Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Steady74 #3367 üzenetére

    egy 18 ezret forgó versenyautó motorjától elvárom, hogy
    minimum 18 ezernél váltsak

    Hibás megközelítés, mivel 18 ezernél letilt az elektronika,
    tehát ha minimum(!) 18-ezernél váltasz, akkor állandóan a
    határon vagy, tehát előfordulhat, hogy (reakcióidődtől függ)
    akár tizedmásodpercekig is "tiltáson" forgatod a motort.:)

    Ekkor már egyrészt nem gyorsul, másrészt azt gyanítom,
    hogy extra mennyiségű üzemanyagot zabál. Szerintem ha
    hamarabb váltanál, kevésbé lenne ezzel gond.:B Bár lehet,
    hogy ez felesleges tanács, hiszen én bőven nem megyek
    olyan időket, mint ti (TT WR-ek, stb.), tehát jobban tudod,
    csak egy kicsit félreérthetően fogalmaztál. (Próbálj 17500-
    nál váltani, lehet, hogy még úgyis felugrik 18K-ig néha.:D)

    Szerk: közben olvasom, hogy bevált a taktika. A kérdés
    az az, hogy mennyivel mész rosszabb köröket így?:R

    Rolly Dy07: ki mondta, hogy egy egész versenyt végig kellene
    bírnia a rich beállításban? (Ahogy Polonic is írja, az életben is
    játszanak a keverékkel, nem mindjárt csutkára, aztán végig...)

Új hozzászólás Aktív témák