- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Gigabyte alaplap topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
bokrosolajos
őstag
Nekem eddig a Grid nem volt meg, de mivel ilyen sok szó esett róla, két napja tesztelem párhuzamosan
Grid - sommázom: egy kalap...
Az AI autók úgy haladnak egymás mellett a pályán, hogy mindenféle fizikát nélkülöznek, ideális ív nem létezik, külső-belső kanyaríven ugyanolyan sebességgel!. Pályák fék nélkül teljesíthetők, irányíthatóság kb mint a Sega játékokban, autóknak tömege nem létezik, beálíltások szinte semmit sem érnek. Viszont nagyon szépen törnek a modellek!
A Shift nem rossz játék, csak kiforratlan. Nagyon nagy előnye, hogy moddolható, textúrázható, ami hamarosan nagy távlatokat nyit! Elsőként normális fizikát kell adni neki, jó irányítással - ami arcade game-ekhez képest már most is elég jó.
Szimesként semmi bajom vele, szórakozni, fun race-re kíváló! Csak könyörgöm, ha hátulról belerongyolok egy autóba, ne repüljön már fel nekem , mint a papírszalvéta az ebédlőasztalról egy lágy nyári szellőtől!!!
-
kisza25
félisten
válasz
bakosgabor57 #3190 üzenetére
1:45... os időt sikerült már mennem, de az a baj, hogy bill-hez úgy kell belőnöm az autót,hogy csússzon a kanyarban amitől ugye sebességet veszít, tehát esélytelen kb2-3másodpercet lehetne javítanom egy tökéletes körrel
-
#70869248
törölt tag
De ez ám senkinek sem jó...a szimes online versenyzésnek is nagy problémája, hogy az újoncok nem akarnak megtanulni több oldalnyi leírást a beállításokról, meg ezer köröket beletenni egy pályára hogy fel tudják venni a versenyt az elejével. Az eleje meg ritkán ad jó beállítást mert félti a már elért munkáját....egy nagy feneség az egész.
Ráadásul egyáltalán nem életszerű, egy versenyző elmondja az érzéseit, megbeszéli ezt a versenymérnökével aki lefordítja a szerelőknek, és ők állítanak.
Nem baj ha képben van a versenyző, de részletesebb versenytechnikáknál ez már nem müködik ilyen hangyarészleteséggel.
Meglepődtem mikor megláttam a Shift alatt, nem hittem volna hogy átveszik ezt.
off végeés sry
-
madgie
titán
válasz
#70869248 #3194 üzenetére
Megmondom őszintén, én elborzadtam a beállításoktól. Sokan írják itt, hogy sok minden pont fordítva van, mint ahogy írja, és ezek mellett minden egyes beállításnál várjak 3 percet, míg betőt egy pálya. Na nem, egy évtizede még türelmesen megvártam a Gran Turismo-nál, türelmesen hallgatva a CD olvasó nyekergését... de már 2009-et írunk ,sokgigányi helyet foglal a gépemen egy játék, és sokszor tovább tart a betöltés, mint egy kör meg a beállítások összesen
Úgyhogy fogtam magam, és végigküzdöttem az utolsó futamokat is (a bajnokságban persze, szintet nézve még csak 21-es vagyok, vagy mennyi) az Audi R8-cal, mert bár pattogott, meg tényleg nem lehetett kétszer ugyanúgy kilökni Laguna Secán a rázókövekre, de mind a két rövidlátó szememet összeszorítva megoldottam a problémákat... aztán, ha a huszonhatodik patch javít majd a betöltésen és irányításon (RX8 az ovál pályán hihetetlen miket művelt), akkor elkezdem állítgatni a finomságokat, mint anno a régi szép időkben (nem túlzás, a GTO 92 Twinturbo-t anno hetekig csak állítgattam)
-
#70869248
törölt tag
Sztem a Grid nem is akart szimes képben feltünni, ennek ellenére egészen jól irányítható.
Viszont a Shift pontatlan...egy szimben alap hogy ki tudjam engedni az autóm a rázókőre pontosan minden körben, és ezt csak akkor tudom megtenni ha a kormánykezelése pontos.A Grid-ben is nagyon béna az AI, de a Shift-ben...agresszív béna
...
A Grid mellett azért könnyebb érvelni, mert az mikor kijött egyből jól ment, és az irányítása bár pepecs volt, de azért könnyen autózható. ..és az fwd-rwd nagyon jól érezhető.A Shift egyáltalán nem rossz, de majd a javításokkal lehet jobb. Itt egy fwd full tuninggal olyan mint egy 4wd, és szép hogy belepakolták a setup részt, de sztem kicsit játékosbarátabb módon is ábrázolhatnák hogy mi micsoda, mert én értem, és egy átlag szimesnek sem okoz gondot, de az NFS tábor már jó ideje nem szimes beállítottságú játékosokból áll.
pl. a cimbim be sem megy a beáll részhez mert nem érdekli...holott ha szimes szemmel nézem akkor 5-10másodpercek vannak ott eldugva egy 2perces pályán.
és a gyorsbeáll nem elég, az nem állít gázelvételi difit, vagy terpesztést.
A Viper Racing már ezer éve tök jól megcsinálta hogy értsd mit állítasz, nem tudom miért kellett a szimesektől átveni ezt a szamárságot, még ha egy mondatban magyaráz is...mert ez baromira nem egy mondat. -
barnam_
nagyúr
1-2 dologról én is elmondanám a véleményemet, ami a Shift-et illeti
elképesztően eredeti hangok, hanghatások
nekem úgy tűnt hogy annyira nem eredetiek, tuningolva az autók hangja echte ugyanaz mint a gtr evo-ban a wtcc autók hangja. persze van valami az autók saját hangjából is, de az meg halk, csak a turbó süvítését lehet hallani, ami már a könyökömön jön ki (mindegyik autóra ugyanazt a turbót teszik?)
autók vezethetősége, úton való mozgása
gyári autók esetében még lehet, de a fullra tuningolt autók nálam pattognak mint a nikkelbolha. Gondolom az autó beállításaival van gond, ami gyáriként még jó, tuningolva már nem.Szóval engem egyedül ezek zavarnak, a teljesítménnyel nincs gondom. Viszont ezek miatt nem fogom végigvinni a karriert, még ma meglesz az 50-es szint, aztán csá
-
Gulyo
tag
Ha még valakit érdekel
... Grid vs.Shift rövid összevetés ( szubjektív )
Mindkettő megvan szóval tulajdonképpen mindegy is de mégisGrid
Pro :
nagyon szép menü rendszer
jól felépített carrier mód
kifinomult onlány versenyzés
kitünő drift mód
törési modell kitűnő ( hat a vezethetőségre )Kontra:
elmosódott grafika ( homályos az egész )
autók sínautóként viselkednek a Shifthez képest
onlány módban pattogó autók a pályán
nincs tuning lehetőség
kicsit kevés autó illetve a választék annyira nem jön be mint a GridbenShift
Pro:
ultra realisztikus belső nézet és egyáltalán grafika
elképesztően eredeti hangok, hanghatások
TUNING !!!! lehetősége
autók külsőleg jobban testre szabhatók bár még mindig nem eléggé
autók vezethetősége, úton való mozgása ( jó-jó, nem a felettünk repülőké)
autóválaszték jobban bejön
moddolható ... moddolható ???Kontra:
optimalizálatlan PC-re
komor menü rendszer
onlány picit eccerű lett
törés modell gyakorlatilag nincs ill hatása nincs ( 200-zal a falnak )
drift mód tragikus ( reméljük javítják majd ! )
karrier módnak hülyén van vége ... vagy nincs is ?Ezek alapján számomra eldönthetetlen hogy melyik "jobb" ... mindkettőnek vannak erősségei-gyengéi és mindkettőt lehet szeretni ... erősen döntetlen szagú ez
A teljesség igénye nélkül
ennyi ... egyébként meg a megoldás : a kettővel felváltva játszani
Üdv : Gulyó
-
bakosgabor57
őstag
válasz
kisza25 #3186 üzenetére
Silverstone GP - Maserati 1:39,220 (tudom billel sokkal nehezebb)
-
Gulyo
tag
hamacsi
gulyo
shift
-
Motion_Blur
félisten
-
kisza25
félisten
válasz
bendeguz 76 #3179 üzenetére
gyorsverseny kocsiválasztásnál 9-es gomb a csereautóknál lesz
-
válasz
- = Zk = - #3180 üzenetére
sagesz állandóan dobálja a seggét
ha nekimegyek (egypárszor
Perverz diszno...
-
DerStauner
senior tag
válasz
DerStauner #3144 üzenetére
és drift autónak?
-
sagesz93
addikt
válasz
bokrosolajos #3173 üzenetére
jah, első 5 nem ment, aztán rájöttem jobb lenne ha én váltanék és akkor már ment
Persze kell hozzá egy jó kocsi is... Szvsz evo-val nem menne ez a manőver.
Zk: Hát te löködsz ki .. evo seggét nem dobálom. Azt is kilököd.
Még tehetek fel ilyeneket, E46-al szeretek szadulni, na az dobálja a seggét rendesen.
Most elemezgetem ezt a manövert 20másodpercnél, igen bután néz ki ezzel a kamerakezeléssel -
- = Zk = -
félisten
válasz
bokrosolajos #3173 üzenetére
sagesz állandóan dobálja a seggét
ha nekimegyek (egypárszor), akkormeg énvagyok a feketebárány
-
bendeguz 76
tag
hogy lehet elöcsalogatni a Maserati MC 12-t
valami szintet kell elérni hozzá mert én az autok között nem találom.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
bokrosolajos #3175 üzenetére
A legújabb játékokat nem is értem miért kompatibilitási móddal akarják megbűvölni, amikor már alapból úgy írják meg hogy Win7-en Vista-n és Xp-n 100%osan menjen!
Ha még egy win98as játékot akarsz elindítani win7 alatt akkor megértem a kombatibilitást, de egy új 2009es játéknál?
-
pincehely
addikt
Nekem sincsen kompatibilítás beállítva.
Soha nem lépett ki még singleben, csak multiban, ott is ritka dolog.
Persze lekopogom.
Majd csütörtök tájékán segítségre lesz szükségem a MOMO beállításához, mert még sosem volt dolgom kormánnyal.
Van aki segítene majd msn-en?
Privátban várom a segítőkész hozzáértő kormányosok msn címeit
Köszi szépen előre is. -
Csabee.
nagyúr
Mostmár xbox-on is magyarul játszom
-
válasz
- = Zk = - #3157 üzenetére
Majd belejossz!
Voyage: na ott rohadjanak am meg, ekkora areses kapasbol.
En speciel leszarom az egeszet, de ez akkor se korrekt.
fagy53: Nemtom, de eleg fura a jobb kep is meg a kevesebb pont.
Aggregátor Pedig sajnos az.
-
Narancs
őstag
Cső!
Az a gondom, hogy töltés közben sokszor kiakad a program (NFS SHIFT nem válaszol), csak leállítás segít...
Kompatibilitást beállítottam XP-re, képi témákat, asztali összeállítást letiltottam... -
sagesz93
addikt
válasz
petho0506 #3158 üzenetére
Holtjátékot told fel.
Mivan a logitech-el? 12k-ért momo most meg 35-ért g25?
Kész a vidi, funoltam egy nissannal0:20-nál érdemes nézni a kamerát, elég lol
Az utolsó elötti kanyart élmény volt bevenni.. meg az azelöttit is. -
-
petho0506
tag
Elhoztam ma a Momo kormányt. Eddigi tapasztalatok elég vegyesek. Elég sokat állítgattam rajta, de nem az igazi. Kanyarból kijövet ide-oda kacsázik az autó, baromi nehéz egyenesbe hozni. Egy gagyi gamepadal toltam eddig az nagyságrendekkel jobb.
-
fagy53
nagyúr
Kíváncsi vagyok csak nálam van ilyen, vagy másnál is: XP-n rendesen megy a drift, de Win 7-en a másik véglethez van szerencsém!
Tisztára X akták a dolog, ugyanazon pályán próbáltam többször is és amikor jelentős előnnyel első vagyok a három futamon az XP-n, a Win 7- tel az utolsó helyen kapaszkodom csak meg, lelkesen.
-
kisza25
félisten
válasz
Black-core #3152 üzenetére
kapcsold ki a kipörgésgátlót és minél nagyobb sebességgel minél tökéletesebben vedd be a kanyarokat és ennyi
lauda: Bugattira gondolsz? azzal csak így lehet kanyarodni 1000ló az ezer ló
na persze kipörgésgátló nélkül -
Black-core
aktív tag
válasz
CHIPman #3151 üzenetére
Én már úgy is próbálkozok hogy nem vagyok első,hanem direkt lemaradok,hogy ne keljen mással foglalkozni,de nem megy így se főleg a kipörgetés nem megy.
Úgy is csináltam már,hogy bekapcsoltam az ideálís ívet és azon mentem kb 10el végig de úgy se ment.Végig csúszni kéne az ideális íveken?
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Black-core #3150 üzenetére
A kanyarmester úgy kell, hogy széttuningolt autóval az első egyenesben az élre kerülsz, utána már csak a kanyarokkal kell foglalkoznod.
A kipörgetés meg úgy sem fog menni, mert ahhoz nem szabad az első helyre kerülni.
sagesz93: Tévedés, a patchekkel folyamatosan javítják. -
Black-core
aktív tag
Sziasztok!Ti hogy csináljátok meg a 4 ellenfél kipörgetését meg a kanyar mestert?Mert nekem szinte csak azok a csillagok hiányoznak,és egyszerűen nem tudom megcsinálni őket
mondjatok pls tippet! Köszi
-
sagesz93
addikt
válasz
bakosgabor57 #3148 üzenetére
Az sem teljesen igaz, mert ha rá mész csak tölteni fog
-
kisza25
félisten
válasz
bakosgabor57 #3145 üzenetére
van olyan opció amit véletlenül jól írtak?
-
sagesz93
addikt
Na lazultam egyet a skyline-al
Igen dögös egy autó.
Hátterem is megvan: [link]
kisza: ez egy jó kérdésszvsz eléggé sokat hibáztak. Hát persze, a kapkodás..
-
bakosgabor57
őstag
válasz
barnam_ #3140 üzenetére
Én sem azt írtam, hogy a sebességet állítod a korm. szöggel...A kormányzási szög a kormányod elfordulási szögét jelenti. Vannak kormányok, amiket majd körbe lehet tekerni, és vannak , amiknek csak 270° a két végpont közötti kitérése. A játékban pedig a kormányzási szögnél(hibásan) "lassú" és "gyors" van feliratozva, aminek így nincs is értelme.
-
DerStauner
senior tag
ja, még egyet elfelejtettem: feloldódtak a 4. szintű autók (nem a sósavban
), melyiket ajánljátok? én egy pagani zonda f v. r-rel szemezek.
-
kisza25
félisten
válasz
barnam_ #3140 üzenetére
én is pont ezt vettem észre,mintha az meglenne cserélve
Bugattival azért van mit küzdeni az 1:49...-os kör -
DerStauner
senior tag
válasz
#70869248 #3133 üzenetére
billentyűvel játszom.
bakosgabor57: "Go into the tuning section, select simple tuning and move the slider to more overstear! Yes, more.
It seems to be that the slider is inverted in the wrong direction.Try it. It makes the car a lot more stable.
Edit, talking about the PC version here.
Here is another bug for EA to fix. "ez nem azt jelenti, hogy az alul/túlkormányzást rontották el?
-
válasz
bakosgabor57 #3138 üzenetére
THX!
Ki fogom probalgatni oket.
Aggregátor: Na akkor megis az lett felcserelve vagy mivan.
Amugy az alulkormanyozottsag, mikor nem akar fordulni, tolja az elejet, a tul pedig mikor farolni akar nagyon.
-
barnam_
nagyúr
válasz
bakosgabor57 #3132 üzenetére
Ez így nem igaz, mert 5°-os kormányzási szögre csak 5°-ot (a lényeg hogy keveset) fordul a kerék és a kormány. Ilyen értelemben a kormányzási szöggel nem lehet állítani a kormányzás sebességét. (természetesen előfordulhat hogy tévedek)
A túlkormányzás és alul kormányzás lehet felcserélve, mert ha 100% túlkormányzottra állítom, az orrát tolja, holott a fenekét kellene eszerint.
-
sagesz93
addikt
Na kész a matek is, frapsolok 1-2 kört, aztán jutyub
-
bakosgabor57
őstag
Semmire nincs pontos recept, minden kormány más, az enyém 270°-ot frodul(na), ha úgy lenne a játékban beállítva, de nem úgy van, mert minek tekergessem annyit, ezért vettem lejjebb(19 általában), de ez autó függő is, úgy hogy....Valahol írták, hogy vegyük feljebb az alaptól(25), de akkor mi van az ellenkormányzással, lehet rángatni-tekerni, mint az őrült. Az érzékenység nekem 70%, a gyorsaság érzékenység 100%.
-
kisza25
félisten
Silverstone GP Maserati 1:47.250
bugatti veyron-nal is sikerült 1:49.760-at menni nem volt egyszerű beállítani -
válasz
- = Zk = - #3131 üzenetére
Nekem meg a grid se megy annyira, de egy fokkal jobb az iranyitas, ez teny.
bakosgabor57: Ja ok, ezt beneztem, thx az infot. Akkor vegulis a magyar jatekban melyiket hova lojjem be, h popec legyen?
-
#70869248
törölt tag
válasz
DerStauner #3115 üzenetére
Mihez kell?
Nemrég nyomtam a cimbinél, állítgattam neki meg pumpáltam bele a profilba.
G25-re elég gáz beállítani a játékot, nagyon pontatlan...mármint szimhez képest.Amennyiben kormányhoz állítod akkor ne használj ekkora holtjátékot, 5%-l vezess.
Gázpedálnak és féknek is elég ennyi (kivéve ha Momo problémád van).
a gáz-fékérzékenységet beállíthatod maganak, rajtnál figyeld melyik végállásnál mennyire tartja ki a gázt félgázon...csak hátsókerekesnél lényeges.
fékérzékenység detto...menj egy egyszerű pályán 10 kört, és utána kezd el végállásba állítani, ha ráérzel mi mit csinál akkor már tudod melyik irányból merre akarsz elindulni, csak kikapcsolt féksegítésnél van értelme.
A kormányzás érzékenységénél és sebességérzékenysége nagyon fontos, annélkül hogy nem tudom mit használsz nem is érdemes értékeket megnevezni.
A kormányérzékenységet nagyon egyszerű...Brands Hutch első kanyar, kicsi érzékenységnél nem fordul be.
A sebességérzékenység, álló helyzetben kitekered a kormányt (belső nézet!) kb. megjegyzed mekkorát fordul, majd az egyenesben nagy sebességnél gyorsan körbefordítod mindkét irányba 90°-t, látni fogod a különbséget. A szimesek általában kikapcsolják (azaz 0), de nekem pl. nem jött be úgy.
Egyébként nagyon pontatlan az irányítás, és van benne késés is, ezért aztán csodát nem lehet várni.ja, és egy autónál..lehetőleg kezelhető autónál próbáld..ha van akkor full tuningon default beállon.
Autó és autó között is brutál különbség van, pl. az Audi TT az 1-s autók között kegyetlen megy, Brands Hutch Indy 50 mp alatt alapon, de az irányítása elég rettenet. -
bakosgabor57
őstag
Nem azt cserélte fel, hanem a kormányzási szögnél a lassút és gyorsot, 5-42 között lehet állítani, az 5 a "leggyorsabb" a 42 a "leglassúbb", de a fogalom se stimmt, mert ez tulképp fokot(°) jelent, elvileg ha 5-re állítod már kevés "tekerésre" is a legnagyobb kitérésben lesz a kerék, és viszont. Az alul és felülkormányzottságot pedig a kerékösszetartással szabályozod.
-
válasz
- = Zk = - #3128 üzenetére
csak 50% fölött érzékelnek....
ott valami el van kefelve.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
bakosgabor57 #3111 üzenetére
2:12 eddig a legjobb nálam Paganival, lejjebb nemigen tudok menni, de majd meglátom. Amúgy Maseratival mit tudsz?
-
pincehely
addikt
válasz
- = Zk = - #3126 üzenetére
Miért mi a tünet?
-
sagesz93
addikt
válasz
bakosgabor57 #3123 üzenetére
Nem hackelek vazze... Megy mint atom, ennyi...
Neked meg a zonda meg a TT megy mint az atom
De az Evo-t nagyon bírom.
Nem hagy shiftezni a házi feladat(épp föci, aztán matek- gyökvonás, kivitel-bevitel a gyök alól, akkora élmény ezekből oldalakat írni.
)
-
válasz
bakosgabor57 #3114 üzenetére
Oksi kiprobalom, arra tudnal mondani valamit, hogy az alul illetve tulkormanyzasi bellaitasokkal mit lehet kezdeni? Amit felcserelt az ea arra gondolok.
- = Zk = -: Nekem azzal nem voltak problemak, de belottem amit Voyage irt, hogy fek 10, tobbi 5 % holtjatek. Vagy mi a baj vele?
-
- = Zk = -
félisten
válasz
bakosgabor57 #3118 üzenetére
LoL...
-
sagesz93
addikt
válasz
bakosgabor57 #3118 üzenetére
Az evo-val? simán
2:20-25 a csúcsom szvsz, de a pályarekordnak 2.13 van...
Zondával nem hiszem hogy mentem volna.
Aggregátor: A hang engem is felbaszott, 50%-nál is úgy szól hogy....
A reklámszövegét kezdem érteni: Nem csak a verdád dübörög majd... -
barnam_
nagyúr
válasz
bakosgabor57 #3111 üzenetére
A játék beállításainál vedd lejjebb a hangerőt, mert 100%-on hangos és torz lesz. Nálam 50%, hogy a zene is hallatsszon a videón, de ha nincs zene, kb. 70-80% motor hangerővel még nem fog torzítani szerintem.
-
pincehely
addikt
Most jövök iponból, kicsit érdeklődtem.
Srác azt mondja, hogy hegyekben állnak a momo-k a raktárban
Én most lettem boldog tulaj, de majd csak csütörtökön tudom játékkal is kipróbálni.
De rázni ráz, mint az állat -
sagesz93
addikt
válasz
bakosgabor57 #3114 üzenetére
fel lesz rakva, csak lassú a net, másik gép szívja el wi-fin szóval még várok, addig irom a házit Herder meg Hamann életéből
Amúgy nemtom, evoval 2:25 vagy 2:13 -
DerStauner
senior tag
hogyan állítsam be az autóm, hogy nagyjából úton is maradjon?
eddig ezeket a beállításokat használtam:
Steering Dead Zone-15%
Accel Dead Zone-10%
Brake Dead Zone-10%
Steering sensitivity-5%
Acell Sensitivity -5%
Brake sensitivity-5%
Speed steering Sensitivity 100%plusz még minden új autónál a túlkormányzást egyből max-ra teszem.
-
sagesz93
addikt
válasz
bakosgabor57 #3111 üzenetére
Evoval 2:25 a max
Ez a kedvenc mapom.
Van 1 videom amivel Nissan 2000 skyline-al lazulokIgen jó a verda, csak nem versenyre...
-
válasz
bakosgabor57 #3111 üzenetére
huh vazze, jol nyomod!
Nekem meg nem megy kormannyal, neha piszkosul beszital, mondjuk ez volt billel is, csak az nem pofazott vissza, kormannyal sokszor meg se tudom fogni.
Meg szokni is kene, beaalitani foleg.
-
bakosgabor57
őstag
Spa GP 2:08,560 néhány hibával(-2mp)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus RTX 4070 12GB DDR6X - DUAL-RTX4070-O12G-EVO-DLSS 3 Garancia
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Honor Magic7 Lite 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged