- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Micro Four Thirds
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vhiktor
nagyúr
Nem egy bika gép. Általános használatra van, alkalmanként amikor filmezünk akkor lenne használva lejátszónak. HD6770 videokari meg egy 3 magos 3.2GHz proci, 8GB rammal.
Akkor a driverben a dinamikus tartománnyal, és a képfrissítéssel nem kell foglalkozni? Automatán 60 Hz-nek ismeri fel. Viszont a filmeket szeretném 24 Hz-en helyesen lejátszani.MadVr annyira nem izgat, mert én az érintetlen képet szeretem, azt meg ha jól tudom inkább a képjavítói miatt használják.
PowerDVD-t már feltettem a 3D ISO-k miatt.
-
péjé
őstag
válasz
Vhiktor #46197 üzenetére