- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Gigabyte alaplap topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Hisense LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Birdiee
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy újabb kérdésem. Adott a BENQ TH681 3D projektorom, ehhez jó lehet az Acer E1b dlp link szemüvege?
Köszönöm
-
Birdiee
csendes tag
válasz
cinemazealot #47091 üzenetére
Köszi szépen!