Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zozzy
aktív tag
válasz
sagesz93 #2197 üzenetére
Nem szim, való igaz, de hidd el, aki ehhez vesz egy normálisabb kormányt, az fog szimezni is vele később...
Úgyhogy aki most készül venni, annak ha lehet egy tanácsom, akkor az az lenne, hogy mindenképp jusson eszébe: onnan kezdve az összes autós játékot ki fogja próbálni, ami csak létezik. Mármint, ha magamból indulok ki...
-
válasz
bokrosolajos #2194 üzenetére
Szép az az RS Cosworth
Csak kár hogy nem nagyon van hangja a játékban.
-
sosmocsok
csendes tag
ÁÁÁÁ meghülyülök ettől a billentyűzettől, mindjárt darabokra töröm, ha a határon autózik az ember, már amennyire engedi, hátsókerekes verdának ha megindul a valaga, akkor tuti, megcsókolom a falat
. 4x4 meghajtás még hagyján, ott legalább van esély korrigálni, nordscheffielden se tudok még veyronnal se nagyon lejjebb menni 6:53 alá
Holnap uzsgyi venni egy kormányt, azt meglátjuk mekkora rulez vele
-
- = Zk = -
félisten
válasz
bokrosolajos #2194 üzenetére
igen, valszeg ezzel kell a továbbiakban szórakoznom....
-
bokrosolajos
őstag
válasz
- = Zk = - #2164 üzenetére
-
Zin
őstag
Az osszes kategoriát érdemes kimaxolni?
Vagy ti hogyan csináljátok?Mert ugye ha mindegyiket végigtolom annál több penzem lesz es ugye a többi 3-4 kateg is megnyillik.Érdemes maxolni vagy lépjek 2-ből 3-ba? -
bokrosolajos
őstag
válasz
pincehely #2107 üzenetére
Ezt a kettőt össze sem lehet hasonlítani!
az első egy játék-kormány, full gáz és full fék van rajta (ON/Off), ráadásul nem force feedback-es, hanem vibration feedback-es, ami nagyon nem az (csak ütközésnél vibrál, mint egy mobiltelefon) Igazából egy komolyabb gamepad is többet ér
Idézek abból a tesztből, amit linkeltél:
"A Formula Vibration Feedback Wheel viszont sajnos csak kényszermegoldásként jöhet szóba"A Saitek nagyon jó joy-okat készít, ez alól a masszív r440-es sem kivétel. hátránya, hogy csúnya, meg a pedál, az olyan amilyen... viszont ha cockpitbe felállítod a legjobb pedálelrendezés!
(egyébkén bármelyik tesztet elolvasod róla, csak pozitív)
az r660 csak 2,5 -ezerrel több, de az már komoly műszer, bal/jobb kezes botváltója is van, még jól is néz ki - ráadásként nem csak én ajánlottam! ;)
Általánosságban mondom. hogy az olyan kormányok, amikhez varrógép-pedált mellékelnek, csak tapadókoronggal lehet az asztallaphoz fogatni, azok nem tartósak, nem pontosak és ezekből következtetve nem adnak annyi élményt sem, mint amennyibe kerülnek.
Mind e mellett nézd el nekem, hogy eddig csak szimulátorokkal toltam -ahol ezek azért többet jelentenek
az én voksom e kettő közül a Saitek (bármely típusa)
-
Veron
addikt
másnál is van sajnos, csodálkozom, hogy nálatok nem jött még elő. arról van szó ugye, hogy ha gyorsan forgatom a kormányt akkor egyszerűen lassan reagál. de nem később kezdi el tekerni, hanem később ér véget a mozdulat -> nem lineáris. remélem érthetően fogalmaztam.
pl. "What makes this matter worse is a steering lag that is present both using the Xbox 360 Controller and the Fanatec Porsche 911 GT3-RS wheel. Even though Shift offers profiles for both controllers, it took quite a while of tweaking to get them to feel right and suit them to Shift’s somewhat odd needs." ez a következő linkről van és két újabb típusú kormányt említ.
ezenkívül itt és itt is említik, de ez hirtelen csak két link.
szóval ez az egy dolog ami zavaró, de ez nagyon. vki help! -
dudika10
veterán
válasz
barnam_ #2187 üzenetére
Nem hiszem, visszafogja a kereket, hiába tapad be, ha nem engedi, hogy pörögjön szvsz.
Néztem egy párbajt, és egyértelműen lassabb volt nekem kipörgésgátlóval. Az ellenfél egyből a nyakamra mászott, míg segítség nélkül vagy fél másodperc különbséget tudtam tartani kettőnk közt. Vagy 10x próbáltam és mindig ugyan az lett az eredménye.
-
Csabee.
nagyúr
Így a World torut már hogy lenyomtam most csinálom végig a meghívásos futamokat.. elég lassú a játékmenet a WT-hoz képest :S.. most 405 csillagnál járok
-
csabicska
senior tag
Szerintetek érdemes e ilyen: Force Feedback ,kormányt venni? Vagy jó e a sima is ,ami nem tudja ezt az un.mű terhelést.
Köszi a válasz előre is. -
Csabee.
nagyúr
Nem bírom abbahagyni az NFS-t
Ma még a 400. csillagom megszeretném szerezni
-
sagesz93
addikt
Mentem egy 2:29,1-et egy AUDI R8LMS-el SPA GP-n.
Na valaki menjen nekem ezzel a kocsival egy ennél jobbat
Amúgy ezzel a kocsival rálehet tapadni a map-ra az fix -
válasz
Mariann294 #2170 üzenetére
Ezt elsőre úgy olvastam hogy Egyfolytában izgatni kell a kormányt
(#2171) sagesz93: én már annak örültem hogy 8 perc alá lementem. GTR Evo-ban 2009-es Forma1 Ferrarival megvolt 6 perc alatt is
-
pityeszka
őstag
válasz
Mariann294 #2170 üzenetére
Nekem már olyan az alkarom tőle mint Popeynek!
-
Mariann294
őstag
Aki billel nyomja...Nektek is begörcsöl az ujjatok?
Már 1 óra után....
Egyfolytában igazgatni kell a kormányt belefásulnak az ujjaim...tök izmosak lesznek! -
-
Skizz
addikt
válasz
- = Zk = - #2164 üzenetére
Be lehet állítani a holtjátékot...
-
zuchy
őstag
válasz
- = Zk = - #2164 üzenetére
Ezt én is észrevettem, de meg lehet szokni. Szerintem rajtolásnál segít, hogy be tudd rendesen lőni a fordulattartományt.
(#2168) Skizz: Az nem holtjáték, az alapból 5%-on van nem nyúltam semmihez.
Egyszerűen nem lineáris a gázadás, hanem logaritmikus. -
válasz
sagesz93 #2162 üzenetére
Most a Megane RS-t próbáltam ki, 3:08:040-t mentem. Én általában nem szívlelem a francia autókat, ez viszont nagyon bejön
(#2161) dudika10: a nehézség rutinosra van állítva, vagyis abs, stabilitás kontroll bekapcsolva, kipörgésgátló alacsony, kormány-és fékrásegítés kikapcsolva.
-
- = Zk = -
félisten
érdekesség?....
Shift-ben a kormány alapból balra áll(mintha alapból picit balra lenne fordítva)
Gridben viszont egyenesen....
a pedál érzékenység ugyanez...
a shiftben érzésem szerint többmint 50% után érzékel...szinten tartani lehet. csak fura
a Gridben millimétereket is érzékel
ez betudható a Shiftnek?(vagy eztis kilehet valahol küszöbölni?
)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
pincehely #2103 üzenetére
én használtam az elődöt a 220ast. a pedál nagyon könnyű, szóval ki kell támasztani (mert előrecsúszik a padlón). nekem kicsit felül volt, de 43mas a lábam, papucsban nem volt vészes. felülről tartott lábbal szépen adagolható volt, csak éppen az úgy eléggé fárasztó (könnyen jár, tehát azon lábat támaszani nem lehet).
az R220as kormánya hasonló volt (csak fekete), pici volt, könnyen tekerhető, pontos (legalábbis nekem annak tűnt), CMR2.0 mellé jó volt. ja és nem nyekergett, pedig hajlamos voltam faltól falig használni.
bakosgabor57: köszi a leírást. meg nézem a videodat, kíváncsi vagyok a folytatásokra... szerintem fog ez az időd még javulni (pár helyen megcsúszik a kocsi máshol pedig még lenne lehetőség picit gyorsabban venni). viszont elég jól mész már most is.
-
dudika10
veterán
válasz
Zoli1222 #2155 üzenetére
Nem tudom mit panaszkodsz, én 10 másodperccel lassabb vagyok.
Kinél milyen segítségek vannak bekapcsolva? Elkezdem bekapcsolgatni őket, hátha tudok picit javítani.Csak nekem lép ki a játék a versenyek után? Picit idegesítő, nem menti el az eredményt néha hanem kilép.
-
dinka.86
aktív tag
sziasztok! nyertem egy R8 verseny változatot, h lehet azt kipróbálni?
-
Zoli1222
addikt
Ehh. Úgy érzem, h nagyon kevés vagyok. Bill-el spa-n alap focus-szal 3:04:08-as időt mentem idáig.
-
killer1203
senior tag
Nemsok autos játékkal játszok/fogok játszani, ezért nemtudom érdemes lenne-e vennem egy kormányt 10k körül, nfs, grid és majd dirt2 vel fogok játszani, eddig elvoltam billentyűzettel is, szóval megérné venni 10k-ért egy kormányt ?
-
bakosgabor57
őstag
válasz
sagesz93 #2146 üzenetére
Nem rossz, ellopták a hangot...
Nekem meg van egy 6:36-os időm a Nordseiszén -
sagesz93
addikt
válasz
blazsey2 #2142 üzenetére
Én olyat érzek a driftnél, hogy ha fékezek betapad a kocsi(nem satufék), nemtudom ilyet csak én érzek-e, de igy be tudok fordulni driftmentesen egy kanyarba akár.(karosszéria fulltuningos infinity g35, többi tuning nincs benne.) Lehet én vagyok a hülye nemtom
bakosgabor: hogyne töltöttem volna[link] vagy töltsek még ?
Mivel elég kevés a nyomaték az infinity-be, nem tudok folyamatosan driftelni, így van olyan hogy 1 kanyarba 2szer "csúszok" be
Ja, most esik le kintvan aláirásomban a drift videó
-
killer1203
senior tag
Aki gamepadot használ tudna egy képet küldeni a beállitásairól?
-
Ricco_hun
senior tag
válasz
DEV_NULL #2123 üzenetére
"azt nem lehet átépíteni.. "
Hááá, gondoltam, hogy ez lesz a pofonegyszerű megoldás, mert ennyire vak nem lehetek. Pedig, ha bemegyek a garázsba majd oda, hogy Autóim, azt jelzi a Porsche-ra, hogy nitró, átépíthető, drift. Akkor ezekszerint mindegyik kocsira jelzi az összeset, ergó csak az Autóvásárlásnál jelzi rendesen, hogy mit is lehet egy-egy kocsival csinálni.
-
sagesz93
addikt
Na mentem a Spa GP-n Seat Leon Cupra-val.
3:04:660 lett. Na végre felértem az ez elötti mentésemhez. -
Mariann294
őstag
Fuh 4. széria gyári autók versenye.Mindegyik ment kivéve a zonda-s.Bazz miért kell a pályára 20 autó??Első kanyarban ennyit lácc:hatalmas füst,repkedő paganik,kerülö paganik és győzd kikerülni
Aztán meg védd meg a popsid mert ezek imádnak kilőkősdit jáccani!!
120-adjára végre megcsináltam.Vezetek,erre milyen az ember még többet akar...
Kéne még az a csillag.Mondom bevárom a jó népet és elkezdek dodzsemezni.Jön az első és vele együtt vagy 10 egymás után.Na pff.Ütközök,meg minden jól is megy erre elrontok egy rohadt kanyart.És 4.-nek érek célba...pffffffffAztán a másik nehéz a lamborghini-s.Azt a pályát utálom!Direkt ugy van megcsinálva hogy ha kicsúszol véletlenül se tudj gyorsan visszamennyi a pályára..
Egyenes szakaszban megláttam egy gumifalat,mondom átvágok rajta ugy rövidebb.De ráfáztam mert ott maradtam
Mert ugye miért is gumifal lett volna....valami kemény bigyó volt.260-al bele
De vágülis megnyertem első lettem
Eljutottam a Toura megcsináltam az első részt.Nem nehéz,de nagyon hosszú!!!!!!!!!!!
-
Barell
senior tag
Fekete ég + 2 in 1 Car By Ford Mókás
-
luw2win
őstag
hali,
valaki használt már nitrót? mert én ráállitottam egy bill-re, vettem a kocsimba nitrót és nem adja? vmit rosszul csinálok? -
sagesz93
addikt
menjüünk
milyen verdával? Ne valami gyorsal 1-2 szintűvel szvsz, és tuning se legyen mer minek
Azért drift is legyen máá, valamibe elsőnek kell lennemmod:Akkor Seat leonnal menjünk?
mod2: amúgy probáltad a driftet? Mert kormánnyal elég egyszerü... mész fullgázzal, betereled kanyarba és ellenkormányzol. nekem így megy, bár még bill.-el nem próbáltam, és nem is akarom -
Csabee.
nagyúr
Nah mára végeztem!
Ti hány csillagnál jártok? Mennyi a max csillag?
-
sagesz93
addikt
válasz
Ricco_hun #2119 üzenetére
Fejlesztésekbe bemész, és ott megnyomod a backspace-t. Elvileg mennie kéne
100hsz-el ezelöttről itt egy kép hol láthatod: [link]
- = Zk = - : Minek fék?Amúgy mondom a london millenium a 2. legkönyebb a miyatomi után.
Aggregátor: Ez jó ötlet, de mért pont nordseiszén? Más map is létezikMeg ott a drift is
Most van egy fulltuned focusom, nagyon zsír verda.. most kezdtem el az europai versenyeket 2es szinten. -
Ricco_hun
senior tag
De hol? Melyik menüpontban? Azért lenne jó valakitől egy printscreen, mert nekem marhára nem jelenik meg az átépíthető jelzés sehol sem, pedig a Porsche GT2 elvileg átépíthető, az összes fejlesztés rajta van és mégsem. Vagy azért nem jelenik meg az ikon, mert nincs elég pénzem rá? 380k dodóm van éppen. Vagy tele kell aggatni matricával meg festéssel a kocsit, hogy átépíthető legyen? Vagy egyáltalán ez az átépíthetőség mikortól elérhető? Unlockolni kell valamelyik versennyel? Ááá ez a menürendszer kikészít. Úgy kell vadászni az egyes dolgokra.
-
Az jutott eszembe, hogy lehetne egy kis versenyt tartani a hot hatch-ek között (Focus ST, Megane RS, Leon CUPRA, Golf GTI, Scirocco), hogy ki tud jobb időt menni a Nordschleife-n. Szerintetek?
-
Voyage
aktív tag
Mentem egy kört zöldpokolban a paganival, jópár ütközéssel, és 1 kipörgéssel 7:24-et hoztam össze:[link]
-
sagesz93
addikt
válasz
- = Zk = - #2114 üzenetére
az túl könnyü
A london millenium kanyargósabb, bár ott se kell fékezni meg hasonlók...
-
pincehely
addikt
Saiteck - Logitech
0:2
eddig
-
Free04
tag
válasz
Ricco_hun #2105 üzenetére
Ha az összes fejlesztést megvetted egy átépíthető kocsira,akkor a képernyő jobb alsó sarkában válik elérhetővé az átépítés (backspace).
A kormányos topikban naprakész emberek vannak és mellesleg van egy nagyon jó összefoglaló írás a kormányokról,ott érdemesebb lenne érdeklődni.
-
sagesz93
addikt
válasz
pincehely #2107 üzenetére
a logitech
A saitek pedálját én nem tudnám megszokni.
Viszont ha 1 kategóriával feljebb lépünk akkor Force EX vs R660, ott viszont az R660 lenne nálam a befutó.
- = Zk = -: a driftet próbálgasd, e36-al a london milleniumon, probálj meg fullgázzal befordulnielvileg sikerülnie kell(gyári e36-al menj)
-
Skizz
addikt
válasz
- = Zk = - #2106 üzenetére
Ugye hogy ugye. Mindn júzörnek ki kéne próbálnia kormánnyal, aki billes irányítás mellett fikázza a játékot. Persze aki carbonon nőtt fel, annak mindegy.
pincehely: csavaros is lehet szar, ha gagyi műanyagból van és 2 hónap után elfárad. Logitech-re szavazom a supportjuk miatt.
mod2: De nem azon nőttél fel.
Árkádok között jó volt szórakozni, de amúgy egy vicc volt az a játék. Nem akarok általánosítani, de szerintem az emberek 80%-ának azért nem tetszik a shift mert nem lehet billel normálisan irányítani és mert nem mehetnek 90°-os kanyarban 280-at Veyronnal. Rá kell érezni kormánnyal (5-6 kör után belejöttem, csak be kellett lőni a beállításokat), nem várhatjuk el egy félszimulátortól hogy nyilakkal lehessen például egy 1000 lóerős vadállatot irányítani...
-
pincehely
addikt
válasz
sagesz93 #2104 üzenetére
Ajánlat?
Logitech, vagy SaitechPro, és kontra:
A logitech nem teljesen feedbackes, hanem rugó rántja vissza a kormányt, míg a Saitech szerintem fogaskeres lehet, amennyire abgolul ki tudtam venni.
A logitech tapadókorongós, a Saitech ellenben csvarosan lefogatható, ami szintén az ő javára szól.
Viszont a Logitechnek jobban bízom a terméktámogatásában. -
- = Zk = -
félisten
Nos, Uraim
csatlakozom a kormányosok táborába
a fenti linkelt "ratyi" kis Manta kormánnyal..... Brutál jó az irányítás ezzel is... Legalábbis jobb, mint billel. Nem egy csúcs kormány, de teszi a dolgát. Amit én eévárok Tőle, azt megis kapom....a kormány ráeröltetett, hogy belső nézetből tapossam a pedálokat
tyhűűű...
-
Ricco_hun
senior tag
Lvl16 vagyok. Most szedtem ösze 180 csillagot, szóval megnyílt a 4. szint. Van egy 1-es szintű BMW 135i-m, meg egy egy 3. szintű Porsche 911 GT2-m. Mindkét kocsim fullos és ott van az a w-re hasonlító jel, hogy átépíthető. De én marhára nem találom, hogy villogna valahol is a backspace, hogy átépíthetem a kocsimat. Valaki tudna linkelni egy képernyőmentést, arról, hogy éppen villog neki az átépítési lehetőség. Mondom a kocsim fullos, tehát a fejlesztés menüpontban elérhető összes tuning rajta van. Előre is kösz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
- iKing.Hu - Honor Magic V2 Black Használt, karcmentes állapotban 16 GB RAM / 512 GB tárhely
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 2600 / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest