Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz
forceberg #97224 üzenetére
Képben vagyok ám hogy mi a helyzet itthon,itt is 2,5 a gyors árának a szorzója 4év alatt, itt vidéken is 6ezer kukaccal a defektjavítás, 18 a számla nélküli kerékösszetartás állítás, 15/óra az autószerelő óradíja
De fenti 168ezres árra ettől függetlenül azt gondolom még most is hogy sok -
szebe
addikt
válasz
forceberg #97052 üzenetére
Az árelőnnyel ilyen felhasználás mellett elég egyértelmű a választás szerintem is.
Pedig amúgy a mai benzinesek egy jól áttételezett váltóval elég jól tudnak fogyasztani. Literes TSI + 6-os manuállal bőven 6 alatti fogyasztásra jött ki a francia síelés, de a DSG7-es 2 literes Arteon is csak egy literrel kért többet.
-
Sirus86
aktív tag
válasz
forceberg #97049 üzenetére
Napi 30 km minimum leallitas nelkul, illetve masnaponta 80km, aztan havi-masfel havonta Nemet-Magyar-Nemet ut, esetleg 1000-1500 km-es sugarban havonta valami random hely. Meg a benzines Kangoo tartja magat, addig nem lesz csere. De az ad-blue miatt felek, Rob is azt irta, hogy az tud gixert okozni. Ja es csakis manual valtoval, ket evente valtoolaj cserevel.
-
szebe
addikt
válasz
forceberg #96913 üzenetére
Ez azért már tényleg túlzás, amikor mobilos appra támaszkodik valaki teljesen.
Kulcsnélküli nyitásnál (kártyás, vagy bármilyen) azért ott a fizikai kulcs valójában, ha szükség van rá.#96922
Első, és igen, toronycsapágy is megy, meg még 1-2 dolog, amiket nem sikerült megjegyeznem. -
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #96825 üzenetére
Akkor jelentem én elvagyok qrvulva...
Én nagyon élem a technikát, valószínűleg e miatt is, nagyon szeretek nagyon sok új fejlesztést, aminek haszna van a számomra. vagy nekem segít, elvesz az én munkámból (befektetett energiámból)...
Sőt, nálam ez hatványozódik (lehet másnál is), ha valamit kipróbálok és tetszik/működik, akkor abból már legközelebb nemtudok engedni.
-
szebe
addikt
válasz
forceberg #96825 üzenetére
Városban nem használom, mert annyi idő alatt le se hűti az utasteret, amennyit városban megyek.
Hosszabb utakon viszont tavasszal már megy. Húsvéti anyósjárás, vagy májusi szlovén kiruccanás, már bőven van olyan meleg, hogy a külső levegő nem hűt, a nap meg nem kérdezi meg hogy süssön-e
Majd meglátjuk a fóliázás mennyit segít
-
norbert1998
nagyúr
válasz
forceberg #96822 üzenetére
A 32 fok szerintem is erős, az pár éve a rendes strandidő volt már.
Én azért örülök, ha a műszerfal előző életében nem Parkside szerszámosláda volt, hanem van egy puha tapintása, meg esetleg kétrétegű, hogy a hangot is szigetelje. Ugyanez az ajtón is, a 20 éves Ignis ajtótól rosszul vagyok, minden kőkemény, amire letenném a kezem, könyököm.
Könyöklő nélkül szintúgy nem tudok létezni hosszú távon -
Sirus86
aktív tag
válasz
forceberg #96812 üzenetére
Epp az a bajom, hogy pls uj Grand Kangoonal pl nincsen manual klima, meg H4/H7 lampa. Utalom pl. a ledet, meg a kulcs sincsen mar, legalabbis Nemetben
Aztan majd jol tonkremegy es szivhatok. Nem szeretem a javithatatlan es tulkomplikalt dolgokat. Epp ezen vitatkozom a nejemmel (mondjuk o is ruhelli a LED-et, meg a kulcskartyat)
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #96738 üzenetére
Valahogy úgy, igen. Kicsit erre emlékeztet. [link]
2000 és a 2250 vonal között hagyja abba, hajszálal a 2000 felé. 2100-at írtam. El tudnám viselni, ha igazad lenneOlaj az ördögé, így 3. olajcserénél elhasználtam a Liqui moly engine flush plus-t.
Enyhén kormos, de bőven átlátszó volt az olaj, utána fekete. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
forceberg #96636 üzenetére
JM02 alvázszám alapján. (Kauffer 101 LE-re hoz még JM13-at is, de arra is azonos ábrát dob a katalógus.) Viszont nem jól mutatja, a rajz, mert csőbilincs helyett csak egy drót klipsz tartja lecsúszás ellen.
Így néz ki a cső turbó felőli vége, ki lett szedve, de eléggé deformálódott már az O-gyűrű, nem sikerült megállapítani teljesen pontosan a méretét. Ha az megvan, jöhetne a csapágybolt
Találtam rá két cikkszámot (kauffer/Unix), de náluk nem elérhetők:
Thermotec DCR283TT
Impergom 230077
A fentieket ezekre a gyári Renault cikkszámokra hozza:
8200276297 - ugye ez van benne
8200306925
Ahonnan az előző ábra származik, ott meg minimum 5 darabot lehet csak rendelni.Intercars elvileg tart készleten, talán ez lesz a megoldás. Vagy allegro-n találtam még.
-
mirci18
addikt
válasz
forceberg #96498 üzenetére
14 éves a fő autóm 2.0 dízel 241 e km-el.
Ennyinél még elvárható hogy működjön stabilan.
Tudom második autónak nem nagy a keret de eddig egy 22 éves 600 e ft-os VW Polo 1.4 PDTDi töltötte be.
Van otthon még egy lassan 5 éves Dacia kombi otthon de az lassan el lesz adva mert az meg második autónak felesleges az ára miatt.Szerintem a 2l-es benzinesek túl sokat fogyasztanak de kinek mi az igénye.
-
Bass
addikt
válasz
forceberg #96080 üzenetére
Enyém egyben van de nekem is megfordult a fejemben egy karton lap pl csak hát anno a barkasnál csináltuk ez meg már.más.kategoria😃 Fura nekem mert eddig csak benzines autóim voltak azokkal nem volt ilyen gondom,ez az első dízelem azt hittem h.ez normális h így működik. Hagyjam így akkor szerinted?
-
South Velen
addikt
válasz
forceberg #95980 üzenetére
Erre két elméletet hallottam, az egyik hogy a gyártás során egyszerűbb a gépeknek volt felülről rakni, a másik pedig biztonsági okokból adódik, felülről nem tud kiesni adott esetben..
De mivel látva hogy a FL-nél már lehet alapból alulról van (?) illetve pl VAG autókon is alulról van, szerintem nincs nagy kockázata alulról rakni, persze menetrögzítővel, ahogy Rob is írta.
-
Tomi0703
addikt
válasz
forceberg #95948 üzenetére
es South Velen: Koszi.
Hanyagolom akkor. Sok lenne a rovidtav, heti max 2-3 50km-es tura lenne kb (2×25). Inkabb facelift elottit nezek akkor.
Egyebkent nem jelzi, hogy mikor regeneral, igaz? Egy T6 Transporter a ceges, az jelzi. El is tudom inditani manualisan/kesleltetni is tudom. De az kb 200-300 km-enkent regeneral, mondjuk az 10-15 ora menetido. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95937 üzenetére
Csak az a baj hogy nekem ami kéne a Megane-hoz azt bontott kocsiból tudom csak megvenni és se bontóplázában se jófogáson nincs sose ilyen fajta Megane 2 bontás alatt. Pontosítok, jófogáson akad, csak mindegyik eladónak csak írni lehet mert telefonszám nincs, vissza írni meg basznak...
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #95930 üzenetére
És a 106 lovas pontosan olyan is, hogy egészen alul is már nyomatékos, tehát "kívánja", hogy alacsony fordulaton nyomjad neki.
Imádtam annak a motornak a karakterét, nagyon jól vezethető és valahogy a 6-os váltó is olyan jó mellette, mintha egy sokkal erősebb autót vezetnél, mindez akár 5l alatti fogyasztással.
Pl. a 2.0dci gyári karaktere nagyon béna -
molnarpeter
nagyúr
válasz
forceberg #95927 üzenetére
Csak amatőr tipp, de szerintem az erősebb változatok (netán változó geo-s turbóval) lehetnek veszélyesebb helyzetben, mert alacsony fordulatszámon talán nincs kellő olajnyomás/-mennyiség (vagy kicsi a csapágy felület), de már jelentkezik nagyobb nyomaték
szóval szvsz a nagyobb fordulat tehet jót is - aztán gondolhatom rosszul, és kophat jobban a felső fordulatszám-tartományban is, nemt'om.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95882 üzenetére
Az utolsó mondatodra tudok ellenpéldát mondani sajnos.
Az egyik céges Sprinter ledes fényszórós. Azzal fele annyit sem látni szürkületkor, stb... mint a halogén lámpás Movano-val. Nem is szeretem vezetni emiatt mert rendesen félek nehogy ne lássak valakit aki lelép elém szürkületben.
De amúgy abban igazad van hogy a ledes fényszórókkal sok esetben csak a baj van. Ott a Suzuki is. Ahogy az vakít minket az nem emberi.
#95883mycso:
Azt hittem annak a kocsinak a beltér fotója.Én el vagyok az M2 halogén lámpájával, de az is lehet, hogy a sok másik kocsihoz képest amit vezetek kicsit jobb és emiatt vagyok megelégedve.
A kábelrengeteg nem gond ha valami utólagos cucc amit úgy kötöttek be hogy nyomtalanul ki lehet venni vagy esetleg értelmesen megcsinálni, de a hangszórókról ami az ajtóban van, meg a csomagtéri kapcsoló miatt ettől tartok hogy milyen kivitelezés.
-
tycon
tag
válasz
forceberg #95874 üzenetére
Nekem Laguna II. volt 130 LE. Nagy színes navi, automata kézifék. Most Avensis 130kW. És hiányzik mindkettő, van viszont ülésfűtés és tolatócsipogó. Mindkettőt nélkülözném, ha lenne navi és aut. kézifék. A 177 LE az tetszik viszont. És nem jó hozzá a Clipem, sajnos.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95874 üzenetére
Engem azért nem izgat a navis dolog mert egy ilyen korú kocsiban úgy is elavult stb... meg alapból egy vackok. Én azzal kezdem mindig ha veszek egy kocsit, hogy a saját igényeim szerint kidobom a gyári cuccokat, fejegység, hangszórók, stb... és rakom be a sajátom.
Most az M2 kombit is karácsony alatt csináltam meg, kipakoltam a beltért, hangszigeteltem az egész bódét, bekábeleztem a mélyládának valót, stb... és úgy pakoltam vissza a belteret. -
-
troll81
addikt
válasz
forceberg #95769 üzenetére
5 ajtós Clio érdekelne napi szaladgálós nak nem tudom mennyire szereti a rövid tavokat 9-16 km kb meg ami napi szinten mellé jön.
Nem lenne agyon rúgva 2010 től például nem tudom a lóerő színeket 90-100 nem árt ha van.
Jelenleg a Twingo jól funkcionáló autó lett.
2003 a sci felé meg kacsingatok egyenlőre -
szebe
addikt
válasz
forceberg #95706 üzenetére
100 szónak is egy a vége, saját magadat próbáld védeni minden helyzetben!
Na igen, egyre inkább arról szól a közlekedés, hogy a sok idiótát hogy tudod kivédeni.
Csak itt a környékünkön 3-4 rendszeresen előforduló helyzet van (kanyarodási tiltások, stop tábla ignorálás, menetiránnyal szembeni oldalra parkolás, stb), ahol ha nem figyelsz (hiába vagy te a szabályos), törnéd az autót, és a másiknak fogalma sincs... -
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #95678 üzenetére
Talismanban is van, de az Arkana-ból már kihagyták, jópofák.
mod.: jah, és ezek a talismanban az auto mód mellett működtethetők, tehát így 3 féle auto mód létezik.Egyébként reggel, amikor elindul auto módban állat módjára, kézzel lentebb kell tekerni a venti fordulatot, majd 10 perc múlva visszarakni auto-ba.
Egyébként az engem is zavar, hogy nem egyfajta hőmérsékletet fúj be, hanem variál össze-vissza, aztán néha egy-egy kis időre hűvösebbet küld be.
-
Jimmy8
senior tag
válasz
forceberg #95685 üzenetére
Köszönöm
, természetesen a szabályosság az első, de a jelenlegi gépjármű világítási őskáoszban kíváncsi voltam mennyire foglalkoznak ezzel a rend éber őrei.
Személy szerint engem másik autó esetleges első kapcsolt ködlámpája nappal még nem zavart, de a egy-két autó gyári nappali menetfénye már igen.
De legyen békesség, nézek egy E-jeles ködlámpát (régebben nézegettem az Osram LEDriving FOG-ot, de már akkor se volt olcsó)
-
szebe
addikt
válasz
forceberg #95678 üzenetére
3-as Megane hasonló, csak más a panel alakja.
Nekem egyedül az hiányzik, hogy egyénileg állíthassam a levegő befújásának helyét/irányát. G Astrában megszoktam, hogy random bármilyen irányt ráadhatok, itt meg az előre megírtakat pörgetem csak (asszem középre+felülre nincs pl).De azt is csak nemrég vettem észre, hogy (a képeden) az elakadásjelző melletti párátlanító program ráadja a klímát is
Nem sokat használom, na.
Bár ahogy észrevettem, ez másoknál is megszokott -
vzsryl
nagyúr
válasz
forceberg #95678 üzenetére
“Nekem hiányzik a kézi tekergetős cucc, egyszerűen nekam jobb.”
Ezt sokan szokták mondani, emiatt én is rá voltam függve egy ideig. Aztán kiderült, hogy a “kiváló” minőségű magyar utakon “parkinsonos” kézzel a tekerőt sokkal nehezebb állítani, mint a nyomós/kattanós gombot.
-
Veron
addikt
válasz
forceberg #95673 üzenetére
Állítólag régen voltak a Rönyókban is lassú és gyors felfűtési fokozatok, de a zemberek fáztak, ezért kivették a lassú-csendest és maradt a gyors-bömbölős. Az azért jelzésértékű, hogy a márkaszervizben a munkafelvevő azt javasolta, hogy felejtsem el az auto beállítást.
@kcsa: Abszolút szoftverkérdés, ami upgrade-el is lehetne fixálni. Nem értem, nem ismerik a piaci igényeket, vagy nincs acceptance tesztfázis?
Azt írtad, hogy az 1. Ceed okádta be a hideg levegőt, ugye? Az Arkana viszonylag meleget okád, de rohadt hangosan. Meg az az első Ceed volt, ez meg a sokadik Clio/Captur alap, ami kérdéseket vet fel. Ez életcéljának érzi, hogy ha beledöglik is, hideg motorral akár, de akkor is felmelegíti az utasteret. -
Sirus86
aktív tag
válasz
forceberg #95652 üzenetére
Menjél csak párat Németország-Magyarország között és tapasztalni fogod a bevág eléd dolgot gyakran. Aztán meg satuzik. Ez 90 százalékban megvan, főleg Magyarország közeledtével. Előző körben úgy voltam vele,hogy én többet nem vezetek, annyi az állat. Kb 1x vészfékezésem volt, ebből már egyre több a kamionos, furgonos is, aki jobbról bevág. (valami tuningolt Ducatosok szokták ezt sokszor tolni, azok gyakrabban) Gondoltam megyek inkább repülővel. Sajnos a sok dolgot nem tudod elvinni vele, ezért vagyok kénytelen vezetni. Szerintem az emberek így próbálják megmutatni, hogy ők az utak királyai. A kamera segít sokat, mert látható helyen van elől-hátul. Illetve én már több követésit tartok minden esetben is, nem érdekel, ha izombarátaink jobbról bejönnek, csak hagyjanak életben. Amúgy Németben a falunk közelében kamionos is dupla záróvonalon, balról előzött, mert sokallta, hogy nejem betartja a tempolimitet.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #95635 üzenetére
A bűntető fékezés egy létező dolog.
Ha még te nem találkoztál vele az a te szerencséd.
Sajnos én is találkoztam már ilyen gyökerekkel, hogy felhúzza magát amiért képes vagyok előtte 115el menni a nulláson.
De csak addig siet a nyomorult agyú amíg meg nem tud előzni, utána rögtön ráér fékezgetni meg 90el menni.
Nagyon komoly frusztrációval vezetnek egyes emberek.Sajnos baràtomat is megtalálta egy ilyen, csak ő nem jó embert fogott meg, mert a nyerges DAF máshogy működik. Az AMGből kispolskit hajtogatott és csak a fedélzeti mentette meg a hivatásos jogosítványát.
Az AMG-s ellen közúti veszélyeztetés miatt eljárás indult.Szóval hidd el sok az állat az utakon.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95573 üzenetére
Na és akkor két kérdésem van. még. Kapható olyan kábel ami a motorvezérlőtől behúzok a választó kapcsolóig, vagy pedig ezt magamnak kell megoldani? Illetve tudsz-e egy bekötési rajzot ehez, hogy melyik kábelt kell a motorvezérlőtől leágaztatnom és elvinnem a választó kapcsolóig?
Valamint a másik kérdésem, hogy ha a légzsákátvezető szalagkábelt is cserélni kell mert ott sincs előkészítés akkor a kormányoszlopig vajon be van kábelezve? Tehát a fő kábelkorbács az közös a tempomatossal is vagy itt is volt varia? -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95567 üzenetére
Nem találtam. Kivettem a panelt és csak egy vezetéket láttam a csatlakozóval ami a fényszóró magasságállítást és a fényerő szabályozást csinálja. Ennyi.
Az óracsoporttól kéne akkor a kábelezést behúzni? Illetve a kormánynál vajon a kábelezés egyforma? Tehát légszák és gombsor berakása után ott jó lehetek? -
t.imi
addikt
válasz
forceberg #95545 üzenetére
Ha kivettek egy összetevőt + nem szóltak senkinek, még a gyárnak sem, gondolom rönyé sem volt boldog az esetlegesen megnövekedett motorhibák miatt.
Ez csak elmélet, lehet fejlesztés hiánya, akármi.
Szerencsére könnyen pótolható, kérdés hogy mennyit is öntsön hozzá az ember.Plömplöm Liqui Moly olaja tuti lehet.
RN0720 ajánlással 10000-kén cserélve pedig elég fájdalmas
Hogy jönnek ki ezek az árak gyári viszonteladó [link] vs mindenki más? [link] -
South Velen
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
forceberg #95355 üzenetére
Ha lenne, aki ellenőrzi is, még lehetne elfogadható a helyzet, jól beállított lámpa és hozzá való LED még mindig jobb, mint egy égnek álló kínai cucc.
Nagyon off, nemrég vettünk pont hegesztő sisakot
filléres, de jópofa, kormos üveg felhajtható flexeléshez, meg a kézben tartós cucchoz képest ég és föld a két szabad kéz. Automata maszkot néztem először, de alkalmi használatra ez is bőven elég lesz...
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #95391 üzenetére
Én a kar rugók kilágyulására gyanakszom. Anno kispolák, Dacia vonalon ez volt a bibi. 1x szedtem szét meg nem mondom már melyiket és hajtottam a rugón. Utána fsza lett, míg el nem tört a stift.
Ezért is volt nagy divat [link] e csöpp "tuning" eszköz sok sok éve. Nagy sebesség mellett jól rányomta a lapátokat az üvegre. -
gergo5991
őstag
válasz
forceberg #95355 üzenetére
osram h7 ledem van már 1-2 hete, senki nem villog..
az, akinek szarul fog világítani a led, annak valószínű a halogén is szarul világit
330%-os ez a h7 smart led, nem tudom hogy ez-e a maximális megengedett fényerősség, de ha megáll mellettem egy gle merci, vagy az uj peugeotok, azoknak 2x erősebb a fényük..
ha szemből bele nézek, még azt mondom, hogy kevésbé b..a a szemem mint halogén izzóval -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95236 üzenetére
Hát nekem még sose volt bajom az ilyen csatikkal. Viszont ha csúszósarusan csinálja meg az ember akkor nehezíti a lámpában az izzócserét amennyiben nem lát bele rendesen az ember vagy alig fér hozzá. Mondjuk itt pont nem tényező ez mert jól látta tagunk a megkeményedett szigetelést is.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
forceberg #95225 üzenetére
Már magát a hideg fényt nem bírja a szemem. Ám gyanítom ha engedélyezik, még többen tesznek bele engedély nélkülit is, és ember "rendőr" legyen a talpán aki kiszűri. A Suzukik is engedélyesek, megfelelő vetítési képpel, mégis szemgyilkos sok közülük. Meg ott a többi felelőtlen, aki a halogént sem képes beállítani és össze vissza vakítja az embert. Na ha ezek is ledet pakolnak bele...
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #95126 üzenetére
Szia, a mai nap pont eszembe is jutottál, mert a lagunánál pont ez a húdeokos vezérlés szivatott meg és a segítségeddel megis szüntettem.
Hátö, itt nemtudom, hogy egyáltalán hiba nélkül kikapcsolható-e, itt mát picit összetettebb a dolog a start-stop, meg a 2-3x annyi elektronika miatt.#95124den89: Köszönöm a helyesbítést, természetesen nem csak a talismanra, hanem úgy az összes újabb autót gondoltam bevenni ebbe a kalapba.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #95088 üzenetére
Nekem is H7 led van, sajnos már sehol nem kapni. Ez hasonló, de ez nem állítható sajnos. Nekem is ki van a tököm azokkal akik feleslegesen vakítanak, aztán meg gyári ledes fényszóró... Az enyém nem vakít senkit azt utólagos, akkor egy gyárit, hogy nem lehet megcsinálni jól?
-
t.imi
addikt
válasz
forceberg #94998 üzenetére
Fordszámmérő sacc 250-en áll indítózás közben.
3-8mp alatt van időm megfigyelni
Tavaly lett önindító cserélve + akku fesz már évek óta kérdezgetés tárgya nálam. Töltést 14.4-14.7v emlékeim szerint.Történik e izzítás?
Ez lehúzott csatinál műszerrel, gyertyánként?
Már két emberes móka, tartani is + nyomni a start gombot.
Relé kimérése már NASA szint nálamSzóval folyamatosan csökken
Ezt megjegyzem.
Rob, megnézem milyen műszer, de nem a top 100-ból való.
M92A komoly kínai. [kép]
Mhelyen van egy normálisabb, holnap elhozom.BERU gyertyák, még kb márciusban lettek beszerelve.
Akkor említetted a kivezérlést.
Nézzek egy izzító relét első körben, v a gyertyák élettartama a végénél jár? -
vzsryl
nagyúr
válasz
forceberg #94715 üzenetére
Megvettem a Bosch Aero Eco-t (nem Tescoban), és ahogy gondoltam is, a Valeo a trágya. Ez az olcsóbbik Bosch teljesen hangtalanul és szépen töröl.
Lehet, hogy én nyúltam bele a rossz Valeo-kba és jó Bosch-okba, de eddig elég egyértelműnek tűnik a helyzet. Btw. A Valeo majdnem másfélszer drágább volt. -
vzsryl
nagyúr
válasz
forceberg #94711 üzenetére
Csak lehúztam az előzőt, amit még a régi tulaj rakott fel, és ezt a Valeot ráhúztam. Fogalmam sincs, hogy mit kéne hajlítanom, mert minden úgy néz ki, mintha hibátlan lenne.
Először lehet, hogy veszek egy 400mm-est baloldalra, aztán ha ott jó lesz, akkor a hosszabbat is kicserélem. Csütörtöktől clubcarddal olcsóbb lesz, mint bármilyen webshopban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 15IMH05H notebook - i5 10300H 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1660Ti W10
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 2200G 8GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T6 Zalman 500W
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest