Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • horvathkrisz

    addikt

    válasz HSM #79891 üzenetére

    "Motoron semmi hátrány nincs a kézi váltóval városi szaladgálásnál sem, egyesben többet megy az SV-m, mint egy 50-es robesz kompletten variostul. :D"

    Először Vespa GTS 300-at akartam venni, mert gondoltam hogy városba szaladgálni jobb lenne, mint egy váltós nagymotor. Aztán elmentünk Münchenbe a motor kiállításra, ott láttam meg a Vulcan S-t. Nem sokkal került többe mint a Vespa, viszont szerelem lett első látásra. Bár nagyon tartottam attól, hogy városban kényelmetlen lesz kapcsolgatni, meg hogy túl erős gép lenne ez nekem, így utólag nem bántam meg. Nem mellesleg ha a Vespát vettem volna, kb akkor ültem volna fel rá ha valahova nagyon "kötelező" lett volna elugrani, ezzel meg akkor is motorozok, ha semmi célom nincs. Naponta 2x-3x öltözök át és megyek vele egyet, mindegy milyen hideg van, persze csak ha nem nedvesek az utak. Szóval ez teljesen más, nem hittem volna hogy így megszeretem és nagyon nem bántam meg hogy nem robogót vettem.

    Először egyébként egy ilyen Hondát akartam: [link] de egyrészt csak áprilistól kapni, (nem bírtam várni) másrészt alig kerül kevesebbe mint a Kawasaki, cserébe 20 lóval és 20Nm-rel gyengébb.

    Honda: 500cm3, 46LE/8500 43Nm/6500, tele tankolva 190kg, tank 11 liter -6000€
    Kawa: 649cm3, 61LE/7500 63Nm/6600, tele tankolva 229kg, tank 14 liter -7200€
    Vespa: 278cm3, 22LE/7500 22Nm/5000, tele tankolva 158kg, tank 9,5 liter -5400€

    A Hondának az első sárvédője matt műanyag, elég játékszer hatást kelt.

    Apropó, a Kawa 4 év garit adott a Vulcan S-re. :C (2017-től felemelték a garancia időt 2 évről)

Új hozzászólás Aktív témák