Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
addikt
válasz
HeavyToys #16099 üzenetére
Igen, az még kattan szerencsére valamennyit. Sajnos nekem nincs hozzá megfelelő szerszámom, meg időm sem nagyon. Hétközben hajnaltól estig BP-en vagyok, utána edzés itthon, és nincs életerőm, örülök ha sikerül 6-7 órát aludni.. Hétvégém maradna csak, de az is zsúfolt, van barátnő meg család is, akikre időt kell szakítani.
Remélem olcsón sikerül megúszni.
Szerelő azzal indított, h "jó dolog az elektronika, ha megfelelő minőségben csinálják. Sajnos a franciák nincsenek ezzel az élen. De a németek sem." Amiben igazat adok neki, h az új autókra is ugyanígy költeni kell, tehát azok is szarok, csak ott a garancia miatt nem idegesíti az embert. Fogyasztói társadalom van, ha minden autót úgy csinálnának meg, h 500.000km-ig bírja különösebb gond nélkül, a szerelők és alkatrész-kereskedők becsukhatnák a boltot.
Csavarhúzó kell hozzá, meg kb 20 perc.
Csak pont torx nincs itthon
Szerelő is azt mondja, h ne szaladjak előre az újhoz, a meglévőt akarja megcsinálni.
-
HeavyToys
senior tag
Nekem volt ilyen, hogy a zárszerkezet elpattant. Vagyis van egy kis műanyag pöcök és az pattant le róla, az nyitja és zárja. Nekem sem húzott vissza.
Szétszedtem édesapám segítségével, legalább kettőnk közül ő tud szerelni, és egy vékony csavarral becsavaroztuk a helyére a letört darabot, ami eredetileg fröccs öntve volt.
Így 0-Ft-ból megúsztuk. Plusz valószínűleg örökkévalóság+1 napig nem jön ott szét újra.
Szóval ha a zár motor még kattan, amikor megnyomod a gombot, lehet neked is csak ennyi a gond.
-
_NCT
addikt
Na most jöttem a szerelőtől. Bontott kapcsolót megkérdezi hétfőre (elektromos tükör kapcsoló), a csomagtér ajtó zár pedig beszart, nem húz vissza se, becsukni is csak úgy tudtuk, hogy bebújt hátulra és a biztonsági pöcköt visszahúzta, miközben én nyomtam az ajtót. Azt mondta megpróbálja megcsinálni, ha nem lehet, akkor valami 30.000.- lesz a zár....
rob210: körülbelüli összeget mondott, azt mondta h még ne rohanjunk előre, ha megtudja, megcsinálja a zárat.
-
FRENK1988
veterán
1 milláért egy Clio RS
-
AMD Power
titán
De jó kis cikket találtam. Érdemes beleolvasni.
-
AMD Power
titán
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #16080 üzenetére
Hű ez nekem is kell!! Mikor mész ?
ESP: Na jól emlékeztem én hogy megoldható olcsón a probléma
Ha pedig továbblépünk a hajtásláncon, a rettegett kettős tömegű lendkerékkel szerelt kuplunghoz jutunk. Mivel a motor és a váltó a régi iskola szerinti, egytömegű lendkerékkel és ahhoz való Sachs kuplunggal is tökéletesen, károsodás nélkül fog működni, állítja a szerelő.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #16078 üzenetére
Szia Te pesti vagy?
Mert itt találtam egy webáruházat ez tőlem 4 kilóméterre van.
Én itt fogom megvenni személyes átvétellel.
Csak ha érdekelEz nem pénz érte és tényleg csak előnye van
-
HeavyToys
senior tag
hülyeséget beszélek, ne haragudj
. Termosztátot akartam írni, csak már bele vagyok zavarodva!
Tudom, kompletten van házban az egész, én is úgy akarnám cserélni.
Nekem automata kártyás van, és megnyomok egy gombot a kilincsen, akkor ugye bezár az autó. Azonban ez nem üzembiztos. Amiket nem használtam azok nem működnek. Hiába nyomom meg, nem reagál rá az autó.
-
FRENK1988
veterán
Köszönöm uraim, akkor berendelek egy garnitúrát (4DB-ot)
-
mycso
Topikgazda
válasz
HeavyToys #16075 üzenetére
Vízpumpa???
Tegnap még a termosztátot írtad nem? (
, sajnos csak benzinesről van kép, de az elv hasonló)
Illetve 1.5dci-nél nagy eséllyel, ha gyári, akkor kompletten kell cserélni, nem lehet külön csak a szelepet, mint a leírásban.A vízpumpát a vezérléssel együtt szokás cserélni, szerintem otthon ez nem biztos, hogy kivitelezhető, talán speckó szerszámok is kellenek hozzá.
Ajtózáró gombok?? Azzal mi a baj?
-
HeavyToys
senior tag
-
mycso
Topikgazda
válasz
HeavyToys #16073 üzenetére
Elszúrni nem tudsz semmit, viszont minden komolyabb szerelést (főleg ahol kábelek között is túrkálsz vagy elektromos berendezéseket babrálsz) célszerű úgy kezdeni, hogy az akku sarut leszeded.
Meg amit még én szoktam, ha valami bonyolultnak tűnik, arról készítek a szétszedés előtt képet/képeket és akkor utána nem lesz gond az összeszerelésnél, hogy mit-hova.
-
mycso
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #16068 üzenetére
M2-nél ha csak egy centit húzom le az ablakot és esik az eső, akkor tutira beesik, ennek a kiküszöbölésére tökéletes.
Tehát esőben is le tudod majd húzni résnyire az ablakot.
A kinézeten, szerintem pedig nem hogy rontana, hanem sokat dob is. (nagyon jól néz ki vele)
Viszont ami negatívum, hogy zajos lesz tőle az autó.
Nekem fém kapcsokat adtak hozzá, azzal felrakva olyan feeling volt, minta egy zsiguliban ülnék, vagy le lenne húzva az ablak.
Azóta kidobáltam a kapcsokat és FBS-el felragasztottam, sokat javult, de még mindig zajosabb, mint amikor nem volt felrakva.Röviden ennyi, viszont mivel jól néz ki és praktikus is, ezért marad fent.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #16068 üzenetére
Szerintem tök jól néz ki és nem is bonyolult felrakni
Én nagyon gondolkoztam rajta a nyáron.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BossBoss #16067 üzenetére
Melyik clio 98 akkor az már a kettes.
Hát csavaros rögzítése van.
Kitekered és leveszed. -
FRENK1988
veterán
Mit gondoltok erről a Heko féle ablak légterelőkről? Megéri? Kinézetet nem rondítja el? 10k szállítással lenne egy garnitúra az enyémre
-
BossBoss
őstag
Sziasztok! Lenne gy láma kérdésem. 98-s cliobol hogy kell kiszedni a pótkereket?!? Egy ismerosom defektet kapott de nem tudja kiszedni a potkereket.
Köszi!
-
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #16061 üzenetére
Nagyon remélem hogy igazad van,és nyáron nem kell megint meglátogatnom a klímást.
Azért furcsa nekem mert elötte Dacia Loganom volt,abban is manuális klíma volt és az aztán bármikor bekapcsolt.Benyomtam a gombot,már kattant is a szivattyú és nyomta a hideget minuszokban is.Télen többször bekapcsoltam pár percre mert állitólag télen is kell járatni kicsit hogy ne....mittom én micsoda miatt,a lényeg a karbantartás miatt,és a reggeli párát tényleg hamarabb lenyomta a szélvédőről. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ghandi #16058 üzenetére
Attól, hogy digitális vagy manuális az érzékelő rendszere szinte ugyan az.
A manuális hőmérő és a digitális hőmérő is ugyan azt csinálja, jelzi mekkora a hőmérséklet.
Az, hogy melyik technikával teszi az tök mindegy.
Igazság szerint ha jól tudom 8°C alat nem lenne szabad bekapcsolnia.
(de ebben nem vagyok biztos!)Beállítás kérdése egy klímás be tudja úgy állítani, hogy még mínusz 10-ben is elkezd neked hideget fújni, csak az rohadtul nem egészséges!
Ha beülsz a kocsiba nyáron és elkezdi a mínusz-os levegőt benyomni akkor tuti, hogy azonnal megfázol vagy tüdőgyulladást kapsz. -
rob210
Topikgazda
Pont most beszéltük ki a VW topikban, hogy mekkora vicc az az oldal és nem is érdemes a kattintás se amivel megnyitja a felületüket az ember.
Tök szakmaiatlan fos az egész.
A tc nálam egy a UPC-vel mind a kettő nagy fos.
Winkler apuval az élen, a zseni remélem nála is UPC-van. -
tresh
veterán
válasz
AMD Power #16051 üzenetére
Mikor volt jó?
Náluk minden autó szar ja és mindenhez értenek..nekem ne újságíró teszteljen autót hanem az aki min30 éve autókkal foglalkozik.. arra minden 8 általánost végzett ember képes hogy írjon egy 2 oldalas semmit és bemásolja a végére a típus specifikációkat.. Nem is nézem már soha inkább külföldi fórumokat olvasgatok pont e végett
-
rob210
Topikgazda
Most linkelték a VW topikban.
Már megint egy okos Totalcar cikkIlyen nincs.
Kézifék sebességváltó gyújtás levesz, etc.etc.
A szörnyű csak az, hogy egy ilyen kacsát képesek megjelentetni. -
rob210
Topikgazda
Azt hiszem az M2-höz már van javított hátsó zár.
Azt érdemesebb megvenni mint egy bontottat, de ez csak az én véleményem.Egyébként meg örülj neki, hogy előjönnek ezek az idegesítő de nem a működést befolyásoló hibák.
Túl leszel rajtuk és utána évekig örülni fogsz a kényelmes francia tütünek -
AMD Power
titán
Olcsó és formás limuzin kellene? Itt az új arcú Renault Fluence
Ez számomra a tökéletes álom autó. Ezzel a belsővel és a elnyűhetetlen egyszerű 1.6 16v mocival. És ez a belső......
-
tresh
veterán
Figyelj ha előtte a másik tulajt ezek a dolgok nem érdekelték csak használta akkor igen elő fog jönni sok kis apróság én azt mondom ezen ne aggódj szép lassan rendbe teszed fontossági sorrendbe és örömed lesz benne
Záras dolog lehet egy kis wd-40 megoldja a gondot ha már kivan nyitva
Belül van vésznyitó a csomagtartó záron... <<ezt írják
-
_NCT
addikt
Igazad van, csak az nem mind1, hogy milyen sűrűn. NEm midn1, hogy félévente 1-2 kapcsoló + apróság, vagy minden héten folyamatosan... Ezért írtam azt, amit idéztél és ezért érzem ezt....
Amúgy hangja alapján szerelők is azt mondták, h szépen ketyeg, attól nem is félek. Csak tényleg rohadtul bosszantó, h 2 hónap alatt mindig volt valami. Nem tudom ez a zár kérdés mennyibe fog fájni, de azt hiszem bontóból fogom megoldani a dolgokat. Vagy nem tudom, hogy megéri-e újat venni.
Vésznyitót nem tudjátok hol van??
-
tresh
veterán
már már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam
Nézőpont kérdése ez a történet..ugyanis használt autóval mindig lesznek előjövő gondok viszont a mértéke nem mind1..illetve tökéletes autót úgy se fogsz belőle csinálni mert egy olyan nem létezik már akkor sem mikor kigurult a gyárból és kettő nincs is értelme.. most az hogy a kötelező szerviz dolgok után egy két kapcsoló megadja magát beragad a zár stb az nudli...ha a motorikus/mechanikus része rendbe a kocsinak már pedig nálad ha jól tudom ott nincs baj a többi kis apró sz@rság még ha bosszantó néha szép lassan ráérősen ki lehet javítani...és az összegek se eget verőek..a megbízhatósága úgy se 2 hónap alatt fog kiderülni hanem mondjuk ha már egy éve nálad van karban tartod megadod neki azt az olajat amit kér,szűrőt stb hidd el nem fog az útszélén hagyni szervizfelirattal a műszerfalon...nálunk egy kombi m2 1.6 16v -van mint írtam 250k km-rel annál is vannak kisebb hibák de elhanyagolható az viszont nem hogy magyar utakat rója lassan 8éve és még 1szer se állt meg senki alatt pedig nem egy láb tapossa...ráadásul nem egyszer vitt ki majd hozott vissza németbe kb 2000-3000km-et ment ilyenkor csak inni kért és ment nem is rosszul
Szerintem jó kocsiba ülsz és megfogja hálálni azt hogy törődsz vele karban tartod de ahogy írták nem kell keresni a hibákat mert akkor sose lesz vége a körnek...használni kell és élvezni ha valami olyan hibája lesz az autónak azt vagy jelezni fogja vagy te fogod hallani
(#16042) Ghandi: automata klíma nem kapcsol mínuszokba
-
Ghandi
aktív tag
Tavaly nyáron nézettem meg a klimát mert nem működött,akkor csak tölteni kelett gázt bele meg kitisztították a rendszert.Ahogy bejött az első hidegebb idő akkor probáltam is légkondival lenyomatni a párát,de nem indult be,mármint nem hűti le a levegőt.Nagyokosok mondták hogy van olyan autó ami minuszokban nem inditja be a klimát,nem tudom igaz e vagy már megint elment a gáz belőle?
-
_NCT
addikt
válasz
rob210 #16040 üzenetére
Elolvastam, voltam is állapotfelmérésen, körbejártam mindent. Kaptam itt az ívet rendesen anno, nem km-t hanem állapotot veszünk. Márkaszervizes autó, 2008-tól vezetett szervizkönyv és számlák, márkaszervizes csaj autója volt. Most erre mit mondjak? Ezt vihettem volna az atya úristenhez is, az se mondta volna meg, hogy minden hétre fog jutni valami hiba....
Belenyúltam...De ahogy Megane klub-on is látom, nem csak én. Koan pl már sztem az autó vételárát ráköltötte, neki is volt már minden szar a kocsijával.... Meg jó pár ember onnan...Mind1 majd ma megyek autószerelőhöz és megmondja mi a baja....Lehet h csak beragadt, bár már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam...Fél évet mentem egy olyan autó után, aminek leinformálható az előélete, viszonylag jó állapotban volt, nem volt körbetörve....Aztán tessék, ittvan.... Mert ha csak a kinyomó és a vezérlés lett volna, meg sem szólalnék...Na mind1... Majd megcsináltatom és meglátjuk, mi jön még....
Vésznyitó van valahol azon a szaron?
-
_NCT
addikt
No, este asszonyoztam, hamár Bálint nap van
Városban is rohangáltam, egyszerűen nem sikerült a kattogó hangot előidézni...Pedig hallottam, 1000%, ennyire nem vagyok hülye. Igaz este már azt álmodtam, h a váltóm beszart és cserélni kellett...Lehet túl sokat aggódok az autómon
giigz: szeressé!!!! Ma ünnep van
-
mycso
Topikgazda
válasz
Ghandi #16033 üzenetére
Nekem elég szépen/gyorsan leszedi a párát, viszont ahogy írod először az ablak közepéről, a széléről picit később. (klímát kapcsolva, meg pár másodperc alatt)
Mondjuk a fűtőradiátornak nem sok köze van a páramentesítéshez, meg a levegőmennyiséghez.
Egyébként ha a vízhőfokod neked sem áll be középre és nehezen melegszik, akkor termosztát, nem radiátor. -
Ghandi
aktív tag
Úgy látom hogy a fűtés jellegzetes hiba a meganoknál.Én is ezzel szenvedek egy M2 1.4 benzinessel.Nehezen melegszik,sokára jön a fűtés és mintha nem lenne elég az ablakra nyomott levegő mennyisége.Állandóan párás marad a szélvédő,persze azért lehet látni,de ha a szembejövő autó lámpájánál látni a párát rendesen.
Az is igaz hogy az M2-nél elég érdekes az ablakra irányuló légjáratok.Középen egy közepes,a szélein pedig csak két kicsi nyíláson jön a levegő és azok is elég közel vannak a középső légjárathoz,nekem ezek nagyon kevésnek tünnek,megszoktam hogy egy hosszú nyilás van az egész műszerfal tetején.
Olvasgattam neten Renault fűtés problémákról és főleg Megannál elég sok ilyet találtam.Nagon soknál a fűtő radiátor miatt van az egész ami állitólag a kis vízjáratai miatt hamar elöregszik, csak a csere segítet nekik amik igen drága és hosszadalmas meló.Műszerfalat ki kell szedni hozzá és maga a radiátor sem 1-2 ezer forint,mert ugye ilyen esetben ki tenne bele bontottat?
Azt hiszem első körben nekem is termosztátot kellene cserélnem,az nem lehet olyan nagy meló és pénzben sem olyan sok.Persze előtte jól átjáratnám hűtő tisztító adalékkal,aztán termosztát csere,majd uj hűtőfolyadékot a motornak.
Valaki cserélt már termosztátot M2 1.4 16szelepes motornál? Valami érdekesség,furcsaság,vagy simán megy az egész? -
mycso
Topikgazda
válasz
HeavyToys #16030 üzenetére
Olyan, mintha a saját irományomat olvasnám.
1, tuti, hogy termosztát, vagy egy hónapja volt pontosan ugyan ez a problémám, ugyanezekkel a tünetekkel.
Azt meg nem mondom, hogy milyet vettem bele, ami volt éppen a fridcar-ban, azóta tökéletes, szépen beáll középre a mutató.
2, ilyenem is volt, illetve pont tegnap írtam róla az egyik kollégának.
A tünet nálam is ilyen volt --> cicergő hang, illetve nálam néha egyáltlán nem jött levegő, majd meg is állt a ventilátor
Nálam egy szigetelés darab szabadult el valahonnan, és beleállt a ventilátorba.
NE VIDD SZERELŐHÖZ!!! mert lehúznak.
Nem kell a műszerfalat kibontani. [link], pár KÉP(#16023) biker: szerintem Scenic2-nél sem kell a műszerfalat kiszedni, gyanítom ugyan ez a módszer, mint nálam. (scenic1-nél mondjuk pont az anyósülés felől kell kibontani, de ott sem kell a műszerfalat kiszedni)
Egyébként érdekes, hogy annó énis megkérdeztem először pár szerelőt, és mindenki a műszerfalat akarta kiszedni.
-
HeavyToys
senior tag
Üdvözletem mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni az alábbi kérdésekben:
(B)1. kérdésem: (/B)
Megane II 1.5 Dci (2007-es, 106 lovas K9K732-es motorkód), mostanában azt játssza, hogy nem akar bemelegedni rendesen. Ugye középen lenne ideális esetben a hőmérséklet jelző, de most az alatta lévő csík és a középső állás között ingadozik, inkább az előbbi felé. Ha nagyon meghajtom (padlós gyorsítások 3-4 sebességfokozaton keresztül 4 ezerig) felmegy középállásba de mikor visszaveszem a tempót, akkor egyből visszaesik az előbb említett helyzetre.
Fűtés van, szóval nem csont hideg a víz, de úgy emlékszem tavaly télen is jobban bemelegedett. Gondolom a termosztáttal lehetnek gondok, hogy nem zár le rendesen. Esetleg valami vélemény róla? Szerelőmnek bemondtam a tüneteket, ő is erre gyanakszik, de mivel messzebb lakik, ezért kérném ki a ti véleményeteket is.
Ha általatok vélten is termosztát cserés lesz, akkor abban mi lenne a bevált márka? Mert ahonnan én szerzem az alkatrészeket, a Vernet termosztátok nagyon jó árban vannak. Vagy érdemes ebből Valeo-t vagy Gates-t venni? A nyitási hőmérséklet alapján is van árkülönbözet. Ebből melyik lenne a jobb ami 83-4 fokon nyit, vagy ami 89 fokon?
2. kérdésem:
Illetve a klímámmal lenne probléma, vagyis a levegő keringtetéssel. Szintén ezen esetén a ventilátor légszállítása már nem hozza az új korában tapasztalt értékeket. Jön a levegő, de nem úgy mint kéne. A ventilátor tökéletesen működik, reagál a fordulat szám állításra, szóval itt nem lehet gond véleményem szerint. Továbbá a befúlyás helyének változtatásával (automata klíma), hallom és érezhetően is állítja a lamellákat, szóval én úgy gondolnám itt sem lehet akkora probléma (bár csak találgatok). Korábban volt olyan, hogy a ventilátor felől picit ciripelő hangot véltem felfedezni, olyat mint amikor egy falevél éppen hozzáér.
Kérdezném tőletek, hogy lehetséges, hogy el van tömődve a levegő járat? Most cseréltem pollenszűrőt és a szerelőm is mondta, hogy érezhető "feszülés" vagy a pollenszűrőnél, amikor félig kiveszi, onnan is jön a levegő. Ő azt mondta , hogy le kell bontania a műszerfalat, hogy kitisztítsa az egészet. Megbízok benne, rendes srác, de az általa mondott 25 ezres díjat (természetesen, ha nem kell semmit sem cserélni), kicsit sokallom. Bár azt is tudom hogy egy egész napos munka.
A szűrők egy esettől eltekintve tökéletesen lettek cserélve, akkor a szűrő kicsúszott a helyéről, valami anyaghibás lehetett, mert eltört a széle és csak később vettem észre, volt felette 1-2 cm-es szabad hely. Aztán egyből cseréltem (egyébként Mann Filter volt, szóval nem értem...
)
A kérdésem az lenne, hogy van rá öltetetek, hogy hogyan lehetne megoldani ezt esetleg házilag? Mit érdemes megnézni? Az általa mondott ár reális egy ilyen esetben?
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Üdv!
-
keroatis
tag
válasz
FerNandor #16028 üzenetére
Előzményben csak annyit tudok hogy egy időssebb foszeré volt kecskeméten és ő cserélte be egy új mondeoba, hogy most céges volt vagy nem azt nem tudom.
Magasnyomású szivattyút is az első alkalommal bevizsgálták és minden oké volt vele, az első csucs hiba 102e. km -nél volt a második,153e. km-nél a harmadik pedig 154e. km-nél, most hibátlan és 172e. km van benne, jelenleg várom a jó időt hogy az utastéri fütő ventit szétt tudjam burittani mert áll mint az iszap.A kártya is vacakol mert kicseréltem az elemet benne, de kocsi szerin akkor is le van merülve, tettem bele másikat azzal is ez a gond.
-
FerNandor
őstag
válasz
keroatis #16027 üzenetére
hát én nem tudom, de ha írtad, hogy kompletten ki lett cserélve meg felújítva, megtisztítva az egész rendszer, akkor nem hiszem, hogy gyári selejt másodszorra is, meg utána megint.
nem értek hozzá, de olyan, mintha nem lett volna kiküszöbölve az eredeti probléma, ami az elsö meghibásodáshoz vezetett, így a többi utána következö új dolgok, felújítás, tisztítás, szinte fölösleges volt.
lehet, hogy pl a magasnyomású a szar, és küldi a fémreszeléket, az meg elöbb-utóbb meghozza a bajt. szerelöm mesélt ilyet, hogy megcsinálták valakinek a rendszert valahol, kicserélték csak a porlasztókat. utána ment az autópályán ausztria felé, es jött a fémreszelék, valami történt és szépen az ezervalahányszáz Bar lyukat ütött a motorban.. vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá, azért nem is tudom normálisan elmondani.mindenesetre ez nem normális/selejt dolog szerintem, hogy ennyiszer tönkremegy a rendszer, még akkor sem, ha "kényes" a Delphi rendszer..
nem lehet, hogy céges autó volt?
Biker szívott sokat a Scenicjével, de az meg úgy emlékszem taxinak volt használva elötte.. -
keroatis
tag
válasz
FerNandor #16025 üzenetére
Ne haragudj de ha egy kocsival ennyi gond van az biztos nem véletlen mert a kötelező szervizeket meg adom neki, a motorja jó de az üzemanyag ellátó rendszer egy kicsit megelőzte a gázolaj minőséget.
Most itt én leÍrtam a nyügjeimet vele de forumok foglalkoznak ezekkel a problémákkal, de aki most vett dci rönot majd megtudja, és majd irogathat ide, azt majd jön valaki aki lehet nem is ért hozzá, csak odair hogy nem biztos hogy a kocsival van gond 9 éve vagyok renault tulaj van tapasztalatom velük.
Csak annyi hogy egy 5 M. kocsit hogy a pic....-ba tudtak ilyen hulladék módon összerakni.Elötte egy benyás 1.6 rönyom volt soha nem volt gondom vele.
Aki segitett az utastéri fütőventilátorom javitásának segitségében, annak köszönöm.
További jó forumozást. mindekinek.
-
-
biker
nagyúr
digitklíma: ma reggel venti megáll
mehet ki a műszerfal hétvégén/hétfőn, f@ck
-
keroatis
tag
1.5dci -nél a csúcsok felújitása nekem első alkalommal tank átmosással központi magasnyomású elosztó vagy mi a neve + magasnyomású csövek ultrahangos tisztitása, elvitték háztól a kocsit, haza is hozták került számlával fél év garival 265k.
Második alkalomal pestre küldtem felújittatni 35k. újitották darabját a csúcsoknak, benne volt az ultrahangos tisztitás is, mert postáztam is a magsanyomású cuccokat a porlasztokkal együtt, levettem a tankot kimostam .
Kapott új szűröt + gázolaj csöveket.
Ez a mutatvány 180k. -ba fájt 2 hét után meg is adták magukat a porlasztok.Harmadik alkalomal nem újittatam fel vettem a használtauto.hu -ról 4db bontot gyári porlasztót 67 lovas táliáét "nekem 82 lovas megane berline 2 van" régieket kikukáztam bontot gyárit bele és azóta jó ez 46k.-ba fájt utábvétel, se tank nem lett kimosva se szűrő semmi nem lett cserélve, csak kicserélve a 4db csúcs, a rönyonál felprogramozták a kocsit a porlasztókhoz + 8k.
Ha kiszámolom hogy 6.7L eszik a kocsi 100km -en, inkább deficites a diesel röno mint a benzines, inkább egyen 10liter benyát mint ocska porlasztókat keljen horrorisztikus áron cserélni.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- moonlight115: Privát, oh!
- További aktív témák...
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!