Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
A Márka Motor -t ismeri valaki? Vélemények róluk?
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44996 üzenetére
Az se túl sok
Megyek megnézni lefotózni. Ha meg lesz megosztom Veled. -
polimorf
tag
válasz
canniball #44994 üzenetére
Én közel sem megyek annyit mint Mosquito34, de azért a 10+ meg van évente.
Persze nincs előírva a 10e km/év de egy ilyen gépet nem azért vesz meg valaki, hogy évi 1000-et menjen. Ezekkel hosszú távokat mennek, ezért kevesellem egy 26 éves gépnél a 60e km-t. Attól még lehet valós ha a gazdája dísznek vette. -
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #44988 üzenetére
"Azt,hogy ki mennyit gurul,sok összetevője van."
Így van. Amikor 9 évesen hozzám került a gép kb. 30k km-t mutatott az óra, így (ha lehet hinni neki) az előző két tulaj sem tolta bele a kilométereket; de tavaly én is csak cca. 5k km-t tettem hozzá. -
DigitXT
nagyúr
+1, csak ezt már nem akartam beírni a többi "kritika" mellé.
Szerk: amúgy az olyan apró betűs feliratokat is bírom, hogy pl.:
"Ha ezt el tudod olvasni, akkor túl közel vagy!"Egy hátránya, hogy ha tényleg ezt olvasgatja, még beléd száll.
Ill. a kamera miatt poénból ki lehetne írni, hogy ha ezt el tudod
olvasni, akkor mosolyogj! A kamerának már megvolt a pofád is!Meg, hogy nyakamra állsz, ráutaló magatartással hozzájárulsz
a felismerhető felvétel készítéséhez. Aztán jelentenének fel.
Ilyen szempontból a kamera rejtése jó... Úgysem teszed közzé
a napi utadat, jobb, ha nem is tudja senki, hogy készült felvétel.
Pláne ha eseménytelen volt, így törlöd is a francba a nap végén.Ja, és még egy! A személyes kedvencem (pizzafutár dobozán):
"Vigyázz! Ha engem elütsz, akkor valaki éhenhal!" -
Xaels
félisten
[link] love is in the air.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #44987 üzenetére
Azért kérdeztem Tőle,hogy mennyit gurul/t mert ha azt írja,hogy 5-10ekm évente akkor nem biztos,hogy támogatnék megvételre egy GW-t. Ez a dög a hosszú utakra való. A végső szó az ővé,hogy Neki mi kell és fog majd megfeleni.
Azt,hogy ki mennyit gurul,sok összetevője van.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egy fantasztikus találmány notórius szabálytalankodóknak: [link]
(#44986) DigitXT: Nyet vazelin. Vaszilij!
szerk: azért nem lehet véletlen a rendszámtartón lévő autómárka sem... -
DigitXT
nagyúr
válasz
PoLizei #44981 üzenetére
Ez akkora kamu szöveg szvsz.
Nem tudsz a motoros társra vigyázni.
Max. figyelhetsz rá, nézheted, hogy honnan jön. Vigyáznia magára kell!Én nem raknék ilyet az autóra. Ilyen értelemben nincs motoros / autós:
elsősorban mindenki ember. Nem tudom, milyen üzenete lenne ennek?
Mellettem balf*szkodhatsz, mert figyelek, helyetted is? Vagy pl. engem
előzhetsz a megengedett négyszeresével, mert én 5 kilométerről látlak?
(Eleve ez csak dugóban észrevehető matrica. Ott meg nem azzal tűnsz
fel a motoros számára, hogy matricád van, hanem, hogy elengeded.*)
*: az meg matrica nélkül is megy, és nem csak a látens motorosoknak.
-
Polemius
senior tag
válasz
PoLizei #44978 üzenetére
"felhívja a többi autós figyelmét is az óvatosságra a motorosokkal szemben"
Az lenne a célja, hogy a többi motoros tudja, hogy figyel rájuk az adott autó vezetője, hiszen maga is motoros. Nem a hivalkodás.
Olyan matrica szerintem nincs, amitől általában figyelmesebbek lennének a autósok...
Pláne, ha a matrica másik autón van. -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44975 üzenetére
Köszi előre is
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44973 üzenetére
Igen csak ezek a tanácsok még a megnézés előtt lennének hasznosak.
Esetleg ha van rá lehetőséged rákérdeznél még a reggeli órákban, hogy mikre figyeljek? Addig nem hívnám fel az eladót. -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44970 üzenetére
Mindenesetre ha sikerül holnap megnéznem, kipróbálnom, készítek róla fotókat is, és szeretném a fotók és a hallottak alapján megkonzultálni Veled. Mert azért Te mégiscsak tapasztaltabb vagy a motorok terén mint én. Remélem számíthatok a segítségedre.?
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44970 üzenetére
2 év alatt kb. 17-20.000 nem tudom pontosan.
Azért furcsálom, túl kevésnek találom a km-t
Egy 16 éves vasban kéne lenni 160 ezer körül. -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44967 üzenetére
Egyáltalán valós lehet egy ilyen öreg vasnál ilyen kevés kilóméter?
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44967 üzenetére
Ha megérné az árát akkor meg is venném.
Szerinted akkor annyira nem akarja eladni? -
Polemius
senior tag
Kíváncsi vagyok, tetszik-e egyáltalán nektek...
Lenne-e igényetek ilyesmi matricákra? -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44959 üzenetére
Kíváncsi lennék a véleményedre. Ezt a motort szeretném megnézni holnap. Szerinted megéri az árát? Igaz csak ez az egy kép van róla.
Itteni a motor de még nem láttam , hogy jártak volna vele. -
Something_
őstag
Nah, DigitXT-nek hala en is Sony AS20as tulaj lettem
Johet a jo ido, mennek palyazni is, jo lenne majd kifejezetten kezdoknek tartott nyilt napra/oktatasra menni.
Melyik weboldalakra erdemes feliratkozni(rss)? -
.mf
veterán
Huhbasszus már megint gyártjátok a hsz-ek oldalait, 300+ db... vki összefoglalná a lényegesebb dolgokat?
Addig egy kis hátha hasznos cucc:
Gumi kopás rövid útmutató (pályázósoknak) -
Lipton
őstag
Nagyon jo tud lenni... Nyaron adtam el egy tonykart vaz + super rok motor rendes verseny gepet. Elmenyre dobbenetes de csak rendes palyan hasznalhat (pl. Kecskemet). Egyetlen baja van csak: koltsegek. A motorozas fillerekbe van hozza kepest.
Ezen rendes fek is volt (kulon elso), mg felnik, 125ccm/40LE es 16e kornyekeig forgott -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44959 üzenetére
Ezeken volt, de nemigen használtam
-
polimorf
tag
Tegnap a kissebbik lányom kitalálta, hogy menjünk el gokartozni. Nem is gondoltam, hogy ilyen öregen is még ennyire fogom élvezni a dolgot. Jó volt egy kicsit elgurítani a gyógyszert, és lemenni gyerekbe.
Asszem máskor is el fogunk menni -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44955 üzenetére
Nekem is a szombat 14. lenne a legjobb a kiállításra
Ok. Amint nyílik az idő elkezdjük megszervezni -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #44953 üzenetére
Előtte konkrétan lebeszéljük a kiállítást, és mehetünk.(Tavaly aki motorral ment annak ingyenes volt a parkolás)
Az erőműlátogatást meg meg kell szervezni, hogy azért legalább 10-15 fő legyen mert két embernek nem érdemes. De szerintem itt a topikban is lenne 10-15 fő akit érdekelne, bár nem nagyon érdeklődtek itt iránta mikor felvetettem.
Sőt az erőmű látogatás után elmehetünk megnézni a közelben lévő tigrisfarmot is ha van rá igény (ingyenes a belépés), kb 50km az erőműtől.
Ha javul az idő elkezdhetjük megszervezni. -
polimorf
tag
Ha valakit esetleg érdekel a Pozsonyi motorkiállítás [link] 2015.Március 12-15 (Nagyon jó szokott lenni. Mi biztosan ott leszünk. Ha előre megbeszéljük akkor mehetünk együtt, és ha kell tolmácsolunk is ha kell.)
-
DigitXT
nagyúr
válasz
-Mosquito- #44949 üzenetére
Gondolom a bukócső feltalálójának nevét imába foglalja.
Btw. én se mernék felülni a Varára.Nem vagyok én akkora Yeti.
(SymbianOS "burkolt beszólásán" percekig röhögtem: nagyon jó!) -
jaktib
tag
válasz
pakriksz #44920 üzenetére
Igaz! Egy kicsit elnagyoltam az adatokat, az a 60 K csak 52 K.
37 volt az átírás. Ahol intéztem az eredetiség vizsgálatot, 5-ért vállalták a teljes papírmunkát. Gondoltam rájuk bízom. Nekem 10 a biztosítás egy évre.
Egyéb költség volt a hazahozatal, benzin és az autópálya díj, 13000 K.
Amit régebben nekem írtál a váltóról az szerintem is úgy van. Pedig igen csak zöldfülű vagyok. Amit vezettem GS500-at ott nem volt ilyen pontos a váltó és az üres jelzés is későn villant. De az tanuló motor volt. A Hornet váltója viszont sokkal jobb volt amin vizsgáztam. Ahhoz jobban hasonlít érzetre, olyan jól lehet váltani vele, mint azzal. Eddig amit mentem vele tetszett nagyon. Még fura a mérete, meg a váltogatás, hogy ez olyan "igazi" motor. Régen nem is gondoltam volna, hogy egyszer nekem is lesz, motorom, még a robogót sem -
Xaels
félisten
[link] ez majdnem olyan amivel el tudnék lenni. Nekem a kormány túl magas, de azon könnyen lehet segíteni. Az ülést sem csípem így fehérben, de az sem lenne igazán tétel. Egyedül talán a springer villával kellene komolyabban a zsebembe nyúlni.
-
polimorf
tag
Az én gépem 230-250kg, pakolás és asszony nélkül.
De mostanában már egy ennél jóval nehezebb géppel szemezgetek. Ha meglesz rá a zseton le is cserélem, de sajna az még pár év. Vagy Pan europa, vagy Goldwing.A Moskyto gépéről nekem le se érne a lábam. Sámliról kellene le meg felszállnom rá.
-
RAiN91
őstag
Erről vélemény?
Jóval olcsóbb mint a 650-ek, ha jól tudom azért, mert belpiacos. De különbözik valamiben, alkatrészek? (első szimpla tárcsán kívül..) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #44931 üzenetére
Az nem sámli!
A Csótányom szárazon 114 kg, olajjal-benzinnel 124, a táskatartó konzolokkal és az üres táskákkal felszerelve sem több 130-nál.... -
válasz
-Mosquito- #44931 üzenetére
Tehát közel 100-al több mint az enyém. Kezes ennek ellenére? Nem érzed úgy, hogy magas lovon ülsz?
bogyo112! Ha meghízol be lehet hozni a lemaradást.
-
válasz
-Mosquito- #44929 üzenetére
Ez a jószág üresen hány kilós?
-
polimorf! Egy szóval!
-
Laraxior
titán
válasz
polimorf #44925 üzenetére
Mobilnettel azért ne kattintsatok rá, sok a kép, hiába kis méretűek.
Ezzel, meg meglepett a kedvesem:
-
Laraxior
titán
Debrecenben motorkiallitas van. Ha van ra igeny atmeretezem a kepeket es feltoltom ide.
Latnivalo: RSV4, Benelli 1130, Pan European, R1, S1000RR, 636 Ninja, GSX-R 1000, CBR 600 RR, Indian, 1200GT, GSR1000!, Jawa 350, ZX9R, Ducati Monster, Moto Guzzi... -
Xaels
félisten
válasz
-Mosquito- #44918 üzenetére
A nyáron tornacsukát az utaslábtartón a kipu fölött szárítottam, a zokni meg ment a blokkra. Addig meg mezítláb rohangáltam a meleg aszfalton.
Belegondolva, hogy márciusban tavaly decathlonos aláöltöző meg bkv-s gatyában kibírtam a fél órát 3-5 celziuszban...
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Something_ #44916 üzenetére
Probiker. Pont olyan, amit Xaels ír, hogy "10K-s sajátmárkás"... Nyilván jobb,
mint a nyári bőrkesztyű, viszont ebben nem nagyon vannak protektorok sem. -
válasz
Archer #44913 üzenetére
Hát a 10-12 fok nagyon odébb van még, én addig biztos nem várok. Nekem jelen pillanatban az alap az az, hogy reggel 5 tájt amikor indulok és reggel 6 tájt amikor szintén indulok ellentétes irányból, ne legyen fagy, talaj menti sem.
(#44914) DigitXT! Nem 100%-ban, mentem olyan időben amikor nem élveztem, de olyan kis távot megyek, hogy ha a régi cucc épp kezdett átfagyni, akkor az új lazán rendben lesz.
Ilyen időben amúgy sem száguldozik az ember. 2-3 hét és már azzal szeretnék járni. -
Xaels
félisten
válasz
DigitXT #44912 üzenetére
Nekem is Shoxos van most, de a régi kesztyűm ami sokkal drágább volt azzal nem volt bajom. Most a Bering kesztyűkkel szemezek. Egyébként azt mondják, ha gyors átmelegedésre vágyik a kezed, húzd le a kesztyűt és tedd a száját a kipu elé majd húzd vissza. Még nem próbáltam ugyan.
-
Something_
őstag
-
Archer
őstag
válasz
DigitXT #44914 üzenetére
Írtam is: (persze aki melóba jár vele, az más) . Bár én olyankor is tömegközlekedek (ami itt vidéken híresen sz@r, kb. 5 jármű délelőtt, 5 délután...) biciklizek, autózok vagy gyaloglok. A motort nem fogom 8-10 órákra ott hagyni felügyelet nélkül valahol, hogy valami kretén összebarmolja.
-
Archer
őstag
válasz
Kolondrum #44907 üzenetére
Fattyu véleményét osztom, ha nincsenek meg bizonyos minimum feltételek, nem veszem elő a motort. Ez nálam minimum 10-12 fok meg száraz aszfalt, itt is csak kompromisszumosan lehet (merek) motorozni. Az ideális nálam olyan 25 fok körül van, olyanban a világból kimennék. Volt, hogy 0 fok körül mentem vele mert vittem szervizbe de baromira nem élveztem, nem tudom mi a jó hidegben kínlódni rajta (persze aki melóba jár vele, az más). Meg venni rakás pénzért mindenféle téli cuccokat amiktől még ugyanolyan fos lesz a tapadás...
-
DigitXT
nagyúr
Na, nekem pont olyan a téli kesztyűm. Halottnak a csók ilyen hidegben.
Alávettem még a FF kesztyűbélést, de már az sem sokat segített rajta, mert
eleve halál hideg volt a kesztyű, ráadásul a menetszelet is telibe kapta: ugye
az ujjaimnak kellene felfűtenie, na ez ebben az összeállításban kizárt. (Azért
egy markolatfűtést tényleg el tudtam volna viselni, legalább belül melegítsen.)Szabályosan könyörögtem már piros lámpáért, hogy tornáztassam* a kezem.
(Persze ilyenkor minden kijön faszán zöldre. Lehet csapatni, nincs megállás.)*: a markolaton való dobolásnál, feszengésnél valamivel intenzívebben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest