- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- ZIDOO médialejátszók
- Raspberry Pi
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
péjé
őstag
válasz
balazs98 #36248 üzenetére
szia
pár tipp ebben az ársávban....[link]1280x800-as felbontást vettem mert alig van különbség az 1024*768-as és ez között.
fényerő 3000lumen feletti, a képarány jellemzően 16:10.
Jónak tűnik az Acer X1378WH (3800 lumen) de azt hiszem nincs hangkimenet rajt ha fontos akkor ellenőrizd.
A benq-k fényereje kicsit kisebb de többet bír a lámpa.A benq-nak van vezeték nélküli adatátvitellel projektora de az többet kóstál. Az Acer is árul ilyesmit, MHL-es hdmi bement kell hozzá+ a wireless dongle.
-
a2d2
addikt