Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
Hármas clion (1.2 16v, 75le) mekkora munka egy szelephézag ellenőrzés, állítás? Átlagos szerviz mennyi pénzt kér el érte? (kolléga kérdezte, nem tudtam rá neki mondani semmit, mert én dci-vel járok
)
És ezt kötelező bizonyos időközönként ellenőrzni, állítani, vagy van valami tünete, hogy rossz?
-
Josi
aktív tag
válasz
Mezga Aladár #85394 üzenetére
Légtechnikai boltban alu levegőcső. kb 70mm átmérő 40-50 cm hossz.
Én annó Bárdinál vettem univerzális levegőcsövet.
Visszakeresve látsz fotót is róla. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
lsebestyen #85395 üzenetére
Köszönöm. A képet is.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mezga Aladár #85394 üzenetére
Szia, én az unix-ban vásároltam még anno levegőcsövet, ezeket írtam fel hozzá: Levegőcső IMPERGOM 2731 VTSZ: 40169997, 770142, ha az utolsó számsorral rákeresel az unixauto honlapján, akkor kidobja. Nem tökéletes, de a semminél jobb. Ha gondolod rakok fel képet, hogyan néz ki beszerelve.
szerk.: 2300 forint volt, most nem tudom mennyi, mert be kéne jelentkezni, hogy lássam az árakat...
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy 2002 Megane 1ph2 1.4 16v. Sajnos szétment a levegő beszívó textil cső. Milyen lehetőségek vannak a pótlására? A gyári csak műanyaggal együtt van horror áron. -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #85391 üzenetére
A vicc az hogy a gyári néha olcsóbb mint az utángyártott.
2 hete cseréltem ilyen clión légszűrőt 2300.- a gyári. -
CriticalHit
addikt
Jöhet a levegőszűrő csere. Van ajánlott/kerülendő típus? Találtam 2300-4800-ft-ig: [link]
Clio, 2008.06. K9KT764 -
[HUN]Dani
őstag
válasz
lsebestyen #85387 üzenetére
Köszönöm. Idáig még nem jutottam el, hogy ennyire utána nézzék. Meg csak a parkolóba gyűjtöm ami tetszik.
-
Atesz08
tag
válasz
rob210 #85385 üzenetére
1, azt igen, elméletileg észre kellett volna venni. ( utólag, már nem ide vittem volna, csak jó vélemények voltak róluk)
2, a pollenszűrő igaz, hogy cserés, de kivettem és anélkül is próbáltam, de semmi.
3, a terelőlapátot hol találom ? meg tudom én is nézni ?
le tudod írni hol van ?
Köszönöm ! -
lsebestyen
addikt
válasz
[HUN]Dani #85386 üzenetére
Talán érdekes lehet, a Totalcaros lekérdező talált káradatot. Lehet csak egy első lökös kocc volt, képen horpadtnak tűnik a rendszámtábla, és az egyik eredetvizsgás képen picit sérültnek tűnik a lökhárító középtájt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Atesz08 #85382 üzenetére
3 ok lehet.
Eldugult a rendszer, de ha most lett töltve azt észrevették volna. (Bár amennyi és amilyen klímások vannak)
2 a pollenszűrő teljesen eltömődött.
3 a terelőlapát megszorult belső keringetésen.Ja nem ezek akkor kóklereknél voltál és nem vették észre valamelyik rendszer alkotó elem hibáját.
-
rob210
Topikgazda
válasz
[HUN]Dani #85380 üzenetére
Garett.
Láncos, ha ésszel van hajtva a motor sose megy szét. Van olyan amiben 432e van bontatlanul.
Viszont az egr hűtő át tud lukadni, de ha 2009es ezt már 99% hogy cserélték benne mint ahogy az is hogy legalább 200ezer van benne.
Váltóról annyit kell tudni, hogy kicsit lomha, illetve 60ezrenként az olajcsere 130e be fáj, szakszerűen elvégezve.
A grandscenicben van egy dolog ami biztos előjön az pedig a középső és hátsó üléssor biztonságiöv fogadója. -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #85379 üzenetére
Miért hülyék az emberek?
Én is tudok megválaszolhatatlan kérdéseket feltenni.
-
Atesz08
tag
Sziasztok!
Megane 1,6 16V (2001)
Találkozott már valaki ilyen problémával? Klíma nem hűt.
A gomb világít amikor bekapcsolom, a kompresszor bekapcsol, még sincs hűtés.
Klíma töltése ma történt. Pontosan nem tudják megmondani miért nem hűt.
Tud valaki segíteni ? -
rob210
Topikgazda
válasz
[HUN]Dani #85374 üzenetére
2009 ben még nincs dupla kuplungos emlékeim szerint, de ez nem biztos.
A motorral nem lesz bajod, ami lehet az a turbó meg a hosszbordás amit szarnak cserélni pedig az hajtja a vízpumpát is.
Milyen autóról beszélünk, mert te csak egy motort mondtál, de ezt a 2es meganetól a traficig mindenbe szerelték? -
[HUN]Dani
őstag
válasz
rob210 #85347 üzenetére
Látok egy eladó 2.0 dci-t 2009-ből automata váltóval. Ez a váltó hagyományos bolygó műves vagy dupla kuplungos? Egyáltalán mennyire megbízható?
A motor láncos vezérlésű. Milyen problémák lehetnek vele, illetve mennyire strapabíró konstrukció? Egr dpf probléma mennyire gyakori? Hirtelen ennyi, köszönöm előre is. -
Bass
addikt
Sziasztok adott egy clio 2 1.4 16v 98le és a pillangó szelere csatlakozik felülröl egy cső (azt hiszem vákum vagy valamilyen karter cső lehet,amiben hiányzik az O gyűrű és az egyik rögzítő fül le van törve így lötyög és ingadozik az alapjárat leginkább hidegen , ha belerakjuk az O gyűrűt és kézzel rögzítjük h ne lötyögjön akkor elindul majd le is áll. Mi lehet ez? Köszönöm
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #85369 üzenetére
Basszus ez 3 as clió
oké akkor az előző hsz-ek storno.
Ebbe a 64 mm magasakat keresd amikben 2baros az elkerülő szelep.
Pl. Ufi. 23.481.00-UFI
Bosch F026407022-BSC
Valeo 586003-VAL -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #85366 üzenetére
Valamilyen adat nem stimmel!
Vagy nem 2008-as vagy nem 764 a motorkód!
Renault nem gyártott 764 es motorkódú autót 2008-ban nem meganet hanem úgy összességében semmit!!! -
CriticalHit
addikt
válasz
CriticalHit #85366 üzenetére
-
CriticalHit
addikt
válasz
forceberg #85365 üzenetére
K9KT764D046108, 2008.06. Diesel, 1461 78KW (104,6hp)
A Renault oldalán ezt találtam [link]. Cikkszám: 8200768927. Ezen a másik oldalon azonban ugyanez a cikkszámú szűrő csak a 2008. 09-től gyártott 1,5 DCI modellekhez jó: [link] Megfogadtam, hogy nem megyek többet a márkaszervizhez. Ha törik, ha szakad meg kell hogy találjuk a megfelelő szűrőt ehhez a szegény, nagyon különleges modellhez. -
válasz
CriticalHit #85364 üzenetére
Írj egy motorkódot, az a biztos!
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #85361 üzenetére
Igen ez benzineshez való.
-
válasz
CriticalHit #85361 üzenetére
Valószínű az autó gyártásában átfedés volt.
A Purflux LS933 lehet a tiédbe való, ami a linken lent írt Mann W79 megfelelője.
[link]
Nem csak magasabb, de pl. a megkerülő szelep nyitási nyomása is más. -
CriticalHit
addikt
1.: Ez a motorolaj szűrő [link] valóban nem jó a 2008. 06. Clio III 1.5 DCI-hez ahogy az autószerelő állítja? A márkaszerviz által egy éve felrakott szűrő tényleg jóval nagyobb, viszont a bolt azt írja, hogy "Renault Clio 1.5 DCI esetén 2008. 08-ig gyártott modellekhez!" ez való Ezért mertem megvenni. Tényleg nem lehet alulról lecsavarni az olajszűrőt?
2.: A fenéklemeztartó csavarok közül 2 hiányzik a többit pedig kézzel ki lehetett csavarni. Utoljára októberben vezérléscserén volt autószerelő műhelyben a kocsi. Akkor tehették vissza trehányan (ha egyáltalán le kell venni ehhez a művelethez) vagy az utolsó olajcserénél a márkaszervízben? -
domper2015
senior tag
Sziasztok, a múltkor nekem volt bajságom az Megane 3 1.5 dci Grandtour fogyasztásával.
Piszkáltam a MAP szenzort, de utána javult, majd össze-visszaugrált a fogyasztás.
Kicserélve a szenzor (Bosch ), ma autópályán 5,1-5,2 l/100 km/ vegyesben 4,49 l /100 km /az étvágy.
Juhé, egy "filléres" alkatrész milyen galibát okoz és nem vette észre a hibáját a gyári teszter se.... -
harry
veterán
-
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
Egyre hangosabb a szervószivattyú...
( Megane 1 FL, 1,6 16V, klímás, 5 ajtós)
Próbáltam itt Győrben keresni felújítással foglalkozó céget, de nem találtam. Tudnátok segíteni ki vállal ilyet? Akár a környéken, akár posta.
"B" tervnek ilyen jó lehet bele? JPR236 TRW vagy valami olcsóbb tippet tud valaki esetleg?
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok! 2009 utáni Grand Scenic felől érdeklődnék. Tetszik a típus, ár érték arányban elég jó vételnek tűnik nekem. Melyik motorral ajánlott ezt a típust vásárolni? 1.5 106 és 110 le, 1.6 131 le, 1.9 131 le, 2.0 150 le. Elég nagy a választék. Továbbá motortól független típusra jellemző hibákról tudunk valamit? Évi max 5-8k km lenne a max távolság, de ezt csak is hosszabb utakon tenné meg az autó. Köszönöm a válaszokat.
-
erx470
csendes tag
válasz
LamerGyuri #85339 üzenetére
Köszönöm Neked. Pillangószelep takarítva mostanában. Összes tömítés azok melyek lennének?
-
salieri.
őstag
Sziasztok, több alkatrészt vennék, segítséget szeretnék kérni,hogy miből melyiket vegyem.
Akkumulátor: Rocket vagy Varta silver dynamic?
Tágulási tartály melyik márka ? Eléggé repedezik..
Generátor?
Hűtő,nrf márkát néztem ki,ami még nem annyira drága.olcsobb hutoknek van hátránya?
1.6 16v k4m812d motorhoz.
Köszi. -
erx470
csendes tag
Szia Rob!
K4M Fluence-nél az mi lehet, hogy félig meleg motornál nem indul elsőre, egyszerűen lefullad (mondjuk mentem már aznap a kocsival és leállítom kb. 1 órára, majd újra használnám)?
Hidegen jó, melegen leállítom 1-2 perc múlva indítom jó.
Mikor jelentkezik a probléma normálisan beindul, majd visszaesik a fordulat, leesik egész 500-400rpm-re és leáll a kocsi.Üzemanyagra gyanakodtam, de nem az szerintem. Kb úgy múlt év decemberétől csak 100-as Mol benzint tankoltam, egészen még drága nem lett a 100-as benzin, így visszaálltam 95-ösre (kb 2-3 hete). Ma kijártam a 95-öst, jelzett is a kocsi, hogy tankolni kellene, tankoltam bele egy 15L OMV 100-ast, mondom megnézem így mi lesz. Sajnos ugyanaz van, csak másodjára indul félig meleg motornál. Mikor visszaálltam 95-ösre akkor kezdődött, először csak néha-néha, ma meg már szinte mindig.
Köszönöm szépen.
-
#40649216
törölt tag
Jó estét adott egy 2002 és Megan 1.4 16v a fedélzeti komputer miért nem mutatja a napi fogyatást meg ilyeneket és a nyomógombra sem reagál
-
rob210
Topikgazda
válasz
csababarca #85333 üzenetére
Szia.
Bocsánat de amiket írsz azt nem hagyom szó nélkül, a facebook is ilyen hozzászólásokkal van tele.
Én a fingot nem szoktam magamban tartani, de azt is csak ha diszkréten tudom elengedni.
A vezérlést házilag "magyarítani" nem lehet.De, hogy segítsek is.
Cliónál, meg úgy az összes 2013 után gyártott renaultnál, elszakad az öv érzékelő, konkrétan eltörik a kábel letestel és jelez. (javítható)
A nyelv cseréje pedig can clippel történik. Házi mókolás nincs rá.
Nyelvi kódot kell beállítani és softwaresen cserélni, amennyiben import a kocsi. -
csababarca
őstag
sziasztok.
renault clio 2015-ös.
hibaüzenetet dob random: "centura spate detasata"
lefordítóztam és azt adja ki, hogy leválasztott hátsó öv.
Ez mi lehet?
Nem ül hátul senki, hogy csipognia kellene, vagy rossz a fordítás, nem tudom.
találkozott valaki ilyennel?illetve ha van tipp magyarítani a vezérlést házilag, ne tartsa magában. úgy egyszerűbb lenne.
-
Megtaláltam őt, vettem fentre fehéret (400 Ft/db) , ajtóba zöldet (300 Ft/db)
, csomagtartóba fehéret (800 Ft/db) .
4.400 Ft volt összesen.
Sötétben majd kiderül, de nem kérdés, sokkal jobb.Ui: jót melegedett az eredeti, ki is volt sárgulva az összes burkolat az izzó mellett.
-
grizlisandor
veterán
Megane 3 és Clio 3 ülésekkel kapcsolatban valaki tudna segíteni?
(#85328) Retekegér:
Könnyebb lesz válaszolni meg keresni később, ha motorkód alapján kérdezel.
Itt a Laguna III motorválasztéka.
2.0 szívó benzin, 140 ló, M4R motorkód, japán motorok, ahogy olvasgattam jó technika, visszakeresve van egy pár hibalehetőség, meg Rob írta, hogy nem egy elterjedt motor, így kevesen ismerik.
2.0T benzin, 170 lótól indul, F4RT motorkód, régóta fejlesztett megbízható turbós Renault motor. -
salieri.
őstag
Sziasztok, sajnos kilyukadt a vizhutom.NRF jó minőségű,meg szabad venni?
-
Xantomas
őstag
válasz
Gali199qd #85314 üzenetére
Nem tudom, releváns-e, de nekem is volt hasonló bajom.
Nálam egy kupak mosás oldotta meg. Egyszerűen nem zárt, és azt vettem észre tavaly, hogy fél év alatt maxról minre csökkent, majd feltöltés után megint. Nincs mese, a párolgás az akkor is párolgás.
Most lekopogom, egy ideje semmi fogyás.
Szívj le belőle egy adaggal, tedd el egy kémcsőbe, üveg fiolába, bármibe és töltsd utána desztvízzel.
Amikor megint lecsökken, akkor is vegyél belőle ki, megint tölts utána. A harmadik alkalommal ugyan ez.
Hasonlítsd össze a mintákat. Ha azt látod, hogy a színe ugyan az, akkor a víz párolog belőle. Ha azt látod, hogy halványul, akkor valahol eszi, vagy folyik, esetleg, rosszabb esetben azt szippantod be, amikor felhúzott ablakokkal krúzolsz. A tüdődnek kifejezetten jót tesz -
Retekegér
MODERÁTOR
Hali!
3-as Lagesz 2.0 szívóbenya motorja maradt ugyanaz az egyszerű konstrukció a modell életciklus alatt? Van különösebb dolog, amire érdemes figyelni?
-
fausto
addikt
Sziasztok,
Renault scenic 2 (2006-os), kiírta, hogy "top up oil level"
Megnéztem az olajszintet, a pálca kb 3/4-nél van. Mi miatt csinálhatja?
Köszi előre is! -
Gali199qd
tag
Legutóbb volt egy kérdésem víz fogyás ügyben (Clio 2).
Átnéztem, hogy szivárog e valahol, de nem láttam sehol sem folyást ...
De megint a minimum szinten van a kiegyenlítő tartályban a folyadékhiába ellenőriztem meg nézegettem , hogy hol szökhet el a vizecske
-
mycso
Topikgazda
Szia, w5w ledből talán olyan 20-30 típust már biztosan kipróbáltam...
Jól mellé lehet fogni: kékes a fénye, dereng lekapcsolva, kevés a fényereje, hamar megadja magát, drága stb. ....Ami eddig bevált (és most nézem, hogy 2018-ban rendeltem, tehát 4 éve van az autóban és hibátlanul működik), az ez a típus: [link]
Fehéren világít, nagyon jó a fényereje (már-már nappali körülményeket varázsol az autóba), tartós, tehát szerintem ajánlott típus.
-
válasz
sesomaru1989 #85308 üzenetére
Közben olvasgattam, mindenhol (tető, ajtókban) W5W van, a csomagtartóban C5W szofita
- Tetőben 2x3 elől és hátul, ajtó 4 db W5W (10 db összesen)
- Csomagtartóban 1 db C5W -
válasz
sesomaru1989 #85308 üzenetére
Köszi!
Konkrétabban tudsz mutatni milyen lenne az? -
Ledről jut eszembe, van ilyen készlet, amivel a belső világítást lehet kicserélni?
A cél az, hogy jobb fény legyen, elég ha a első és hátsó felsők és a csomagtartóban lévő legyen kicserélve
Mégane 2 -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #85300 üzenetére
Akkor is pofátlan összeg.
Jó mondjuk a 19e/óra szakszervíz díj is az itthon.
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen #85300 üzenetére
Vegyük! Vegyük!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Battlefield 6
- Subaru topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fotók, videók mobillal
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest