-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
válasz
TwentyFour #32295 üzenetére
Tudom hogy itt mindenki azt isteníti de nekem pl ezért nem lesz soha DLP-s projektorom.
Egyszerűen paráznék hogy mikor jön ki rajta a dlp hiba.
Vagy van már ezekhez olcsón chip? Mert régebben drága volt a javításuk és tele volt a használtpiac beszart DLP projektorokkal. -
cinemazealot
addikt
válasz
schferenc77 #32292 üzenetére
Ha tényleg nincs rálátásod sem a projektorra, sem a vászonra, akkor használhatsz IR repeater/extender-t is.
-
.DLL
veterán
válasz
TwentyFour #32295 üzenetére
Minden bemeneten látható (közelről)? Bemenet nélkül, menüben is?
-
dunkel
őstag
válasz
Az kizárt, ha nincs rálátás hogyan vetítesz? A vászonra is irányíthatod a távot, nem kell a gépre.
Áramot elvenni nem szabad, kikapcskor hűti még magát a gép.
-
TwentyFour
tag