Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - nagy képernyő mindenre
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Vhiktor #70474 üzenetére
A tisztán látás kedvéért a színeket meri félre az összes.
Mindegy, volt szó kulon itt a spyderrol amire tényleg azt írtam hogy kukaba való, mert valóban ossze vissza mér, tehat egymás után megmerve ugyanazt a szint sem konzisztens, mindig mást dob. A többi legalább konzisztens.
-
Vhiktor
nagyúr