem veszi át valamiért, és visszajön, és rámmérnek még egy 90 ezret? -
z123456z
őstag
Hol írtam ilyet, hogy előre fizessen? Azt csak nekünk, vevőknek kell.
És akkor még egy kérdés: Paypal vásárlói védelem hogy viszonyul a becsapós, hamis termékekhez? Gondolok itt olyanra pl, hogy veszel egy bőrkabátot, aztán kiderül, hogy egy műanyagot kaptál? Vagy jobban kisarkítva a dolgot aranyat veszel és trombita rezet, esetleg ezüstöt kapsz? Ilyenkor is küldjed vissza saját költségen, és majd lesz ami lesz? Ez így működik ilyen esetben is ( most tekintsünk el az értéktől, csak példának hoztam ezeket )? -
Voice24
őstag
válasz
Djuree
#48729
üzenetére
Ha visszaolvasol, az esetem nem azt mutatja, hogy alapból a vevőnek lenne igaza. Nem tudom, az eladó hogyan és mivel tudta azt bizonyítani, hogy elküldték a 6 db napellenzőt, mert én nem láthattam a paypalos vitában az eladó bizonyítékait, de én hiába bizonyítottam a fotóimmal, hogy a kapott csomagba nem is férne bele 6 db, nem volt elég, elhajtottak. Az utána következő értelmetlen időhúzás (tegyek hatósági feljelentést, nem jól igazoltam ennek megtételét, mégis jól, de későn) pedig csak hab volt a tortán...
-
válasz
Djuree
#48727
üzenetére
Minden olyan vásárlás esetén amikor nem személyesen veszed meg az rizikós. Ha külföldről veszed meg csak a PayPal biztosít vásárlói védelmet, a feltételek linkjeit a 48725 hsz-ben találod. Sok vásárlásom volt és ritkán kellett igénybe venni a PayPal segítséget, de nekem nem volt gond a megoldással.
-
válasz
raziel01
#48724
üzenetére
A PayPal azt adta meg hogy küldje vissza, miután ő már megegyezett az eladóval arról hogy lényegében cserélve lesz.
Mivel az eladó a visszaküldést nem akarja fizetni, akkor az jön amit az előbb írtam hogy visszaküldi a saját költségén számlával igazoltan.
Ha elindult a csomag csak akkor lesz olyan a szituáció hogy kényszeríthető lesz az eladó ennek kifizetésére, vagy a PayPal fizeti ki, de amíg itt van Magyarországon a csomag semmiféle vásárlói védelem nem éled fel. Ezt próbálom elmagyarázni.4. lépés: Amennyiben a PayPal postázásra kéri fel, időben tegyen eleget a kérésnek, ha „Jelentősen eltér a leírtaktól” reklamációt nyújt be. A PayPal előírhatja Önnek, hogy saját költségén küldje vissza a tételt az eladónak, a PayPalnek vagy egy harmadik félnek (a visszaküldés címzettjét a PayPal határozza meg), és továbbítsa a PayPalnek a kézbesítés igazolását.
5. lépés: A végső döntést a PayPal hozza meg (ideértve a vita vagy a reklamáció automatikus lezárását is) a saját belátása szerint, a feljebb megállapított jogosultsági követelmények, az online vitarendezési eljárás közben felmerülő bármely további információ vagy bármely, a PayPal által relevánsnak és a körülmények tükrében megfelelőnek ítélt információ alapján.Ez alapján megtérülhet a visszaküldés díja is, főleg akkor ha más lett küldve, nem az ami ki lett fizetve.
Az hogy a mexikói eladó nem biztos hogy talál olyan céget amelytől ő megrendelheti az itteni csomagfelvételt az elképzelhető, így csak egy lehetőség marad a visszaküldésre. -
válasz
z123456z
#48723
üzenetére
Értem, kényszerítse ki hogy előre kifizesse az eladó a visszaküldés díját. Oké. Az eladó nem írt olyat a hirdetésben hogy nincs visszaküldési lehetőség? Az hogy valamiért visszaküldöd a terméket az konkrétan nincs benne az eredeti vásárlásban amire vonatkozik a vásárlói védelem. Azt is írtam hogy visszaküldés esetén két lehetőség van vagy az eladó biztosít címkét, vagy te fizeted és úgy küldöd el, ezn utóbbinál a számlával igazolt összeget kell az eladónak neked kifizetni. Erre lehet kényszeríteni de előfeltétel hogy ellegyen küldve és legyen róla pénzügyi igazolás. Erre kényszerítés a PayPal részéről csak ezután lehetséges, ez most nincs.
Itt olvasható a PaPal vásárlói védelmének tudnivalói.
-
raziel01
veterán
Ebben én is z123456z mellett vagyok. Teljesen abszurd az, hogy ez eladó rosszat küldött és teljesen elzárkózik mindentől. Eleve 100+ ezres termékről van szó, teljesen vicc, hogy a vétlen vevő fizessen még ki 93 ezret futárra, hogy esetleg kapjon vissza valamennyit. Sok embernek nincs zsebből 93 ezre egy 100 ezres vásárlás után. Én se fizetném ki.
Ha meg még sem él a vásárló védelem akkor a termék sem lesz nála meg lóg a levegőben 200 ezer Ft. köszi. -
z123456z
őstag
Hogy hogy hogy? Leírtam. PP gyakoroljon nyomást, kötelezze az eladót, hogy mivel ő b.szta el, vagy küldje ő a futárt, vagy térítse meg nekem az ezzel járó plusz költséget. Közölje kerek perec, hogy ha nem, akkor nix pp. Hát így gondolom. A vállalás nevében is benne van, vásárlói védelem. Nehogy már logikát keress és találj abban, hogy 10ezer kilométerről elqr egy egyértelmű rendelést, és még én fizessek pluszban, hogy csökkentsem a veszteséget? Ezt ugye te sem gondolod komolyan, hogy jó ez így?
-
válasz
z123456z
#48721
üzenetére
Vissza fog olvasni, de azt hittem megérted hogy nálad még nem jött el a PayPal vásárlói védelmének az ideje.
Ami az, hogy ha visszaküldöd és még sem kapod vissza a pénzed, akkor fog indulni.
Az utolsó hozzászólásomban megkérdeztem hogy miként is gondoltad azt hogy miként gondolod hogy rendezzék a problémádat.
A PayPal fizesse ki neked a visszaküldés költségét előre és adja oda az eredetileg kifizetett összeget? Vagy ne kelljen visszaküldeni, de adják vissza a kifizettet pénzt?
Vagy hogyan?
Visszaküldés az első lépés, ami után életbe léphet a vásárlói védelem.
Volt már az elmúlt 15 évben néhány dispute a PayPal-on keresztül és mindig visszakaptam a pénzem.
Akkor is működött amikor eladóként egy szemét vevő akart lenyúlni, hogy nem azt küldtem amit megvett, csak épp mindenről volt videóm, képem és tudtam bizonyítani hogy hazudott. Olyan is volt hogy megsemmisült a csomag szállítás közben és a vevő is visszakapta a pénzét és tőlem sem szedték vissza. Szerintem működik a vásárlói védelem az általuk megadott szerződési feltételek szerint, mert azért van olyan is amire nem vonatkozik. -
válasz
Djuree
#48719
üzenetére
Annyi a feltétel hogy a fizetés a PayPal rendszerén keresztül menjen és bekerüljön a tranzakciók közé. Csak kereskedelmi tranzakció (paypal g&s) esetén van vásárlói védelem. Erről annyit kell tudnod hogy az eladónak fizetni kell jutalékot és van olyan aki valamiért nem számolja be az eladási árba és külön kéri, tehát annyival többet kell fizetned.
Ha gond van a termékkel akkor indoklásnak kell a hirdetés, termék leírás amire lehet hivatkozni, ha megérkezik a csomag akkor persze kell egy teljes kicsomagolási videó, mert csak azzal tudod igazolni ha nem azt kaptad meg amit megvettél, így kell valami arról hogy mi lett vásárolva.
Ha ide megérkezik akkor majd fizetned kell import áfát, a 27%-os mértékűt és a szállító kérhet eljárási díjat. Aki meg küldi neked annak normális vámolási okmányokkal kell küldenie. -
Djuree
félisten
üdv!
venni akarok valamit facebook csoportból usa-ból.
elég drága cucc, kb. 100k ft.
ha paypal g&s-el fizetek, mik a feltételei hogy működjön a vásárlói védelem?
vagy elég csak a messenger levelezést bemutatni, meg a kapott csomagról videót? aztán ha nem az van benne amit kapnom kellett volna, visszaadják a pénzt?
vagy kell valami hivatalos hirdetés amit be tudok mutatni hogy azt vettem? -
z123456z
őstag
válasz
Voice24
#48717
üzenetére
Undorító banda. Az ég világon semmi sem szól mellettük, nem érnek többet, mint egy eldobható virtuális kártya. Most megkértem őket, hogy tisztázzák az eladóval, ha visszaküldöm neki, elküldi e extra költségek nélkül a megrendelt terméket. Ez esetben futnék még egy kört UPS -szel, akkor nem bukok 150k+-t, hanem kb 30.000 drágább lenne a cucc, még így járnék a legjobban. Csak ebben az a buktató, hogy minden papírnak stimmelnie kell, különben fizethetek megint vámot és áfát. Ezt már letisztáztam dhl-lel. És 3x kellett kereskedelmi számlát kiállítania, mire végre jó lett. De száz szónak is egy a vége, PP egy átverés, nem vagy tőle biztonságban. És annyira komplikált, hogy közönséges halandó segítség nélkül eltéved benne.
-
Voice24
őstag
válasz
z123456z
#48716
üzenetére
Egyetértek veled, csak egy ámítás a vásárlóvédelem. Az én esetemnél a bizonyítékaimról egyetlen szót sem ejtettek, ellenben azt kérték, tegyek hatósági feljelentést. Miután ezt megtettem, már az volt a gondjuk, hogy nem az általuk kért módon igazoltam ezt (de könyörgöm, ez Magyarország, itt a magyar jogszabályok a mérvadók). Amikor meg végre megfelelt nekik az igazolásom, azt találták ki, hogy határidőn túl csatoltam be, ami eleve lehetetlen, mert csak nyitott esethez tudok dokumentumot csatolni, ergo a csatoláskor még belül voltam a határidőn. De semmi nem hatotta meg őket, a végső javaslatuk már az volt, hogy forduljak a saját bankomhoz a tranzakció visszatérítéséért. Vagyis ők egész végig csak az időhúzásra játszottak, egyik lépésük sem a vásárlók védelmét igazolta.
-
z123456z
őstag
Eszközük éppenséggel lenne, hiszen egy kereskedőnek legalább akkora szüksége van PP -ra, mint a vevőnek. Sőt. Simán mondhatnák egy ilyen egyértelmű esetben, hogy bizony vissza kell adnod azt a pénzt, vagy nem használhatod többé a pp-t. Csak ez nem érdekük, innentől pedig csak egy ámítás a védelem. Na mindegy, már elengedtem a dolgot, vagyis inkább beletörődtem, kénytelen kelletlen de inkább benyelem az eddigi veszteséget, de senki kedvéért nem invesztálok bele többet.
Köszönöm. -
válasz
z123456z
#48714
üzenetére
Erre a szituációra mondtam a visszaküldés díjával szokott gond lenni, hogy akkor sem akarják kifizetni az eladók ha egyértelműen náluk volt gond a teljesítéssel. Ez a rész a PayPal vásárlói védelemben egy szürke zóna, hiszen a vásárlói védelem az eredeti vásárlásra vonatkozik, ez viszont azon kívül van, illetve a finanszírozásról az eladó és a vevő kell hogy megegyezzen, arra nincs eszközük hogy kényszerítsék ennek kifizetésére.
Mivel nagyon drága a visszaküldés, én abba az irányba indulnák el hogy nem küldöm vissza, hanem eladom és ezzel lehet csökkenteném a veszteséget. Vagy lenne nyereség mert drágábban el tudom adni. -
z123456z
őstag
Minden bizonnyal pontatlanul fogalmaztam: eladó NEM AKARJA a visszaszállítás költségeit semmilyen formában vállalni , ezért fordultam paypalhoz. Amit te tanácsolsz az az, hogy akkor tegyek bele még 93 ezer forintot az eddig benne lévő mellé, és az eladó vagy kifizeti vagy nem. De miután ő megmondta, hogy én fizessem, paypal még csak említéstnsem tesz arról, hogy neki kell fizetnie ezt is, így a dolog megfenekleni látszik. Sem eladó sem PP részéről nincs megértés/szándék vagy akármi azzal kapcsolatban, hogy az fizesse a járulékos költségeket, aki hibázott. Én csak egy gesztusként ajánlottam fel az eladónak, hogy annyit átvállalok, amennyiben onnan ide került a küldés. 53 dollárt benyelek, de 93 ezer forintot nem. Gyakorlatilag ha ezt még beletolnám, eladó visszatérítené a PP-n keresztüli vételárat, 109 ezret, tehát a totálisan ráfordított pénzből nagyjából 16 ezer jönne vissza. Hát hülye vagyok, de azért ennyire nem.
De akkor mit javasolsz, mit tegyek? Pár napot kaptam a visszaküldés igazolásra, a chat-et meg holnap lezárják.
-
válasz
z123456z
#48712
üzenetére
Megpróbáltam leírni hogy a PayPal vásárlói védelem hogyan használatos, de akkor máshogy fogalmazva írom le.
A B pontodhoz, minden ország esetén úgy működik hogy ha egy onnan vásárolt terméket visszaküldi a vásárló, akkor senkinek nem kell vámot és áfát fizetni, mert a szállítási okmányokon és a vám-árunyilatkozaton közölve van hogy ez egy visszaküldött termék, nem importálás történik.A leírt szituáció alapján.
Nem megfelelő terméket kaptál, reklamáltál az eladónál aki el ismerte a hibát és vállalta hogy küld egy másikat, viszont nem egyeztetek meg a visszaküldés díjának a finanszírozásáról, amit neki kell állnia. Ez lehetséges úgy hogy egy Mo-ról oda is szállító cégnél megrendel egy visszáru szállítást és küld egy címkét vagy te megadod hogy milyen díjazással menne innen, te elküldöd és azt a díjat a feladás után valahogy megtéríti neked.Lényegében megtörtént a probléma rendezése az eladóval, úgy hogy ehhez nem kellet a PayPal vásárlói védelme.
Esetleg majd szükség lesz rá és akkor kell indítani a PayPal-on valamit ha te visszaküldöd, megkapja és semmi pénzt nem ad vissza, ebben a szituációban akkor indul a PayPal vásárlói védelme.Annak ellenér hogy volt egyezség, csak indítottál a PayPal-on probléma rendezést, aminek oka az hogy a kommunikáció megszakadt -erre nincs vásárlói védelem- a PayPal látva az információkat lényegében tudomásul vette, hogy visszaküldésben egyeztetek meg.
Ezért azt írták le ők is hogy küldd vissza és majd ezután ha te nem kapnád vissza a pénzed fog indulni a tényleges vásárlói védelem.Itt jön a kérdés hogy jelen pillanatban hogy nálad még a termék mégis mit kellett volna tennie a PayPal-nak, mi az ami tevékenységet hiányolsz?
Röviden, még nincs vásárlói védelmi helyzet. -
z123456z
őstag
Köszönöm.
De most eléggé összezavartál ezzel, nem is értem pontosan amit írtál, pedig elolvastam háromszor. Sajnos az értelmi képességem megkopott már ezekszerint. Az elmúlt napokban már úgy gondoltam, hogy a végére értem a lehetőségeimnek, ha visszaküldöm kapok pénzt, ha nem küldöm nem kapok. Ez nem ennyire egyszerű mégsem, és azt mondod, hogy PP fog visszatérítést adni, vagy valamit félreértek? Az eset kronológia sorrendben és zanzásítva tehát:
1. Hibás teljesítés eladó részéről, nem a megrendelt méret érkezett.
2. Eladóval történő egyeztetés után oda jutottunk, hogy küldi a megfelelő méretet és a küldést átvállalja, amennyiben én előbb visszaküldöm neki a tévedést. Itt ugye felmerült több buktató:
A; Mexikóba kell küldeni. Onnan ide irányban DHL express 53$ volt, innen oda 93 ezer. ( UPS megcsinálja 35 ezerért )
B; ha a visszaküldés és az újraküldés komplikált papírmunkája nem vág teljesen egybe, akkor fizethetek ismét vámot és áfát
C; ezek miatt kértem, hogy intézze ő a visszaszállítást is, én kifizetem neki ennek az árát. Erről valamiért ő hallani sem akart, állítólag mexikóból nem tud itteni felvételi címmel rendelni
D; Szombaton úgy fejeztük be WhatsAppon, hogy hétfőre utánajár, vagy összeállít nekem egy útmutatót, hogy minden klappoljon a vám miatt. Azóta eltűnt, lesz@rja a dolgot.
E; ezután fordultam PP-hoz, akik elintézték nekem ugyanezt, amit nélkülük is tudtunk. Nekik is megírtam, elviheti a hibás terméket, de neki kell fizetni érte, nem én hibáztam. Pont leszarták.És innentől nem értem, hogy mire fel ez a nagy bizalom a PP vásárlói védelemben? Nekem eleve zavaros ez az egész, nem beszélek ehhez szükséges szinten sem spanyolul, sem angolul, gemini fordít nekem. Írtam nekik, hogy eszkalálni akarom ( jelentsen ez bármit is, csak olvastam és jól hangzik ), azt írta a humán csetelő ügynök, hogy már eszkalálva van. És amikor elégedetlenségemet fejeztem ki, valamint megkérdeztem, hogy pontosan mit is jelent a vevővédelem, eltűnt. Én itt fejeztem be, nyeltem egyet és kidühöngtem magam, de most a válaszoddal felcsillantottál egy kis reményt, amit talán félreértek.
-
válasz
z123456z
#48710
üzenetére
Értem a problémádat hogy nem űnik segítőkésznek a PayPal, de hogy egyértelmű legyen a dolog. Elsőként a -ha van rá lehetőség- akkor a kereskedőnél, eladónál kell igénybe venni a vásárlói védelmet.
Ha ez ott nincs vagy eredménytelen akkor lehet a PayPal-hoz fordulni.
Az esetek többségében -ha hajlandó rá az eladó- és használnád a terméket lehet pénz visszatérítést kérni,
Legtöbb esetben a visszaküldés és minden pénz vissza (a fogyasztóvédelmi szabályok szerint is) szokott lenni.
Itt a visszaküldés díjának a kifizetése szokott lenni a gond, még akkor is ha hibás teljesítés esetén -ha nincs kikötve a vásárlási feltételeknél- az eladó kötelezettsége, persze abban az esetben ha vevőként gondoltam meg magam az bizony engem terhel.
Azt érzékelhető az utóbbi időben hogy a visszaküldés díjának az eladó általi kifizetése -ha nem akarja- nem igazán rendezhető a PayPal-al, a normál visszatérítés azért az működik, de akkor ha nincs lefutva egy kör az eladó vásárlói védelmében akkor problémás lehet.Maga a PayPal probléma rendezés folyamata azért úgy van hogy te reklamálsz, ők elküldik az eladónak és ha az neked nem megfelelő módon reagál azután kéred a PayPal direkt segítségét. Így elő fog fordulni hogy ha az eladónál kezdeményeztél valamit, azt ugyanúgy le fog futni itt is.
-
z123456z
őstag
válasz
Voice24
#48709
üzenetére
Tegnap végre megtaláltam a módját, chaten megadtam az eset számát, így már kaptam választ. De olyan, mintha értelmi fogyatékosok ülnének ott, kötik az ebet a karóhoz, előbb küldjem vissza, aztán eladó visszaadja a vételárat. Tehát még fizessek az eddigieken felül, aztán visszakapom az összköltés ⅓-át. Amikor megkértem, hogy mondja már el nekem, pontosan mit jelent a vásárlói védelem, mert ez nem az, csak marketinges átverés, akkor eltűnt. De már elengedtem, igazából a tehetetlenség dühít, de az rettenetesen. És köszi, hogy te legalább válaszoltál, a többi nagytudású meg...
-
Voice24
őstag
válasz
z123456z
#48707
üzenetére
Most hirtelen nem jut eszembe, de valamilyen Centert kell megnyitni, ott kell üzenetet írni, elvileg ember válaszol, nem robot. Nekem így sikerült kétszer is újranyittatnom a már lezárt vitámat, bár előrébb nem jutottam, mert nevetséges indoklással utasították el legvégül. Nem irigyellek, én valamivel jobban jártam, "csak" 20 ezret buktam.
-
z123456z
őstag
Emlékeim szerint sokkal segítőkészebb volt ez a közösség. Hmm, változnak az idők...
-
z123456z
őstag
válasz
Voice24
#48705
üzenetére
Egyszerűen az érthetetlen, hogy miért várják el tőlem, hogy az ablakon kidobott 45k vám és áfa összegen felül még fizessek 93 ezret a visszaküldésért, hogy aztán visszakapjak 109 ezret az eladótól? Egyáltalán hogy gondolják, hogy valaki azért verje további költségekbe magát, mert a másik hibázott? Miért nem az eladót szólítják fel, hogy szállittassa vissza a saját költségén, ha már el.szta? Ez lenne a vevővédelem, nem ez, amit tolnak. Ráadásul elzárva a válaszadási lehetőségtől. Röhej ez a cég. Mindegy, 150 ezer tanulópénz, ez van.
-
z123456z
őstag
Megpróbálom mégegyszer, hátha:
Egy folyamatban lévő vitára kapott válaszra hogy lehet reagálni, ha nem értek egyet a döntéssel? Nem találok rá lehetőséget, jelenleg egy utat hagytak számomra, küldjem vissza a vitatott terméket. Ennyivel el van intézve a részükről, és lezártnak tekintik a témát? Nem jöttem rá, hogy tudok velük ismételten kapcsolatba lépni a témában.
Köszi.
-
z123456z
őstag
válasz
z123456z
#48699
üzenetére
Most ott tartunk, hogy eladó PP-n keresztül felajánlotta a visszatérítést, ha visszaküldöm neki a terméket. Szóval ugyanott tartunk, ahol a PP vitarendezés nélkül is tartottunk. Mert eladóval én WhatsAppon már beszéltem több napon keresztül, ugyanide jutottunk. Neki is elmagyaráztam, hogy intézze ő a visszaszállítást, mert míg tőle 53 USD-t kért a DHL express mexikóból Magyarországra, tőlem vissza 93000-ért vinnék. Ő nem akarta intézni, állítólag onnn nem tudja. Ezért fordultam PP-hoz, hogy ők az egyértelmű hiba miatt majd visszatérítenek nekem, ők meg lejátszák majd. Erre most PP ugyanazt intézte, mint én nélkülük. Pedig vita indításában leírtam nekik is, hogy miért nem küldöm vissza. Magyarul én kifizettem szállítással együtt PP-n keresztül ~109.000 forintot, amire még fizettem itthon DHL-nek ~45.000 forintot ( ezt nem kapom vissza, már világos ). Most pedig már csak onnan tudom folytatni, hogy meg kellene adnom egy követési számot és minden egyebet, hogy feladtam neki. És egyszerűen nem tudok máshogy kapcsolatba lépni velünk, hogy ez nekem nem jó, csak ide irányít a folytatás gomb. Mégis mi a fenére jó ez a vásárlói védelem?
Szóval a kérdés, hogy hogy vegyem fel velük a kapcsolatot, hogy ez nem jó?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 8700K / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Wacom Bamboo One CTF-430 rajztábla
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4174, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI Katana15 HX B14WEK notebook - i7 14650HX 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 5050 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

). Már kétszer is kitiltott a többszöri kódkérés miatt, kétszer beszéltem a PP ügyfélszolgálattal, egyszer a Yettelével, de egymásra mutogatnak. Másik azonosítást (Authenticator) csak a fiókba belépve lehet beállítani.

.

Gondoltam akkor megszüntetem az accountom náluk, mert így már semmi értelme. Megszüntetni se lehet a Paypal fiókot




