Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #76098 üzenetére
Ezt én értem de a nyomatékkulcsot azért találták ki, mert a kezed nem az. Lehet, hogy úgy érzed jó, de közel se biztos.
A másik meg az, ha a 2 meganenál hidrós bakot cserélnek, rendszeresen lefeszítik a klíma szárítószűrőjét a tartófülről, mert fingjuk nics, hogy kell a bakot kiforgatni, és az rohadtul rud kopogni ha csak a két cső tartja. -
Nordik
őstag
Múlt héten ki lett cserélve az alsó és a felső zselés motortarto bak. Azóta rossz úton kopogast hallok. És mintha a felső motortartotol jönne. Elég hihetetlennek hangzik, de egy új motortarto kopoghat?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76083 üzenetére
igen jó lesz.
Ha azt küldik ami a képen van. -
#89309696
törölt tag
válasz
Benir8 #76082 üzenetére
Nem tudom melyikek voltak szerelve a Meganeba, de a gyengébbek az egyszerűbb és megbízhatóbb szerkezetek, a 106 lovas pont a vége, abba minden van már.
Viszont maga a Megane 2 is egy kényesebb típus, nem csak a motorra kell pénzt félrerakni.
Ha ennyire tartasz tőle inkább várj az 1.6-ra. Ott az okoskerék, szolenoidon kívül más nem nagyon van, legalábbis a motorban. -
#89309696
törölt tag
válasz
dssport #76088 üzenetére
A cső pótolható és olcsó, csak sokmindent le kell hozzá szerelni, mert nem fér ki a helyéről. Érdemes középen a kipufogót felrögzíteni, hogy ne csak elől és hátul tartsa a gyári rögzítés, mert az kevés.
Torziósnak a hibája, ha ül a hátulja, ha kisebb súlyra is nagyon leül, illetve ha mozgatva nyikorog, serceg, pattog vagy kisebb sebességnél gödörbe hajtva erősen megüti az autót. Nagyon kicsi hangja lehet a mozgásból eredően, az természetes.
Jellemzően egy másik már felújított hátsó futóművet kap az autó ilyenkor, ez általában fél nap szerelés, de valamikor annyi se és 90 ezer Ft körül van és garit is adnak.
Én Berhidára Szabó Károlyhoz vittem eddig három kocsit, nem volt gond velük, vállalják mindhárom francia márkát. -
-
Kronos3000
senior tag
válasz
LamerGyuri #76085 üzenetére
Értem, marad a VDO ha már azt ajánljátok, nem véletlen az ár különbség, nem akarok idegeskedni miatta.Köszi, én jobb szeretek itthon vásárolni amit lehet kapni.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Kronos3000 #76084 üzenetére
Nem rossz, csak lassabban nyit-zár, mint a gyári, ezért is cseréltem rövid idő után. Ki nem dobtam, hiszen szinte új, egy olyan széthullott helyett (mert nekem is így halálozott el), még mindig jobb.
Én [innen] vettem; gyári cuccokat forgalmaz, azt kapod, amit a képen látsz. -
Kronos3000
senior tag
válasz
LamerGyuri #76077 üzenetére
Köszi,VDO lesz belőle,ez a Torpan annyira rossz hogy ingyen dobálod?
-
Benir8
senior tag
válasz
#89309696 #76078 üzenetére
(#76080) rob210
106 lovashoz van kettős tömegű?
Az a helyzet naponta nézek fel a hirdetéseket 1.6os benzinbe, sok a külföldi ismeretlen előélete, így nehezemre esett a választásom. Volt egy kiszemelt, lekérdeztem és elájultam tőle képekről. Gondoltam megnézem egy dízelbe is. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #76077 üzenetére
így, így
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76072 üzenetére
VDO-t kell venni de nem ilyen áron.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Kronos3000 #76072 üzenetére
VDO a gyári (amit felvásárolt a Continental), szóval VDO/Magneti Marelli vagy Continental/Magneti Marelli a gyárival megegyező cuccon a felirat.
Újszerű, egy hónapot "futott" Topran-t tudok adni ingyen is, viszont ugyanolyan finoman csak a gyári(val megegyező) fog szabályozni. -
Kronos3000
senior tag
válasz
Kronos3000 #76072 üzenetére
Van még egy, német cég ,ez esetleg? : [link]
-
Kronos3000
senior tag
Thalia 2003 1.4 16v
Üresjárati Szabályozó Szelep,vagy alapjárati motor,kinek hogy tetszik,van belőle ajánlott gyártó,vagy típus?[Ezt] nézem ki hogy megvenném,[ennyiért] is van, [ilyen] drágán is,úgyhogy egy kicsit sem egyszerű a választás.Szétszedtem kipucoltam,(Marelli) volt egy kis alapjárat ingadozás,akkor vettem észre hogy belül miután a rugós részt szétcsavartam van benne egy kétoldalas kis műanyag vezető sín,nos némi műanyag forgács is volt már és jól el is van kopva tehát nem egy életbiztosítás.most takarítás kenés után működik szépen,de nem várnám meg míg végleg megadja magát. -
FRENK1988
veterán
Az injektorsorrol hogy tudom leszedni a benzin csövet? Sajna a szerelő felultetett, holnap meg műszaki...
-
mycso
Topikgazda
Hi, első gátló színjelölését itthon egy kerék levétellel megtalálom, vagy el kell bontani a fél autót, hogy megtaláljam?
-
#89309696
törölt tag
válasz
dssport #76067 üzenetére
A generátorral szemben van a tömb lent mélyen innen nem látszik, kérjél onnan is fotót ha biztosra akarsz menni, de tudtommal a facelift utáni Meganeoknál alapfelszereltség volt az ABS, kivéve Dél-Amerikát és pár régiót még, úgyhogy kell lennie benne ha nem ezekből az országokból származik.
Onnan nem hiányzik műanyag, néhány típusnál oda kerül az akku és nem a víztartályhoz, azért van ott üres hely.
Jó autók, ha nincs lelakva nem sok gondod lesz vele, apróságok a típushibái bár abból azért van. Az 1.4-et ne vedd meg, mert lomha vele. -
rob210
Topikgazda
válasz
dssport #76067 üzenetére
Nincs ott műanyag elem az az aksi helye a korábbi modelleknél.
Illetve van amelyikben nincs abs de ha van se fogod látni ezen a képen mert elől lent a hossznyúlvány mellett van.
Mire kell figyelni ezt már többször összefoglaltuk.
Hátsó futómű torziós rúd, kipufogó flexi cső, gyújtó trafók beru legyen mind a 4, a többi meg mint minden használtautónál.
Ha nem volt elhanyagolva, a motor kimegy a világból kétszer meg vissza. -
dssport
tag
sziasztok
Megane I 1.4 16V vásárlásakor mire érdemes odafigyelni? Arra, hogy ne vegyük meg?
Képen nem látok ABS kockát: Egyáltalán ezekben már van? vagy csak elírás? (2002)
Plusz a kép bal oldalán a szélvédő alatt úgy nézem, hogy hiányzik egy műanyag fedél. Az alatt mi van? Gondolom pótolandó dolog.
Előre is köszönöm!
-
kisgyerek85
senior tag
Igen, ez Clio. Köszi, akkor nem parázok rá.
-
Benir8
senior tag
válasz
kisgyerek85 #76062 üzenetére
Első generációs Megane? Az enyém is ilyen. Pont azon az oldalon van vastag kábel átvezető, nálam némi rozsda van rajta.
-
DonThomasino
veterán
Megane 2 grandtourba keresnék csomagtér tálcát,
milyet érdemes és hol ?
Néztem hogy két fajta van habos és szilikon.Egy gyújtótekercsről, hogy tudom megállapítani,
hogy új vagy sem?( találtam egyet dobozban)Ha kiveszem a kártyát, akkor még ég a kézifék
visszajelző piros felkiáltójel a műszerfalon.
Akkor már nincs gyújtás? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
polonic #76044 üzenetére
Kb úgy képzeld el a vágást, mintha egy erős damilt húznának körbe. Aztán el kell távolítani a régi ragasztót és a keret maradványait is. Alapvetően ha igényes helyre mész, nem kéne gond legyen a korrózió, a szélvédő matricát is át tudják rakni speckó késsel, biztosan erre is van megoldás, de rá lehet kérdezni. Igazából egy nitrós festék max fél óra alatt megszárad legrosszabb esetben. Nameg ez ott kritikus, ahol éri víz, szóval ha jól van beragasztva, nincs gond, ha nem kívülre esik egy karc. (Nekünk furgonon volt ilyen jellegű rozsda, ott a szélvédő keret sarka felül nem takarta a fémet tökéletesen amúgy sem, de az is 20 éves kora körül lett probléma, és az első 4 évében kapott új szélvédőt. Szóval figyelni érdemes a dologra, de nem kell túlaggódni
nálad szerintem a szenzorok helyes kezelése - zselé és beállítás - fontosabb kérdés
)
-
dugo_
veterán
válasz
molnarpeter #76056 üzenetére
Ha jól értem, ennél az alkatrésznél a nyákon adja meg magát valami, ami miatt megszűnik a kommunikáció az ECU-val és azért tiltja le az indítást. De ezt az M2-t csak vezetgetem, nem az enyém, nem igazán ismerem még.
-
rob210
Topikgazda
válasz
zsoce75 #76050 üzenetére
Be fog tanulni és visszaáll majd az alapjárat.
(nem volt diag, tisztítás után az emissziós értékeket törölni kell)
A másik pedig az, hogy szorul a kljma kompresszorod.
Nagyobb teljesítményt vesz fel a kompresszor a kelletténél, ezért a motorelektronika kompenzál.
Meg kell nézetni, ha még nem zörög érdemes hűtőközeget és ezzel együtt némi friss olajat juttatni a kompresszorba.
(fontos, olyan helyre menj, ahol pag 150 es olajat használnak.!!! a többi olaj kinyírja a delphi kompresszort) -
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #76049 üzenetére
Keresztkérdés, nincs valamilyen éjszakai mozgásérzékelős lámpa.
Barátom járt így megőrült a riasztótól, mire egyszer este ott voltam náluk, és jeleztem riaszt a kocsi.
Felugrott és közölte elég kikapcsolom.
Mondom mi van miért vagy ideges?
Kiderült, hogy 2 hete esténként napi 3,4 szer beriaszt a kocsi.
Hát a szentem a mozgásérzékelős lámpa alá parkolt, ahol a macska előszeretettel sétálgatott!Ez pedig elég volt ahhoz, hogy a felvillanó lámpa miatti, árnyék becsapja a riasztót.
-
zsoce75
friss újonc
Sziasztok!
Lenne egy problémám, amiben kérném a segítségeteket.
Van egy 2008-as évjáratú Megane 2-em (1.6 benzin 82 kW).
Az utóbbi időben azt a tünetet produkálja, hogy klíma bekapcsolása után megemeli az alapjáratot
1300-1400 fordulatra. Klíma kikapcsolása után visszaáll 700-800 fordulatra.
Egy ismerős megtisztította a fojtószelepet, de ez nem segített, sőt most klíma nélkül is egy kicsit
magasabb az alapjárat, vagy lassabban áll vissza.
Valami ötlet?
Segítségeteket előre is köszönöm!
üdv
Zsoce75 -
Josi
aktív tag
A boci megkapta az új hátsó hidat.
Más súlyos összegeket fizet az ültetésért.
De sokkal kényelmesebb igy, hogy kb 12cm-rel magasabb a hátulja. -
polonic
félisten
válasz
molnarpeter #76031 üzenetére
Nincs casco.
Ez nem hangzik túl jól. Kivágást hogy kell érteni?
Ha még is sérül a festés, akkor azzal foglalkoznak egyáltalán? Vagy jól van az úgy hozzáállás? -
vallas
őstag
válasz
LamerGyuri #76010 üzenetére
Igen az az... egy elég szar körforgalom ... de itt most nem az átkelő gyalogos volt a hunyó, szerintem a srác örült, hogy kiért a körforgóból, és nem számolt a zebrával...
-
Josi
aktív tag
válasz
Atesz08 #76039 üzenetére
Igaz ez hőmérő beszerelés, de a lényeg ott van.
https://meganeklub.hu/technika/homero-beszerelese-megane-i-be -
Atesz08
tag
sziasztok. megane 1 (2001) külső visszapillantó tükör burkolatát hogy lehet levenni ? újra szeretném festeni. köszönöm a válaszokat, vagy video -t.
-
VFeri
friss újonc
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy a Scenic III. 1,6 dci mechanikus váltójában milyen olaj kell, és milyen időközönként kell kicserélni?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Üdvözlettel
Vikárius Feri -
LamerGyuri
senior tag
válasz
molnarpeter #76033 üzenetére
Beázás?
Hm.
Novemberben derült ki, hogy beázik a vezetőoldali lábtér. Előtte tavaly tavasszal untam meg, hogy ugyanígy idiótázik a riasztóm. Fogtam, és lehúztam róla a beltéri érzékelőket. Problem solved
Lehet, most, hogy talán már kiszáradt, újra hiszti nélkül működne? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
golyós #76032 üzenetére
Nem értek a lovakhoz
viszont volt, hogy a céges Grand Scenic is random riasztott egyszer nálam. Akkor fedeztük fel, hogy a láb alatti titkos rekeszekben víz volt - utólag gondolkodva esetleg nálad is rá lehetne nézni, hátha beázás van valahol, hátha az okozza a fals riasztást. Vagy riasztó off
-
golyós
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2000-es kiadású benzines Scenic gyári riasztóval. 3 napja, de csak éjszaka random időközönként megszólal a riasztó. Nem próbálják elvinni, nem mennek neki, semmi ilyesmi.
Volt régebben, hogy bentragadt egy légy és az ultrahangos belsőtér védelem ( remélem jól írtam) miatt megszólalt a riasztó.
De ez most éjszakánként 6-8 alkalommal van. Lemegyek, kinyitom az ajtókat, sehol semmi, pók,légy akármi, világosban is megnéztem, semmi nyoma valami rovarnak. Ablakok felhúzva, ajtók csukva.
Felmegyek , még 3x megszólal fél percig riaszt de világosban nem csinálja. Megint jön az este, kezdődik elölről.
Régen volt valami leírásom hozzá, de nem találom, ami írta, hogy a riasztó kikapcsolásakor az lámpák felvillanásával jelez vissza, hogy volt-e valami. Nyugalmi helyzetben 1et villan a lámpa, ez most 3 villanás. Erről nincs valami infotok?
Valami ötlet?? engem annyira nem zavar, de a szomszédok elöbb-utóbb megunják. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
polonic #76025 üzenetére
Ha nincs csao, akkor érdemes nyitni a pénztárcát :/ Pilkington esetén tudom, hogy rendelkezésre áll mindenféle felszerelés a különböző szenzorok kalibrációjához. (Nekünk Vácon csinálta egy műhely, bestglass-on keresztül, utóbbi az árban jelentett egy számottevő kedvezményt, viszont ez szenzor nélküli történet volt.) Szerintem a kivágás része a kritikus lépés, ha olyankor megsérül a festés alatta, akkor fontos lenne lekezelni, különben onnan fog megindulni a rozsda.
Fehér Farkas: Agromehanika permetezők viszont pl kifejezetten jók, mondjuk drágák is. Nem valami kínai típus lehet a traktor, aztán matricázták?
-
Nordik
őstag
Múltkor kérdeztem mi miatt lehet, hogy lassitasnal stb miért nem tudom kivenni sebessegbol. Az alsó motortarto bak teljesen szét volt szakadva, nem is értem, hogyan látta meg el a feladatát...
A felső megvolt már ülve, viszonylag meg jó volt, bár a zselé már kiszaradhatott belőle mert az alja is kemény volt. Nem gondoltam azért ekkora a baj...
-
polonic
félisten
Autópályán újabb kavics. Berepedt kb 40 centit bal oldalt a szélvédő. Hogy a rohadt életbe. Nincs szerencsém.
Drága mulatság lesz a grand scenic 3-nál? A fény és eső érzékelő miatt kalibrálni is kell, igaz? Tehát bárhol nem csinálják meg és a szélvédő fajtája sem mindegy. Jól gondolom? -
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #75986 üzenetére
Bocsáss meg, nem jutott eszembe a rendes neve. Most hogy leírtad akkor jutott eszembe. A poén hogy beírtam a googleba és erre is van találat bőven, még alkatrész is ilyen neven
Akkor szerintem hagyok mindent ugy ahogy van, semmi baja az autónak, csak mivel van egy bontott motorom, így partizánkodtam egy kicsit. Levettem a régi motorról a szelepfedelet, a vezérműszíj fém oldalsó fedőjét, a motor elején lévő hőterelő tuskót és a motortartó bakot. Homokfúvóval letisztítottam őket egységesen fémtisztára, majd lefújtam szintelen lakkal. Ha közelről nézi az ember olyan mintha ezüstmetál festékkel lenne lefestve. Sajnos ha nem közelről nézed akkor csak sima szürkének néz kiNa ezeket akartam lecserélni a gyári piszkos, oxidálódott alkatrészekre, de ha ezért vezérlés kellene cserélni akkor inkább hagyom.
-
#89309696
törölt tag
válasz
LamerGyuri #76010 üzenetére
[link]
Ez? Ezen még én is szoktam járni. Bár valószínű többet már nem fogok. -
salieri.
őstag
-
válasz
Pttypang #76011 üzenetére
Coltból 1.5öt vennék, de a belseje... véleményes, rozsdával közepesen jóban van. Fiestát skippelném, az 1,25/ 1.3as motor elég gyenge, az 1.4 nem nagy szám, és nem egy masszív/nagyon megbízható autó - esetleg az egyterűs tesóját venném; ha mindenképp fordot akarnék, a fusion legalább nem koppan le minden kis úthibán/hullámon. Mindkettő ülése inkább rövidtávra való, én szenvedtem bennük hosszabb úton, de pl pároméban tök jók az ülések (közepes felszereltségtől) bármeddig még fájós hátúaknak is.
Clio Campust keresnék, vagy 2004-2006 közöttit; én 1.4est, de az 1.2 is elmegy 1-2 fővel. De ennyiért már alapabban felszerelt hármasok is vannak, ami kicsit nagyobb és kellemesebb autó.
Mi 2 éve 1mFt-ért kerestünk kisautót, és még ott is siralmas volt a kínálat, úgyhogy kitartás fog kelleni hozzá (kb a PuntoII és ClioII amikből ez alatt is akad normálisabb). Ha meg második autónak olcsóért, akkor a TPCA valamelyik tagja is érdekes lehet.
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Van ötletetek ,hogy mitől ingadozik az alapjárat hidegen?Fojtószelep ki van takarítva.
[link] -
válasz
Pttypang #76013 üzenetére
Fejtérben mindenképpen. Praktikusabb autó lett szerintem, én jobban elférek benne. 1.2 turbós GT-t ne vegyél, azok a motorok széthullanak sajnos.
A kis feketét én megnézném, ha ilyet keresnék. Eleve ott van a telefontartó rücsi, amit nagyon kevesen vettek meg, mert drága volt és még kevesebb autóban maradt meg épen. Ülése szépe rendezett, kormánybőr mindenhol ilyen, mert gyenge anyagból van a gyári.
-
Most nagyon gondolkodok, hogy twingo utan 2-es clio-t vadasszak, vagy ford fiestat vagy mitsubishi coltot... A 2-es twingokbol sajnos 6-800 korul csak a 60 lovasak vannak fent.
Clional mit erdemes nezni, evjaratban van valami elkerulendo?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
vallas #75994 üzenetére
Ez az Auchan után, befelé a városba van. Szar helyen van a zebra, kanyarban, púp tetején, kerékpárút átvezetőként is szolgál. Imádom, mikor körülsenézve keresztbe vágtázik előttem valaki. Ezek szerint erre is figyelnem kell már, nehogy utolérjen valaki.
Jó kis körforgalom: hétvégén tumultus, dudájjáá, télen vicces, mert csúszik, mint állat, ha meg üres, lehet benne csapatni -
polonic
félisten
válasz
MC Pite #76008 üzenetére
Néztem az Eneost is, de ott nem igazán találtam technikai adatlapot. Lehet csak én voltam a béna. Na meg a TBN érdekelne most már. Többi adattal aszem tisztában vagyok.
Egyébként a Shell Helix ultra professional AL-R lenne a következő. De a TBN-t ott sem látom sehol. Most ez vagy jelent valamit és titkolják vagy csak letojják közölni, bármi is az. -
válasz
polonic #76005 üzenetére
Ne etesd a trollokat, ez hülye kérdés.
Vannak vallási okból preferált márkák sokak által; de mindegyiknél van jó és olcsó/sz*r, mindnél van 3-5 olajcsalád.
Ár/teljesítményben én leginkább az Eneost preferálom, de az Elf se szokorr rossz lenni azokból amiket néztem. [Mutternál, nem olajshopoknál.] -
#89309696
törölt tag
válasz
LamerGyuri #76001 üzenetére
Unatkoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro