-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
válasz
Gomba1974 #42443 üzenetére
Napok óta csak azt nézem és teszeket olvasok. Van olcsó és több milliós.
Nekem egy 120'' os elektromos oldalfeszítős hangáteresztő ALR vászon kellene. Ez nagyon nem olcsó akár több milka is lehet. Szóval német és amcsi forumokon olvastan utána és tesztelték a kínai xyscreen black diamond / crystal vásznakat. 2 féle létezik a sima és a HG high gian verzió. Utobbin jobb a fehér mind a kettő nagyot dob a feketén főleg DLP projektorok esetében. HG verzióban csak fix keretes van.Alibaban felvettem a kapcsolatot és számításaim szerint 300k raj jön ki az ár a 120-as oldalfeszített hangáteresztős verzióra vámmal áfával szállítással. Sok Német meg Amcsi vett ők elégedettek vele. Sok videót is néztem.
Most a gyártóval veszem fel a kapcsolatot. Megkérdem hogy a HG verzió van-e hangáteresztő oldalfeszített váktozatban.
Új hozzászólás Aktív témák