Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaktib
tag
Sziasztok!
Ezen a fórumon még új vagyok, de olvasgatom. Jelenleg még nincsen motorom jövőre gondoltam , hogy elkezdem az A-s jogosítványt. A mostani téma pontosan engem is érdekel Jelenleg már egy éve vezetek robogót 36 vagyok 165cm és 68 kg ez eléggé behatárolja a lehetőségeket motor vásárlás ügyben. 17 éves korom óta van jogsim és csak úgy volt balesetem , hogy nem én voltam a hibás ( kopp kopp ). Tehát gondolom benőtt a fejem lágya. Nekem igazán napi használatra kellene, no meg azért ki ki ruccanni a "nagyvilágba" olyan ami egy kicsit praktikus is. Mivel sokszor szeretném használni akár munkába is (napi 30km) dobozolható, van egy kis szélvédelme, és leérjen a lábam. Ha pedig elromlik valami, ne egy vagyon legyen a javítás, meg első motor lenne tehát tapasztalat szerzésre is kellene. Én így jutottam el arra a következtetésre, sok olvasás alapján, hogy nekem a GS 500 F lenne a jó.Mert az tetszik is. Tudom régi technika de max 800K-ért szépeket árulnak, persze meg kellene alaposan nézni műszakilag is. Pont ez az a motor amit ajánlanak vagy jól lebeszélnek róla. Mi lehet ennek az oka? Pl CBF 600 gondolom jobb választás lenne de nehezebb drágább megéri-e pl azt a különbséget? Miben nem nyújt "élményt" ez a motor mi az a gyenge pont amiben a többi hasonló motor jobb? Nem versenyezni szeretnék és 200-al kanyarodni, hanem normálisan viszonylag dinamikusan közlekedni. Mert a robogózás megszerette velem a motorozást. -
jaktib
tag
válasz KoVee84 #12648 üzenetére
Köszönöm a szép képeket. Ezek nagyon szép motorok ám. Én is nézegettem őket. De én éppen indokokat keresek mint nem hozzáértő, hogy ezek miért jobbak mint a GS. Nekem mint említettem mivel napi használatban szeretném tartani ha már veszek motort ne csak ott álljon. És a motor mérete is fontos nekem. De pl találtam Ilyen cikket. Ezek a szempontok is érdekelnek.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni motorválasztás témában:
Első igazi váltós motort szeretnék. Használt motort szeretnék max: 700 ezer forint az ár (ez már a nagyon a max . Már négy éve robogózom. 38 éves vagyok nem valami magas 164 cm. Megszereztem az A korlátlan jogosítványt. Szeretném a motort napi munkába járásra is használni, mint most a robogómat. Ezért a gazdaságos megbízható üzemeltetés is fontos. Nem vagyok motorszerelő, nem értek a javításához. Elviszem az autóm, robogóm a szervizbe, megcsinálják amit kell, én meg vigyázok a járművekre. Amiket én néztem elsőre az 250 cm3-es kategória. YBR 250, CBR 250R, CBF 250,.
Olvastam teszteket ezekről, ezek tetszenek, és talán megfelelő a méretük is. ezzel kapcsolatban van valakinek valami tapasztalata? Mire elég, mert mindenhol azt olvasom hogy ezek csak városban jók, hamar "kinőhető", autópályára nem való stb. Én azért nem versenyzésre használnám. Munkába járás,
kisebb belföldi túrák.
A nagyobb kategóriában az ER5-öt néztem, Kinézete és a mérete , használt piaci ára miatt. Ezzel kapcsolatban azt kérdezném, hogy sokkal nagyobb a költsége egy 500cm3-nek egy 250cm3-hoz képest? Illetve a Kawasaki motoroknak tényleg nincs nagy presztízse a többi márkához viszonyítva? A szervizelése nehézkesebb mint a többi nagy márkának, az alkatrész ellátás miatt, ilyet is olvastam.
Esetleg van más motor ötletetek ami megfelelő, nem nagy, megbízható kezdő motornak jó. Mikor érdemes vásárolni? Télen vagy a szezon elején? Szoktak-e az árak szezon függvényében változni?
Öregebb nagyobb köbcentis, vagy fiatalabb kisebb köbcentis?
Köszönöm ha valaki tud ötletet adni illetve jó tanácsot.[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Sziasztok!
Mindenkinek Boldog új évet kívánok!
Nézegetem a motoros hirdetéseket rendületlen ezen megakadt a szemem. [link] Ti mint hozzáértők mit mondtok rá? Első motor lenne.
Elég jó az ára. Messze van Pesthez, de ha érdemes lemenni érte és felhozatni eltudnám intézni.
Mire kellene figyelnem ennél a típusnál? Megbízható tartós motort szeretnék kb. 3-4 évre biztosan azt szeretném használni amit most megveszek.
Köszönöm az észrevételeket.[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Köszönöm az ötletet. Ezt a típust vezettem. Ezen tanultam a jogsiszerzésnél két alkalommal, mielőtt ráültettek a Honda Hornetre. Már tolni is sokkal nehezebb volt mint a Hondát. Nekem nagy volt, túl széles a tankja és lassú szlalomnál sokkal nehezebb volt kanyarodni mint a Hornettel. Az ülése is magasabban volt. Sajnos nem vagyok valami magas 163 cm. Az ER-5 valamivel kisebb, azért is azt nézegetem. Igazándiból YBR 250, vagy CBR 250-et szeretnék.De ha van max 500-as ami jó, az is jó lenne. Ez a motor sok extrával szép állapotúnak tűnik kép alapján, és az ára is igen jó. Ezért kérdezem a véleményeteket. Ha többen mondják, hogy jó akkor felhívom a tulajt és egyeztetnék vele, mert Balaton az messze van csak úgy nézegetni lemenni, olyan motort ami nem éri meg már kép alapján sem. Félek, használt motort elég rizikós venni, hallani elég rossz történeteket. De újra nincsen pénzem ezért marad a használt. Abból azért nem szeretnék valami leharcoltat.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz pakriksz #43702 üzenetére
Köszönöm a választ.
Neked akkor bevált a motor. Kinézetben is nekem jobban tetszik mint a gs. A te motorod milyen idős mik a tapasztalatok?. Megbízható? Van egy teszt a totacar oldalon ott azt írják jó kis motor. Az érdekelne. hogy az szerinted is igaz, hogy lassú tempónál nehezen kanyarodik. A gs amit vezettem azzal nehéz volt szlalomozni nekem. -
jaktib
tag
válasz pakriksz #43805 üzenetére
Nekem nagyon elment először a kedvem a tanpályán a szlalomnál. Mikor a gs 500-at kaptam nagyon nehezen ment a visszafordulás és a nyolcas, sokszor kimentem a pályáról. Nagyon keskenynek tűnt. Két alkalom volt, de az elég is volt. A szlalom, meg az egyenes haladás az jól ment. Második alkalomra azért megtudtam csinálni. Ezért kérdeztem, a lassú haladást. Aztán a Hornet egy más világ volt. Az nagyon könnyen kezelhető, már első alkalommal is élmény volt. A forgalomban sem éreztem, hogy nehéz vele menni, pedig azért tartottam tőle.
Tényleg nem életszerű amit a rutinpályán kell csinálni. Azért arra jó, hogy kis sebességnél megszokja egy az ember, azt a pici 200 kg-ot[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Én még csak robogózom már három éve. Szeptemberben lett meg a nagymotor jogsim. Idén szeretnék motort venni. A robogón is beöltözöm a motoros kabátot nyáron is felveszem. Van nadrágom is. Szóval fontosnak tarom az öltözködést.
Eszméletlen drágák ezek a motoros cuccok. Ami cuccom van mindig akciósan vettem Berik bukó Mugen kabát. Az az elkeserítő, hogy eredeti áron nagyon drágák. Akciósan ár/érték arányban biztosan jók. De amikor nem akciós kb 50-60 ezres cuccokról beszélünk, ami szerintem nem olcsó. De mindig van aki azt mondja ezekre, hogy nem jók. Pedig azért ha megvenném teljes áron mondjuk egy hatvanezres bukót és itt meg azt olvasnám, hogy nem is jó. Mérgesítene, hogy azért annyiért csináljanak már jót. -
jaktib
tag
Ez így valóban igaz, igazad van! Ebbe bele sem gondoltam. De amikor betévedek kíváncsiságból ilyen boltokba, sokszor el is gondolkodom, hogy miért vesz valaki ilyen cuccokat. Számomra hihetetlen. Van olyan, hogy hú de megvenném mert tetszik, de drága, na ez van ritkábban.
Ilyen helyeken azt tapasztalom gyakrabban, hogy mi kerül ebben a pulóverben 25 vagy akár 50 ezer forintba, és még nem is tetszik. Fiatalabb koromban volt fontos az, hogy hú csak márkás legyen. Egy idő óta csak azt nézem, hogy jól érezzem magam benne és nekem megfizethető, számomra tetszetős legyen. -
jaktib
tag
Tavaly szeptemberben A korlátlan motoros jogosítvány. Aztán tipródás, milyen motor is lenne nekem jó. 250 vagy nagyobb. 19.-én eldőlt. Balatonfüredről elhoztuk az ER-5-öt, ami a hirdetés alapján megtetszett. Már a papírok is kész vannak. most várom a jó időt. Nagyon tetszik egyenlőre. Még nem mentem vala sokat.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
-
jaktib
tag
Gondoltam felszerelem az ER-5-öt egy bukócsővel, vagy egy bukógombával. Neki is álltam keresni a világhálón. Találtam is, de elég drága szerintem. Nem tud valaki eladó használtat, utángyártottat vagy ahol legyártják olcsóbban Pest közelében?
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Értem én azt is aki azt mondja, hogy a drágább a jobb. Meg azt is akinek nincsen annyi pénze, hogy mindenből a drágábbat vegye. Ide sorolom magamat is. Nézni kell az akciókat és meg kell venni akkor mikor olcsóbbak esetleg ezek a jobb termékek. Mostanában a motoros csizmákat nézegetem, már odáig mentem, hogy használt oldalakat számításba vettem. Pedig azt nagyon nem akartam. Használt cipő eddig elképzelhetetlen volt, de olyan árban vannak az ujjak, hogy sok.
Az meg nagyon bosszant sokszor, hogy vesz az ember valamit, jó áron (nem akciós) és nem jó!
Akkor ne gyártsa le! Vagy rakjon bele anyagot és adja drágábban! De mikor kiadok valamiért pénzt és normál használatot nem bírja az kiborít. Tönkre teszi a termék birtoklása feletti örömöt és bosszúság lesz a vége. Szerencsére mostanában ritkábban járok így mert tudatosabban vásárolok. A legdurvább volt egy görkorcsolya, amit gondoltam bohóckodni, kicsit megtanulni korozni jó lesz. Megvettem "jó áron". Már az első becsatolásnál eltört csatja, aztán pár méter után beállt a kereke. Ki is dobtam ott az utcán egy kukába. Szóval kidobtam a "jó árát" a kukába.
Lehet abban valami, hogy olcsó húsnak....
Végül is azért jó a fórum, hogy ha valaki mégis kifog egy kedvezőbb árú de jó minőségű terméket azt itt elmondja. Mert különben felesleges a fórum. Mindenki menjen be a bótba és kérje mindenből a legdrágábbat, legmárkásabbat, és nincs para! Az is tény, hogy azért némelyik fórumozó nagyon el tud szállni a minőség irányába.Például a házimozi fórumon jól le tudnak húzni pár terméket amivel a tulajdonosa éppen meg van elégedve. Ha nincs közvetlen ott mellette a jobb nem látja, nincs hiányérzete. (Pl. pont jó példa telefon kijelző minősége, vagy egy hangfal.) Igazuk is van, hogy van jobb, de mindenhol a pénz szab határt a lehetőségeknek. ( Bár én hallgattam rájuk és inkább gyűjtögettem) -
jaktib
tag
Ma végre kipróbáltam az ER-5-öt. Amit 19. én vettem. Eddig nem volt igazán alkalmam, mert még nem itt van nálam, míg rossz az idő. A papírokat is elintéztem átírási költsége 60 ezer volt, ebben benne van a biztosítás is. Még kevés tapasztalatom van nagymotoron, előtte 50-es robogóm volt. Most mentem először egyedül nagy motoron friss jogsival. NAGYON JÓ VOLT! Tudom van jobb, drágább is, de akkor is jó volt. Most sem mentem sokat de azért arra jó volt, hogy egy kicsit szokjam. Egyből indult szép hangja van. Majd az idő megmutatja milyen lesz. Vettem egy csizmát is, elég kényelmes, remélhetőleg nem lesz olyan rossz, de most erre volt keret.[link]
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz pakriksz #44920 üzenetére
Igaz! Egy kicsit elnagyoltam az adatokat, az a 60 K csak 52 K.
37 volt az átírás. Ahol intéztem az eredetiség vizsgálatot, 5-ért vállalták a teljes papírmunkát. Gondoltam rájuk bízom. Nekem 10 a biztosítás egy évre.
Egyéb költség volt a hazahozatal, benzin és az autópálya díj, 13000 K.
Amit régebben nekem írtál a váltóról az szerintem is úgy van. Pedig igen csak zöldfülű vagyok. Amit vezettem GS500-at ott nem volt ilyen pontos a váltó és az üres jelzés is későn villant. De az tanuló motor volt. A Hornet váltója viszont sokkal jobb volt amin vizsgáztam. Ahhoz jobban hasonlít érzetre, olyan jól lehet váltani vele, mint azzal. Eddig amit mentem vele tetszett nagyon. Még fura a mérete, meg a váltogatás, hogy ez olyan "igazi" motor. Régen nem is gondoltam volna, hogy egyszer nekem is lesz, motorom, még a robogót sem -
jaktib
tag
Érdekelne, hogy ti akik közt sok olyan motoros is van, aki évek óta motorozik, van-e baleset biztosításotok?
Én már robogós koromban is kötöttem egyet. Most új biztosítást kötöttem mert a régi csak 125-ös kategóriáig fizetett volna. -
jaktib
tag
A motor tárolás problémájába ütköztem. A VII.kerületben lakom. A robogót eddig nehezen, de be tudtam tolni a kapun, de a 200kg-os motort nem biztos. Szűk a kapu és van egy lépcső is. Az utcán tartani nem szeretném. A parkolók amiket eddig néztem havi 16K-ba kerülnek. Ez szerintem jó sok. Van aki a belvárosban tárolja, és mennyibe kerül? Egy kicsit elkenődtem emiatt. Volt egy hely ahol azt mondták, hogy 5K-ért odavihetem, de tegnap kiderült, hogy csak áprilisig.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz Bogyó bá' #45435 üzenetére
Én még csak robogóztam, idén lesz az első szezon igazi motorral. Annyit olvastam a védőfelszerelésekről. Lehet, hogy kicsit sok motoros balesetes videót is néztem. Elképzelhető, hogy kicsit "ráparáztam" a balesetre. Én egy évre most 16K fizetek majd és ez már érvényes lesz motoros közúti balesetre. Persze azt kívánom legyen kidobott pénz.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Ma nagy esemény volt kis életemben.
Hazahoztam az ER-5 öt. Eddig egy barátom kertes házában volt.
Itt a kerületben nagyon drága a parkolás illetve alig egy két helyre lehet csak vinni. Ezért úgy döntöttem, hogy úgy fogom tárolni mint a robogót. Csináltunk egy rámpát, és az kapu mindkét szárnyát ki kell nyitni. Macerás de majd megszokom.
Nagyon tetszik a motor de az az igazság még azért tartok tőle. Nagyon nehéz, közép támaszra egyedül nem tudom rakni, egy pici hiányzik csak. Gondolom megtalálom a technikáját jó lesz. Már volt olyan, hogy sikerűt.
Nektek nem volt furcsa az első nagy motor? Ez olyan vígan ment az M3-as bevezetőjén 70-80-at ahol a robogóm véget ért. Szóval kezdő motornak ajánlották, de azért számomra tiszteletet parancsolónak tűnik. Gondolom majd megszokom mint a robogót.
Ja! Vettem én is Lidlis kesztyűt azt próbáltam ki. Nekem kényelmes. s ezen a kb 18 kiló méteren nem fázott a kezem. . -
jaktib
tag
Ilyeneket nem tanítanak a motoros suliban. Attól tartok, hogy átbillen a másik oldalra és ott nincs az az isten, hogy megtartsam. Elég combos tologatni, pedig nem tartottam magam gyengének, de meg kel tartani határozottan mikor feltolom a rámpán.
Most azt mondják megint rossz idő jön, de mire jó idő lesz már itt van és mehetek is.(Márciustól érvényes a baleset bizti is. Azt tervezem , hogy mikor hétvégén kisebb a forgalom akkor fogom próbálgatni. Ma is jó volt nem volt sok autó, és próbáltam a lehető legszabályosabban menni. A váltója nagyon jó, a mototr féket meg szokni kell.
ilyen a kapu:Még a kijövetelt is be kell gyakorolni.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz Something_ #45599 üzenetére
Én is ebben reménykedem, hogy jön az a pillanat amikor rájövök a módjára, így olyan lehangoló. Azt sem tanítják, hogy kell felállítani a motort, ha már meg van a baj. Videót láttam csak én is róla. Azokon a tanuló motorokon van bukó cső is megmutathatnák akár.
Ha már bent van, jól ki tudom kötni, és az ablakom alatt van az udvaron. Csináltunk egy vasat amihez jól kikötöm. És van szomszéd néni aki figyel, mint minden házban....
A robogót is itt tartottam. Remélem nem lesz gond, de azért tudom, hogy nem ez a legjobb megoldás. Télre megy majd egy ismerős garázsába aludni.[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz pakriksz #45612 üzenetére
Sokszor olvasom, hogy eldőlt a motor, mert nem jól volt kitámasztva. Az nagyon bosszantó lehet. Mert van rajta, és ha már van használni is szeretném. Más márkáknál súlyos plusz pénzeket kérnek érte, nekünk meg van. Kíméli a gumit, stabilabb, lánc ápolásnál jól jön.
Még nem vettem lánc spray-t Te milyet használsz? Repsolt gondoltam. De már rögtön van is egy ismerősöm akinek a bátyja Castrol párti. Nagy különbségek vannak? Mitől jó az egyik és mitől rossz a másik? Sok fajta van szinte egy árban. Mennyi időnként kell fújni.
Azon gondolkoztam, hogy hova vigyem szervizbe. Nem ismerek BP.-en egyet sem. Interneten megtudom nézni, hol van Kawasaki márkaszerviz, de érdemes oda vinni majd, ha kell? Nem fontos hogy márka szerviz legyen. Az M3 Honda Wilkert ismerem,(tudom, hogy hol van) szerintem oda is lehet vinni mindenféle motort javítanak, de azt sem tudom jók-e.[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Ez jó!
[link] -
jaktib
tag
válasz pr1mzejEE #45945 üzenetére
S.O.S. motoros suliban csináltam a jogsit. Meg voltam elégedve, velük. Mindenből sikerült a vizsga elsőre. Adnak utalványt a Shox-ba. Kaptam vezetéstechnikai képzésre is kedvezményes kártyát. Motorozni nem az iskolában fogunk megtanulni, de ami a vizsgához kell azt megtanítják.
-
jaktib
tag
A motorozz.hu lap jól eltűnt. Nem lehet megnyitni remélhetőleg nem véglegesen. Valaki nem tudja mi lehet az oka?
-
jaktib
tag
Azon gondolkodom mennyi futásteljesítményt bír egy motor? Mi számít soknak. Gondolom a kötelező karbantartások pontos betartása nagyon jótékonyan hat az élettartalomra. SymbianOS Suzukija a videók alapján kinézetre nekem nagyon is jónak tűnt, és mégis baj lett vele. Sajnáltam is mert bárkivel előfordulhat. Használt hirdetésekben átlagban 30-40 K futásteljesítmény van. Ez így most gyanús is lett egy picit. Az enyémben is 36 K-nál áll az órában. Volt a Totalcaron egy cikk egy Yamaha WR250R amiben 270 K volt. [link] Használt dolgoknál nincsen garancia és csak reménykedni lehet, hogy jó lesz. Én is még azért aggódom hogy kiderül, hogy valami baja lesz. A robogóm 10 éves volt mikor most eladtam és semmi baja nem volt soha, azzal szerencsém volt.
Itt van egy kis érdekesség: [link] -
jaktib
tag
válasz Kolondrum #46164 üzenetére
A tiéd gyári hibás akkor? Valami alkatrész nem sikerült úgy mint a többi GS-ben van. Képen olyan mintha új lenne az a motor. Nem gondolnám, hogy gondatlan gazdái voltak. Simán megvettem volna én is, mivel nem értek hozzá. Az enyém is kívülről igen csak tetszetős (legalábbis nekem) még alig mentem vele két szezon hibamentesen az már jó lenne.
-
jaktib
tag
válasz Archer #46166 üzenetére
Nekem is gyanúsak ezek az óra állások. Gusztustalan ez az egész. Az új motorokból egyre kevesebbet adnak el, mivel igen drágák. Így a használt piacon egyre kevesebb a jó nem leharcolt motor lesz. A magam fajtáknak marad a használt. Az meg igen csak lutri. Annak idején a robogóvásárlásnál én is jól befürödtem elsőre. Ott talán még áldatlanabb a helyzet. Valakinél kijön egy hiba nem megcsináltatja,(mert tényleg sokba kerül a motor értékéhez képest) hanem eladja annak aki nem veszi észre, hogy hibás a termék. Aztán azt mondja, hogy ő nem is tudott róla, megtekintett állapotban megvette a vevő, az eladó meg nagyon sajnálja.
-
jaktib
tag
válasz FIREBLADE78 #46168 üzenetére
Én nem régen vettem adásvételivel. Letöltöttem párat. Azt mondta valaki, hogy olyan kell amin a egyszerre szerepel Az okmányok átvétele- A tulajdonjog átadás napja - A szerződés kelte. Na az amit letöltöttem az pont nem olyan volt. Az eladónak viszont pont olyan volt. Azt mondta, hogy okmányirodából van. Indigós volt és talán négy példányos. Így azt töltöttük ki. De attól még lehet jó az is amit letöltesz. Viszterhes szerződés legyen.
-
jaktib
tag
Na ilyet biztos nem fogok...
[link] -
jaktib
tag
válasz Bogyó bá' #46663 üzenetére
Ez nagyon igaz.
De kétség kívül igen látványos. De csak 1mp és vége... Magasan van már annak az adrelanin szintje aki így vezet.. Ezeknek az embereknek 130-150 nem téma, a fölött kezd el jönni nekik az "élményfaktor".
Még én kezdőként örülök ha nem fogok elesni a hülyeségem miatt. Még eléggé elfoglal a motor viselkedése alattam. De a robogóval is így volt. Az is nagynak tűnt, a bicikli után. Akkor azt gondoltam ez bőven elég, aztán tessék... mire adtam a fejem. Még régebben pedig nem is értettem mi a jó a motorozásban. Inkább az autó. Most már kezdem érteni...bár én azért óvatosan megyek nem vagyok egy versenyző alkat. -
jaktib
tag
Tegnap sikerült gurulni egy picit, kb. negyven Km-t az ER-5-el. Eddig dolgoztam mikor jó idő volt sajnos.
Ma meg esik....
Nekem mint eddigi 50 köbcentis robogós múlttal rendelkező emberke nagy élmény ám még! (A tyúkszaros kis életemben. )
Már a indulásnál elfelejtettem a szívatót ráadni. Így rögtön nagy volt az ijedség, hogy nem indul. Szerencsére hamar rájöttem a hibára. Aztán nagyon is szépen beröffent. Sokat néztem ezelőtt videókat amiben mutogatják, hogy beindítanak egy ilyen vagy hasonló motort és most az enyém egy. Akrapovocs dob igen jó hangú. Aztán mentem vele de amit nagyon élveztem. Az M3-as bevezetőjén mentem, nyolcvannal amiről a robogóm nem is álmodott, aztán mentem százzal egy kis ideig, eddigi rekordom motorral Nem vagánykodtam csak felvettem a forgalom ritmusát. Lazán ment a motornak, de hát végül is ez a dolga
Csak azért írom a tegnapi élményt, mert én vagyok aki agonizáltam a sztenderdre rakással kapcsolatban. Mikor hazaértem megfogadtam amit írtatok. Szépen leérintettem a talajra a sztenderd mindkét oldalát, a motort egyenesbe állítottam. Aztán egy határozott mozdulattal ráléptem és láss csodát sikerült. Ráadásul kétszer is! Én azt gondoltam mivel nehéz, rángatni kell és lendületből kell húzni, na ezért nem sikerült.
Szóval[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Így kell eladni egy motort! Lehet már olvastátok.
Ez egy valódi apróhirdetés szövege.
Érdekes a tulajdonos...Felszereltség:
Fém fékcső – fordulatszámmérő – információs kijelző – lábtartó – önindító – plexi – sport kipufogó – tárcsafék elöl – tárcsafék hátul – xenon fényszóró.
Egyéb információ:
Autóbeszámítás lehetséges – azonnal elvihető – garázsban tartott – rendszeresen karbantartott – törzskönyv.
Leírás:
Eladóvá vált idén nyáron vásárolt szeretett motorom, szeretem amikor a garázsba áll és csak nézem. Hibái: **ar az első gumi, kivan repedezve és leenged ezért jóformán el se megyek motorozni mert tele van a fa**om azzal, hogy állandóan fújkálom, hátsó nem ereszt viszont lassan cserélhető az is, mert kopik mint a kurva anyja. Karcos az idom itt-ott nagy részt a buzi előző tulaj baszta össze, alul gyors kötöző fogja össze a két oldal idomot. A plexi nem gyári mert hát az előző tulaj ezt se hagyta ki, hogy ne bassza szét, gyártattam rá egy másikat ami magasított, a széleit a fejidomon belül hozzá kell igazítani én már beleszarok nekem így is jó. Gusztustalan fo* már a lánc, de még bőven elmegy vele, a fékbetétek kopottak, de azért még használható. Kilométer óra olyan fa**úl mér, hogy lehet vele gyűjtögetni a csekkeket rendesen ha nem figyelsz, ha 50-et mutat már 65 el mész, ha 80-at már 110-el (nagyjából eddig méregettük), fordulatszámmérő jó. Műszerfalon minden visszajelző működik. Benzin visszajelző nem jelez és tartalék sincs, ugyanis nem gyári a benzincsap, hanem valami utólag rába**ott fa** tudja milyen noném kurva anyja amit valami agyoniskolázott buzi szerelt rá ugyan akkor nem folyik teszi a dolgát csak kicsit bosszantó, hogy mindig nézni kell, szóval mint a simsonnál, öngyújtóval belevilágítasz és látod mennyi van a tankba, ha szerencséd van be se gyullad a benzingőz. Indexek működnek, csak épp nem villognak csak világítanak, széllességjelzőnek jó az, mekkora fa**a gyerek leszel vele a faluba, itt is lehet alkalmazni a simsonos kéz kitartós módszert. Hülyeséget félretéve, ide csak egy relé kell, amit én már egyszer cseréltem benne, mert az idióta faszbaromállatok akiké volt a motor rátettek egy kétlábú csoda relét és gyönyörű szép transporter index izzókat összeforrasztgatva-hányva-hugyozva megalkottak egy csodás ellenállást, amit gyönyörűen körbe basztak szigetelőszalaggal és bebaszták a hátsóülés alá a relé mellé mer hogy mi a geci hagggyad már de tudunk mi működik aszt jóóóvan az hogy a beteg szamár szarná le az ilyen kezét a kurva anyjukat, szóval ja csak egy háromlábú relé kell oda, ott van szépen a három vezeték csak rádugod és gyönyörűen villog. Futómű nagy örömünkre nincs szétbaszva. Duda lámpa többi faszság kapcsolók jók. Önindtó szépen működik, és elmondhatjuk, hogy az akksi se egy régi fajta szóval ezekkel nincs baj. Balos tükör megvan amihez csak egy tükörtalp kell és mehet a helyére, remélem ezek után már mondanom sem kell, hogy az előző tulaj kezemunkája van abban is há bassszunk neki egy kis szilóóót oszt jóóvan az úgy se állítgatod soha meg amúgy is miagecinek tüköör faszt nézelődsz motorozás közbe. Adok a motorhoz egy H1-es xenon tompított fényszóró szettet, trafóval égővel, bár kétlem, hogy működne ezek után. Na ennyit a külalakról, ez a pár apróság van, egyikse komoly probléma kis pénzből megoldható vagy ha leleményes vagy még abból se, csak én pont telibe**arom-hugyozom az egészet. Összességében a motor nem szép, de legalább csúnya. Viccet félretéve, nem csúnya, de vannak hibái. Most jöjjön az ami jó benne: Ja olyan nincs! . na azért mégis akad A blokk, természetesen ez is a vásárlástól számított egy hétenbelül bemutatkozott nekem, mi a ge*i is történt volna ha legalább az nem szarik be. Hajtókaros lett kiütötte a blokkot, a darabok elrendezték a dolgot a váltóba is, a hibára való tekintettel komplett külföldi blokkot vettem bele, így a motorszám is maradt a régi. ( régi blokkból kiárultam VOLNA a használható dolgokat, de mivel az nem maradt a tákolmány összebaszott blokkba amiben még a tömítés is spirálfüzetből volt vágva és olajat se sokat látott szegény, így vittem szépen a méhtelepre ezerötszázkemény pénzért vasárba beszámolták mert basztam rá arra is, hogy megtisztítsam, na jó azért maradt belőle egy rozsdás gyújtás, lötyögő bendix, olajpumpa, kuplung dekli, régi henger és a régi főtengely amit oda is adok hozzá a gecibe, bár ha nem izgulsz arra, hogy alkatrészeket dugdosol a picsádba, felesleges, mert másra úgyse jó ) Amit vettem bele: 2002-es blokk, hibátlan főtengellyel, kuplunggal, váltóval, gyújtással, önindítóval, ( 60e ) Hengert itthon vettem rá 2003-as első hónolást kapta meg, vadi új vertex dugattyúval. ( 25e henger, 25e dugó ) Csapágyak, szimeringek ( 8e ), tömítés szett (12e ), olaj természetesen új, ami kell még egy új kuplung bowden, mert ami van kicsit már nehézkesen teszi a dolgát. Imádtam a buzi alkatrészekért szaladgálni fel-alá, hogy rohadna meg az egész. Szóval ezek után gecire mentem vele vagy 500-600km és rájöttem, hogy nekem ez nem kell és most ne gondoljunk arra, hogy azért mert biztos **ar lett, mert nem azért ba**tam bele ennyit pénzt ebbe a kis százhuszonötös ge*itartályba, hogy **ar legyen, a blokk most HIBÁTLAN lett. Nagyon jól motorozható, csak egyszerűen nekem már gyenge kis fo*. A motort 220-ért sózta rám az fa**rágó buzi akitől vettem, szépen leírtam mennyit költöttem bele, amiben a szerelő munkadíját és az én idegi állapotomra szolgáló kártérítést bele se írtam, meg persze még volt pofám át is íratni 35 ezerért, ahelyett, hogy gyújtottam volna fel a pi**ába és betonoztam volna bele a járdaalapba. Ezért eladom a ge*ibe mert utálom nézni is, jövőre veszek egy nagyobbat remélem nem ekkora fa**rágó patkánytól. Az árából úgyis alkudnak amit le is **arok, de ez van ez az ára, ebből egy forintot se engedek. Valakinek aki szeret egy kicsit szerelgetni biztos megéri egy kicsit foglalkozni vele és utána lesz egy full-full hibátlan motorja, ami tuti nem áll meg alatta. Azt is telibe le**arom, ha nem veszi meg senki, kitolom hátra lelocsolom benzinnel és felgyújtom a fa**omba, olyat még úgyse láttam élőben. Törzskönyv van, forgalmi van, rendszám van, érvényes műszaki 2014. szeptemberig van. Rendezve vannak a buzi papírjai is. Több képet küldök e-mailben, csak ide ba**tam feltölteni. E-mailben válaszolok a további kérdésekre. Autó csere/beszámítás érdekel, e-mailben várom az ajánlatokat képekkel, leírással. Wartburg barkas trabant kis traktor kis bicikli tricikli egykerekű kutya macska disznó ló tojás kukorica zsák krumpli maláj kurva (na jó az talán) egyéb ba**om nagy fa**ságok KURVÁRA nem érdekelnek meg se keres ilyen fa**ságal ba**d meg!
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
Eljött a jó idő ha minden igaz. Mentem ma egy kicsit, megszaporodtak a motorosok, robogósok. Kezdődik a köszöngetés, biccentés intés stb. Gyakoroltam a városi haladást szabályosan, húzni mindenki tudja. Mire hazaértem úgy érzem sokkal jobban ment, magabiztosabb voltam. Ma próbáltam ki az új csizmát, na azt meg kell szokni. Nagyon merev és sokkal laposabb a talpa mint a magas szárú cipőmnek amiben eddig mentem.
Gondoltam nekem is legyen egy beindítom és örülök neki videóm, sok ilyet néztem amíg nem volt motorom
[link][ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
A január 19-én vett motoromra még nem jött meg a súlyadó csekk. Az autóra viszont megjött. Mivel nem tudtam, mi a helyzet ilyenkor, bementem az önkormányzati adó hivatalba. Nem hiányzik, hogy valami adminisztrációs hiba miatt később megbüntessenek. Jól felvilágosítottak az ügyben.
Lehet másnak is hasznos az infó.
Én csak jövőre fogok a motor után adózni. A szabály az, hogy ha nem volt kivonva a forgalomból, (vagyis nem én helyeztem forgalomba az adott évben), akkor az fizeti az éves adót, aki január elsején volt a tulajdonosa a motornak. Hiába március és szeptember a két fizetési határidő, az előző tulajnak kell fizetni mindkét csekket.
Ez nekem most jó, de számomra ez nem eléggé logikus szabály. Most már ezt is tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest