- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kódolás Qwen3-mal saját gépen, Cline AI-alapú autonóm kódolási ágenssel
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- CES 2025: elárasztja a piacot a processzoraival az Intel
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
banderasz77
addikt
válasz
adamsfamily #14944 üzenetére
A szoba durván 2,6-2,65m magas, a beltáv 5m.
Szóval a proji a fejem felett lenne, durván 4,5m-re lenne a lencséje a vetítési felülettől.
Vetítési szélesség maximum 3,4m lehet, ez fér be egészségesen a hangfalak közé. Persze attól függ, hogy milyen magas kép társul ehhez 16:9-ben, mert a center miatt a szabad képmagasság is behatárolhatja.