Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
Sziasztok
Renault Clio III
2009
D4FH784
1.2TVezérlés csere mikor esedékes ezeknél a motoroknál?
90.000Km? -
rob210
Topikgazda
-
válasz
polonic #86994 üzenetére
Meg lett nézve, tuti rossz legalább egy?
Csak mert a csere egy uborkaszezon.... vagy nem jönnek ki, vagy beletörnek. Csere előtt áztatni kell őket akár egy hétig...
Én amúgy nem láttam az én kocsijaimnál, hogy 4 évente cserélni kellene.
De egy ki-beszerelés a későbbi cserének is jót tehet. -
Xantomas
őstag
Ha nem valami ritka, beszerezhetetlen cucc kell, hanyagold a törökökret, vagy ha találsz olyat, aki hajlandó EU-ból
megrendelést fogadni, ÉS mellé van rendes fizetési szolgáltatása (ez alatt értem, hogy nem Western Unionnal akar fizettetni, mert Paypalról már ki lettek tiltva a törökök, az IBAN-os cégeket meg többszörösen sarcolják), azt ne tartsd magadban.Én Xantiához rendeltem polipot, meg kiegyenlítő tartály alkatrészt, mert egy kis, háromfős céghez került az iráni Saipa gyárból a komplett mold készlet az LHM gumicsövekhez, plusz ha már korrektnek tűnt, a Megane-hoz is küldettem vele, csak a törököknél kapható műanyag lökhárító alsó burkolati elemeket. De párszor leizzadtam mire megjött a csomag, Hollandiát, is bejárva.
Igen bizarr volt, hogy egyik nap felvette az összeget KP-ban, aztán csak egy hét múlva jelentkezett, hogy megkapta, küldi.
-
mycso
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #86989 üzenetére
Bizony, törököknél minden van, ritka /különleges cuccok is, és mindez gombokért. De tőlük még nem mertem rendelni.
Lengyeleknél is vannak gyári alkatrészek, bár ott különlegességek nem annyira, illetve az árak is húzósabbak. (eur alapon számolnak)
Bár, pár dolog még így 400 feletti eurónál is megéri (pont a múlt héten rendeltem tőlük hosszbordás készletet meg pár szűrőt) -
angyalpc2
aktív tag
válasz
LamerGyuri #86989 üzenetére
áá igen ezt már kérdezni akartam..hogy nagyon sok esetben ruszki ukrán vagy török oldal jön be a cikkszámra...
De olyan dolog is amit a kocsiból szedek ki..szóval én sose értettem ezt a renault cikkszám összevisszaságot. Pláne hogy van aminek 2-4 is van, látszólag ugyan az az cucc
A frissebb Dialogys adhat esetleg támpontot... -
angyalpc2
aktív tag
kár hogy nincs a clio2-höz ilyen
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
angyalpc2 #86987 üzenetére
Catcar...haggyukmáá....
Itthon egy csomó cuccot sosem forgalmaztak. A lengyeleknél vagy a törököknél olyan gyári kiegészítőket találni, hogy eszem-faxom megáll. Allegro-n vettem GYÁRI küszöbvédőt a Talicshoz, amit se előtte, se azóta nem láttam sehol, a cikkszámra pedig nulla találata van a guglinak.
-
angyalpc2
aktív tag
Ilyet még nem láttam.
Clio 2 spolernek írják...de valahogy nem tudom hova tenni.
Mi az a 2 műanyag terelő elem, renault cikkszámos szóval nem valami maszek
Van az eladónak más színekben is..
960300995R
8200098030update..találtam 1 fotót (clio3)
de CATcar-on nem találom..mi lehet ez? valami nagyon ritka cucc. -
angyalpc2
aktív tag
Én mondjuk D7F-be ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40-t rakok, érezhetőbben morgósabb a motor tőle ..mondjuk attól is ha 100-ról 95-re vissza váltok
Legutóbb TOTAL QUARTZ 9000 5W40 került bele..ugyan az (szerintem)
Mellesleg már láttam.. hogy új renault feliratos olajos kanna castrol...
Váltott a renault beszállítót? -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #86984 üzenetére
Ezt is kiadja.
De az sxr család való bele ezekbe már a fullszintetikus sxr kell.
Baja nem lesz az nf-től, csak moslékosvödör hangja. -
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #86981 üzenetére
Mert az nf nem való a kocsidba.
Már ha a scenicbe ment.
Abba ugyanis az sxr kell. -
diablo1984
veterán
válasz
75kokoko75 #86981 üzenetére
mi a cégnél is az olajshoptól vesszük az olajat, eddig még nem volt egyik olajjal sem gond, most is az elf is onnan jött, beleraktam, működik vele az autó!
-
75kokoko75
aktív tag
válasz
diablo1984 #86980 üzenetére
Köszönöm!
Nekem is az volt. Az gyárinak tűnt.
Akkor minden oké lesz remélem. Kicsit reszelősebb a hangja mint az előző castrol magnatec után. -
diablo1984
veterán
válasz
75kokoko75 #86978 üzenetére
Nem szokott, nekem a fupak alatt volt zárófólia és annyi
-
Josi
aktív tag
válasz
75kokoko75 #86978 üzenetére
És mibe vetted azt az olajat?
-
75kokoko75
aktív tag
Sziasztok!
Csak érdeklődnék, mert neten nem találtam erről semmi bíztatót...
Vettem az Olajbörze webáruházból Elf 900NF 5w40 olajat. Zárjegy nem volt a kupakon sem a 4 sem az 1 literesen.
Ez normális, vagy hamisított lehet?
-
-
polonic
félisten
Asszem írtam mát korábban, de azóta nem jelentkezett.
Hideg indításnál nehezebben indul be a motor. Olyan darabosan. Nem pöcc röff, mint korábban. Egyelőre nem állandóan, csak most így tűnik a hidegebb időben. Legközelebb megpróbálom felvenni.
Most itt, ahol vagyunk, 10 fokok vannak. Kezdjek el izgulni, hogy hazajutunk majd vasárnap? -
valaki_xy
tag
Sziasztok!
Korábban írtam, hogy egy török videó alapján megpróbálom felokosítani a Megane 3-am alap rádióját, hogy tudjak Bluetooth-on keresztül zenét hallgatni. Tegnap sikerült is a művelet, úgyhogy írok egy kis összefoglalót a tapasztalatokról.
Az egész történet annyiból áll, hogy a rádión belül elhelyeztem egy kínából beszerzett modult, aminek a tápjára 5V kell, a hangkimenetét pedig a rádió AUX bemenetére kell kötni. Így a telefon Bluetooth-on kapcsolódik a kis modulhoz, aminek a kimenetét akkor lehet hallani, ha a rádió AUX módban van. A videóval ellentétben, én nem cseréltem kondenzátorokat a modulon, helyette 90°-kal elforgatva ragasztottam fel, így minden további nélkül elfér a rádió házában.
A forrasztások minőségét ne nézzétek, eléggé kezdő vagyok.Jó tanács, hogy ha valaki ilyenre válallkozik, előbb forrassza fel a vezetékeket a modulra, mert az AUX csatlakozásnál eléggé szűkös a hely.
Hangminőség tekintetében sokkal jobb, mint egy transmitter. Hátránya, hogy mivel nincs benne mikrofon, így telefonáláskor mindenképp a telefon mikrofonját kell használni, valamint a rádióról nem lehet léptetni, szünetelni a zeneszámokat.
-
mexel
veterán
válasz
rob210 #86955 üzenetére
Éppen arra gondoltam hogy mivel nagyon egyszerű a kiszerelés visszarakom, a bukolatot nem teszem fel. Egy buktatója van, ha mégis elromlik és bezárt állapotban marad
Akkor csak tréler. Lehet így marad pl 1 hónapig, és ha egyszer sem lesz gond akkor ott szorulhatott csak a helyén. Mondjuk trükknek jó lenne ha nem a gyári csavar menne vissza, hanem valami vékony ami bezárt állapotban is kitekerhető ( ha megoldható + jobbmenet) Így látszatra van kormányzár de ha bezár akkor kicsavarható a csavar. Illetve azt a biztonsági stiftet sem tudom mire van pontosan amit kivettem
-
angyalpc2
aktív tag
Furcsa kérdésem van.
Clio 2 belső világítás.
Már évekkel ezelőtt ledesítettem, de akkor se működött teljesen jól..most jobban megcsinálnám, utána járnék.
Eredeti izzószálas szofita:
Ajtó nyit, a világítás felvilágosodik (nem kapcsol!) 0-V-tól feldimmingel 12V-ig
Ajtó becsuk, a világítás kb 20mp múlva lassan elalszik. 12V-ról ledimmingel 0V-ra
És cicergés hallható a dimmingeléskor
A feszültség bekötése: van a pozitív 12V ág és van egy az akkutól független föld negatív.
Ezt változtatja az elektronika. Vagy lehúzza virtuális földpontnak és kialakul a 12 V feszültség esés, vagy szintre hozza a pozitív 12V-al és így nem esik feszültség nem lesz áram és nincs világítás se.
Egyszerű..lenne a nem ledes világban.Nah ez Ledes szofitával a következőképpen néz ki:
Ajtó nyit, a világítás felkapcsol szinte azonnal.
Ajtó becsuk, a világítás kb 20mp múlva nagyon rövid idő alatt elalszik. ..nem lassan.
A dimmingelés nem 0-12V és 12-0V közt történik! hanem Kikapcsolt állapotban is van egy 7V érték. Ez azt eredményezi, hogy folyamatosan halványan világít a LED csík..
Ha kiveszem az izzó vagy LED-t tehát nincs rajta Terhelés akkor is valami 11V mérhető rajta, de gondolom szabályozza az áramkorlátot, érzékeli a terhelés mértékét.A LED-en van egy 100ohm ellenállás.
Valaki foglalkozott már mélyrehatóbban ezzel a problémával? -
t72killer
titán
válasz
Somatom #86960 üzenetére
+#86959
, igen, a látótér fontos, kell a +ablak. Viszont ha jól értem, a panorámás kangoo 200 kilóval kevesebbet bír, ami ritkán, de számíthat.
Furgon lesz, mert lakófunkció is kell viszonylag gyakran, még ha kicsit kényelmetlen is a hátul ülőknek kisbuszosítva. Valóban, gyerekkori élményeim vannak hasonló konstrukcióval, nem volt egy személykocsi az biztos.
-
Somatom
veterán
válasz
t72killer #86958 üzenetére
Néztem a Fiatot, de Panorama -ban nincs hosszított. A normálban engem enyhén szólva nem győzött meg a harmadik "üléssor". Zéró a lábtér. Kangoo -ból nem sikerült értelmes képet találni a hétszemélyesről, de felülről ábrázolva jobb elosztásúnak tűnik. Mindamellett utaztam már jópár ilyen furgonból átalakított egyterűben és egyik sem győzött meg. Zörgő, pattogó fapadok. Azokhoz képest az Espace IV fejedelmi lakosztály.
Ma egy hűtőért kellett mennem a délutáni csúcsban. Kinyitottam a panoámatetőt, hallgattam a zenét és élvezkedtem. Ilyet csak személyautóban tudsz. Mindamellett.... -
rob210
Topikgazda
Az simán lehet igen.
Én szoktam egy csepp meneteögzítőt használni, ha valami miatt ki vissza kell szerelni.
De nem többet, hogy ne legyen szívás ha ki kell venni.
Viszont a rángatástól simán ki tud lazulni. Amit te leírásod szerint még megfejeltél egy kis kormány rángatással is.
Szóval lehet semmi baja csak időnként megszorult, mer el tudott picit mozdulni. -
mexel
veterán
válasz
rob210 #86950 üzenetére
Köszi! Akkor én félreértettem, azt hittem csak az elektronika a mechanika nélkül. Dekérdés ha így müxik akkor a helyén miért nem? Szorul a retesz a kormányoszlopban, vagy a csavar nincs jól bent? Az hogy kivettem a biztonsági reteszt az mit számíthat? Az ha jól tudom csak akkor hell ha babrálják az autót és az lezár, utána már nem is lehet nyitni.
Most nem találom a videót ahol mutatják hogy hogyan kell kivenni a kis reteszelőt, vagy honnan lehet megfúrni, mert egyébként felülről jönne ki. ( így nem kell roncsolni ha bezár)Azt nem tudom viszont hogymi lehet azzal, hogy le kell nullázni, vagy átírni a kockát ha másik autóba kerül, mert a kód ebben van a kártyához - immohoz? Vagy valamit rosszul olvastam?
Ez nem a saját kép de ugyanez a számú és ugyanilyen amit kiszedtem laguna 3-ból.
Nem nagy dolog kiszedni, alsó és középső burkolatot kell leszedni ( én leszedtem a kormány alatt felett lévőt is - lehet le is kell). Kivenni a levegő befújó műanyagot ami lábra fújja a levegőt és ott is a kocka.
Én gyújtásra tettem, kioldott a zár és levettem az akkusarut. Így kioldva maradt. És valóban a felfogató torx az jobbos menetes. Nálam alig volt meghúzva ( Talán az volt a baj?) -
t72killer
titán
Tudom ez Renault topik, de azért megkérdezem: Kangoo maxi és Fiat Doblo maxi közül melyiket választanátok? 2015 körüli évjárat, dízel.
-
mexel
veterán
Annyit sikerült elérnem a kormányzárral ( kb fél óra volt csak leszedni, nem kellett sem kormányt sem lufit kivenni), hogy most nincs felszerelve a kormányoszlopra, hanem az alsó burkolatnál előre van kivezetve, felkötve. Működik folyamatosan. Szétszedtem darabokra, és majdnem frászt kaptam mert lereteszelt és onnantól se kép se hang. De valahol láttam hogy a reteszelést ki lehet venni. Ezt kivettem és így jó. Darabokra kaptam, igazából kopásnyomot nem látni, nagyon tiszta és igen finoman müxik. Sajnos az elektromos csatlakozás itt is olyan mint az abs kockánál, csak a tüskék mennek az elektronikára, nincs forrasztva.
Amíg haza nem érek és nem tudok venni valamit így hagyom, összerakni nem nagy dolog innen. Az új gondolom horror ár, bontottat nem hiszem hogy érdemes venni. Marad az emulátor ( ami azért nem túl szép dolog, vagy ezt visszarakom így retesz nélkül ha így nem lesz gond vele. )
A működése úgy látom annyi, hogy egy mágneses jeladó veszi a nitott-zárt állapotot. Valószínúleg az nem megoldható hogy mindig nyitottra rögzíteni, mer feltételezem éppen ezt nézi a rendszer hogy nyisson-zárjon.
Külőre ugyanaz amit meganokhoz és egyebekhez írnak, lefotóztam amint tudom berakom hogy milyen is, hátha valakinek jól jöhet -
mexel
veterán
Sikeresen kivettem a kormányzárat, elektronikát levettem. De ha csak az elektronikát teszem vissza akkor ninvs gyújtás. Na innen hogyan tovább. Érdemes szétkapni a mechanikát? Semmiképpen nem teszem vissza a kormányoszlopra mert ha beakad akkor vontatni sem lehet
-
mexel
veterán
válasz
rob210 #86932 üzenetére
Lehet még egy kérdésem laguna elektromos kormányzárral kapcsolatban? Ha az idő engedi talán ma nekiállok szétkapni. Utánanézegettem már és olyasmit olvastam hogy mindenképpen nyitott állapotban kellen mert ha zárbva akkor nem jön le csak kb roncsolással.
Ez nekem úgy jön át, hogy gyújtáson kell csinálni? Mert ha nincs gyújtáson azonnal zár.
Olvastam valami olyat is, ha sokáig nyomom folyamatosan a start gombot akkor gyújtáson marad és nem kapcsol le? -
dussy
őstag
válasz
rob210 #86942 üzenetére
Köszi Rob és Salieri.
2007es kombi Megane -t használtam 3 évig (1.6) - nagyon szerettem, de meló miatt váltanom kellett egy dobozosra.
Most néznek valami kis kulturált 'hobbi' autót, leginkább hétvégi használatra, esetleg családi kiruccanásra (2 felnőtt,1 kamasz, 2 kistestű kutya). Clio GT áráért van már szép Megane 3, a 110Le-s 'sima' K4M-el, közel 2 évvel (2011) fiatalabb autóban.
A méret nem szempont, de családdal kényelmesebb a Megane és nincs benne a 'hülyegyerek' faktor, a GT viszont valami egyedit ad.
Higgadt sofőr vagyok, de jó ha van tartalék, néha mosolyt csal az arcra. Valószínűleg pályánapra nem mennék.
Pro és kontra vélemények? -
dussy
őstag
Sziasztok!
A Clio 3 GT verziójában szerelt 128LE -s motor mennyire nyűgös. Azt tudom,hogy K4M az alapja, de mást sajnos nem.
Futómű, váltó,kuplung és fék tekintetében mire lehet számítani?
Köszi -
Tiszteletem,
Anyámnak vettünk pár hónapja egy Clio 3-at 1.2 benzines motorral, eddig nincs rá panasz.Most faterom akar venni autót melóba járásra (napi 2*10km). Néztem neki Twingokat és találtunk egy 1.2 TCe GT verziót. Ezeknél a 2008 körüli Twingoknál melyik az ajánlott motor? A turbóstól a sok rövidtáv miatt kicsit félek.
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #86920 üzenetére
Na jah. Átment rajta párszáz liter, plusz ami a visszafolyóágon keresztül még egyszer megjárta a maga útját. Ha így nézzük, ez a mennyiségű trutyi tényleg nem sok, a dolga pedig pont ez, hogy megfogja, és ne a mechanikát koptassa, amit az üzemanyagnak kell kennie.
Engem az zavar, hogy amikor a gyári szűrőt kicseréltem, beletoltam a Xado tisztító adalékot, majd egy adag homkokszemcse méretű szir-szart fogott meg, akkor nem volt benne ennyi, kb 120l elhasználása után, pedig akkor annyira retkes volt, hogy a kézipumpának a visszacsapó szelepét úgy kiakasztotta, hogy darabjaira kellett szednem, hogy egyáltalán újra légteleníteni tudjam.
Előtte sem volt benne ennyi üledék. Ez most tényleg inkább az is, hogy költséghatékonysági okokból a kutak, és tartálykocsik szűrőit sem takaríthatják/cserélik ahogy kell, plusz, valószínűleg a biokomponensek előkészítése sem annyira precíz.
A lényeg, hogy a szűrő teszi a dolgát, és most gyakrabban kell cserélni, mint eddig. -
Zol01
tag
Sziasztok!
Mai út alatt egy érdekes jelenség fogadott. Emelkedőnek haladtam ötödikben és egy pillanatra felvillant “engine faluire hazard” üzenet, ami ugye lehet olajnyomás probléma is a kezelési útmutató szerint. A szerelő olajcserén maximum vonalig töltötte fel az autót. Az lenne a kérdésem hogy a nagyobb terhelés és az olaj mennyisége okozhat e nyomás problémát. Megane III 1.5 dci
Előre is köszönöm!
-
PofaJenö
senior tag
Helló
Kérdésem lenne lehet váltó szoknyát javítani?
Vagy érdemes újra cserélni, az a gond hogy mindig kipattan váltáskor clio-ra 2 1.2 16v lenne -
rob210
Topikgazda
Hát ha ennyire szorít az idő akkor vedd ki a kockát és a csatlakozót ne húzd le.
Ismerősöm 2 hétig járt úgy mire megjött az új.
Többen meg az emulátort kötik be, mert az nem romlik el utána.
Lehet javít a helyzeten a tisztítás kenés, de biztosat csak szerelve lehet mondani.
Magyarán, így látatlanul nincs garancia semmire. -
mexel
veterán
Esetleg tuti link emulátorra ( ami laguna 3 biztosan) ahonnan megrendelhetem és 1-2 nap alatt biztosan meg is jön?
-
mexel
veterán
válasz
rob210 #86922 üzenetére
Ez mit jelent? Bármi megoldás jó amit most meg tudok csinálni, de üzembiztos autó kell legalább az elkövetkező 3 hétben, utána majd veszek gyárit, bármit ( ha jól látom 50-100 között van -de ha kell muszáj lesz, csak az idő mire megjön)
Jövő hétvégén temetés- külföld stb és nincs itt másik autó.Ahogy nézegetem, cikkszámokat istalálok, ez kb ugyanaz több típusban is? Ez egy kormányzárkocka? A YT-on láttam szétszedik és tisztítják. Ez nem megoldás?
Egyelőre ilyen cikkszámokat találtam:
7701209427
488100003R
488100059R
7701208736Van itt több diag műszer is ha szükséges.
Szerk: közben látom az emulátor mi lehet. Nem kormányzár, csak elektromosan imitálja mintha működne, úgy hogy nincs benne. De ez sem tűnik sokkal olcsóbbnak első találatra
-
mexel
veterán
Sziasztok! Visszaolvastam kormányzárral kapcsolatban soka. Laguna 3 2008-as, kártya nélküli indításos. Elmúlt napokban kezdte kiírni kb ezt:
"turn steering wheel and press start "
Eddig sikerült a kormányoszlop rángatásával a kormányzárat bekattintani és akkor indul. De kérdés meddig. Nagyon messze vagyok otthontól, és az autót sajnos használnom kell.
Jövő héten tudom - lesz talán időm szétszedni. Ha jól láttam jobb menetes a felfogatás.
Mit kell keressek, mennnyire bonyolult, és javítható-e? ( van szerelő szakmám is, tehát nem vagyok analfabéta de ritkán szerelek)
Gondolom ez valami mágneskapcsolós eszköz lehet. Talán tisztítás, veuzeték-csatlakozó hiba szokott lenni, vagy muszáj cserélni? Ha igen honnan lehet lehető legolcsóbban és gyorsan beszerezni ilyesmit? Itt igen korlátozottak a lehetőségeim. Bontottat nem hiszem hogy érdemes vennem -
Mezga Aladár
veterán
válasz
gixxergabi #86914 üzenetére
A fenébe. A megan 1-nél csak a rácsot kellett lepattintani. Köszönöm.
-
válasz
Xantomas #86917 üzenetére
Na ezért örök igazság, ha extra adalékolást akarsz, akkor tankolj prémiumot. Csak hát ugye már nem 30Ft a felára... A VIF-et én elengedtem, tisztítókúrának az OMV MM vált be. (anélkül, hogy a motorba belenéztem volna)
Nekem a szétvágott ~50 ezret futott szűrőben semmi trutyi nem volt. -
Xantomas
őstag
válasz
forceberg #86916 üzenetére
De, igaz, ha épp nem felejtettem el, akkor VIF-fel. De annak nem kellene kiválnia, pláne nem a szűrőben. Max valamivel reakcióba lépni, amit a kutakon adnak hozzá.
Tavalyig használtam Mannol DPF tisztító adalékot, meg 33-33-33 víz-alkohol-karbamid oldatot, de az ebbe a szűrőbe már nem jutott.
-
Xantomas
őstag
válasz
angyalpc2 #86909 üzenetére
Csak,
A: ez gázolaj
B: épphogy kiöntöttem belőle a naftát, és fotóztam. Még jó, hogy csillogC: amúgy, én először azt hittem, hogy a visszafolyóágból a nagynyomású darabkái, de gyönyörűen belefújva féktisztítóval, és kiöntve szűrőpapírra, semmi fémszemcse nem volt benne, sőt oldotta a féktisztító.
Szerintem inkább a belepakolt adalékok maradványai, meg a kivált bio üzemanyag lepedéke. Nem kell túlmisztifikálni
Engem jobban zavar az, hogy a belső szűrő váza rozsdás volt. Az nem kevés víz és alkohol jelenlétét mutatja.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Mezga Aladár #86912 üzenetére
Leveszed ajtó panelt... youtube a barátod
-
Kronos3000
senior tag
Thalia, 1.4 16v 2003-as. A fura hangokhoz. Csak hideg induláskor, illetve nagyon ritkán ha indulás után röviddel meg kell állni, és újra elindulni, az autó jobb elejéről hallatszik egy kattanás, pattanás szerű hang egyszer, utána soha, menet közben sem és ha leállok és még melegen elindulok akkor sem. Minden kormány állásnál, akár jobbra, ballra, egyenesen kell elindulni. Legjobban arra hasonlít mint amikor a kétütemű Wartburg ajtaját bevágta az ember, csak sokkal halkabb, mint amikor egy behorpadt lemez kipattan hirtelen. Megrángattam már a motort, bakok újak, vagy jók, nem bólint a motor, váltókar nem mozog, felemelve megrángatva mindenfelől és módon, semmi hasonló hang nincs. Piszkosul idegesít. Hátha van tippje valakinek mit nézzek meg.
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Megane 3/3 kombi. Hogy jutok be az ajtóknál a hangszórókhoz? -
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
Xantomas #86908 üzenetére
Olyan mintha fényesen csillogna az alján.
már megfigyeltem, hogy egész más a motorhang is 95 és 100-as benzi nesetén
95-el búgó hangosabb, mélyebbre kell nyomi a gázpedált is, pedig uygan az az útszakasz naponta.
Most hogy a mol felszabadította a készleteket augusztus végétől...hát az is csak "hasonlít" a benzinre. -
angyalpc2
aktív tag
Furcsa problémába akadtam
...szivárog az olaj a D7F motor hátulján.. oldalán. Okát is sejtem. van egy kartergáz cső hátul.
A gumi megöregedett és ereszt valószínűleg
Uccu neki unix rendeljünk filléres tétel (más nem túl gyakori alkatrészekkel együtt.)
7700112795
Kiderült nincs, de olyan szinten, hogy se alternatíva, semmi. Semmit nem tudnak rendelni
Neten se látok.
Van valakinek ötlete?
Mellesleg a pipa alakú is ereszt arra bilincset raktam. Az legalább befért a pillangószelep alatt. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
diablo1984 #86902 üzenetére
Clio 2 valami nyikorog a műszerfalban, jobb fülemmel hallom... a középkonzol környékén
ütögettem, semmi
Vagy előjön vagy nem.
jó fél évig hallgatom random eljövő hangot...aztán valahogy rájöttem, az övem csatja nyekereg, ahogy be van csatolva
Valahogy úgy jött a magas hang hogy a műszerfalról visszapattant
Párszor megmozgatom elhalkul
Mondjuk van egy kattogó kaprigáló hang hidegen 3000rpm környékén az óra csoport mögül is. -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #86902 üzenetére
Nálam megane 2-nél volt dettó ugyan ez, nem jöttem rá soha, hogy mi volt....
-
polonic
félisten
válasz
diablo1984 #86902 üzenetére
3-as GS-ben is ugyanez. Rokon lelkek.
-
diablo1984
veterán
Nálam a megane 3asban a balos öv mögött a boszlopban cicereg valami, ami ciki, hogy pont a fülemnél, ritka idegesítő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest