Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Scorpio06 #3692 üzenetére

    ( tudom régi hozzászólás, de hogy látszódjon hogy még mindig nincs javítva)

    ugyanez, 25.szinten jött elő. rendesen leállítottam tegnap, ma új karrier betöltését ajánlja fel, viszont az utolsóként használt autó még kint van.

    úgy néz ki az EAnál még mindig se support, se semmi. kár érte.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz pincehely #2103 üzenetére

    én használtam az elődöt a 220ast. a pedál nagyon könnyű, szóval ki kell támasztani (mert előrecsúszik a padlón). nekem kicsit felül volt, de 43mas a lábam, papucsban nem volt vészes. felülről tartott lábbal szépen adagolható volt, csak éppen az úgy eléggé fárasztó (könnyen jár, tehát azon lábat támaszani nem lehet).

    az R220as kormánya hasonló volt (csak fekete), pici volt, könnyen tekerhető, pontos (legalábbis nekem annak tűnt), CMR2.0 mellé jó volt. ja és nem nyekergett, pedig hajlamos voltam faltól falig használni.

    bakosgabor57: köszi a leírást. meg nézem a videodat, kíváncsi vagyok a folytatásokra... szerintem fog ez az időd még javulni (pár helyen megcsúszik a kocsi máshol pedig még lenne lehetőség picit gyorsabban venni). viszont elég jól mész már most is.

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz bakosgabor57 #1990 üzenetére

    Zonda mennyire szereti az első gyorsabb részt a pályán (van a kezdő bal, két/három Skanyar, utánna egy emelkedő és utánna közvetlenül egy laza jobbos majd egy erős bal... az emelkedőn GTR evoban a Koenigseggnek elszállt a feneke 250 fölött, GTR verzió bírta kb 280ig:DDD)?

    milyen áttéteket használsz? és leszorítóerővel mit lehet játszani? a teljes játékban engedi az advancedebb futómű beállításokat/van azoknak értelme (u2ben is lehetett futóműt állítani, csak éppen hatása nem volt)?

    GTR Evoban a zöld pokol a kedvenc pályám volt, kíváncsi vagyok, itt hogy néz ki ahhoz képest. pár eszméletlen szűk kanyar, pár 6odikban fullgázon is átcsapatható rész, technikás, hosszú és összességében remek darab.

    más: hozzászólások alapján kezd úgytűnni, hogy nagyon jól sikerült... kivéve a hd4xx0problémákat, de valszeg azt az új driver majd orvosolja.

    más, kormány: CMR2.0ában stabilan 5%al lassabb voltam kormánnyal legnehezebb (kvázirealisztik fokon) mint billel. cserébe viszont nem 10edszerre sikerült mennem egy normális időt, hanem mondjuk másodszorra (a manuális váltó motorfék featurejére nagyon sok idő áttérni, de utánna gyakorlatilag az egyetlen mentsvár ha picit gyorsabban esik be az ember egy kanyarba, ez volt az egyik ok... a másik, hogy néha nem mertem megpadlózni ott, ahol billentyűzettel nem volt más választásom:DDD). tényleg szokni kell, elsőre nagyon fura lesz.

  • proci985

    MODERÁTOR

    úgy néz ki a 3870nek nagyon nem csap oda a demo alapján (1280x0xhigh), lehet a 4xx0 szériát utálja nagyon a játék (erre ok is lehetne, a 3xx0ákat már senki nem bencheli...). mondjuk ahogy olvasom CF nincs 3xx0ákkal sem, de ez engem nem érint. proclimit megvan, két magot használ, 100%ra.

    q6600 2.7@9x300on proclimites 50%on. memóriára nem háklis, nálam olyan 7-900megát evett, az szvsz egyáltalán nem sok.

    ami tetszik:
    - realisztikusabb lett
    - pron kikapok a hard aitől. ez magában nem nagy szó (mert a lotus fenekét billről nehéz megfogni), illetve de, ha úgy nézzük, hogy a porsche óta nem fordult velem ilyen elő az NFS szériánál (rágógumi bugokat most hagyjuk)
    - a porsche óta először fordul elő az nfs szériában, hogy autó fenekét nem tudom megfogni (3.3Turbo 2. turbo uppgradevel... mondjuk a 996 3.6Turbo a második uppal se volt jobb)
    - valamennyit javult a grafika
    - van visszajátszás

    ami nem tetszik:
    - falról lehet nyerni hardon (!), realisztikus törésmodellel
    - a törésmodell dísznek van... 200al belementem a falba frontálisan. többször is.
    - van egy olyan rossz érzésem, hogy a talpraállítóalgortimus működik... legalábbis borulásnál a fizika egyszercsak eltűnik
    - proclimit egy 3870el 1280x1024ben egy húzott quaddal, 2009ben.
    - néha altab után nem lép vissza
    - átnyomható logok (már az előző részekben is frászt kaptam tőlük)
    - hajlamos elfelejteni a bill beállításait... ez a teljes játéknál min fura lenne
    - a telepítőt azt most hagyjuk...

    összességében ez akár még jó kis program is lehet.

    bónusz: F1 vs SLR? emlékszik még valaki az NFS3 Empire Citybeli utolsó csatájára hasonló kiosztással?:DDD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés