Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Bluetooth hangszórók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bass
addikt
válasz
rob210 #84984 üzenetére
Szia hát csinálom amit írtál de nem jelenik meg hűtőfolyadék a fűtésre menő csövön ,már leszedtem a kiegyenlítő vékony csövét ,fújtam de ma. A Tartályban ment fel maxig a víz. A hűtő aljára menő vastag csövet pumpálom de semmi. Már full kimerültem ötletileg.
Ui. Én teljesen kitekertem de ez mint ha valami szelep lenne,most h visszaraktam a csavart majd nem teljesen kézzel már szuszog meg látszik a hűtőfolyadék de ha elindítom nem szuszog ,nem kellene neki a vízpumpa miatt?
-
Predator2
addikt
válasz
rob210 #84989 üzenetére
Inkább a jó felé hajlok.
Hogy szoktátok, hogy érdemes ilyenkor?
Mondjam a szerelőnek, hogy keresse meg a hibát, és csak azt cseréltessem, vagy egy ilyen idős autónál ajánlottabb egy futómű felújítás, ha már úgy is meglesz bontva!?
2004-es 1.5dci Clio2 82Hp
Óra szerint 160.000km van benne.
Mostanában kell majd vezérlést is cseréltetnem, mert márciusban lejár a műszaki, de a vészhelyzet miatt elhúzom júniusig. -
-
Bass
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz
vass1024 #84985 üzenetére
Azt is mondták ezek az okos szerelők, hogy ha baj lesz vele, akkor a munkadíját a vezérléscserének és alkatrészeknek, nem számoltatják fel veled?
Egy dolgot kell tudni és érteni!
Az oroszrulett, van, hogy bejön, de van hogy nem!
Volt nálam olyan kocsi amin 3 hónapos volt az "új" vezérlés de se a főtengely szíjtárcsa se az okoskerék nem volt rajta kicserélve.Itt ugyan nem az okoskerék, a főtengely szíjtárcsa okozta a bajt.
A kiszakadó gumiágy darabját felkapta és szétvert a 16 ból 12 szelepet.
Megérte rizikózni és nem kicseréltetni? Szerintem nem.
A helyzet ugyan ez az okoskerékkel!
A vezérlés szerves része.
A szerelő felszámolja a munkadíjat és az, hogy egy alkatrésszel többet vagy kevesebbett cserél ki már olyan mindegy.
Igen tudom 40-60e között van az okoskerék (már a minőségi), de ha újra szét kell szedni és kicserélni, mert el kezd veszettül kerregni, vagy szórni az olajat, akkor melyik volt az olcsóbb?
Én mindig azt mondom, hogy a vezérlés csere során minden alkatrészt ki kell cserélni, mert akkor hátradőlhetsz és ezen része 5 évig üzembiztos a kocsinak.
Amúgy meg egy időzített bomba.
olajból meg vagy Elf, vagy Motul (a motul drágább) -
vass1024
tag
válasz
rob210 #84964 üzenetére
Köszi az infokat salieri és rob210
Még olyan kérdések merültek fel, hogy milyen motorolaj legyen? az okoskerék miatt gondolom indokolt mondjuk Castrol 5W30 LongLife, mert gyári kézikönyvben nem találok erre informáciot. (Renault Megane 3 (2009) 1.6 Benzin 110Le)
Továbbá nekem 3ból 2 szerelő azt mondta hogy nem szükséges cserélni az okoskereket csak ha baj van vele 250-300.000 km körül. Az enyémbe jelenleg 103.000Km van.
Nagyon köszönöm az infokat -
rob210
Topikgazda
oké akkor töltsd a tartályt max jelzésig ne tovább, ha ott van akkor ok.
Nyitott kupakkal, kezd el a nagy vastag csövet pumpálni.
Összenyom elenged összenyom elenged.
Ha látod a vízszint ingadozását akkor jó.
Ebben az esetben tedd rá a kupakot és a radiátor csavarját (kégtelenítő, amit bekarikáztál tekerd ki. Valamint a termosztát légtelenjtő sapkáját is tekerd le.
Kezd el pumpálni a csövet addig amíg ott meg nem jeelenik a fagyálló.
Ha a termosztátnál megvan akkor azt tekerd vissza és pumpáld tovább, amíg a radiátornál is meg nem jelenik.
Ha így elkezded használni akkor ismét hengerfejes lesz akár 15-20 perc alatt!!!!!! -
tixem
addikt
válasz
sesomaru1989 #84969 üzenetére
és lsebestyen
Köszönöm, ez volt a megoldás
-
Bass
addikt
válasz
rob210 #84974 üzenetére
Szia Meg vagyok vele ,eddig működik is 😀 De gyengébb a.fűtésem és picit mint ha melegedne a motor. Fura h a kiegyenlítőre alulról rámenő cső hideg ,a termosztáton a szelepsapkát letekertem h kijöjjön a levegő de kb olyan mint ha nem lenne vízpumpám 😀 Nem látom a kiegyenlítőben h keringne a víz és a fűtőradiátorra menő csövön lévő csavart kietekerve nem jön belőle se levegő se víz. Lehet h ez így normális és csak nekem fura.
-
rob210
Topikgazda
Középről kezded, és mindíg a gyártó adatlapját kell alkalmazni, mert a hengerfejtömítés zömüléséhez ők adják meg a megfelelő erőt.
Hengerfejtömítésenknt más más az érték.
Valamint a gyárból kijött elavult hengerfejtömítéshez képest jóval erősebb és korszerűbb anyagokat alkalmaznak amit nem azon értékeken kell lehúzni mint a régi gyárit.
-
flymi
addikt
2009-es 1.4-es Sanderonál mire kell figyelni? Annyit vettem észre képek alapján, h a bal sárvédő íven barna foltok vannak, eszi a rozsda. A kormány kopott.
Hétfőn megyek megnézni. -
Bass
addikt
Sziasztok
Ma rakom fel a hengerfejet de elakadtam,amit találtam rönxós leírást az 20nm 200 fokot ír viszont. A hf tömítés gyártója( Reinz ) 20nm és 100 fokot ír ,melyikre kell adni? Elég lehet a 20nm és 100 fok? Clio 2 1.2 8v a kocsi. Köszönöm -
Predator2
addikt
Helló
Elég amatőr kérdés lesz.
Clio2-es kocsimon jobb elől kopog a futómű. Elvittem a szerelőmhöz, kicserélt egy gömbfejet, egy darabig jónak tűnt, de sajnos a probléma ismét jelentkezett.
Van értelme olyan helyre vinni, ahol számítógép vizsgálja a futóművet? Vagy a manuális átvizsgálás alaposabb?
Nem szeretném a fél autót kicseréltetni. DE szerintem az a hiba amit hallok nem normális.
Szeretnék biztosra menni.THX
-
tixem
addikt
Üdv,
Koleos 2008. Ablak automata felhúzásom elment borért. Szokásos két állásos kapcsoló, lefelé szépen működik minden oldalon végpontig húzva a kapcsolót, ugyanez visszafelé nem működik egyik ablakon sem.
Előzmény, ami talán okozhatta: egyik reggel indítottam volna, de totál lehalt az akku, karácsonyfa a műszerfalon stb. Akku kicserélve, minden szép és jó, ezt az egyet kivéve. Előtte működött. Videós szemléltető a hibáról itt [link]
Próba szerencse alapon kikaptam a kapcsolópanelt az ajtóból és széthúztam majd visszadugtam a csatlakozót, hátha resetel vagy mittomén, de semmi. Mi lehet itt a gond és hogyan lehet megoldani?
Köszönom
-
grizlisandor
veterán
Sziasztok!
Gondolkozom mire cserélhetném le az Alteámat, Renault márkába gondolkozom.
Főleg vegyes használatra lenne, meg évente 2x-6x ~1500km hosszú autópályás útra.Jól gondolom, hogy Twingo II/Clio III autókat az 5 sebességes váltóval szerelt, 1.6 (K4M) 133 ló, 1.2 Turbó (D4FT) 100 ló variációkat felejtsem el erre a használatra?
Jobban járok a 6 sebességes váltóval szerelt Clio III, Megane III 1.6 (K4M) és Megane III 2.0 Turbó (F4RT) autókkal? -
L3 első ajtóburkolat leszedéséhez kell valami trükk, vagy simán megy a leírás szerint?
-
vass1024
tag
Sziasztok!
Sikerült vennem egy Renault Megane 3 (2009) 1.6 Benzin 110Le autót.
Érdeklődnék, hogy van-e ajánlott márka Vezérműszíj készlet és Okoskerék-ből?
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Mivel off autóban váltóolaj cserére készülök, gondoltam együtt megrendelem a Fluence-hoz is, 1.6 K4M. Az elf választó szerint
Tranself NFJ 75W-80 lenne jó, viszont úgy tűnik ez kifutott, hazai
shopokban nem igazán találtam.
Tudtok esetleg javasolni helyette? -
flymi
addikt
Üdv emberek!
Nézegetem a használt piacot, mert a család második számú fostalicskája erősen csereérett lett.
Szomszédban találtam egy 2005-ös 1.6 benzines Grand Scenic-et és érdekelne, h mire kéne figyelni ha a közeljövőben rászánnám magam a megtekintésére. Típushibák, előnyök-hátrànyok, stb.
Nekem offtopic autóm van így az ezzel megszerzett tapasztalatom nem releváns a rönyónál.
99%-ban városi használat lenne, ezért csak a benzin jöhet szóba. Tetszik, h 7 személyes, ez volt az egyik dolog ami megfogott benne, elférne benne az egész család. Egyébként nem szeretem az egyterűeket, nem is én használnám.
Előre is köszönök minden segítséget! -
Josi
aktív tag
Rob!
Egy 2016. évi 1.5 Dci 110 Le Fluencen mennyi lenne a vezérléscsere anyaggal?
-
tresh
veterán
válasz
sesomaru1989 #84941 üzenetére
Sose figyeltem még ezt meg. Mondjuk lehet azért mert valeoból eddig csak lámpát vettem meg ablaktörlőlapátot
Ha kulpung akkor kintről rendelek Sachs-ot azzal legalább nincs szopás...ha meg racsinghoz kell kap egy kis szinter-t
-
nünüke1975
aktív tag
Állítólag nem a legjobb választás
-
rob210
Topikgazda
Na akkor mivel párszor már beletapostunk ebbe a témába, íme egy végre meglepően jó és "teljeskörű" cikk a total cartól!
[link]
Innentől kezdve, értse meg végre mindenki, hogy nem azzal van a baj, hogy te azt hiszed jobban látsz, hanem azzal, hogy más nem lát miattad!
Én nem tudtam senkinek elmagyarázni eddig, így főleg nem, de a szemre nézve káros ez a sok természetellenes fény, tessék végre felfogni! -
-
dik
őstag
válasz
F_Zolee #84942 üzenetére
Nekünk a is LUK (más francia gépnél) volt az eredeti. Mi Valeot tettünk bele(volt jó kedvezmény így a drágábbikat választottuk). Reménykedtünk benne jó lesz(nagyon nem volt egyforma kinézetük). Jó is lett és valóban a Valeo jóval puhább mint a LUK. Először azt hittük elrontottunk valamit, de azóta 100+ ezret lement és hibátlan...
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #84941 üzenetére
Most már ezt is tudom. Nem volt még kuplung cserém meg nincs tapasztalat márkákkal. Bár nem tudom mitől lesz puhább, az nem kopik jobban?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
sesomaru1989 #84938 üzenetére
Ez milyen összefüggés, hogy női sofőrhöz valeo kuplung?
-
rob210
Topikgazda
válasz
prandris #84931 üzenetére
Az, hogy a gyári kinyomó és az utángyártott, valeo között van 2 azaz 2 század miliméter eltérés, ami pont arra jó, hogy terhelésen szivárog a folyadék. Tömítés bolt, túlméretes tömítés, összedug, öröm boldogság.
De ehhez 1.5 liter fékfolyadékot elpancsoltunk, a nyakunkba is folyt bőven és mire rájöttünk, hogy nem gyárihibás csak ilyen.
Utálom a hidro csapágyat, semmi értelme, cserébe sokkal több szívás lehet vele.
Lásd jelen pl. -
Nordik
őstag
válasz
sesomaru1989 #84934 üzenetére
Ráadásul ha jól tudom 4 fajta kinyomocsapaggyal szereltek.
-
tresh
veterán
válasz
nünüke1975 #84932 üzenetére
Sajnos akkor több ötletem nincs, esetleg utángyártott nem játszik?
-
prandris
tag
válasz
sesomaru1989 #84930 üzenetére
Mi volt a probléma vele?
-
tresh
veterán
válasz
nünüke1975 #84928 üzenetére
Szia, FB renault adok-veszek csoportba nagyobb sikerrel fogsz járni
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok Megane 3/1 autóhoz keresek első fényszórókat lehetőleg fekete betéteset évjárat 2010 sérült nem játszik.
Köszönöm -
rob210
Topikgazda
Azt a bu@i nyomor@k senkih@zi francia mérnököt aki beletette a hidraulikus kinyomócaapágyat a megane 2-be azt addig ütném amíg mozog.
-
takacsbotond
őstag
Sziasztok!
Adott egy Renault Clio IV, automata kulccsal.
Hogyan tudom beállítani a kocsiban, hogyha ráadom a gyújtást, de nem indítom el, ne vegye le pár perc múlva? -
tresh
veterán
válasz
rob210 #84918 üzenetére
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!!
Vagy ha véletlen van akkor kb 10 perc alatt el is viszik... a héten pont benyaltam így egy mazda 3 bk 2.0 GTA-t. Nekem mióta eladtam családon belül a kis bk-t azóta csak olyat karok .Passat,focus minden ment a levesbe... sajnos tényleg 2010-ig van értelmes autó kb utána csak a szopás.. (Használt autók esetén, mert aki újat vesz annak mindegy 3-4 év azt eldobja és jön a következő..) -
mycso
Topikgazda
válasz
salieri. #84921 üzenetére
Vannak "különleges" igényeim, amikből majd úgy látom, idővel engednem kell, de egyelőre ragaszkodom hozzá.
Led fényszóró, panoráma tető, kulcs nélkül tudjon mindent, min 200le, kombi, automata
Illetve egyéb apróságok, amik már szinte szériának számítanak: valami nagyobb tükrözős fej, auto lámpa-ablaktörlő, radar elől-hátul, ülés fűtés, tempomat, stb.. A vezetéstámogató cuccok nem érdekelnek...
Pl. Egy 1.8tce, kombi, initiale paris talisman, minden igényem kielégítené. Csak nincs... -
válasz
Somatom #84919 üzenetére
Nálam a L3 kombi tudja azt, amire nekem kell az autó, csak juró ötös. + ne ciciregne ez-az belül
Nekem elég az 1.5-ös is, száguldozni nem, de közlekedni kiváló, aztán 5l alatt elvan a másfél tonnával. Talisman kombikat nézegettem, azokban még nem Blue dCi van. A Megane 4-ről nem túl jó pl. Robi véleménye sem, meg aztán a M4 nekem olyan autó kinézetre, mint egy eleganciáját veszített Talisman. Más márkákat is nézegettem, de elengedtem egyelőre a témát. Pár év még úgyis kell, hogy tisztán lássuk, mi lesz a belső égéssel...
-
Somatom
veterán
válasz
forceberg #84917 üzenetére
De, mire cserélnéd? Az újabb autóknak újabb emissziós követelményeknek kell megfelelniük. A 2l mostanság inkább 1,5l, ugyanakkora kasztniban. Kisebb motor, nagyobb fordulatszám, rövidebb élettartam.
Én nem vagyok villanyellenes, tudnék ésszerű kompromisszumot kötni. De, az Espace reális utódja egy Galaxy hibrid lehetne. Csak benzinessel társítható, pár Km -t tud csak villannyal és konnektorról nem tölthető. Igazi minek autó.
Mindezt úgy, hogy a tologatható/kivehető ülésekről eleve le kéne mondanom, mert az felejtős az újabb egyterűekben. -
rob210
Topikgazda
szerintem pihentesd a témát, az a laguna főleg alattad, hogy nincs szétrúgva, még 200ezerig autó.
Az M4et meg felejtsd el, az már a szalagról legurulva is rossz.
Rengetegen cseréltem már lengéscsillapítót, rugót, stabpálcát, tornyot, és nem lessz jó soha.
Egyszerűen el van kefélve ennyi.
Ezt mondom úgy, hogy renault megszállott vagyok, de ha valami szar az szar.
Pont olyan mint a tsi, soha senki nem fog meggyőzni róla, hogy jó.
Az igazi valóban hozzáértő vw szerelők be is ismerték, hogy a tsi motor az isten átka és nem áldása.
Ha most új autót kellene vennem befáradnék egy mazda szalonba és vennék egy 3 as skyactive - ot. Elvinném a barátomhoz lealvázvédőznénk, kinyomnánk mindent amit kikell és használnám.
Nincs normális kocsi a piacon, ezt a kijelentésemet pedig maximálisan vállalom!!! -
angyalpc2
aktív tag
Micsoda oldalt találtam:
https://theoriginals.renault.com/en/clio-v6 -
angyalpc2
aktív tag
Nagy a kereslet, kocsi alig, új kocsi alig, nincs meg a körfogás És ami van jobb állapotú viszik is, nem a vevő diktál. Viszed vagy más veszi meg.
Amit leadnak az emberek, már tényleg a használt kocsi. foglalkozósak mind.
Beltéren külsőn is látszanak már nyomok..
árak meg vicc, 2 évvel ezelőtti árak, csak hát 2 évvel több a kilométer és az év a kocsiban.
2 éve még mazda 3 lett volna 3M-ért ugyan ez most 3,5-4M felé.
Megan 4 kezdett elérhető ársávban lenni 3,5 felé 2 éve most ugyan ennyi...csak 2 évvel idősebb mind. most kb 2,6-2,8-ért hemzsegnie kellene a piacon a 2015-2016-os évjáratoknak.
Normális 6 éves kocsit nem tudsz venni 4 alatt, de inkább 5M
2018-19-es kocsi ami 6M körül volt újonnan, most is 5,5-7,5M. -
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #84912 üzenetére
A lagunával 3 problémám van:
1, nem kombi (bár ezt lehet túlélem)
2, lassan-lassan belenyalunk a 300k km-es futásba
3, 10 évesAz utolsó két pont miatt, lassan eladhatatlan lesz itthon.
A diesel buzul@s nem érdekel, simán vennék dieselt, most már azt mondom, mert benzines opció nem igazán van. Ezek a hibrid-elektromos autók abszolút hidegen hagynak, számomra nem opció.
Egyébként még a talisman mindig ott ficereg a tudatomban, egyelőre nincs fent értelmes példány hahu-n.
Mod. : illetve van fent egy bő hónapja, egy kombi M4 gt, az szimpatikusnak tűnne, DE
-pár napja hivogatom az összes megadott telefonszámot, de fel sem veszik, vissza sem hívnak
-egy jó éve is pont ennyi volt a rögzített km futás
[link]
Így ezt is elengedtem.
Amúgy a kereskedők nagyon tahók, az utóbbi hónapok tapasztalatai alapján: mindegyik úgy áll hozzá, mint ha ők tennének szivességet, hogy autót akarok venni tőlük. -
angyalpc2
aktív tag
Nézegettem én is tavaly insignia-t milyen olcsó mhh 1,8-2,5m fullos kocsik mhh.
Aztán a TC-n láttam mhpt- a csávó percekig sorolja mi megy tönkre..igazándiból alultervezés miatt, és nem holmi pár 10e vagy neadj isten 100e ft hanem milliós tételek és még semmi karbantartási dolog nincs benne.
Ehhez képest a szidott 2000-es C4 megan2 egy kiforrott konstrukció, már jóideje a francia a megbízható kocsi, nem a német....amihez hozzányúl a német abból jó, tartós nem igen lesz. lásd prince motor. Nagyobb baj hogy a TCE-nél is lemásolták a "nagyon fasza " láncot meg közvetlen befecskendezést... Érdekes módon Fiat 1.4 turbo semmi baja vagy suzuki 1.4T egyiknél sincs. -
rob210
Topikgazda
Pedig a talisman vállalható, ha volt már javítva a váltó.
Én konkrétan azt mondom 2010-ben elfelejtettek autót gyártani.
Magyarán ami azutáni fejlesztés, annak mindnek van valami komoly nyűge.
4es megane is sokkal szarabb mint a 3 as volt.
Konkrétan a meganeokkal az a helyzet, hogy a pratlanok jók a párosak meg hát izé.
Amíg nincs para a diesel besorolásoddal nem nagyon cserélném a helyedben a lageszt.
Az egy jó autó. -
rob210
Topikgazda
válasz
nhpeti #84908 üzenetére
A módusból miért nem az 1.2 es turbós benzinest nézed?
Ott is inkább a grandot, jah a 800ezres keret miatt.
Akkor viszont 2005 környékén még volt benne 1.6 benzin 111 lóval én azt venném.
A 106 lovas mind kettős tömegűvel van.
2007 utáni pedig 90% hogy dpf-es, csak elírták a forgalmiba.
Érdemes lenne a matricát megkeresni a hűtő felett, vagy alákúszni és megnézni, mielőtt rossz olaj kerül bele. -
mycso
Topikgazda
válasz
szabonagyur #84907 üzenetére
Amúgy borzasztó a piac, nem csak ár, hanem a konkrét minőség tekintetében.
Mindig megy mindenhol a sz@rfranciázás, aztán.....Bent vagyok egy passat B8 csopiban:
—millió apró elektromos probléma (mondjuk mint egy megane2 esetén)Bent vagyok egy insignia csopiba:
—dieselek borzasztóak, olajfigyasztás, csapágy probléma, stb. igazából egy romhalmaz (sajnos benzines infó nem nagyon van)Illetve még a talisman mellett az octavia/superb merült fel, majd még egy olyan márkacsopihoz is csatlakozok.
Ezek vannak/voltak kalapban:
Talisman - diesel nem, mert fosch, 1.6tce váltótól félek (álítólag csere után sem tuti a felhőtlen öröm), 1.8tce drága
Insignia - diesel nem, mert fosch, benzinesről nincs sok infó
B8 - diesel állítólag örökélet, benzines 2.0tsi-ről elég vegyesek az infók
Skodákról egyelőre semmi infóm, de úgy gondolom a passathoz hasonló -
angyalpc2
aktív tag
Fogyasztáscsökkentés, légellenállással foglalkozik valaki?
Pár napja néztem Csíknak a fiat 500-as videóját és ott kitér rá, hogy a légellenállási együtthatója a kis hátsó spoiler miatt 0,40-ről 0,32-re csökken, ami azért nem semmi.
A Clio 2-nek ez 0,35 ha jól tudom. Ami nem egy kifejezetten jó érték, egy Renault 19-nek 0,30
Manapság meg már a 0,28 se egy nagy wasizdasz érték.Szóval a Clio2-n is több féle spoiler létezik...arra gondoltam, hogy cserélem..ha van értelme.
Az enyémen az alábbi szimpla, eddig úgy tudtam hogy a spoiler légáramlás rontást jelent, tehát minél nagyobb annál rosszabb lesz a légellenállási együttható...de jobban belegondolva a hatchbacknél a hátsó nagyobb pont hogy segít a visszacsapódó vákuum szerű légörvény ellensúlyozására. Értsd jobb lesz az érték kisebb a fogyasztás (nah meg sportosabb is)
Van valakinek ebben tapasztalata?...esetleg más fórum?(hol?) ugyan így érdekelne a motortér alsó burkolat ..esetleg más ötlet.. szélzajra is.
Sima -
nhpeti
tag
Sziasztok!
2007-es Renault Scenic 1.5 dci 75kw (106 le) ha a szüf-ös lekérdezésnél EURO IV-et ír, akkor ez még a DPF néküli, ugye?
Plusz a véleményeteket szeretném: kis pénzből 800ezer környékén kéne egy anyataxi 70% város, 30% országút, pálya. Nyílván benzines lenne az ideális erre, de egyszerűen nem találok értelmes állapotú 1.6 benzines példányt ilyen áron. Mennyire kényes ez a 106le-s 1.5 dci a városi kínlódásra?
Modusokat nézegettem még, ebből is találtam egy 82 LE-s verziót jó állapotban. Ez nyilván kisebb sokkal de még vállalható méret. Ezzel kapcsolatban meg az lenne a kérdésem, hogy ezek kettőstömegűvel szereltek? Ugyanilyen motorral volt kettes cliom, abban nem volt tudtommal kettőstömegű, viszont alkatrészáruházakba látom, hogy árulják a 82 le-s dci modusokhoz a kettőstömegűt.
-
polonic
félisten
válasz
szabonagyur #84904 üzenetére
Igen. Lehet egy apróság, ami márkaszervízben lett javítva és nagyobb összeg szerepel mégis mellette.
Ha komoly a vásárlási szándék, akkor a 4 ezret megérheti. -
polonic
félisten
válasz
szabonagyur #84902 üzenetére
A totálkár adatbázisban alvázszámmal lekérdezve vannak káradatok a rendszerben.
-
szabonagyur
félisten
Nem, fehér sedan Miskolc, 5.9M körül. RENAULT TALISMAN 1.6 TCe Intens EDC Automata!
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- SzoftverPremium.hu
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest