Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Hobby elektronika
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz
V.Stryker #57599 üzenetére
Már beszélem vele tegnap, de sajnos más programja van,pedig felajánlottam,hogy mehet a vasamon.
Ki vezeti a csapatot,és ki zárja a sort?
Ha megoldható akkor nemszívesen megyek elől.
HSM
Ha egész napra szakadó esőt ígérnének akkor azért meg gondolnám,hogy nekivágjak e az útnak. -
V.Stryker
nagyúr
Holnapra már nem mondtak esőt arra. Sőt még napsütést is meglengedtek.
-
zeon.hu
nagyúr
-
-
Xaels
félisten
válasz
FIREBLADE78 #57579 üzenetére
Nem. A Bobber és a Chopper két külön irányzat. Az alap amiből építkeznek ugyanaz(Cruiser), de mindkettő teljesen más irányból közelít. Csak nálunk az van a fejekben, hogy minden chopper. Egy gyári állapotú Intruder cirkáló(Cruiser), ahhoz hogy chopper legyen le kell dobni róla sok felesleges dolgot, meg kell nyújtani az első villát, ha kell megvágni hozzá a vázat is. Felcsicsázni airbrush-sal vagy bonyolult mintákkal és színekkel, ökörszarv kormányt tenni rá és krómozni amit lehet. Nézd meg az Easy Rider(Szelíd motorosok) c. filmet. Olyanok az igazi chopperek.
(#57583) baboss sajnos dolgozom, így nekem ez most kimarad.
-
baboss
őstag
Most jelezte V.Stryker kolléga, hogy máris van egy vállalkozó kedvű vagány kolléga aki velünk tart.
HSM fórumtársunk csatlakozott a csapathoz. -
baboss
őstag
Én már felkészültem.A helyi vas műszaki boltban vettem esőruhát 3500ft volt.
A csizmára sajnos nem kaptam,max marad a Tesco-s szatyor a zoknira húzva ha nagyon durva lenne a helyzet.
Száguldozni nem fogunk,és ha megázunk az se baj,csak ne dézsából öntsék.
Az egész utat felveszem videóra,ha nem esik,mert a mobilom nem vízálló.
19 óra videofelvételt tudok rögzíteni 640x480-as felbontásban.
A 2 oldalsó dobozt már le is szedtem,elég a hátsó is.
Váltóruha,esőruha és egy másik túra csizma lesz benne,ha esetleg bőrig áznék,valamint az elemózsia.A múltkor vett aláöltöző most jól fog jönni,valamint a maszk is,csak most a nagyobbik sisakot veszem fel,mert amit használni szoktam abban egy idő után fájt a fejem,a maszk nyomta két helyen.
Jó lenne egy másik kesztyű a nyári ProBike helyett, ami igen csak szellős.
Max ha nagyon esik aláveszem a gumikesztyűt.
Van még valaki aki esetleg csatlakozna egy estleges vízi motorozásra ?
Szívesen látnánk még 1-2 elszánt motoros kollégát.
A makett motorosok jobb ha otthon maradnak.
Motorozás esőben -
V.Stryker
nagyúr
Igen, a múlt héten én is tapasztaltam az útlezárásokat. Volt lámpa, hogy minimum 15 percet szobroztam. Viszont ahol lehet menni ott jól lehet menni általában. A táj meg olyan, hogy néha azt vettem észre,hogy 80-al megyek, mert bámészkodtam, élveztem a tájat csapatás helyett.
-
Xaels
félisten
-
.mf
veterán
válasz
V.Stryker #57575 üzenetére
Igen, lehet, hogy nem az én tempóm lenne
Lehet, hogy még annál is több lesz. Eleve nem mentek gyors tempót. Az út nedves, vizes, a hegyekben sok helyen vízátfolyásokkal, sárfelhordással, tehát ez még csak tovább csökkenti a tempót. Tankolások, megállások, kaja-pia még plusz idő. Honttól Zólyomig most elég sok helyen fel van bontva az út, lámpával egy-egy irányban lehet haladni, s csak lassan, a felmart úton. Helyenként meg ott is kátyús, pl. Balassagyarmat után, meg néhány hegyi út is. Röviden: készüljetek hosszabb útra és hidegre. Alákesztyű, duplazokni is kelleni fog már.DE: nagyon szép helyeken fogtok menni (nem csak a már említett Árva vára, hanem az Alacsony-Tátra, a Magas-Tátra is gyönyörű, ott a Liptószentmiklósi Víztározó is, a Dóval-völgy is, főleg ha már naplemente felé éritek el, pompás lesz), úgyhogy fényképezőgépet, kamerát vigyetek, és ki ne hagyjátok
-
V.Stryker
nagyúr
Hogyne állna. Babossal megyünk... reggel 8-kor tali a kútnál... aztán meglátjuk. Nem tervezünk 90-110-nél többel menni. Téged ismerve addig háromszór fel- le megjárod az útvonalat.
Nekem is 10:40 perc körülit ír a gps....ezért is indulunk 8-kor. Talán egy kis csalással a lakotterületeken kicsit kompenzáljuk a megállásokat, így estre hétre talán megérkezünk haza.
-
.mf
veterán
Nos, miután egy szűk két hét nem-benézés alatt összegyűlt 1-1.2k új hsz, egy kicsit hanyagoltam az olvasást, és mostanra ez 2.5 hónap alatt 4.5k-ra dagadt. Wow, történt is valami, vagy továbbra is csak az ipari szófosás, trollkodás, önismételgetés megy
Csak azért néztem be reggel, hogy a Kalandmotoros találkozót Moszkítón kívül tervezi-e még valaki, de az ácsorgásban ázáshoz nincs nagy kedvem, a belépőt meg inkább motorra költöm
Aztán láttam V.Stryker holnapra tervezett túráját is.
Áll még a terv?
Két hete voltam egy nagyon hasonló túrán, csak ott kicsit keletebbre mentünk fel, Hont után falvakon Losonc, Rozsnyó, Dobsina, stb., 750+ km volt Bp-től, s hiába gyülekeztünk 8-kor a Vác utáni körfogalomnál, volt többnyire napos-felhős száraz időnk, haladtunk egész tempósan, s mentünk a Magas-Tátra alatt autópályán, így is már Donovalynál beért minket az este, elég korán sötétedik. Pedig ebéden, tankoláson, és 1-2 "technikai szüneten" (cigi, folyadék be, folyadék ki) kívül csak 3 nagyon rövid fotós megállót tartottunk, tehát szinte csak mentünk. A túra úticélja (Árva vára) pedig nagyon szép, kár lenne nem megállni. Szóval elég korai indulást javaslok.
Másrészt, már akkor is hűvös volt, pedig a Nap is ki-kisütött. Elég melegen kell már öltözni. -
V.Stryker
nagyúr
Utolsó felhívás!
Bármennyire is hülyén hangzik, baboss kollégával holnap nekifeszülünk a Magastátrának, Budapestről egy 620km-es karikát tervezünk tenni Szlovákiában.
Elvileg holnap már nem lesz eső, maximum délelőtt.
Ha valakinek van kedve és kitartása, akkor az M3 bevezető előtt lévő OMV kúton találkozunk reggel 8 órakor.
Ha van kérdés, írjatok.
-
SirKero
őstag
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
Hatósági jelzések elhelyezésére vonatkozó további műszaki feltételek
28. § (1) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a pótkocsit úgy kell kialakítani, hogy arra a hatósági jelzés - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek megfelelően - felszerelhető legyen.
(2)108 A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét a lassú járműre elöl, az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, a többi gépjárműre és a mezőgazdasági vontatóra elöl és hátul, a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, oldalkocsis motorkerékpárra az oldalkocsin elöl, a motorkerékpáron hátul úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható. -
boogie84
veterán
válasz
Topiccsendőr #57488 üzenetére
Akku tud ilyet csinalni. amit mondasz.
Meg is lett a megoldás! Kaptam kölcsön csere akkut, azzal pöccre indult. Köszönöm a segítséget!
-
Xaels
félisten
válasz
Bogyó bá' #57564 üzenetére
Hát a kamerás rendszerek annyi mindent meg tudnak állapítani ma már. Biztonsági öv, telefon, irányjelzés és stb... Ha ez okozna gondot azon jót derülnék.
(#57562) SirKero azért ha koszos az kicsit más, hisz akkor magát a jelzést is módosíthatja. Például egy "C"-ből lehetne "O". Nekem nem áll szándékomban olvashatatlanná tenni a jelzést, vagy megváltoztani azt. Mint írtam, ha lehetne igényelni álló rsz.-ot akkor megtenném.
Na de tegnap nem meséltem, hogy hazafelé megálltam tankolni. Begurultam a nálunk levő Shell kútra, néztem a kijelzőt, hogy hol nem tankolnak. Beálltam a szokásos helyemre egy Mercédesz mögé. Állok-álllok, de nem történik semmi. Majd kirongyol a kutas a kocsihoz amiből kiszált egy elég zömök napbarnított férfi és megbeszélték, hogy tele kéri. Láttam a vesztem, gyorsan átálltam az éppen megüresedő álláshoz. Vettem le a cuccot, majd hirtelen a Merci sofőrje ott termett mellettem és kérdezte egyből megnézheti-e a motort.
-
Sziasztok építek egy számítógép modot. Arra gondoltam, hogy a feje egy motornak az első lámpája lenne.
De nem sima kör alakú hanem robogó vagy gyorsasági motor lámpa. Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy tudnátok nekem tippeket adni ebben a témában? Lehetőleg minél kisebb legyen a mérete.
Ha netalántán lenne valakinek valami elfekvőben amit felhasználhatok az ne kíméljen privátban.
A válaszokat előre is köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #57558 üzenetére
Ááá ezt a gyomrom nem veszi be, meg hova rakjam? Kicsire hajtogatható kell. Louisosat láttam szimpit 6k körül.
-
Xaels
félisten
válasz
-Mosquito- #57558 üzenetére
Hát aki bevállalja a sárvédőn utazást
-
Xaels
félisten
válasz
FIREBLADE78 #57555 üzenetére
Ez inkább Bobber. Ott meg inkább az egyszerűségre mennek
Magam részéről kifejezetten szeretem ezt a stílust. [link] például ez is egy Dragstar, csak nem Classic az alapja mint az enyémnek.
(#57554) mm89 ha lehetne ilyen orientációs rendszámot kérni minden gond nélkül igényelnék egyet. Egyébként kifejezetten nem írja a jogszabály, hogy ez így szabálytalan lenne. Leginkább arra szoktak hivatkozni, hogy így "nem olvasható".
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #57555 üzenetére
ez elég vagány.
és lehet, hogy eredetileg nő volt -
Xaels
félisten
válasz
baboss #57545 üzenetére
A vonalak szándékosan vastagodnak miközben távolodnak is egymástól. Vékonyabb vonalakkal nem jött volna ki ilyen jól. Magát a "napot" sem tudtuk nagyobbra tervezni, mert a tank formája nem engedett többet.
Sajnos most hétvégén dolgozom. A jövő hétvégét még nem tudom, nincs még havi beosztásunk. Ha lesz időm és az időjárás is úgy akarja szívesen megyek bármikor.
(#57544) bogyo112 a rendszámot majd megoldom. A sisakon gondolkoztam én is, de kimerült a kassza. Még az ülést hosszanti irányban hurkázottá akarom tenni. A lábtartókat is meg fogjuk csinálni új pedálokkal, meg szeretnék két kis kerek tükröt. Na meg új forgalmi megint
-
baboss
őstag
Bocsi a negatív kritikáért,de nekem a tankon túl vastag a piros,vékonyabb vonalakkal nekem jobban bejönne.A sárvédőn még jól mutat.Végeredményt nézve igényes és szép munka.
( Ahány ember annyi ízlés.) Az a lényeg, hogy neked tetszik.
Gratulálok hozzá.
Melyik túrán láthatom majd élőben is ? -
Xaels
félisten
Most adok a mobilneteseknek
Ez lett a vén sz@rosból
Mutatta a festő, hogy mit szedett le. Pár képet is, a gyári fényezésre rá volt fújva úgy, hogy még a gyári matricát sem vakarták le a tankról. Több képzőművészeti remekmű is volt a rétegek között. Most szépen leszedte, megcsiszolta és arra fújta rá a mintát.
-
HSM
félisten
Ami szerintem még igen jól sikerült azokban a blokkokban, az a váltó, ami remekül passzol a motor karakterhez. Lehet vele vadulni, de szépen békésen elpöfögni is. Pl. városban remekül boldogulni 2-3-asban szinte mindenhol, esetleg csak hosszabb tempósabb egyenesekre löki be az ember a 4-est. A motor pedig kellő dinamikát hoz 2-3-ban, azonnal kész megindulni akár 3-4000-es fortdulat között is.
A másik kettőt nem ismerem, de azokról sem mondanak rosszat. Ha tudod, próbáld ki őket is.
-
baboss
őstag
válasz
V.Stryker #57537 üzenetére
Én és a gyerek egy 2 részes sötétzöld esőruhát kaptam kölcsönbe polimorf kollégától ( derekánál,ujjánál és a bokánál össze lehetett húzni) amikor éjjel végig szakadó esőben jöttem haza kb 140 km. Az esőruha jól bírta,csak a csizmám ázott át,viszont a lábamon volt szatyor.Érdemes a csizmára is venni.A Probike nyári kesztyű alá,
meg egy vékony fehér gumikesztyűt kaptam,ami nagyon jól megvédett.
Látom készülsz, akkor ezek szerint megyünk a szombati vagy vasárnapi túrára, mert akkor nekem is venni kel esőruhát. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
zeon.hu #57518 üzenetére
Na, ma meg is vettem Nem vagy nagydarab, de a hossza miatt kellett az XXXL-es méret. Így nézek ki ha alattam van a full motoros ruhám.
MÉg csizmára kell szerválnom valamit és átmenetileg jó lesz. Biztos x idő után majd átengedi a vizet, de amíg lesz pénzem drágábbra, addig megteszi.
Munkaruha boltban 3690 volt. Ebben a színben kifogtam az utolsót.
-
BoB
veterán
Most már tudom miért vannak olyan szalonban álló járművek, amikben van pár kilométer.
Most teszteltem egy Gladius-t, csak az volt a probléma, hogy nem volt a szalonnak tesztmotorja, így kitolták nekem a 0 kilométereset.
Meghagyták, hogy óvatosan menjek mert új a gumi, és ne menjek 10 kilométernél többet mert akkor már nem lesz új..
Így igazán nem tudtam tesztelni, de azért meglepett a blokk sima járása alacsony fordulatszámokon is. Semmi rángatás. Nem akartam szétcseszni a bejáratós motort, így max 4 ezerig pörgettem.
Egyébként új motort nézek Gladius-MT07-ER6 vonalon.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
nagyon nézegetem a motorokat mostanában. Idáig két jelöltem van.
Kawasaki Vulcan S
Yamaha MT 07Tudom két külön kategória a kettő. Viszont sajnos nem engedik kipróbálni csak tesztnapokon. Még nem tudom mikor lesz tesztnap de akkor ki akarnám próbálni őket, viszont ha valakinek van tapasztalata valamelyik motorról írja meg.
Az MT 07-et már lehet használtban találni párat. Mind a kettő 650-es és soros 2 hengeres.
Amire használnám: Haverokkal városon kívül motorozás kb 200 max 300km-es túrákra.
Kényelem is fontos, hogy oldaldoboz vagy box-ot fel lehessen rakni rá, és esetenként két személlyel is mennénk, így a hátsó ülés kényelme sem elhanyagolható.
A két motornak hasonló a teljesítménye, viszont MT 07 +5nm több a nyomatéka és könnyebb kb 40-50KG ezért gondolom jobban megy, és kanyarokba is jobb. A vulcan gyorsulása sem rossz 0-100-ra 4,5sec.
Nem tudom, az MT 07 elég kicsi motornak tűnik nekem, főleg két személyezni és túrázni.
Az új ára kb ugyan annyi a kettőnek.
-
Xaels
félisten
CB550 Café. Szépen egyben van a motor.
Én meg várom a telefont, hogy kész a masina és az eső sem tarthat vissza
A mai 1-kor kelés nem esett jól és holnap, meg holnapután is így kezdek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #57532 üzenetére
Egy markolatfűtėst is feldobhatnál, talán nem fognak megkövezni.
-
Something_
őstag
válasz
-Mosquito- #57530 üzenetére
Kesztyűt imádom, ha elkap az eső a bőrkesztyűben, akkor szarráázik, másnap meg vehetem fel a goretexes vízállómat a jó időben
Ma a vízállót vettem fel, olyan, mintha egy mammut seggébe dugnám a kezem
-
BoB
veterán
válasz
-Mosquito- #57525 üzenetére
Gore-tex csizmák drágák, de lehet kapni gore-tex zoknit, ami aztán akármihez fel tudsz venni.
-
Burt1793
veterán
válasz
-Mosquito- #57525 üzenetére
Robogó.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
Something_ #57519 üzenetére
Zoknira ilyenkor zacskó, csizma beázik, láb száraz marad.
Sokszor teszteltem -
kcsa
veterán
válasz
Something_ #57519 üzenetére
Én is elindultam ma, mert épp nem szakadt az eső, gondoltam besurranok még időben. Aztán elkezdett szakadni félúton, és miután a tizedik busz/kamion betakart vízzel, inkább visszafordultam, még az alsógatyámat is le tudtam csattintani a földre.
-
Burt1793
veterán
válasz
Something_ #57519 üzenetére
Ha berakod a dobozba vizesen napközben, azt hogy bírja?
Én nem akarom magammal cipelni egész nap, ezért szeretném a dobozban hagyni, de gondolom gyorsan berohad...
-
Something_
őstag
válasz
Archer #57503 üzenetére
Hát most jöttem 15 km-t városban esőben, nyári perforált bőrkabátban és gatyában. Csizma nem ázott be, nem jött be víz, igaz ez kis táv és közepes eső. Amikor a nagy esőzés volt, akkor le kellett raknom az egyik lábam a 30 centis vízbe, na ott beázott
De akkor a másik lábam is. Enyhe esőt bír csak.
Ellenben most a térdemtől a zacskómig és a csuklómtól a hónom aljáigMellkasom a tornadó felső miatt nem vizes, habár csak mellkast véd, jól ki van találva..
.. habár gondolom ha mindenhol védene az esőtől, hamar bele lehetne rohadni.Esőruhához hozzászólva, nekem ez van (természetesen ma bent volt melóhelyen
): [link]
Semmi extra, kicsit gagyi, de véd eső ellen. Bokánál és csuklónál gumis. Jó lenne egy márkásabb cucc, de évente kb 10 alkalommal van rajtam. -
-
V.Stryker
nagyúr
Jó reggelt
Most hogy itt az ősz csak kéne valami esőruha. Többen mondtátok,hogy munkaruha boltban vettétek. Milyet érdemes venni? Alsó felső rész külön vagy keressek kezeslábast? a kapucnival mit csináltok?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Khaosz55 #57509 üzenetére
erre van egy szelep az olajpumpa utan, egy rugo egy golyot nyom, ami nem ereszti el az olajat, de a pumpa el tudja tolni a rugot. nalam is ez van, valszeg ezt a szelepet kell kicserelni. nalam valamelyik szomszed kihivta a katasztrofavedelmet emiatt, mert azt hitte kigyulladt valami.
-
Khaosz55
addikt
válasz
baboss #57511 üzenetére
Az az igazság nem nézem mennyi benzin után fogy el az olaj . Van egy átlátszó rész a tartályon azon látszik ha kevés van benne.
10LE és 12 Nm a nyomatéka. 5 sebességes és igen rövidek a sebességek mert a homokban való futás megfogja, így 20KM/H-val akár már 5-ösben is lehet menni. A végsebessége 90KM/H ilyenkor 9000 a fordulat. 80-nál meg 8000. Az az igazság hogy eredetileg 51 fogas a hátsó lánckerék én ezt kicseréltem 47 fogra így 80- nál nem pörög annyi kb 6500-at de végsebessége nem lett nagyobb, viszont így kímélem kicsit. Úgy kell pakolni neki a sebességet mintha versenygép lenne, csak nem megy úgy.
Érdekesség hogy gyári adat szerint a hátsó kerék légnyomásásának aszfalton 0,8 barnak kell lenni két személynél 1 bar. Homokban 0,6 bar !!!
Viszont a aszfalton a 0,8 nagyon kevés kanyarban instabil volt ezért én 1,4 baron használom. A gumik nagyon gyorsan kopnak 8000Km és tükör radiál, viszont még lehet kapni rá.
1972-től 1981-ig gyártották.
Még 1 dolog a hengerfejbe 2 db gyertyát lehet rakni. Ha slussos lenne az egyik csak át kell rakni a másik gyertyára a pipát. Bár még nem volt rá példa.
-
baboss
őstag
válasz
Khaosz55 #57509 üzenetére
Hát ez nekem teljesen új,ilyenről még nem is hallottam.
Jól szét lett kapva minden,biztos nem kevés munka van benne,de a végeredmény önmagáért beszél.Olyan mint ha most jött volna ki a gyárból.Mennyi idő alatt (km) fogy el az olaj ? Gondolom oda kell rá figyelni,nehogy olaj nélkül menjen.Jelzi valami ha kevés ?Jól mutatnak a vastag kerekek.Mennyi a végsebessége,és hány lovas ? -
Khaosz55
addikt
válasz
baboss #57508 üzenetére
Hali igen 2 ütemű de amit bejelöltél az nem a benzin tank hanem a 2T olaj tank. A benzin tank a nyereg alatt van (4,5 liter) és a előtte amit jelöltél az a 2T olaj tank ami 0,75 liter.
A motor nem keveri össze a benzint az olajjal hanem a gázbovden két felé ágazik el. Az egyik a karburátorba a másik pedig az olaj szivattyúba megy. Az olaj szivattyú a főtengelyről van lehajtva áttétellel ha növekszik a fordulatszám nő a szállított olaj mennyiség. Ha jobban húzom a gázt, akkor a elágaztatott gázbovden az olajszivattyún jobban megnyitja a szelepet. A olaj két vezetéken keresztül megy a kenési pontokra.
1. Főtengely csapágy
2. A szívótorokba a dugattyú előtt "spricceli" be az olajat.Így nem füstöl annyira mint egy benzin+olaj keverékes 2 ütemű és pont annyi olaj kerül az égéstérbe ami kell a motornak.
Igaz ha sokat áll akkor a gravitáció miatt kerül olaj a forgattyús házba, de 1-2 km után már nem füstöl. Néha meg is ijedtem hogy nincs kék füst és kenés.
Mindenhol rozsdamentes csavarok és minden alkatrész szemcseszóró kabinba fém tisztára szórva. Kb 4 hónap volt mire elkészült és néha éjjel 2-is voltam a garázsba.
-
Archer
őstag
válasz
Something_ #57499 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy az 1900-as évek közepétől gyárt motoros dolgokat, kezdetben puskákat gyártott (innen a logó is)
Ma mentem egy karikát a Mag-1-ben (egyébként a sárga), hamar megszokta a lábam, utána már nagyon kényelmes. Eső esetén tényleg nem ázik be pikk-pakk, nagyon hiányolom a cipzárt emiatt? Érdekesség, hogy egy vagy két ricnivel feljebb kell állítanom a váltókart a Vortice-hoz képest, annyival másabb a "csizma szöge" (ez elég hülyén hangzott).
-
-Mosquito-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest