Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pecc
őstag
válasz
FRENK1988 #32097 üzenetére
Ilyenek ezek a kereskedők, elfelejtenek elmondani ezt azt, számukra lényegtelen dolgot, de még a magánszemélyek is
Amikor vettem az enyémet én is voltam így. Egy képek alapján szép állapotú megane classic expressionnal.
A helyszínen átnézve az összes elem szétgyűrve, agyonnyomkodva, de nem kicsit. Motorháztetőt fel se nyitottam
A képeken természetesen semmi nem látszott, pedig körbe volt fotózgatva. -
-
Ck. En nem azert vettem meg az E46-ot, mert hogy eros gep, vagy hatsokerekes, vagy mert BMW. Hanem mert a formaja nekem a legszebb.
En a legkisebb 1.6-os motorral akartam venni, persze mostmar nagyon orulok, hogy ezt a 6 hengerest vettem, mert isteni a hangja, nagyon jol megy. Bar, ahogy irtam a 170LE-s valtozat jobb teljesitmenyu, viszont nekem a 6 henger es kevesebb, mint fele teljesitmenyado fontosabb, mint az a plusz 20 LE.Imadom a kocsit, hogy 14 eves, megis batran ulok bele, nem rohad, nem zorog, nem felek, hogy szetesik, vagy mindjart leall alattam.
Egyetlen egy rossz erzesem van: Hogy 14 eves, en nem maradhat evekig nalam. Es par ev mulva mar odivatu lesz ez a forma. De nekem meg a Bangle sem tetszik annyira, meg az uj BMW-k foldig ero orra sem... de hatha idovel valtozik. Egyelore nem cserelnem le semmire.
Ha Te is igy erzel az Audid irant, akkor szerintem ne foglalkozz vele, hogy milyen kerekes. En nekem akkoris ez a BMW kellene, ha elso kerekes lenne. De azt nem mondom, hogy bannam, hogy hatul hajt
Szerk.: Bar a 14 evhez van egy par jo sztorim: Amikor ket hajlektalan srac a parkoloban odajott, hogy fogadtak, hogy en hany eves vagyok. 19 es 23-ra tippeltek, amikor elarultam, hogy 29 vagyok, akkor meg kellett mutatnom a szemelyimet. Aztan megkerdeztem, hogy szerintetek a kocsi mennyi ido. Mondtak, hogy 4 eves. Mondtam tegyel hozza meg egyet! Erre: 5 eves ez a kocsi? Mondom ele tegyel egy egyest: 14 evest.
Gondolom azt hittek rolam, hogy 20 eves vagyok, es apucitol kaptam egy uj BMW-t.Multkor meg a szomszedom kerdezte meg, hogy uj kocsi.
-
rob210
Topikgazda
Szerintem ez marhaság, ne hallgass senkire.
Mindig az számít ki melyik autót szokja meg és melyik esik neki kézre.
Én például nem tudok hátsó kerekest vezetni, ez tény nincs mit szépíteni rajta.
Egyszerűen nem érzem az autót stabilnak, erről hiába is akar bárki meggyőzni.
Egy 2.5ös ford scorpiót úgy megpörgettem nagy kanyarba ahova a meganeal simán bemegyek, hogy az hihetetlen.
Remegő térdekkel szálltam ki a kocsiból, szerencsére egyben és a kocsi is megúszta.
A tulaj csak röhögött fülig érő szájjal, hogy van benne erő mi?
Én meg közöltem lehet, de hogy számomra vezethetetlen az biztos.Ráadásul 2 évvel ezelőtt amikor a nagy hó volt innen a lakótelepről 2 BMW-t húztam ki az öreglánnyal, mert első kerekes volt nem azért, mert 75 ló volt benne, gondolom ez egyértelmű.
Egyszóval azt mond mindenki amit akar nekem a kocsi az első kerekes.
-
rob210
Topikgazda
válasz
g.gergo #32089 üzenetére
Én olyan kocsit még nem találtam, amin nem látni meg azonnal a koszt, de ez biztos az én hibám
Nekünk fahéj barna van hivatalosan, egyébként barnás, bordós jól emlékszel, ahogy a fény esik.
Nem mondom, hogy nem kényes a szín, de az előtte lévő zöld kényesebb volt azon rögtön minden meglátszott. -
#42667776
törölt tag
válasz
rob210 #32086 üzenetére
Köszi!
Én is 50-50%-ban használtam az előző autómban 8 szelepes, tele tank és nem csak pár liter. A tapasztalat első tank után, minimális fogyasztás csökkenés, a motor simábban és halkabban járt, menetteljesítményben nem vettem észre változást. A harmadik tele tank után fogyasztás növekedés kb 1,5 liter az eredeti fogyasztáshoz képest, így már az etanol kedvezőbb ára gyakorlatilag 0 spórolást eredményezett. Kivettem a gyertyákat és barna helyett, vöröses rózsaszínűek voltak, (sajnos a kép már nincs meg róla) ilyet korábban senki sem látott az ismeretségi körben, egy darabig használtam ezeket a gyertyákat csak benzinnel, de a fogyasztás nem állt vissza, gyertyacsere után visszaállt az eredeti fogyasztás, tovább nem próbálkoztam az etanollal. -
válasz
Laraxior #32081 üzenetére
Laraxior: Bocsi, de most tenyleg nem jol gondolod. Amikor hatsokerekessel megindulsz, akkor a nagyobb terheles a hatso kereken van. Azert kapar el konnyebben az elsokerekes, mert "megemelkedik az orra". Gondold at: Te is hatrafele mozdulsz el.
Ezert mondjak sokan, hogy 200LE felett mar ertelmetlen az elso kerekes kocsi.A kanyarodas meg plane a hatsokerekesnek kezdvez, hiszen gazadasra befele tolja az orrat. Egy elsokerekesnel kanyarban meg kifele szallsz.
Majd szolj ha a forum mellett vagy, megmutatom, hogy lehet bevenni a 90 fokos kanyart anelkul, hogy nagyot tekernel a kormanyonJa, es a legjobb: a kiporgesgatlo kikapcsolhato!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
#42667776 #32085 üzenetére
50-50%-ban használtam , de ennél a 16 szelepesnél a 40 etanol 60 benzin vált be.
A fogyasztás nem csökken hanem nő, csak olcsóbb az etanol igaz az adótámogatás megvonása óta nem sokkal.(De hiszen ez környezetbarát ezt ne támogassuk, mert a sok köcsög arab miből élne úgy ahogy él.)
Viszont a rendszert nem károsítja és tisztább az égés, nincs annyi lerakódás, és az alsó tartományban jobban húz, ez nem placebó, ez így van.
Én pedig városban használom, nekem az a lényeg, hogy ne kormolódjon le a kocsi. -
#42667776
törölt tag
válasz
rob210 #32076 üzenetére
Milyen arányban tankosz etanolt és mi az előnye, hogy használod? Minden tankolásnál teszel bele, vagy csak időnként? Azt tudom, hogy elvileg tisztítja, tisztán tartja az üzemanyag rendszert és valamennyi fogyasztás csökkenés is várható, próbáltuk páran ismerőseimmel, de hosszútávon nem vált be senkinél, lehet, hogy rossz arányban használtuk....
-
Pecc
őstag
Srácok akkor a gyorsulási versenyeken is mindenki első kerekessel nyomulna
-
SZATA
senior tag
válasz
Laraxior #32082 üzenetére
Pont erről beszélek, és szigorúan csak a startra értettem amit írtam. Azután lehet, hogy lekörözi az elsőkerekes.
Ezért van, hogy egy 60LE-s fronthajtásúnak is kipöröghetnek a kerekei - még ha nem is gatyák a gumijai.Majd a többiek megerősítenek, vagy megcáfolnak.
Egyébként egyáltalán nem vagyok egy racsing boy, csak tapasztalat, fizika, tájékozódás. -
Laraxior
titán
Nürburgring-en a 280LE-s Megane meg a Leon Cupra jopar nagyobb nevű 600-800LE-s hátsó kerekes autót vert oda, lehet hogy jobban gyorsul, bar a jozan paraszti ész szerint sem, kanyarban mindenkeppen stabilabb az első kerekes. (4×4-et hagyjuk)
De en hozzá nem értő jozan paraszti esszel gondolkodó ember vagyok
ha lehet szivesen tanulok, az erveket is elolvasnam.... ill ellenervek. -
-
Laraxior
titán
Dehogy gyorsul jobban a hatso kerekes.... hatul nincsen semmi súly, kisebb a tapadas, mig az elso kerék meghajtasnal a motor sulya nehezedik az első kerékre. Arrol nem is beszelve, hogy konnyebbek az első kerekes autók. Legalabb egy kardantengellyel kisebb a súlyuk. Ha nem is pörög el a hatso kerekes, de előbb bekapcsol a kiporgesgatlo, ami mar visszafogja.
En teljesen meg vagyok elegedve vele. Kanyarban meg telen nem lehet annyit marhulni vele, de lehet h ezért van még egyben az autóm. Azert 200+ LE-t raszabaditani a hóra, jegre... kellene onfegyelem.... na meg a porgetesnel a fogyasztas.... -
Ck.
addikt
Ez mit jelent? Jobban megy a hatsokerekes, arra gondolsz? Mindenki ezzel jön, hogy mekkora hülye vagyok, hogy elsőkerekes autóm van nagy motorral.
Nem egyszer hallottam már, hogy az első kerék hajtás az autógyártás megcsúfolása, az ipar szégyene.
Annyit gondolkodok mostanában, hogy anno miért nem BMW-t vettem. -
Sly189
senior tag
World Series by Renault 2014 - Hungaroring
Szeptember 13-14
Jegyeket lehet igényelni online, állítólag a helyszínen is lesz. De ez a biztos
Én nagy valószínűséggel idén megyek, ha már a tavalyit kihagytam.
-
giigz
veterán
Én már megtanultam, hogy 1.4 8V-re is rá lehet költeni pár hónap alatt +500-600k-t mindennel együtt, meg pl. egy 1.5-2.0 dci-re is. A legfontosabb az, hogy jó szerelőhöz kell vinni, nem próbálkozni ismeretlenekkel... Inkább tűnjön drágábbnak, de profi felszereléssel, profi munka megéri a pénzt, mint olcsó tákolás...
Én is pl. következő alkalommal már nem leszek ilyen béna, hogy extrák nélkül a legegyszerűbb motoros autót veszem... Csomó extrával, nagyobb, de jól fogyasztó motorral, max. arra is rámegy félmilla, de mégiscsak 100x jobb autó lesz, extrákkal, teljesítménnyel, "presztízzsel"...
-
tresh
veterán
Van aki árulni szereti...valaki meg eladni....az 1.5 dci azért drága mert mind céges nagyon ritka ami nem az(kedvező adó/fenntartás véget) ez a 2.0 dci nem sűrű darab drága alkatrészek stb stb lehet sorolni nem egy kategória ráadásul ami mo-n közlekedik belőle 90% kinti itthon alig vette valaki ezeket.. valószínű sok km-rel futott autó de attól még lehet jó.. 1.5 dci-k túl vannak árazva mert megbízhatóak és olcsón fent tartani.. de ha benzin vonalon vagyunk nézd meg a az m2 1,4-1,6 ot mennyibe mennek és alatt 200-300k val ott van a 2.0 liter bezin full extrásan és nem azért mert rossz lenne csak nincs rá kereslet
-
Sly189
senior tag
válasz
FRENK1988 #32047 üzenetére
Én olyan helyről nem vennék autót, ahol foglalkoznak autókozmetikával
így a beltere alapján szinte semmit se mondható el
- persze tudom eltudják vinni kicsinosítani de az lóvé
-
Egyébként szép darab. 2.0 dCi re kíváncsi lennék mit tud. Bár a 3.0 V6 dCi re is
Giigz : a dísztárcsa is jól mutat rajta
Ha van benne 400k akkor a 2.0 dCik korrekt motornak mondhatóak
PANORÁMA TETŐ - na ha lesz következő kocsim, enélkül nem veszem meg
-
giigz
veterán
válasz
FRENK1988 #32047 üzenetére
A hátsó oldalsó ablakok végét szerintem eléggé eltolták, nekem az a része nem tetszik... M1-nél még szépen ment az ív, itt meg mintha csak odarajzoltak volna elsőre valami vázlatot, azt is rosszul, aztán annyi... Gondolom jó sok km van benne... B oszloptól egy jó kis fóliázást és egy alufelnit nagyon kíván...
Egyébként azzal a motorral szépen szedheti a lábát
-
g.gergo
senior tag
válasz
FRENK1988 #32047 üzenetére
Igen keményen mozgathatja a kasztnit a 2.0 dCi. Km kb. reális is lehet, felszereltsége jó. Kérdés, hogy volt-e sérülve, üzemanyag ellátó rendszere, kettős tömegűje, meg úgy általában milyen állapotban van. Beltérre meg annyit, hogy kurva szép, de nagyon hálátlan, minden szart meglátni rajta, még a nadrágod ülepe is "megfesti" a világos szövetet. Kollegámnak ilyen van, mint a hányás ... pedig vigyáz rá.
-
FRENK1988
veterán
-
(#32038) Pecc Most nincs idom kikeresni, de napokban volt egy totalcar-os cikk, amiben votl egy tablazat, hogy mennyi a gyari ertek meg mennyi a valos sulya a kocsiknak. Tobbszaz kilo elteresek vannak. Szoval nem vagyok benne biztos, hogy 400 kilo kulonbseg van. Hiszen elvegre a plussz alkatresz a kardan.
Szerk.: Megvan a cikk: [link] Van, ahol 160 kg-ot csalnak!
-
Pecc
őstag
válasz
SocketA #32029 üzenetére
Kollégámnak E46 320 van, 150le, mint a tiéd. A napokban beszéltük, hogy neki is annyi a 0-100 gyári adat meg nekem is. Aztán megnéztük az autók súlyát, nem elhanyagolható az a majd 400kg különbség szerintem. Érzésre egyértelműen jobban tol az övé, na meg a hátsókerék jobban elindítja. Természetesen nem jelent ez semmit, nem ettől jó, vagy rossz egy autó.
-
giigz
veterán
válasz
SocketA #32029 üzenetére
Rob írt 8,9-et, amit én bevallom nem hiszek el, viszont ha levideózta volna, akkor kikockázva hajszálpontosan meg lehetne mondani, mennyi volt. Mert úgy hogy stopperezem meg fejben számolom, nem nagyon lehet pontosan tizedre megmondani, csak tippelni/saccolni... Az meg nem az én műfajom
Az enyém itt van, de itt még fals levegővel, lyukas kipufogóval, igaz azóta meg legyengült az autóm, tehát amennyit nyertem, annyit vesztettem is, tehát manapság elvileg tip-top állapotban is ennyit tud. 13,8s körül, ez a gyári érték. [link] (Viszont nem indultam tökéletesen)
(#32031) Lion01: Na azt nagyon megköszönöm, de jó lenne a videó, vagy lehet csak még én nem jöttem rá, hogy lehet videó nélkül pontosan mérni...
-
Laraxior
titán
Magyarországon pont, hogy nem pályán kell veretni, hanem a jó minőségű főutakon.(Kevés van belőle) Autópályán többet mérnek. Debrecen-Hajdúböszörmény között lehet bő 200-al veretni, Nyíregyháza felé, Téglásnál is új az út, ott is meglőttem már... pályán a kamerák miatt nem.
De amúgy nagyjából mindenfelé, ahol ismered az utat, mennyire kanyargós, forgalom, kereszteződés, stb. 4-es index kibasz, aztán padlógáz... -
FRENK1988
veterán
http://m.totalcar.hu/magazin/hirek/2014/08/07/bemutattak_a_sport-ladat/
új Kalina Sport akár 140 lóval. Szívó vagy turbós?
-
tresh
veterán
-
sladka_pani
senior tag
válasz
longwild #32014 üzenetére
Ó, értem, erre nem is gondoltam, de valóban lehet munkaeszköz is
Ahogy a kolléga írta, egy kicsit enni fogja az aksit, de mi nem? Nekem harmatgyenge a mostani felszereléshez a gyári, de amíg bírja és garancia idő alatt adja fel, remélem cserélik
1 éves Nissan, 55Ah-os kis szutyok van benne, 1 számot nem bír a zeném mellett, hiába van kondenzátor, semmit sem segít, max egy basszus löketet, de ez más tészta. Menetrögzítő kamera, gps a kismillió led szalag, szóval muszáj járnia a motornak, mert ezek mindig benne vannak és csak 2 perc ajtó-nyitogatás használat után kapcsol offline-ba vagy ha lezárom, de ha szerelek és nyitva vannak az ajtók akkor megy minden, és bizony kiszokta írni hogy "bateri lóv, indítsd be paraszt"
Hozzászoktam az azelőtti 74Ah-oshoz, ahol fél órát is tudtál zenét hallgatni komoly teljesítménnyel és utána is gond nélkül beindult. Még nem próbáltam lemeríteni figyelmeztető üzi után, de ilyenkor már csak 11.88V-ot mutat a kondenzátor visszajelzője, és rámérve a sarukra sincs több benne, jobb ráindítani pár percre. Járó motornál zene nélkül 14.4V a fesz, amint bekapcsolom a zenét 13.5 körülire ugrik, ha véletlenül nyomásra játszok a hangcuccal, lemegy 13 alá is. Fogyasztástöbblet és teljesítménycsökkenés is észrevehető ilyenkor. Ezért van egy szolíd de mégis atomfasza zenebeállításom, viszont így se adok az akkunak sokat
-
AMD Power
titán
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #32013 üzenetére
Koszi, akkor a 95 fogasokat nezegetem
0-100-at tudod csak videoval fogadom el
Azt pedig te sosem fogsz videozni 0-100-at
De hogy jo napod legyen ma, elarulom, hogy 110-es tablanal mehetsz 120, de ora szerint 130-cal is buntetes nelkul. Egyebkent az elozo kocsid eredmenyere lettem volna kivancsi, az ujrol tudom h megy mint a meszes
-
rob210
Topikgazda
válasz
longwild #32014 üzenetére
ha jó és friss az aksid, meg jó a generátorod akkor ki, de arra készülj fel hiába kicsi az aksi amit tölteni akarsz meg fogja zabálni az aksidat szerintem egy fél évvel biztos rövidebb lesz az élettartama.
Szervizautó ez vagy milyen speckó felhasználás ez?napelemes töltő?
powerbank?
-
longwild
aktív tag
válasz
sladka_pani #32007 üzenetére
Sajnos nem. Többnyire csak eszkozert járkálok a kocsihoz. Egyik ilyen a 3,7V 1200mAh aksik. Lemerül es kell a következő. Napi 1 ilyen aksi feltöltését csak kibirja... Marmint napi közlekedés mellett...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Babcola #32009 üzenetére
nekem ha "verseny" tempóval kell indítani akkor 31liter a pillanatnyi fogyasztásom, igaz ilyenkor megtekeri még a nokianokat is
ha normális tempós indulás akkor 16liter a pillanatnyi.
De ezt szerintem kár figyelni, most így nyaralás alatt 6.2 az átlag fogyasztásom, de ez nem Pest nagyon nem.
Mindig megállapítom, hogy a pesti fogyasztás plusz egy liter a sok buzeráns miatt akik a forgalomban lézengenek.De hogy giigz érdeklődését is kielégítsem, mértem 0-100at 8.9 mp alatt megvolt ez nagyon tetszett és meg is lepett, igaz az autó most ki volt pakolva azaz se szerszám se csomag és csak én ültem a kocsiban. (ez nálam nagyon ritka)
80-120at nincs értelme mérnem ezt nem tudom mire enged következtetni, meg itt 110 es tábla van mindenhol és minden fűszál mellett van egy trafi nagyon rámentek a nyaralókra.
a fogyit már írtam remélem kielégítettem a vágyaidat.
-
rob210
Topikgazda
már írtam neked, hogy a motorkódtól függ a 95-96 fog.
A 764esé 95 fogas és a 624esé 95 fogas.
Egyedül a 626osé 96 fogas.azt a rengeteg infót amit meg te szeretnél a kocsiról inkább egy tesztvezetés során lehetne megcsinálni
A kérdésedre válaszolva pedig igen rob cserélt vezérlést, mert robnak autóvásárláskor az az első dolga.
Nekem munkaeszköz az autó és nem szeretem ha kiesik alólam 1-2 hétre egy motorgenerál miatt. -
Babcola
tag
Nekem is van, városban nem lehet rá hagyatkozni mit mutat, össze vissza ugrál. Főleg hogy 30 alatt nem mutatja, tehát a piros/kereszteződés utáni gyorsítás (ami véleményem szerint a legtöbbet fogyasztja) csak saccolni lehet, kb 11-15 liter 1-5 mp ig normális tempóban felgyorsítva.
-
FRENK1988
veterán
válasz
sladka_pani #32006 üzenetére
Igen az a baj, hogy a renaultnal nincs egy jó normális méretű 1,3l+ turbós motorja mint pl a wag konszernnel az 1.4 tsi
-
giigz
veterán
válasz
sladka_pani #32001 üzenetére
Igen, ha nekem is kijön a lépés, az fix, hogy a következő autóm kályha lesz...
(Ha nem csak frissítek valami klímás 1.6 16V Megane-ra vagy Focus-ra, hanem kategóriát lépek, akkor tuti dízel)
-
longwild
aktív tag
válasz
sladka_pani #31999 üzenetére
Mert ahhoz gyujtason kell legyen az auto vagy jarnia kell a motornak.
-
FRENK1988
veterán
válasz
sladka_pani #32001 üzenetére
Vagy vegyél turbós benzinest
-
sladka_pani
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest