Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz runner 125 #120061 üzenetére

    Elkezdtem nézni:
    1:29-től: Dodort kereste meg a rendőrség, hogy melyek a veszélyes kanyarok? :F WTF? :F Azt hittem, hogy erre valók, ezért kapják pénzük a mérnökök, akik ezzel foglalkoznak. Meg a rendőrség nyilván a baleseti statisztikák miatt döntött úgy, hogy kell valamit csinálni, márpedig ki más tudná jobban, hogy hol volt baleset, mint a rendőrség? :F
    1:35-től aztán megint megkeresték, hogy hogyan lehetne ezt folytatni, hogy nehogy meghalljon valaki! Mivaaaan? Hát egy szakember, vagy szakirányú végzettséggel rendelkező ember nem dolgozik a rendőrségnél? Vagy még sosem láttak kanyart? Nincsenek hivatalos kapcsolataik? És ha minden kötél szakad, nem tudnak külföldi rendőrségtől megkérdezni, hogy hogy csinálják ezt pl. az Alpokban? :F
    Azt el tudom hinni, hogy egy "illetékes" épp Dodor rajongó, és ezt kihasználva hozzádörgölőzött picit, de hogy az ő "szakvéleménye" alapján helyeztek ki táblákat? Ekkora ordas nagy baromságot is régen hallottam már... :W
    "aztán megint megkeresték" - ez meg milyen? A korábbi tanácsa nem vezetett eredményre, hát kérek tőle megint tanácsot? ;]
    2:55 - a Magyar Közútkezelőnek sincs szakembere, hogy Dodor segítsége kellett a kijelöléshez... :W

    Valahol a 6-7. perctől tök jól elmondják a próbamotorosok, hogy nem nagyon tudták hova tenni a dolgot elsőre. Ezt tökre megértem, amikor mentünk Glockner-re pl. akkor én sem értettem, hogy most akkor mi micsoda, ezért én is simán figyelmen kívül hagytam. Épp ezért tök jó amit Dodor mond valahol 8 perc környékén, hogy ilyen videókat kell csinálni, hogy a motorosok megértsék, és amikor arra mennek, akkor tudják, hogy mit kell itt csinálni! :K

    9:00 után: az átlógó motoros miatt történt baleset. Megjegyzem ezt, és ilyeneket kifogásoltam mindig az ő oktatásán készült videókban... ;]

    10:00 után tök jó, hogy elmondja, hogy a körök lényege, hogy ne menjenek rá a motorosok! Egy másik videóban láttam, hogy a motorosok azt hitték, hogy ezen kell menni, azért van. Remélem most azért sokakhoz eljut ez az infó is! Ez megint pozitívum! :K
    12:00 után abban is tök igaza van, hogy az autós balesetekről nem szokás tudni. Vagy (ahogy ő is mondja) elintézik egymás közt, vagy amikor nincs is másik résztvevő, csak kicsúsznak, akkor meg szólnak valakinek, hogy szedjék ki őket onnan, és csá. Motornál sajna sokkal nagyobb esély van a helyszínelő megjelenésére :((

    A kommentek olvasgatása közben is tök jókat mond! A végén pedig rá is világít, hogy az onroad csapata rosszul értelmezte a korábbi videójukban ezt az új szitut, ami vitathatatlan ténynek tűnik a "Dodor elmondása alapján helyes ív", vagy ami még fontosabb, ahogy a tábla szerint kell!
    Más kérdés, hogy miért kell egy jobbos kanyart 1m-re a felezővonaltól megkezdeni? :F

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák