- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
butcher eu
senior tag
persze mindent lehet szapulni, én jókat szoktam game-elni az általatok leszolt játékokkal is. most az hogy mi a valósághű azt nem hiszem hogy valamelyikönk is meg tudná ítélni, hiszen nem sokunk vezetett még 200 lónál erősebb autót sem, hátmég 800-1000 lovas erőgépet. sőt azt is megkockáztatom hogy a fórumozók 1/4-e semilyen autót nem vezetett. ne ércsetek félre, nem kioktatni akarom a népet. az elmúlt évek szerintem egyik legjobban sikerült játéka, ami kormánnyal kellőképpen nehéz, és irányítható, hangulatos és élvezhető volt, az a MostWanted ( ez saját vélemény) a carbon nagyon lapos, az a prostreet egy igazi fos, az uc (amiben a bugatti veyron-t ami köztudott 1001 lóerő, haggyám hogy egy porsche, de egy jeep is lelelőz, "na ugyan mennymá") megint épp hogy, de azért leveri a lécet. A grid talán a legjobban sikerült közönségjáték manapság, de mint mindenben, abban is van némi kivetni való. De összességében a többi félcédulás szarhoz képest, határozottan 10 pont. Csatlakozom valamelyik előttem szóló kolegához, aki az underground vonalat részesíti előnyben az NFS palettán.
Én részemről kiváncsian várom az új jövevényt. de hogy kicsit off legyek, a dirt második részét nagyon várom már.minden tiszteletem
-
Dj.darth
tag
hát igen.......xD
szerintem inkább csináljanak egy NFS underground 3-at full tuti graffal!
Legyen minden: Neon,fast and furious-os kasznik,hangrendszer,hidraulika....meg ami még volt az NFS underground 2-ben,csak kicsit pengébb graffal!
De hogy ilyet,ellopják más tervét,az azért kicsit gáz! -
Sonja
nagyúr
Képek a játékból, KATT!
-
Ateszzero
őstag
válasz
BalaNce87 #82 üzenetére
"Én inkább azt utálom benne hogy az ellenfelek kilöknek/beléd jönnek, akkor te kicsúszol a picsába, és ugyanez akkor ha te mész beléjük, mindenképp te szívsz legtöbbször, persze nem lökdösösdi a játék lényege, de a gépek kicsit köcsögök ilyen téren"
Igen ,meg is tanultam irányítani de nálam is belémjöttek és csak úgy ömlöttt az orromból a füst!!
Végül Uninstall megoldotta !! -
AMD!4ever
őstag
válasz
Ateszzero #79 üzenetére
azért a burnout rettentően árkád játék,a gridhez képest,sztem a grid simán szimulátor nehéz szinten. a gépi ellenfelek meg ugyis köcsögök a gtr2ben is,akárcsak a gridben.
Pl gridben egyik pályán a csapattársam 3szor ugyanott lökött ki...azóta már nem dolgozunk eggyüt
Meglehet a versenyeket nyerni a gridben is,csak meg tanulni vele a játszást. -
*Z/\ck*
aktív tag
Jó ki hitte volna arra én is rájöttem.
Nagyon kreatív, mindenbe beleb****ák a world szót, azt hú de online-t készítünk. Ezeknek az egyik része el sem indul, a másik része kudarc mert tiszta szarok, és csak kevés lesz áttörő.-->World of Warcraft
Ilyen graffal a 2-ra tippelnék..
-
T.Peter
őstag
Nfs world online. Mmo játék lesz.
#74 deangelo4871, #75 szatocs: Ennyire nem merültem bele, hogy állítgassam a kocsit. Nincs nekem ehhez türelmem, hogy beállítsak mindent, aztán úgy toljam. Ha nem lenne az egész olyan sivár, meg utcai autók lennének, nem pályaautók, akkor beállítanom, de így nem az én világom. Ettől függetlenül korrekt, örülök, hogy ez a csapat csinálja az nfs-t is.
-
BalaNce87
addikt
válasz
Ateszzero #79 üzenetére
"Több órás játszmám után Két versenyben tudtam a második helyen végezni!"
Hát ezt csakis magadnak köszönheted, simán megtanulható a játék, nfs után én is szenvedtem vele hogy ezt esélytelen irányítani, azt kész lettem, de belejöttem és így simán nyerhetőek a versenyek, pláne basic fokozaton, nem akkor kell fékezni amikor már a kanyarban vagy vagy utsó pillanatban, hanem már jóval előtte, nfs-el ellentétben.
"ha egy kicsit koccanok vele,máris jelez az egyik kerék hiba és hopp,már nem is lehet vele a kanyarokat bevenni!!
Ez meg egy másik nagy hülyeség, valószínűleg 200-al belemész hátulról vagy neki egy falnak, mert egy kis koccanástól nem sérül a verdád legalábbis úgy hogy a motor felfüggesztés stb, max a külseje karcolódik, csak akkor nemtudsz már kanyarodni amikor pirossal mutatja az adott rész sérülését, ha még csak sárga akkor az nem igazán érzékelehető, szóval ez alapján csak azt tudom mondani hogy tanulj meg vele játszani.
Én inkább azt utálom benne hogy az ellenfelek kilöknek/beléd jönnek, akkor te kicsúszol a picsába, és ugyanez akkor ha te mész beléjük, mindenképp te szívsz legtöbbször, persze nem lökdösösdi a játék lényege, de a gépek kicsit köcsögök ilyen téren, ha bekerülsz eléjük nem érzékelik és ő meg az ideális íven megy és így belédjön lazán. -
Ateszzero
őstag
Nekem a Grid az irányítás miatt nem jön be!!Ráadásul olyan érzékenyek a kocsik,ha egy kicsit koccanok vele,máris jelez az egyik kerék hiba és hopp,már nem is lehet vele a kanyarokat bevenni!!Több órás játszmám után Két versenyben tudtam a második helyen végezni!
A Burnout-nál pedig ugyanennyi játék után már a B-jogsinál tartok!Elsőre leszedek bárkit aki belép Paradise Citybe!! -
*Z/\ck*
aktív tag
Kicsit körülnéztem neten--> [ezt] a cikket érdemes elolvasni. (már aki tud angolul) csak hogy legyen támába vágó is....
vajon ez mi? NFS online? vagy fake? -
deangelo4871
csendes tag
Az a manöver amit te szerettél volna csinálni,(skandináv flikk) az nem kézifékkel történik. Van egy pár videó fenn a neten mit lehet ezekkel a játékokból kihozni, de nem árt némi gyakorlás hozzá. Itt nem elég egy gombnyomás csúsztatáshoz. Meg kell csúsztatni a verdát.
Ha tolja az elejét( alapbeállitás mindegyik verdán ilyen, hogy aki most ismerkedik a játékkal az is végig tudjon kocogni a pályán) változtatni kell az autó beállitásán. Nem egyszerű ,de megéri behangolni a kocsit olyanra amilyenre szükséged van. Egy időben azzal szórakoztam, Valencia National-on Maserati MC12-essel drifteltem. -
AMD!4ever
őstag
Gondoltam az uj Nfs-röl,látok infókat ebben a totyikban,erre meg azt látom mindenki szidja az autó gammákat,hozzáteszem teljes joggal. a nfs sorozat a Most wanted óta egy kalap szart nem ér. a gtr2 szerintem nagyon jó szimulátor,de csak száraz szimulátor,ahozz agy kell és koncentrálás.melóbol fáradtan nemtudok leülni és gtrezni...
A grid nekem viszont nagyon tetszik.van benne élet,hangulat és játszhatóság...
a burnout meg az agyatlan száguldás és tőrés zúzás királya...
Tdu se rossz éppen,csak Hd-ben nálam valamiért elba**ódik a kontraszt és élvezhetetlen. erre nem tud valaki megoldást? Radeon 4850em van. uj drivereket probálgattam,de egyikkel se jo. Hd nélkül meg valahogy nincs kedvem játszani -
T.Peter
őstag
válasz
Ateszzero #59 üzenetére
A burnout számomra csak az undercovernél jobb. A burnout-ban van egy olyan mód, hogy minél több kocsit kell összetörni, miközben a tied pattog. Kiábrándító. Ott ki is lőttem a videót, mert az szánalom. Persze csak számomra.
A grid nekem tetszett. Nem volt jó az irányítása, de elviselhető, megszokható volt, mint a dirté.
Ma próbáltam ki a gtr 2-t. A kézifék nem akart működni, azt nem tudtam kipróbálni, de túrta az orrát ahhoz képest, hogy hátsókerekes kocsikkal mentem, és ki volt kapcsolva a kipörgésgátló. Kicsaphatta volna a fenekét. A forza 2 van jól eltalálva kézifékezés, és csúszás szempontjából. Nem tudom hogy ez milyen a gtr-ben, de ha hasonló, akkor teljesen rendben van. -
joey04
titán
válasz
BalaNce87 #63 üzenetére
nem szólt másról minthogy zúzzál ide-oda össze-vissza, törd össze a másikat
ez a lényege, erről szól, ebben jó, többet nem is ígér, és nem is szabad várni tőle.
nekem meg pont ez kell.persze kipróbálom általában a szimulátor kísérleteket is, tetszenek is, de nekem ez az agyatlan száguldás jön be. -
BalaNce87
addikt
válasz
Ateszzero #59 üzenetére
Hát nemtudom de ez a burnout se vmi hu ez aztán téyleg egy durva autós játék, én még xboxon próbáltam ki de nem szólt másról minthogy zúzzál ide-oda össze-vissza, törd össze a másikat, ez kissé unalmas tud lenni egy két óra után.
A GRID meg jobb, annyira nem könnyű irányítani az autókat, mint az NFS-ekben, az egész játék életszerűbb, jól kidolgozott, persze megunható ugyanúgy de nem 1-2 óra után.
Hát nemtudom mit kell szídni de a Gridnél jobb nem nagyon fog kijönni ebben a kategóriában, maximum rosszabb, szóval igazából nemtudom mire számítasz, szimulátor meg nem igazán kell mert az meg arról szólna billentyűzeten, hogy bekapcsolsz minden segítséget és akkor meg már b..zhatod a szimulátorodat, kedvem meg alapból nincs szopni ezekkel, kormány meg kurva drága. -
joey04
titán
hát én nem szeretném ha témát váltana az nfs pont az ész nélküli száguldás, a realitás elhagyása miatt szerettem.
-
Macka
veterán
Hát, ha ez versenyautó szimulátor akarna lenni, akkor már a belső nézettel elbaszták.
Az autó előtt ugye van egy Corvette, amolyan GT versenyautós "look"-kal. Ezekben belül max bukócső van, minden egyéb csupasz fém és karbonbetét. Amiben meg mi ülünk fullos bőrös verda.
-
T.Peter
őstag
válasz
zsolt1129 #43 üzenetére
Mindig kelendő, csak egyre kisebb korosztályban.
Én ettől sem várok semmit. Koppintás az egész, ahogy van. Annyi különbözteti meg a gridtől, hogy szimulátor lesz elvileg, bár ebben sem hiszek nagyon az EA miatt. Mindenesetre várom, hátha jól megcsinálják az irányítást és a hangokat. -
T.Peter
őstag
-
#72042496
törölt tag
válasz
csavarlazito #38 üzenetére
Hozzám inkább a pályaversenyek állnak közel, bár bevallom, a Dirt-öt még nem próbáltam. De már kíváncsi vagyok rá, a jövő héten talán lesz is időm pótolni a mulasztást.
GTR-t lakótárssal nyomtuk, versenyeztünk, ki tud jobb köridőt menni. Jó, ezt más játékkal is meg lehetne csinálni, de valahogy a GTR-t találtuk megfelelőnek erre a célra. Minket hosszú távon is lekötött.
Van benne néhány pálya, amin sétakocsikázni is szeretek, pl. a Nordschleife kifejezetten ilyen. Valamikor nem sietek, negyed órát is eltöltök egy körön, bizonyos szakaszokon lassan korzózok, valahol meg odalépek neki, s ami a csövön kifér. Tetszik nagyon. -
T.Peter
őstag
válasz
fekeandras #22 üzenetére
A ladás videó kiábrándító szerintem. A kanyarodás, meg a csúszás kegyetlen. S kanyarban megcsúsztatja, de visszahozza onnan, ahonnan már nem lehet.
#38 Csavarlazító: Nekem a dirt tetszett, el tudtam vele szórakozni, és a lényeg, hogy élveztem. A GTR-rel az a bajom, hogy szimulátornak jó lenne, de unalmas a pályákon menni, miközben nem történik semmi. Persze billentyűzettel nem lehet csodát művelni.
A valós vezetést pedig soha nem fogják tudni visszaadni. Nem lehet úgy vezetni, hogy közben a gombokat nyomogatod a körbenézéshez. Túl kicsi területet lehet látni belülről. A fizikai erőket sem tudják visszaadni. Fékezésnél előredőlés, gázadásnál hátradőlés, kanyarban, sodródásnál oldalra, stb.
-
csavarlazito
tag
válasz
#72042496 #37 üzenetére
Nekem a Dirt is tud ilyen kézremegős élményt okozni.. Online-ban, amikor tudod, hogy a másik is nyomja ezerhússzal, és ki kell találni a féktávot 180-ról a visszafordítóba, na az épp elég kihívás.
Ilyen valóban nincs NFS-ben.
Próbáltam a GTR-t, jópofa pár órára, de aztán unalmasEgyre jobban rámenni a tökéletes ívre, háát, a rali rögtönzése jobban fekszik.
-
#72042496
törölt tag
válasz
csavarlazito #36 üzenetére
Azt nem vitatom, hogy a RBR rétegjáték, de az éppen azért készült, hogy az 5% igényeit is kielégítse. Egyébként én sem kínoznám magam ilyen nehéz programmal, a száguldozósakat jobban szeretem.
Viszont érdekes, mert amikor megtanultam úgy-ahogy menni a Raly Trophy-val, akkor 140 kmh-nál szinte már remegett a kezem az izgalomtól, s úgy koncentráltam, ahogy NFS-ben még 300 fölött sem. Maradandóbb élményt nyújtott a program. A GTR-nél ugyanezt tudom elmondani, kellett 3-4 nap, mire megtanultam lassan hajtva nem ronggyá verni a járgányt a Nordschleife-n. Sszívtam vele, de mégis, valami a monitor előtt tartott.
-
#72042496
törölt tag
válasz
csavarlazito #32 üzenetére
Mindegyikünknek mást jelent a jó játék, még autós kategórián belül is.
Valódi vezetéssel ne hasonlítsd össze őket, az kicsit más tészta.
-
heihachi
addikt
válasz
csavarlazito #31 üzenetére
Mármint hogy Te csúszol be, mert én simán végigvittem bármelyik pályát, anélkül, hogy egyszer is lecsúsztam volna
Szerintem messze a legélethűbb rally játék és ez itt a lényeg.
Én pl az általad említett DIRT-et tartom nullára. 30-al is keresztbe megy a kocsi az aszfalton, tök bnevetséges, de egy powerslideot az istennek nem tudsz összehozni. Egy vicc az a játék, mert a legkevésbé sem ad rallys élménytmod:
Hát ezért jó, hogy van ennyiféle játék a piacon, mindenki megtalálja ami neki tetszik -
csavarlazito
tag
válasz
fekeandras #26 üzenetére
Dirt!
Szórakoztató, SZÉP, jók a kameranézetek, és az se gyerekjáték, ha gyorsan mész. Pont annyival arcade-osabb, hogy azzal már szórakozni lehet, és nem csak a vérprofiknak. -
DerStauner
senior tag
válasz
Sirandrish #11 üzenetére
ja, azt nem mondtam, hogy nekem nincsenek olyan MAGAS elvárásaim, mint nektek. én nem szoktam nyavalyogni egy autós játékon, hogy túl árkádos, nem jó a törésmodell, nincs fizika, stb. nekem a lényeg, hogy Spaß legyen (fun), meg jól nézzen ki. engem nem érdekel, hogyha nekicsapom az autóm a falnak, és a visszapillantó tükör a helyén marad.
-
szatocs
őstag
Kíváncsi vagyok mennyire lesz szimulátor, ha másban nem, irányításban is...
-
feka007
veterán
Én azt mondom, ha lesz egy Grid szintű darab, szimulátoros fizikával (Gridben nincs tömege az autónak, mintha szaron csúszna a kocsi) akkor jó kis game lehet. Elvileg nem azok a barmok csinálják, akik a szimpla nfs-eket, meg amúgy is csak névbe nfs.
-
heihachi
addikt
válasz
csavarlazito #20 üzenetére
Én még olyan autós játékot nem láttam, ami kicsit is hasonlított volna az IRL vezetéshez. Szóval ezt nem szép dolog felhozni az RBR ellen, mert bármelyik játék ellen felhozható lenne. Amúgy egy MOMO-val már elég jól irányítható a cucc.
-
fekeandras
őstag
válasz
csavarlazito #25 üzenetére
Ok.mondj egy ennél jobb ralis játékot.
-
csavarlazito
tag
válasz
fekeandras #22 üzenetére
70 ezres kormánnyal, 5 napos beállítgatással és 2 hét gyakorlással biztos jó, de az alap fizika az elképesztő..
A Lada alatt meg nincs is rendes hátsókerekes fizika, lemész a fűre és ottragadsz -
Kasza08
őstag
szánalmas, hogy ennyire nem találja a helyét az NFS
-
fekeandras
őstag
válasz
csavarlazito #20 üzenetére
-
feka007
veterán
Remélem olyan lesz, mint a Grid, az fasza game.
üdv -
csavarlazito
tag
válasz
fekeandras #16 üzenetére
Kb annyit ér, az RBR játszhatatlan, legalábbis nekem..
(vezettem már húzott sti-t, nem olyan volt, mint az RBR-ben, azzal lehetett kanyarodni) -
venember83
nagyúr
válasz
fekeandras #16 üzenetére
Igaz is, jövő héten körülnézek a játékok közt a közeli üzletben, az általam felsoroltak már nagyon budget kategóriába estek, meg is vásárolok párat ezekből.
-
KilgoreTrout
senior tag
"A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert. A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával."
Ez mióta újdonság? Ezt mind tudta az NFS 4...
Csak ott még volt normális törésmodell meg irányítható rendőr is. Mondjuk elhiszem, hogy ma már képtelenek megcsinálni, elvégre 10 éves játékról van szó. Lehet, hogy programozók és grafikusok mellé fel kéne venniük néhány régészt is. -
heihachi
addikt
válasz
venember83 #9 üzenetére
Biztos nagyon kemény és életszerű lesz, ha PSP-re meg konzolokra készül.
Attól, hogy konzolokra készül, még lehet életszerű és jó játék, lásd Forza Motorsport 2, GT sorozat, és a Race Pro is várhatóan ez a kategória. Nem mondom, hogy GTR2 szintű szimulációk, de nem is GRID szintű arcade játékok.
Az sokkal inkább kizáró tényező, hogy NFS. -
fekeandras
őstag
Én többet biztosan nem adok ki pénzt NFS programért...
Egyre süllyed a színvonal.A MW volt az utolsó amit megvettem.Az újabbak is megfordultak nálam, kölcsön kértem haveromtól mielőtt megvettem volna de olyan csalódás volt, hogy úgy döntöttem én ezért nem adok ki pénzt.venember83: Ráadásul a RBR mindössze nevetséges 900ft a cd galaxisban...
-
#72042496
törölt tag
Nekem is egyből a Grid ugrott be róla. Illetve amikor a Grid-del játszottam, akkor az, hogy miért nem tudták hasonlóra megcsinálni az NFS-t. Erre tessék.
fekeandras:
Én mostanában fogom megvenni a MW-t. Azért ha ismét visszatérnek a minőséghez, akkor ki tudja, lehet felrakom a polcra ezt az újat is.
-
csavarlazito
tag
A Most Wanted-Carbon-Pro Street-Undercover vonal után én már nem remélek semmit, főleg azt nem, hogy most egy jó szimulátorral jönnek elő..
Egy Underground3 kéne, visszatérni ahhoz, amit jól csinálnak.
Utcai autók, reális tuninggal, nem túl nehéz irányítással, szép grafikával.. Kb mint a Pro Street, csak jó irányítással és az utcán. Szép igények.. -
mad1
veterán
válasz
Sirandrish #11 üzenetére
Szep szep de tuti xar
-
Sh4rKy
senior tag
nemtom ti hogy vagytok, de nekem a kép alapján a Shift eléggé olyannak tűnik, mint a Grid... ami nem feltétlen rossz, de se nem szimulátor, se nem nfs, csak egy újabb próbálkozás...
grid jó játék... de csak billentyűzeten, kormányal valósághoz a legapróbb köze sincs...
remélem ennél nem követnek el ekkora bakit -
Sirandrish
legenda
válasz
DerStauner #6 üzenetére
azért mert szép, már jó is?
-
joshua7
veterán
válasz
DerStauner #6 üzenetére
Viccnek szántad, igaz?
-
venember83
nagyúr
válasz
DerStauner #6 üzenetére
Jó autós játék? Hmm, GTR2, RBR, esetleg Race, más nem ugrik be, a többi mind szemét kategória mostanság. Ez a Shift meg szimulátorszerűség akar lenni? Biztos nagyon kemény és életszerű lesz, ha PSP-re meg konzolokra készül.
-
nicoka
tag
Meg a következő trailereknek sem lesz sok köze a játékhoz. (lsd. Undercover.)
-
[pod]Diablo
őstag
válasz
DerStauner #6 üzenetére
van 1 olyan megérzésem hogy maga a játéknak (megint) nem sok köze lesz a képhez
-
DerStauner
senior tag
és milyen szépen néz ki az a kép.
megint lesz egy jó kis autós játékom.
-
[pod]Diablo
őstag
válasz
Unbaised-Ben #3 üzenetére
Akkor ez lehet még jobban megfog lepni Négy új Need for Speed készül
-
Unbaised-Ben
senior tag
Nem hiszem hogy FAKE, de nagyon meglepett engem is.
Mindenesetre várom. -
nicoka
tag
Ezt nem tudom hova tenni, ez eléggé váratlan beharangozás nem? Vagy ez fake? Nem hinném. Na mind1, ha nem fake, akkor várjuk...
-
Malklar
tag
A 2009-es fejlesztőcserével egy teljesen új NFS élmény vár ránk, melyet a GT Legends és a GTR2 játékokat készítő Blimey (most már Slightly Mad Studios) neve szavatol.
[B]Gépigény[/B
Minimum:
Pentium 4 3.2 GHz (3.4 GHz Vista esetén)
1GB RAM (2GB Vista esetén)
256MB grafikus kártya RAM Pixel Shader 3 támogatással (PCI-Ex)
10GB szabad lemezterület
Windows XP SP3 vagy Vista SP1
8x DVD meghajtóAjánlott:
Intel Core 2 Duo 2.5 GHz vagy AMD 64 X2 2 GHz
2GB RAM (3GB Vista esetén)
512MB grafikus kártya Pixel Shader 3 támogatással (PCI-Ex)
10GB szabad lemezterület
Windows XP SP3 vagy Vista SP1
8x DVD meghajtóNeed for Speed SHIFT autók:
* 2006 Aston Martin DBR9
* 2009 Audi R8 LMS
* 2008 Audi R8
* 2008 Audi RS 4
* 2007 Audi S3
* 2007 Audi TT 3.2 quattro
* 2006 Audi S4
* BMW M3 E36
* BMW M3 E46
* BMW M3 E92
* 2008 BMW 135i Coupé
* 2009 BMW M3 GT2
* 2007 BMW Z4 M Coupé
* 2008 Bugatti Veyron 16.4
* 2006 Dodge Challenger Concept
* 2008 Dodge Viper SRT10
* Falken Tire 2010 Ford Mustang GT
* 2010 Ford Shelby GT500
* 2007 Ford Focus ST
* 2006 Ford GT
* 2006 Need For Speed Shelby Terlingua
* 1996 Ford Escort RS Cosworth
* 2009 Chevrolet Camaro SS
* 2006 Chevrolet Cobalt SS
* 2006 Chevrolet Corvette Z06
* 2006 Honda Civic Si
* 2000 Honda S2000
* 2006 Koenigsegg CCX
* 2008 Lamborghini Gallardo LP560-4
* 2007 Lamborghini Murciélago LP640
* 2007 Lamborghini Reventón
* 2006 Lotus Elise 111R
* 2007 Lotus Exige S
* 2005 Maserati MC12 GT1
* 2008 Mazda MX-5
* 2006 Mazda RX-8
* 1995 Mazda RX-7
* 1994 McLaren F1
* 2007 Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
* 2007 Mercedes-Benz SL65 AMG
* 2008 Mitsubishi Lancer EVOLUTION
* 2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition
* 2003 Infiniti G35 (V35)
* 1997 Nissan 200SX (S14)
* 2009 Nissan 370Z (Z34)
* 2006 Nissan 350Z (Z33)
* 2009 Nissan GT-R SpecV (R35)
* 2008 Nissan GT-R (R35)
* 2000 Nissan Silvia (S15) spec.R AERO
* 1999 Nissan Skyline GT-R (R34)
* 1972 Nissan Skyline 2000GT-R
* 1992 Nissan 240SX (S13)
* 2006 Pagani Zonda F
* 2010 Pagani Zonda R
* 2008 Porsche 911 GT2
* 2009 Porsche 911 GT3 RSR
* 2006 Porsche 911 GT3 RS
* 2004 Porsche Carrera GT
* 2007 Porsche Cayman S
* 2008 Renault Mégane RS
* 2007 SEAT Leon CUPRA
* 2006 Subaru Impreza WRX STi
* 2007 Lexus LF-A Concept
* 2008 SCION tC
* 1986 Toyota Corolla GTS (A86)
* 2008 Volkswagen Scirocco
* 2006 Volkswagen Golf GTINeed for Speed SHIFT pályák:
1. Alpental
2. Autopolis International Racing Course
3. Ambush Canyon
4. Brands Hatch
5. Dakota
6. Ebisu Circuit
7. Glendale
8. Hazyview
9. Mazda Raceway Laguna Seca
10. London
11. Miytomi
12. Nordschleife
13. Road America
14. Rustle Creek
15. Silverstone
16. Circuit de Spa Francorchamps
17. Tokyo
18. Willow Springsby Csabee
Ezt a "kemény magnak", igazi gamereknek készülő játékot a Slightly Mad Studios hegeszti majd, akiknek a GT Legends és GTR 2 címeket is köszönhetjük. A fejlesztésben tanácsadóként két régi tag is részt vesz: az egyik Michael Mann, az EA Black Box producere, a másik az EA Games Europe egyik fejese, Patrick Soderlund.
A Need for Speed: Shift érdekessége, hogy a maximális hangsúlyt a szimulációra helyezi, nemcsak az autók, hanem a vezetők valósághű viselkedésének terén is. Ez lesz az alapvető különbség a korábbi NFS-ek és a Shift között, illetve a sorozat stílusában is változik: az állandó hip-hop zene, meg "jaj-de-laza-fiatal-srácok-vagyunk" feeling is kimarad.
"Az urbánus, fiatalos stílus a korábbi részek alappillére volt, de mi most inkább a vezetői viselkedés korrekt szimulációját szeretnénk átadni, és azt, milyen is az, amikor egy igazi, reálisan ábrázolt őrült versenyzésben veszel részt, miközben izzadt kézzel markolod a volánt." -- hangsúlyozta Keith Munro, az EA egyik marketinges arca.
A 3D-s HUD a vezető fejének mozdulatait is szimulálja, illetve a különböző fizikai hatásokat is tapasztalhatjuk majd (persze csak a programon belül...), amelyek ilyen helyzetben érik az embert.
A fizikai ráhatások mellett maga a játékos is nagyobb szabadságot kap: például körbenézhet az autón belül a gamepad jobb analóg karjával.
No és a csajokkal mi lesz? Elvégre NFS nélkülük nem is igazi NFS, nem igaz? "Erről még nem tudok semmit nyilatkozni, de jómagam mindenféleképpen Josie Maranre szavaznék" -- tette hozzá cinkos mosollyal Munro.
A játék egyébként PC-n, Xbox 360-on, PS3-on és PSP-n látja majd meg a napvilágot idén tavasszal.
Kép nagyban.[ Módosította: bwoay ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 15" Workstation és vegyes Lenovo Thinkpad 8-11. gen.
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest