Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Jelentem szezonra kész a motorom
Új gumik, könyöklő, doboz stb.
Készítettem róla egy hevenyészett videó összeállítást róla [link] -
Daywalker
addikt
válasz
Kolondrum #47595 üzenetére
Mi az, hogy van rá kapacitás? Ezek nem új dolgok, és nem is olcsóak, ezért meg kell alaposan nézni. Vagy vállalod, hogy belenyúlhatsz, és akkor kvázi hozzáértés nélkül, látatlanban veszel valamit, mert az eladó azt ír amit akar - mindenki tökéletesnek tartja a szarját, hidd el nyugodtan, nincs így.
Sajnos mind az autó, mind a motorvásárlás több annál, mint hogy kifizeted a vételárat, hacsak nem sikerül elsőre valami jót kifogni. De az, hogy még az eladó vigye? Hát k.rva nagy madárnak kell lenni ahhoz ebben az ígérgetős világban, ahol senkinek sincs egy büdös vasa sem, hogy mondjuk én bárhova is házhoz vigyem. -
-
eszgé100
őstag
válasz
Czimby #47586 üzenetére
Azert ki lehet fogni, az en SV-m 2003-as, 12000 km-el vettem, vezetett szervizkonyvvel es az osszes muszaki vizsgas papirral (itt uk-ben felirjak az oraallast is ra, es azt is ha valami meg ok, de mar hamarosan csereerett lesz) teljesen gyari allapot, nem volt ganyolva rajta semmi, bar dragabb is volt, mint a tobbi hasonlo koru gep, egyedul a gyari elso gumit kellett kukazni, a hatso mar cserelve volt. Meg a mai napig meglepodnek rajta, ha meglatjak a rendszamon, hogy 03-as, az allapota miatt nem akarjak elhinni
Persze az en esetem kb 1000-bol az 1
-
Daywalker
addikt
válasz
sznorbert86 #47587 üzenetére
Hagyd ott, és vegyél normális motort. Ami most olcsónak tűnik az később drága lesz, hacsak nincs rá kereted, hogy rendbe hozd ha gond van, vagy nem értesz hozzá. De gondolom nem nincs, azért nézed ezeket az olcsó motorokat.
Az ilyen két henger nem megy stb-vel pont az olyan madarakra vadásznak, akik nem értenek hozzá. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
sznorbert86 #47587 üzenetére
A fehér! füst normális amíg hideg. Szürke vagy fekete egyáltalán nem. max 10 perc után semmilyen füst nem jó.
Viszont szivatóval szépen kell mennie már hidegen is.
De az hogy 2 henger nem megy az ugye vicc?
Én az ilyenen alapból továbblépek... -
sznorbert86
csendes tag
Visszatérve a tegnapi kék hondához. Megnéztem élőben jónak néz ki bár nem értek hozzá annyira mint Ti.
Viszont egy érdekes dolog: beindította és az elején kb 5 percig a kipufogó füstölt mint a dög és kb remegett az egész motor mintha le akarna fulladni a srác azt mondta azért mert még nincs bemelegedve és csak 2 henger megy az elején?!?! (wtf?!) kb 5 perc után szép hangja lett és a füst is "eltűnt" na most ez mi a fuck? szerintem ez nagyon nem normális dolog, vagy igen ?!
-
Czimby
addikt
válasz
Something_ #47579 üzenetére
A petró nem bántja az o gyűrűket, a féktisztitó viszont igen, azt kerülni kell.
Láncot egy szezonban elég 1-2 alakalommal takaritani, kenni pedig akkor kell amikor kezdenek fényesek lenni a görgők.
-
V.Stryker
nagyúr
Annyira fel tudom b@szni magam ezen a sok hazugságon ami a hirdetési oldalakon megy. Ott a motor és a szövegbe beleírja,hogy valóban meg lett kímélve, vigyáztak rá, mindent megkapott...majd az árnál ott van, hogy +regadó. Tudod is b+, hogy mit kapott meg, olcsón megvetted, behoztad, most meg hazudozol össze vissza. Inkább ne mondana semmit.
Komolyan, már az ilyenekért ezeket meg se nézem tovább, már ha már feleslegesen is hazudik, akkor a kötelező infóknál meg pláne.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #47582 üzenetére
Naja, ezt is 20x kitárgyaltuk mán' hogy annyi értelme nincs, amennyibe kerül...de ha valaki csinálja, akkor legalább higgye azt, hogy jól csinálja
-
Topiccsendőr
addikt
Lancapolas.
Nezzuk meg az abrat, es jozan paraszti esszel gondolkodjunk:Milyen terheleseket kap a lanc, hol, es hova tud bejutni az abra altal a kivulrol felviheto kenoanyag?
A legnagyobb terhelest a szeg-csap kapja, ahol a kenoanyag lenyegesen szerephez jut az ellettartam szempontjabol. (pin-bushing) Ezek el vannak zarva az o vagy x gyuruvel. Ide nem tudunk bejuttatni kenoanyagot.
A gorgokhoz tudunk. (Roller) Ami arra szolgal, h a fogaskerekeken atgorduljon a lanc. Jo, ha kenve van, de nem is jo. Egyreszt nem ettol fog javareszt a lanc elettartama novekedni, ugyanis ha a szegnel elmegy a kenoanyag akkor van rotty. Masreszt ha kivulrol kenoanyag bejut, akkor barmi mas is be tud jutni, es mint egy polirpaszta, jobban koptatja a gorgoket. A gorgokon is nagy a terheles, de ha kiszamoljuk, h hanyszor kell mosni/fujkalni, deficites lesz a dolog. Meg egy rosszul gondozott lancnal sem a gorgok tornek, repednek el legeloszor, tehat nem az a szuk keresztmetszet, amit kenni tudunk.
A lanc altalaban szakaszosan megnyulik, esetleg beragodnak a szegek, ezert vagyunk kenytelenek cserelni, de ezeket pont nem tudjuk kenni.Megegy dolog. Ebben a marketing anyagban van egy tablazat, mertekegysegekkel, de szamok nelkul. Az ilyen homalykodasoknak ugye nem dolunk be? Ugyanez pepitaban, amikor szamok ugyan vannak, de nincsenek mertekegysegek. Ertem ezt barmilyen tesztre, marketinganyagra, tablazatra.
-
Something_
őstag
válasz
FIREBLADE78 #47580 üzenetére
Nezd meg a videomat, ahol a zold ronggyal nyomom a lancot, ott kell fujni, felulrol. Legalabbis en igy ertelmeztem
Gondolom igy, ahogy a csavo 5:46tol: [link]
-
Something_
őstag
Köszönöm a válaszokat, legközelebb akkor máshova fogom fújni. Kb 3x fújtam már, van még benne bőven. A tisztító fogy baromira..
A petró nem szedi szét az O gyűrűket?Más kérdés:
Szayer féle köridőmérőt lehet beújítok, az lenne a kérdésem, hogy Kakucson van beépített jeladó? 2008-as hozzászólást találtam sportmotoron, ahol írta Géza, hogy mindkét irányba lesz beépítve hamarosan.Nem jön el valaki 2 hét múlva valamelyik hétköznap Kakucsra gurulni egyet?
-
Czimby
addikt
válasz
Something_ #47559 üzenetére
Ahogy már többen is írták a belső felét fújd mert úgyis kicsapódik, de hogy a motor is tiszta maradjon tegyél mögé egy újságot és így nem lesz tiszta láncspray a felni, gumi. Meg ne nyomd be teljesen a spray kupakját csak óvatosan, 1 láncspray egy szezont 6000Km lazán ki szokott bírni. Szóval legalább 6 fújásra elég kell legyen.
Én a hátsó lánckerék előtti részen szoktam fújni és visszafelé forgatom a kereket.
A Motulból nyáron annyira gyorsan elpárolog az oldószer, hogy mire az első lánckerékhez ér már szinte jó is.A mosást meg ecset+ petróval csináld, utána törölgesd át ronggyal és gyorsan kevés lemosóval fújd le a petróleum maradékát mert arra nem tapad a spray.
-
válasz
-Mosquito- #47573 üzenetére
Innen van az egyik haveromé, a legolcsóbb ami volt 2014 őszén. Gyertyapipa, gumi, lánc, olaj,szűrő, karbi, kormánycsapágy. mást nem kellett rendbe tenni. 4xx ezer ft volt és 2000-es. Origi olaszból behozott.
-
PoLizei
aktív tag
válasz
sznorbert86 #47562 üzenetére
Azt olvastam, hogy a Hornetek váza ütközéstől gyakran szokott elhajolni a tank alatt, érdemes felhajtani, és megnézni. Ennél azért tényleg esélyes a korábbi perec a nem gyári állapotból ítélve, de persze minden más ennyi idős motornál. Ha rendesen megcsinálták, nem gáz.
-
válasz
sznorbert86 #47562 üzenetére
Elírtad nem? 128.000
-
Xaels
félisten
válasz
FIREBLADE78 #47569 üzenetére
Hát pedig elég egyértelmű nem?
-
Daywalker
addikt
válasz
FIREBLADE78 #47569 üzenetére
Mondjuk nem a lánckeréken, hanem ahol alul fut a lánc az első és hátsó lánckerék közötti részen?
-
Daywalker
addikt
válasz
sznorbert86 #47567 üzenetére
Ja, és a tükör hol maradt róla? Úgy vágnak ki vizsgán, mint a huzat!
-
Daywalker
addikt
válasz
sznorbert86 #47565 üzenetére
Ja ok...nézd, ilyen színösszeállításban nem volt kék Hornet asszem, szerintem a tankon az ezüst/szürke taknyolás is arra utal, hogy ez szemből már kapott. Persze ne érts félre, ettől még lehet jó motor, ha rendesen összerakták és nem görbe a váz, egyenesen megy (menet közben elengedett kormánnyal tesztelni!) és egy nyomvonalon fut. Ennyiért ne várd a szent grált, csak kérdés, hogy motorikusan milyen állapotban van. Ha nem értesz hozzá akkor vidd el felméretni az állapotát.
De a 26e km-t felejtsd el. Az inkább a 70-80e-hez lesz közelebb. -
sznorbert86
csendes tag
mit értesz az alatt, hogy összetákolt ?
a kormány és a karok vannak kicserélve ha minden igaz a többi eredeti (az a baj nem értek hozzá nagyon szóval csak azt tudom mondani amit az eladó)
az ülésen hátul az valami háló ahova be lehet gyömöszölni bármitvagy hogy mondjam
igen külföldi a motor -
Daywalker
addikt
válasz
sznorbert86 #47562 üzenetére
El kell menni megnézni és át is kell nézetni alaposan, mert a hogy indul és milyen hangja van nem elég a diagnosztikához. 99-es motornál 26e km, kissé meseszerű...ráadásul ez a kormányon minden ki van cserélve akár egy irdatlan nagy perec (akár ütközés) miatt is lehet, ha nincs meg az eredeti. És azzal az üléssel mi történt hátul? Nem látni jól a képen...az a rendszámtáblatartó...külföldi volt?
Képről nehéz bármit mondani..Xaels: akkor nem csak nekem tűnt annak
-
Xaels
félisten
válasz
sznorbert86 #47562 üzenetére
Ez valami összetákolt Hornet? Egy szerelővel átnézetetném a helyedben. Ha motorikusan rendben van akkor a többi relatív olcsón helyreállítható.
-
sznorbert86
csendes tag
-
Xaels
félisten
[link] ez jó cucc. Kár, hogy nem tartósabb.
-
Daywalker
addikt
válasz
Something_ #47559 üzenetére
Egy jó tanács a jövőre nézve: láncolajozás a lánc belső felén történik, ugyanis a forgásnál a centrifugális erő kifelé préseli az anyagot. Másrészt nem a lánc közepét kell fújni a görgőknél, hanem a csapoknál a belső lánc oldalán.
Egyébként meg felesleges ennyit szopni vele, max egy évben egyszer érdemes alaposabban letakarítani. Amennyi pénzt elfújkálsz az ilyen arany árú Motul csodatakonyból, ezzel a sebességgel, addig annak az árából egy új lánc is ki fog jönni már. -
Something_
őstag
Megtisztítottam a láncot Motul csoda "arany" spray-ével, szerintem kicsit túlzásba vittem, mert több, mint a fele elfogyott. De azért szép lett: [link]
-
Xaels
félisten
Ha már itt vagyunk nincs valami átható teszt arról a híres boka csavarodás védelemről?
Ja és csak egy kép, ha valaki nem látta a szerkesztett fotós topikban.
-
Hát szo-szo nem kis erőfeszítés volt 1 órát át tartani a búrámat úgy tolt a szél, de mivel alig megyek pályán így marad a neked mánia. [link]
Balesetnél, ahol lezárták a nullást és eltereltek próbáltam egyezkedni a rendőrnénivel, hogy hagy forduljak meg és folytatom utamat (levisz, lent körforgalom és úgy jössz vissza, na én a zárón akartam megfordulni a dugóban), azt mondta az 10k lenne, nem javasolja. -
kcsa
veterán
válasz
sznorbert86 #47555 üzenetére
tized kilométerek (azaz száz méter minden szám - minden átfordulás egy kilométer)
-
kcsa
veterán
válasz
sznorbert86 #47553 üzenetére
28656 +X*99999
-
sznorbert86
csendes tag
óra
Most itt mennyi az óra állása ? 28 ezer? vagy 280 ezer? -
Ferdzsoo
addikt
válasz
FIREBLADE78 #47541 üzenetére
A 120 ezres bőrruha is sokkal többet véd mint bármi más ami nem bőr.
drágánál megfizeted a nevet kényelmet, esetleg praktikusságot meg talán tovább tart. De ez sem garancia... -
FIREBLADE78
addikt
válasz
Something_ #47547 üzenetére
Rendben. Akkor marad a corsa. Remélem jó lesz a 42-es,legfeljebb vissza küldöm és bukok kemény 1500 Ft-ot. Göncben nem akarnék más által tele fingorászott és szétizzadt,használtat venni
Mugenből vannak elég faszák,fémes könyökvédővel,nagyobbnak tűnik a térd koptató-védő rész is,mint egy berik. Itt gondolom nagy különbség nincs,hogy 140k egy mugen vagy 150k egy berik.
-
mm89
őstag
válasz
Something_ #47547 üzenetére
Csizma ügyben egyetértek, inkább a Corsa!
Ruhából pedig jó állapotú használtak vannak 60-90 között (amik újan 150+).Kérdés:
Lábtartóhoz koptató csavart ebayen hogy kéne keresni? -
Something_
őstag
válasz
FIREBLADE78 #47541 üzenetére
Inkább megvenném a 20e-el drágább csavarodás ellen is védőt és 1 hónappal később a bőrruhát, hogyha nincs most annyi dellád rá.
Jó a 120e-es ruhák is megfelelőek, bőr, ce minősítési váll és könyökprotektorok vannak benne, még valami jó gerincvédővel számolj.
120e ft vs 300e ft-os bőrruhánál már tényleg csak az extrákat fizeted meg, ilyenek pl: tartósság, dizájn, elkészítési minőség, apró részletek, komfort, kényelem, stb.Egyszer Yodamash írta, be is idézem. Szerintem igaza van.
Láthatóan olcsó ruhát ajánlottam drága csizmával, közepes sisakkal. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ezt végképp nem értem. Szerintem fele olyan hosszú bőr lógók is elegek volnának a kormányra, nem?!
-
-Mike-
addikt
Villanyoszlop és ott a vége, megint egy kanyarodó autó. [link]
-
Yoshida
aktív tag
Egy apró megjegyzés ruhákhoz:
Tavaly néztem akciós Bering Expedition kabátot a Foktban, de nem volt a hozzá való nadrág már, csak a 2014-es (de ugyanúgy Bering) modellek közül valók, és nem lehetett összecipzározni őket a kabáttal
Mivel az Expedition vagy 3-4 éves modell már, és azóta változtattak a cipzáron. (asszem a régin rövidebb a cipzár mint az újon)
Emiatt bukták a vételt, az eladó is nézett hogy ez miért volt jó a gyártó részéről... -
mm89
őstag
válasz
Something_ #47534 üzenetére
Használtan veszem
-
vlevi
nagyúr
válasz
Doki16 #47483 üzenetére
Azert nem hinném, hogy egy 2005-ös fz6 lassabb, gynegebb lenne a gsxf-nel. Az fz6-nal 2004-ben volt egy nagy valtas, alu váz, r6-bol szarmazo, 100 lovas, 14 ezret pörgő vizhütéses blokk, satböbbi.
Suzukinál maradva, a bandit esett at hasonlo valtozason, csak par évvel későbbb, 650cm3-s blokk már teljesen új. -
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #47508 üzenetére
Mea culpa, igazad van, még korábban olvastam és ez a része nem rémlett...
Ettől függetlenül ha valakinek van ingerenciája (Feree13, vagy bárki?) egy kis eszmefuttatásra, akkor szóljatok!Feree13!
És mikor kéred kölcsön, hogy tudjunk egy PH-tesztnapot tartani?FIREBLADE78!
Aki igazán tökös az állja! -
FIREBLADE78
addikt
Egy naked motorral sem lehet 120 felett normális közlekedni? Gondolok itt a szellőre,ami letépi a tököd
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
FIREBLADE78 #47527 üzenetére
Nemigazán, van egy nemkis panziója egy igendrága sírégióban...
szerintem nem, emiatt sem vennék naked gépet...
-
Ferdzsoo
addikt
Egyik ismerősöm nemrég vett egy ilyet..
Szerintetek?
0-200 7.2s. OMFG.... -
Xaels
félisten
Tiszta gigolo tali van itt
Ilyen idő marad eltehetem a termót lassan.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
FIREBLADE78 #47509 üzenetére
Kétrészes de egy gyártótól hogy össze tudd zipzározni, jobban véd, és a szél sem fúj be...
-
Laraxior
titán
Kicseréltem a levegőszűrőm.... röpke másfél óra alatt
A végén végülis beindult a motor, annak ellenére, hogy egy csavart nem tudtam hova tenni -
Daywalker
addikt
válasz
-Mosquito- #47515 üzenetére
HGabor89 és Mosquito34: üt, mi?
Sajnos a Blade foglalt volt, de ez ötletesebb és még nem volt eddig. Na meg száz év után rávettek (meg magamat is), hogy legyen nekem is egyedi...
-
Something_
őstag
válasz
FIREBLADE78 #47513 üzenetére
Ugyanolyan márkát össze lehet cipzározni.
Mosquito: köszi, belerakom. Neked is Tudjukki.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Something_ #47503 üzenetére
Macra,GridBelstaff ruházat, Premier sisakok, csizma - Powerbike.hu
Dane, Macna, saját márkás ruházat, Agv, Givi sisakok, csizma, alkatrész - Shox.hu
Ruházat,sisakok. - RMC.hu
Ruházat,sisakok. - Moto.hu
Ruházat, sisakok, alkatrész - Motorstyling.hu
Crossz ruházat, csizma - universalmotor.hu
Alkatrészek, tuning - Ago motors.hu
Ruha,alkatrész, csizma - Bázismotor.hu
Ruha,alkatrész, csizma - Bembomotor.hu
Ruha, alkatrész, Did lánc, sisak - Pinkmotors.hu
Ruházat,sisak, szerviz, alkatrész - Motocafe.hu
Ruházat, sisak, alkatrész - Big bike.hu -
Something_
őstag
válasz
FIREBLADE78 #47509 üzenetére
Hát a két részes az praktikusabb, viszont szerintem olyat vegyél, ami összecipzározható. Védelemben is jobb, plusz komfort és nem fúj be a szél.
150ért pl van a superzone-ban egyrészes kenguru (!!), vagy kétrészes 135-160e-ért. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #47509 üzenetére
Az ugyanazon márkától származó kabát és nadrág felülmúlhatatlan előnye, hogy összecipzározhatók!
-
FIREBLADE78
addikt
Bőrruhából melyiket érdemesebb? Kétrészes vagy külön külön megvenni a kabátot és nadrágot? Berikből láttam egész olcsó nadrágot és így max 100-as ból kijönnék kabáttal együtt. Egészben 120k körül láttam szetteket.
Csizma vertigo lesz,nem szórakozok tovább -
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #47503 üzenetére
Remek! Úgy látom van némi átfedés, ha nem bánod majd összefésülöm a kettőt.
Viszont lehet féreértettelek/rosszul emlékszem, de védőfelszereléssel kapcsolatos eszmefuttatásról (bukók, protektorok stb.) nem volt szó? -
Daywalker
addikt
válasz
Something_ #47505 üzenetére
Clover, Caberg, Arai: motoroázis
-
Something_
őstag
válasz
FIREBLADE78 #47504 üzenetére
Formázatlan még, úgy lesz majd.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Something_ #47503 üzenetére
Jó ez. Csak linkeket úgy raknám be,hogy egyből továbbítson is az oldalra
-
Something_
őstag
válasz
canniball #47403 üzenetére
Nah, én is bemásolom amit eddig kigondoltam. Ötleteket várok, hogy mi legyen még benne. Szerintem felesleges lebontani, hogy ki milyen csizmát ajánl, mert van aki 9.000-ért vesz, van aki 90.000-ért. Szóval erre nincs bevált recept, felesleges leírni. De ha van valakinek erre ötlete, akkor ne tartsa magában!
"Kötelező olvasmány jogosítvány előtt állóknak és friss jogsisoknak: http://www.motorozzesszel.hu/
Nagyon sok hasznos dolgot tartalmaz ez a kis összefoglaló a ruházatról, vezetéstechnikáról és a közlekedésbiztonságról. Felesleges lenne leírni újból.Új ruha vásárlása esetén ajánlott oldalak a következőek:
Alpinestars - http://www.auner.hu/, http://www.aunergyor.hu/, www.pardi.hu
Spidi, Sidi, XPD - www.motorline.hu
Spyke, TCX, X-lite, Nolan, Schubert - www.euromotor.hu
Dainese - www.karasna.hu
Mugen Race, Berik. Arlen Ness - www.superzone.hu
Shoei, Imet - http://www.imet.hu/
Icon - http://motopartsshop.hu/
Bering - http://www.fokt.hu/
Forcefield, Kriega - www.protektorok.hu
Puma - http://www.dangerbikes.hu/További oldalak:
http://www.parilla.hu/
http://www.darazsgarazs.hu/
http://www.kelomotor.hu/Használt ruha vásárlása esetén ajánlott oldalak:
www.olx.hu
www.jofogas.hu
www.vatera.hu
http://www.kepesmotor.hu/motoros_ruhazat/Friss jogosítvánnyal rendelkezőknek különösen ajánlott beiratkozni egy tréningre, ahol hatalmas tapasztalatot lehet szerezni egy vagy két nap alatt.
Vezetéstechnikai tréningek:
http://www.safety-hungary.hu/hu
http://riliclub.hu/
http://www.vezetestechnikaicentrum.hu/Ha netán ki szeretnéd próbálni magad versenypályán, akkor erre is lehetőséged nyílik, már akár 5000 Ft/fél naptól. Itt is sok mindent lehet tanulni, felesleges közúton száguldozni, hogyha van erre kialakított pálya.
http://www.kakucs-ring.hu/
http://birizdokart.hu/gokart-stadion/arak
http://www.euroring.hu/araink/
http://palyamotorozas.hu/hu/static/pannonia_ring/
http://www.hungaroring.hu/hu/elmenyprogramok/motoros-nyiltnap
" -
FIREBLADE78
addikt
válasz
Topiccsendőr #47497 üzenetére
Igazad van. De most mi a tökömet csináljak? Ajánlották ezt az embert,akinek sok éve ugyanolyan motorja van,mint nekem és autószerelő,műhelye van,emberei. Egyből mondta,hogy ha pl xy érzek majd akkor ez lesz a baja stb,ezeken már túl van. Tudja a gyerek betegségeit. Most vigyem el honda vagy yamaha szalonba ahol életükben nem látták husqvarnat? Igaz Mórahalmon van a husky importör,közel is van. De nekem nincs kocsim,hogy elvigyel,ott hagyjam. Igaz lábon kitudom vinni és netán busszal haza jönni Szegedre,de ehhez nincs kedvem és szerintem nem két fillér ott a szerviz. Nem értek a műszaki dolgokhoz,azt mondanak amit akarnak. Nem mondta,hogy ezer % ez a baja,le kell venni a oldal deknit ( remélem nem hülyeség) és megnézi,hogy mit tudom én milyen láncot cserélni kell,mert az kb 20k és a szelep akármit is. Fingom nincs ezekhez. Én az egészségügyi dolgokhoz értek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest