Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisninja #26097 üzenetére
Nem izzít, hanem az elektromos rendszer visszajelző világít amíg le nem megy a diag, hogy minden rendben.
De mondjuk azon a kocsin nem csodálkozom, hogy nem indul, ott elég sok visszajelző világít aminek nem kéneTöbbek között a motor (engine) visszajelző se oké, hogy világít.
-
kisninja
őstag
válasz
Dr. Romano #26094 üzenetére
Érdekes a videó benzines a kocsija (fordulatszám óráról gondolva) és mégis izzít...
26099 nekem az sosem világított.
-
giigz
veterán
Országúti használattal együtt is, 3-4-5-6 km alatt teljesen üzemmeleg a motorom... Akkor a termosztátom ezek szerint jó, csak én szeretném azt, hogy már 1 km után teljesen meleg legyen?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Dr. Romano #26094 üzenetére
Ha van bika kábeled (ha nincs kérj egyet) akkor sétálj el vele a motortérig ahol az önindítóra tedd rá a negatívot, majd az aksira is csíptesd rá a negatívot.
Ülj be és indíts, ha indul elsőre akkor a kocsiszekrény és a motor ,váltó közti testkábelt csavarozd le csiszold meg és tedd vissza, mert el van oxidálódva.Ha így sem indul akkor a negatívot vedd le és a pozitívot tedd rá.
Ha így sem indul akkor tedd rá, mind a kettőt, de vigyázva mert az aksiról azonnal elkezd forgatni, ha mind a két saru rajta van.Ha az önindító a 3 közül valamelyik módszerrel teker akkor annak a hibáját kiszűrtük.
Jöhet az indító kulcs, ha van tartalékkulcs tedd be azt és próbáld meg azzal, ha ugyan azt csinálja akkor a gyújtás kapcsolód lekakukkolt.
Nam hiszem, hogy ez immo lenne, mert akkor a tiltás mindenre menne, azaz nem csinálna semmit a kocsi, az immo nem csak a gyújtást szabályozza, legalábbis nálam tiltja az AC-t is.Ha ezek megvannak akkor folytathatjuk, mert van még egy két dolog ami szóba jöhet, de ezekkel legyél meg először.
AZ ÖSSZES INDÍTÁSI KÍSÉRLETET BEHÚZOTT KÉZIFÉKKEL ÉS ÜRESBE RAKOTT VÁLTÓVAL TESSÉK SZÍVES LENNI CSINÁLNI!!!! Nem nézlek hülyének, csak óvatos vagyok, volt már aki eltörte a lábát így.
-
Dr. Romano
veterán
Van egy benzines Renault Thalia-nk és olyat csinál, hogy ha a hőmérséklet lemegy 0 fok környékére akkor egyszerűen nem indul el.
Elfordítom a kulcsot, de semmi nem történik (a motor meg sem próbál pörögni, semmi...)
Játszom vele így kb. 5-10 percig, aztán az egyik kulcsfordításnál elindul rendesen. Szerintetek ez mi lehet? A múltkor rámértem az aksira, de a multiméter 12V felett mutatott.
Pár ismerősöm mondta hogy lehet a lopásgátló hülyül benne, lehet ez?Pont ezt csinálja mint ennek a gyereknek a Cliója.
-
tresh
veterán
hm
-
rob210
Topikgazda
Hölgyek urak!!!!!!!
Közérdekű információ, megint akciós azaz 9999.- az a 92 részes szerszámkoffer ami nekem is van a LIDL-ből.
Mindenkinek ajánlom, valóban Crom vanádium, nem kínai hobby szerszám, hanem strapabíró szerelő eszköz
[link] -
AttyVin
aktív tag
Mi még egy 2000-es, Mégane-t (1,6, 16V) nyúzunk. Most, hogy új szerelőhöz vittem, azt mondja, hogy hiányzik két alkatrész is a kocsiról/ból.
Egyrészt a pillangószelep előtti levegőbeömlő műanyag háznál (remélem jól írom) két, középen fémbetétes rezgéscsillapító gumibak. Illetve az egyik megvan, csak a betét hiányzik, a másik meg nincs is. Emiatt az egész ház jobban rezonál, mint kellene.
A másik pedig egy merevítő elem (alsó nyomaték kitámasztó rúd merevítése?), ami részben az olajteknő aljához csatlakozik és a sebességváltót védi az erőhatásoktól. Ez utóbbit szerinte a széria fénykorában a Renault-szervizek általában pótolták, de innen lemaradt.
Megköszönném, ha valaki egyrészt szabatosan meg tudná mondani, hogy mit keressek, de jól jönne az is, ha valahol ezeket (elsősorban bontó) be is tudnám szerezni.
Néhány helyen már érdeklődtem, de nemigen tudtak segíteni (vagy nem is értették mit akarok).
Köszönettel,
-
Mágus2
Közösségépítő
A légtömegmérő csak e beszívott levegő mennyiségét méri, nem a hőmérsékletét. Szvsz ez a hőmérő a szjvósoron lesz.
A turbónyomás érzékelő, és a hőmérő egy egység a turbó diesel motoroknál. 2 az 1-ben érzékelő...
Kellene egy rendes diag... Légtömegmérő nélkül képes üzemelni, kihúzott csatlakozóval vészüzemben, A nyomásmérőben nem vagyok biztos...
Milyen motor?
-
toldy
őstag
Nos, tisztázódtak a körülmények, ( ez az amikor egyszerre öten magyarazzák hogy milyen alkatrészről van szó) valójában a turbónyomás érzékelőről van szó, úgy tűnik annak kampec.
Egyébként, ha ez meghalt mik lehetnek a tünetek? Mert menetközben állt le az autó, indítás után pedig 10 másodperc ok majd lefullad?
-
toldy
őstag
sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy melyik az az érzékelő amelyik érzékeli a beszívott levegő hőmérsékletét?
-
Josi
aktív tag
Nekem most főleg város, rövid 3km-es távok, 8,8l a computer szerint az átlagom
De télen ez van sajna. -
giigz
veterán
válasz
Mágus2 #26065 üzenetére
Sehol nem írtam, hogy városban 7 lenne, szimplán annyit, hogy 7 felé közelít nagyon erősen a fogyi
Utána részleteztem ugyanabban a hozzászólásban, hogy reggel indítás után 1 km a városi rész kb.
A városi fogyiba bele sem merek gondolni
Akkor mivel az utóbbi hetekben jól viselkedik az autó, karácsonyra lehet meglepem egy termosztáttal
Márkában melyik a legjobb? EPS-FACET, SWAG-FEBI, HANS-PRIES, GATES, SCT (740 Ft
), VERNET, MAHLE?
Talán a Gates tűnik középútnak, bár az SCT azzal a 740 Ft-tal is késztet a kipróbálásra
-
giigz
veterán
Ahh, en most tiszta ideg vagyok, itt a hideg ido, megy a futes folyamatosan, a fogyim meg surolja a 7 litert...
Lassan melegszik be az oto, lehet egy termosztat csere jo lenne, de nem tudom, hogy azert nem melegszik be gyorsan, mert a termosztat nem lenne jo, vagy azert nem, mert hideg van, es nem varosban megyek vele mar 1 km utan, igy a menetszel lehet huti annyira, hogy par km kelljen a teljes bemelegedeshez...
-
Ck.
addikt
-
giigz
veterán
Minden tokeletes, gyakorlatilag hibatlan az auto. Talan 1-2 pici hibaja van meg, de annak hamarosan utanajarok. Nagyon meg vagyok most mar elegedve vele, imadom
Eladni akkor kellett volna amikor megvettem, pontosabban nem megvenni
Igy mar, hogy 750k-ban van, tuti nem adom el, hulye is lennek ennyi penz es ido, munka utan eladni 300-350-ert
Ha minden jol megy a kovetkezo 4-5 evben ki fog szolgalni, utana meg valami komolyabb vas jon, de az en kis elso kocsimnak mindig lesz hely a garazsban, piti penzert bontoba ugy sem adom majd be
-
FRENK1988
veterán
reggel az első indítás után (ami kicsit nehezebben megy mint általában) kicsit süvít vmi a motortérben. De csak az első indításnál csinálja utána kussban van.
-
Louies
aktív tag
mindenkinek köszönöm a segítséget.
-
giigz
veterán
Lehet nem pont 5 az 5 sebességessel, de 5,5-ből már ki fog jönni. (az 1.6 tdci) Nyilván ha olyan szél van, akkor 6, de szélcsendben én kizártnak tartom, hogy 5,5-nél többet egyen 130-nál az 1.6 tdci vagy 1.5 dci (106 LE-s!).
Egyébként nem 5-öt írtam, idézem:
"Egy 1.5 dci 106 LE vagy az 1.6 tdci még az 5-ös váltóval is 5 KÖRÜL eszik 130-as tempónál. "
-
giigz
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #26045 üzenetére
Szoktam ott mosatni, főleg ilyenkor amikor rosszabb idő van. A tegnapi pályázás után most nekem is úgy néz ki az autó, mint amit valami cementes-sáros vízzel teleibevertek, ráférne egy mosás....
Na én tegnap voltam hasonlóan...reggel 10-kor fel pestre, este fél8-ra hazaértem, utána meg mentem éjszakára 22-06-ig....ma aludtam is 2-ig.
Én ahogy számolgattam, nekem olyan 5.7-5.8 körüli volt a fogyi (computer szerint 5.6), viszont én haladtam végig ahogy kell.
-
Sly189
senior tag
Akkor azért
sajna lassabban nem tudtam menni, mert nagyon szűkös volt, ahol éreztem hogy húú itt 90 is sok lesz, ott lassítottam ésszel...
De 130 nál nagyon falt
de ha menni kell akkor menni kell
mycso: ha érdekel autómosás az iMO a Tesco Extránál 1090 Ft ért "Téli pajzs " nevü csomagja egész korrekt
nagyon szépen lerántotta a retket a kocsimról. - Tényleg nagyon durván koszos volt, mintha ráveregették volna olyan foltok voltak rajta a kamionok miatt
kerék mosást is kértem az +180Ft, minden forintot megért.
Ilyesmi a leírás Téli pajzs nano valami meg forró viaszos valami, nem nagyon emlékszek, 26 órája ébren vagyok
ebből 12 órát dolgoztam, 8órát vezettem, a többi meg a maradék
úgy hogy aludni térek, nyugodt szívvel, verda a garázsban makulátlan állapotban
persze csak a külseje
-
-
Sly189
senior tag
Hú, ma felgurultam Budapestre...
hát, vagy a téli gumi vagy a hatalmas szél, de valami hatalmas mennyiséget írt ki a pillanatnyi fogyasztásra a verda. Szemem majd ki esett120-130 kmph tempónál 7,2 l /100km ez mondom valami vicc
a szél ennyire erős volt, tapasztalta valaki a pályán? ( 90-100kmph tempónál teljesen normális budget es volt a fogyasztásom. )
Tele akartam tankolni a pontos leméréshez, de sajna így is késésben voltam... 5 percen múlott hogy felértem időben a helyre, mivel volt ahol csak 80-90 km p h sebességgel lehetett közlekedni
Xaver...fc
1.5 dCi 86 LE Megane , 2007, 5 seb.
Vredestein SnowTrac3 195 65 15
-
gabx76
senior tag
válasz
Louies #26028 üzenetére
Üdv!
Mivel látom több vélemény is van, hogy teljesen összezavarjalak
ideírom a sajátom is: Nekem van, 3 hónapja vettem egy BT-sat az USB helyett, ezt Androidos telefonnal/tablettel használom. Nekem nagyon jól jött, főleg most, hogy az elmúlt hónapokban gyújtásproblémákkal küzdöttem. Amikor variáltam a trafókkal/gyertyákkal rögtön olvastam ki, hogy melyik hengerben jön elő újra a hiba. A mycso által leírt funkciók is rendesen működtek. (M2 2003 1.6 benzin)
-
-
just
aktív tag
Én se vagyok hozzá értő, de ami legelőször eszembe jutott hogy a kuplung passzolna e hozzá vagy a váltótartó bak. Én csak tartós 120km/h felett használom a hatodikat, egyébként ötödikben megfutja a végsebességet szóval a hatodik csak takarékosság miatt van. Ha sokat közlekedsz nagyobb sebességgel akkor esetleg...de sokára hozná vissza az árát.
-
mycso
Topikgazda
(#26028) Louies: nekem van, használom, mi a kérdés???
(#26029) toldy: ha azóta amióta nálad van, még nem volt cserélve, akkor mindenképp cseréld. Én 2 olajcserénként (kb. 2x10k km) szoktam a gázolajszűrőt cserélni.
(#26031) just: M1 ph2-nél már sikerül lambda hibát kiolvastatni, magamnál még nem találtam hibát, de nincs is, mert clip-es diaggal sem találtak. Egyébként valóban ez inkább csak hobbi célra való mint sem komoly szervizelési feladatokra.
turbo, rail nyomást jól méri, nyomatékot/teljesítményt, vízhőfokot, stb. ..ezekre jó.(#26032) Ck.: egyébként ennél jópofa a gázolaj szűrő, mert ez az egy tétel kerül annyiba, mint egy komplett olajcsere levegőszűrővel
(#26034) toldy: nem. az 5-ös renault váltó, a 6-os pedig nissan. Teljesen más, max. olyan átalakítások után lehetne, ami már nem érné meg anyagilag.
-
toldy
őstag
Srácok, felmerült bennem ( bár annyira hozzá értő nem vagyok), egy 1.5dci 82Le verzióban az 5sebességes váltót ki lehet cserélni 6sebességesre?
-
toldy
őstag
Hali,
Boldog Mikulást mindenkinek !
És egy kérdés, a gázolaj szűrőt érdemes lehet cserélni? Az autó 2003-as, nálam csak 1 éve van, ennyire részletes előéletet nem tudok róla, ha működik akkor ne piszkáljam ? ( a szűrő meg van a vadi új, csakhogy cseréljem-e vagy ne, ezt nem tudom eldönteni)
-
Louies
aktív tag
Hi!
ELM327 obd2 diag. valaki próbált már? -
rob210
Topikgazda
Mindenkinek "telizsákot"
kívánok a Mikulás lányokhoz.
-
AMD Power
titán
válasz
wertigo1984 #26021 üzenetére
És milyen olcsó a Lodgy. Vicc az egész árazásuk!
Milyen egy Renault Laguna 170 000 kilométerrel? Használtteszt
Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi GT, 2010 - használtteszt -
AMD Power
titán
válasz
wertigo1984 #26017 üzenetére
Nálunk van itt 2db a parkolóban. Egy sima sedan megy egy kombi. A sedan is jó nagy, de a kombi az dög nagy egy állat. Bárcsak megtehetném lazán vennék egyet.
-
Sly189
senior tag
Újabb téli kérdés
Zár - Zár kenés?
Hogyan mivel érdemes? M2-esben? Hova fújjak mit fújjak ?
-
tresh
veterán
Hello Urak,
Rég írtam nem sok időm volt viszont ma vittem a röncit vizsgázni szóval most már friss műszakival várja az új gazdiját
Ha valakit tudtok akit érdekelne akkor jelezzétek köszönöm
-
AMD Power
titán
válasz
wertigo1984 #26002 üzenetére
Persze én linekltem
-
rob210
Topikgazda
válasz
papp053 #26003 üzenetére
Hűha ez nem kis pálya.
Ekkora nyomás különbséggel én még nem találkoztam.
Az AC amúgy jó?Az a baj, hogy elég sok minden lehet a hiba oka.
De az AC nyomását konkrétan az ecu vezérli a bagyűjtött adatokból.
Így azt kéne kideríteni melyik adat rossz hol van a rossz érték, mert abból kiderül mi az ami rossz adatot küld és csere érett.De ha ilyesmit mértek, akkor gondolom azzal kezdték, hogy gépre tették és kiolvasták az esetleges hibakódokat, már ha volt.
Ha nem volt hibakód olvasás akkor azzal kellene kezdeni. -
mycso
Topikgazda
válasz
aticom #25994 üzenetére
Ez a napfény érzékelő (asszem valami ilyesmi a neve).
A műszerfal tetején, a középkonzol mögött, az ablak alatt kellene lennie. Egy műanyag kerek kis kupakot kellene látnod kb. 2cm átmérőjű. (nekem a kupak mondjuk hiányzik)
Digitklímásokban van ilyen cucc.
Majd este megpróbálom lefotózni, bár nekem M2 van, de scenicben is tuti ugyan ott van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Autószimulátor! Leírásokkal, mindenestül, játékkal, kulcsrakészen!
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest