-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
péjé
őstag
válasz
oroszlan12 #47099 üzenetére
Én az Optomára szavazok..halkabb, a nagyon kontrasztja talán a valóságban is jobb, ha túladnál rajta akkor az Optomát hamarabb elviszik, ismertebb márka.
Érdemes kalkulátorral megnézni hova lehet telepíteni őket, mindkettőben van minimális függőleges lens shift ha jól nézem.
Vásznat esetleg egy szürkét lehetne nézni hozzá, dobna a kontraszton, a fényerő elbírja.
Nem eco módban hangosak lesznek, a DLP szivárvány hogy zavar-e azt nézd meg mielőtt megveszed. -
oroszlan12
tag
Sziasztok!Segítsetek légyszi a 2 projektor közúl választani:
-Viewsonic PX701HD
-Optoma HD144X
otthon használnám,filmezésre.
Köszi előre is a segítséget ha vki tudna!!! -
péjé
őstag
válasz
devil-k #47095 üzenetére
Nekem függőben van egy ilyen projektem, ilyesmi anyagokat is nézegettem anno... [link]