Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Apple MacBook
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Milyen notebookot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mini-ITX
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na viszont a tegnapi tortúra után, hogy úgy beleverte az ideget a fejembe a mocsok márkaszarvíz.
Ma elgurultam a futóművesemhez aki valóban szakember.
Közölte korrózió van a kocsin de ezt helyenként elég megcsiszolni és le alváz védőzni rohadva két helyen van azt max. 15.000.- patent módon megcsinálják nekem mert, hogy ez egy műhely, ahol mindent csinálnak (én a futóművest ismerem.)
A futóművemre azt mondta semmi baja a szilentek nincsenek kiöregedve csak koszosak
Viszont a gömbfejre ő is azt mondta hogy csere 6.000.- munkadíjjal együtt.Rögtön nyugodtabban ültem be a kocsiba és jöttem haza.
-
Füge007
senior tag
Érdekes van olyan dCI Clió amiben 450.000 van azt mondta a szerelő viszont a múlt évben volt nála egy Megan dizel 68.000. Km-nél megszorult a főtengely, motor kuka. Ergó nem tudni mennyit fog bírni a vas. Én sokat megyek vele ez tény, munkaeszköz nem pedig csak kocsi.
Ami lényeges, a szerelő mondta, dizelnél (nagyobb koromlerakódás) olajcserekor mindíg kell használni motoröblítőt! Főleg érvényes ez a kényes dizelekre, én nem használtam csak 1 x egy évben, de ez kevés. A másik, ez a motor alapesetben 65 lóeró, ezt hegyezik ki a végletekig nálam még kicsit jobban is
. Ergó nem bírja a terhelést.
-
AMD Power
titán
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #6091 üzenetére
A benzinesnél ha nem turbós ez az állításod akkor igaz.
Sajnos mondjuk ki mindegy, hogy benzin vagy diesel a turbós az amivel baj van.
Ha lennének még szívó diesel autók azok is 500.000km-eket mennének.
Haver 1es golfja 450.000kmnél adta meg magát. Akkor is csak hengerfej tömítést kellett cserélni.
De az szívó diesel volt.
Ezek a turbós kocsik nem jók se benzinesből se dieselből.
Vagy rohadt drágák, mert van jó turbós 10-20milla között. -
AMD Power
titán
válasz
Füge007 #6090 üzenetére
Sajnos ez így van!
Én pl ezért sem veszek "új" dieselt, se dCi-t vagy semmi más új dieselt. 100e km után jönnek a nagyon durva gondok vele. Jó lesz nekem a benzines ami azért valljuk be jóval igénytelenebb még az újabb motorokban is.
Az érzést ami benned van átérzem. Nekem az előző kocsimnál volt az ,hogy pfuhh... egy időre elég volt. Most ha veszek autót újra Renault fogok venni, de kicsit biztosabbra megyek és benzines lesz.
-
Füge007
senior tag
válasz
AMD Power #6089 üzenetére
Ami nálam van az renault 1.5 dCI betegség, sajnos nem egy halt meg ilyen módon. Az a helyzet, hogy a gépkocsigyárak már nem úgy készítenek autót, hogy 15 évig kiszolgáljon. Ez van már nem idegeskedem, de itt az idő márkaváltásra, hiszen eddig sem áltam meg egynél. Polski Fiat, Lada, Fiat, Daewoo, Wolswagen, Renault, Ford volt eddig repertoáron. A legkevesebb gond a céges Daewoo-mal volt pedig 120 ezret vágtam bele. Renault 3 is volt, de ezzel az utólsóval sok gond volt, kész lesz eladom. Most kicsit elegem lett a Renaultból
-
Füge007
senior tag
Nos beszéltem a szerelővel, a motoron kívül a turbóm is szarakodik, meg ha megtartom kuplungtárcsa, kinyomócsapágy csere is. Holnap kiderül marad-e a régi motor, mert emberi áron menthető, vagy kap egy másikat. Sajna nem jó bele a III Clió motor, pedig azt tudtam volna egy 106 Le olcsón, tossza meg. Nem sokáig marad már nálam ez a kocsi azt érzem.
-
AMD Power
titán
Melyek a legnépszerűbb autók Európában?
Magyarok nagyon szeretik a Fordot... De külföldön viszont nagyon fogynak a Renault-ok.
-
rob210
Topikgazda
Na jelentem megjöttem.
Hát vegyesek az érzelmeim.
Az 1997-es autómat úgy lehúzták, hogy majdnem elküldtem őket a picsába.
Átvizsgálták a következőket találták:
Jobb külső kormány összekötő lóg (pipálva ezt tudtam.)
Alváz erősen korrodált (ez hülyeség egy hete alámentünk a kasznis barátommal és megállapította 40-50ezernyi munka és tipp topp.)
Fékbetétek cserére szorulnak plusz tárcsa csere rozsdás a tárcsa!(na ez amin eldobtam első körben az agyam 3 nappal ezelőtt cseréltem betéteket és néztem át a tárcsát. semmi baja bőven a megengedett értékek felett van)
Szilentek elől repedezettek de még jók.( nem jók már megvettem őket jövő héten cserélem)
De az igazi amin aztán nincs mit minősíteni.
Gumiabroncsok erősen kopottak idősek. (Dot szám alapján is 2010.04.-havi a 2 első és 2010.06. havi a két hátsó, a minta pedig szinte eredeti mélységű)
Valamint közölte az olaj nem megfelelő a motorban, használjak 10W40 es ELF olajat, az ilyen RENAULT motorokhoz az való. Ezt már korábban is írtam ez van benne én tettem bele.
A fékfolyadék szerintük öreg ezt 3 hete cseréltem DOT4 esre shell.
Ezek után közölték a motor viszont meglepően jó állapotban van és nagyon szépen megy a kocsi.Közölte ha ezt az autót le akarom vizsgáztatni augusztusban akkor az olyan 200.000.- ba fog kerülni.
Én meg közöltem vele, hogy na fogadjunk, hogy nem.
Majd elsoroltam neki mik azok amikre szerintem rá se néztek.
Kihozta a kocsit a munkafelvevő aki egyébként egy nagyon rendes korrekt férfi volt (szegény ő szívott a szervizesek hülyesége miatt), majd mondtam neki nézze már meg nekem legyen szíves a dot számot az abroncsaimon, azt mondja hát őőő hm... elnézést kérek.
Ezek után megkérdeztem hány 1.4 Renault Megan lett ma átvizsgálva, mert hogy ez a lap nem az enyém az biztos.
Így menjetek el, a Renault tavaszi átvizsgálására!!! -
AMD Power
titán
Városi hajtáskor azonban ez felszökik akár 9-10 literig is, amit a sok ácsorgás és a csúcsforgalom okoz.
Ez normális egy 1.4 16v motortól?
-
AMD Power
titán
Ehhez mit szóltok...?
-
Füge007
senior tag
1. Az egyik, hogy az autó tulajdonosa német bejelentett lakcímmel, érvényes tartózkodási engedéllyel, vagy munkavállalási engedéllyel rendelkezik, ez esetben akár magyar magánszemély tulajdonában lévő gépkocsi rendszáma is lehet német. Az egyetlen hátránya az, hogy magánszemélyként nem igényelhetik vissza az autó általános forgalmi adóját, nem úgy, mint a céges autó esetében. Ha viszont hosszabb ideig tartózkodik bármely EU állampolgárságú magánszemély Magyarországon, az sem használhatja saját külföldi rendszámtáblájú autóját.
Ide tartozik az is, ha egy német vállalatban van valamilyen tulajdonosi, vagy tagsági jogokkal rendelkezik valamely német gazdasági társaságnak.
2. A másik legális útja a német rendszám használatának, ha Németországból bármely új autót tartós bérletbe vesznek, ami min. 2 év.
Bármely említett feltétel teljesülése mellett, egy Németországban forgalomba helyezett, új vagy használt autó vásárlásakor bárhol az Európai Unió határain belül és azon kívül német forgalmi rendszámú gépjárművet szabadon használhat.
Ezeken kívül létezik még egy harmadik módja a német rendszám törvényes használatának, ha egy német rokon meghatalmazást ad az ott forgalomba helyezett gépkocsijának a magyarországi használatára.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #6070 üzenetére
Nem nem.
Csak amíg nem kapják meg a prospektusokat az akcióról, addig 11.000.- a hivatalos bevizsgálási díj.Remélem ott lehet lenni, hogy megnézzem mit is csinálnak.
Mert ha nem akkor lehet nem is gurítom be a kocsit.
Úgy hogy nem látom mit kúrnak el rajta úgy nem hagyom, bele tetvészkedni őket. -
rob210
Topikgazda
Na gyerekek megkaptam a 4.-ik helyen az időpontot holnap 10:30-ra megyek a düdüvel a szervízbe.
Kíváncsi vagyok mit fognak mondani a kicsi kocsiról. -
rob210
Topikgazda
Más.
Rámentem erre a tavaszi bevizsgálás akcióra.
Az ügyfélszolgálat megadta az akcióban résztvevő kereskedések listáját.
Eddig 3-at hívtam fel.
Mindegyik közölte tudnak róla, hogy lesz ilyen, de még nem kapták meg a szórólapokat és prospektusokat amik alapján végzik, majd, így érdeklődjek a jövő héten.
Jelenleg 11.000.- egy bevizsgálás. -
Füge007
senior tag
Egy 101 Le motor van felhúzva 120 Le-re. Nem chiptuning, hanem a gyári SW-t cserélték, egy szintén gyárira, amivel elértük ezt a teljesítményt. Ha szeretnéd, hog még fürgébb legyen és megéri neked a ráfordítás akkor igen. Az én autómat sokan kipróbálták, és mindenki beleszerelmesedett. Bitang módon megy, ja és 4,5-6 literes fogysztás melett.
-
Füge007
senior tag
válasz
AMD Power #6057 üzenetére
Motorhibás lett, kopogó hang a motorból. Most egy renaultos szakinál van, szédszedték darabokra. A héten derül ki, motorfelújítás, vagy kap egy másik motort. Az olcsóbb megoldás fog játszani. Most benzines verdával járok, elszoktam már a sok váltástól, na meg a 8 literes fogysztástól
.
-
Füge007
senior tag
válasz
AMD Power #6053 üzenetére
A másodikat, nem kell félni a 16 szelepes rendszertől, nem nagyobb a meghibásodási rátája mint a 8 szelepesnek. A plusz lóerők meg nem okoznak többletfogyasztást, viszont dinamikusabb az autó, ami sok esetben nagyon jó dolog. A közlekedés legveszélyesebb része az előzés, nem mind1 meddig vag a másik sávban. A 120 Le Clióm kevesebbet eszik mint a haver 65 Le változata, hihetetlen de igaz, a dinamikája meg ég és föld.
Remélem lassan kiderül mi lesz vele, vagy rendberakatom a motort, vagy kap egy másikat, egyenlőre szerelőnél van és előkészítik az árajánlatot.
-
AMD Power
titán
Szerintetek Thaliaban melyik verziót érdemes megvenni inkább?
1.4 8v (75) vagy a 1.4 16v (98).
Gondolok itt főleg a megbízhatóságra és a fogyasztásra.
-
AMD Power
titán
-
mycso
Topikgazda
Erre érdemes elvinni az autót???
-
Füge007
senior tag
válasz
AMD Power #6044 üzenetére
Nagyon dicsérik az új lagunát mindenütt, mondjuk ráfér, hogy végre rendesen megcsinálták, az elődökkel akadtak gondok!
Megnéztem a tesztet, és a tesztelt autók árait. Ha akár a legkevesebb ára is a zsebembe lenne, én teljesen más márkát választanék belőle
. Sőt még maradna is tankolni.
-
AMD Power
titán
Összehasonlító teszt: a franciák verik a japánokat!
A nyertes.... Renault Laguna.
-
sNORh
addikt
ma rájöttem mit utálok mosás közben a clion(ugyan ilyenem van, ugyan ebben a színben), az első lökhárítót.. azok az ívek, kanyarok, mire kisuvickolom a koszt közülük
-
mycso
Topikgazda
Azért ha 2009-es megane-t nézel a 2009-es golfhoz, azok is 3.5m körültő vannak....
Tehát a te hozzászólásod így helyes:
Más, 1.5dci megane2-re (kombi) milyen felnit javasoltok???? Mármint milyen széles, et számú és hány collos??? Mekkora gumival?
Ahogy nézegetem ilyen 32-38ET számúak vannak illetve 7" szélesek, 16 és 17"-os felniket nézegetek, bár inkább a 17-es felé hajlanék ha már költök rá....ugye a gyári méret meg 6.5 széles és ET45,49 Vagy hogy vannak ezek, melyik rakható még fel rá, teljesen hülye vagyok ehez a felni témához... -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
-
Louies
aktív tag
válasz
AMD Power #6027 üzenetére
Én ültem kb. 2 hete egy ilyen Passatban (Taxi volt).
A taxis mondta,h 1 hetes. Agyon dicsérte a vasat. Mesélte, hogy 9milla volt és akcióban kapott hozzá 1db A/4-es lapnyi extrát. Ez most a legjobb autó a piacon stb...
Én ezt láttam belőle: nekem egyáltalán nem jött be sem kívülről, sem belülről. Azt hitem SuperB-ben üllök. Olyan kemények voltak a futóművek mint egy alsó kategóriásban. És még drága is.
-
mycso
Topikgazda
Mivel mostanában sokaknak kellett javítási/szerelés könyv, ezért összeszedtem amim van, majd berakatom az 1. hozzászólásba. [link]
-
Füge007
senior tag
válasz
AMD Power #6018 üzenetére
Az extramentes 2107 ladám is elromlott, bocs volt benn extra az órát említette a leírás mint extra kiegészítő
Clio szerelőnél, motorból kopogó hang. Most szedik darabokra, kiderítik mi a kínja. Ha nagyon gáz, kap egy bontott motort. A renault szervízben horribilis árat mondtak, így átvittem egy szakihoz akit ajánlottak.
De így is többszázezres tétel lesz, azt már most látom.
-
Josi
aktív tag
válasz
AMD Power #6018 üzenetére
Mennyi a km? ,mert az sem mindegy.
Én egyébként megane párti vagyok. Felszerelésben kényelemben veri a Thaliát.
A Thalia motorja picit takarékosabb, de klíma nélkül én már nem vennék autót.
Jó az nagyon nyáron
Nekem is Megane I van, 2000. évi de csak 1.4 16v
Én nagyon szeretem, Thalia nem is játszana nálam. Az alakja meg nem is tetszik. -
AMD Power
titán
Ti mit vennétek főleg városi használatra (70-30%) arányban lenne használva.
- Egy 2003-2004 Renault Thália 1.4 (75) két légzsákkal, alap "extrákkal".
- Egy Renault Megane I 2001-2002 1.6 16v (107) 4 légzsákkal , manuális klíma, + sok sok extra.
Én nem vagyok oda a sok extrás autókért a hiba lehetőségek miatt, de ez csak az én véleményem.
-
AMD Power
titán
Elektromos fronton támad a Renault 2011-ben
Zoe nagyon jól néz ki!
-
mycso
Topikgazda
válasz
AMD Power #6012 üzenetére
Hát csak ugye 2 személy...városon kívül azért nem igazán használható no meg az akksi havonta kb. 12K --> ez éves szinten 144k (a jelenlegi gázolaj árral és egy 5 literes fogyival 7500km ~140k-ba kerülne...).
Szerintem ezeknek egyelőre nincsen létjogosultsága, legalábbis nálunk biztosan nincs. -
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Futurisztikus Renault-jövő két koncepcióban
Az R-Space még ok... de másik. Hogy néz ki?
-
cserkoka
újonc
válasz
AMD Power #6001 üzenetére
Köszi mindenkinek a segítséget nincs mese hétvégén beleásom magam és szétdöntöm a vasat. Ha rájövök mi a hibája megosztom Veletek. Egyébként még egy éve sincs nálam a laguna viszonylag kevés benne a km, (leinformáltam és valóban 75.000) viszont amit már javítanom kellet rajta: ablakemelő kapcsoló, Klíma kijelző háttérvilágítás, folytószelep leragadás, természetesen trafók!!! most a fűtőmotor, szóval nem nevezhetném elektronikailag a megbízhatóság mintapéldányának.
-
Fireman67
aktív tag
Mielőtt elkiabálnám, szét kürtölöm:
Tegnap reggel eredeti Franciska trafó lett a Renault-omba kicserélve.
Egy kb. 50 km-es próba úton vagyok túl. Semmi rendelleneset nem tapasztalok, de kell egy néhány 100 Km, mire újra megbízom szegényben...
Köszi mindenkinek az építő szándékot! -
AMD Power
titán
Bérelhetők lesznek az elektromos Renault-ok a Hertz autókölcsönzőnél
Hertz
(A Hertz, több mint 7000 irodájával a világ több mint 150 országában és 680.000 gépkocsiból álló flottájával valóban a világ legnagyobb és legrégebbi autókölcsönzője.)A Renault ezt a villanyos valóban bulit nagyon komolyan gondolja....
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro