- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Fujifilm X
- OLED monitor topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Everest / AIDA64 topik
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- CPU léghűtés kibeszélő
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hobbbyt
őstag
Azért esett rá a választásom mert:
1, A PA72G-s tapasztalatom után bátran meg merem venni a PF80G-t ami jelenleg az egyetlen ilyen tudású projektor ebben az ársávban. Bár ezzel a PF1500-al most erősen elgondolkoztattál..
2, Csak és kizárólag Led/Lézer fényforrású projektorokban gondolkodok. Hatalmas szabadságot ad a tudat, hogy nem kell spórolnom az üzemidővel.. UHP-t pedig ~1.5 évente kéne vennem, ami ellen tiltakozik a tárcám és az agyam. Szóval nincs kedvem fizetni még "pluszban" azért, hogy használhassam. -
c4
őstag
válasz