Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Computex 2025: új VGA-k és CPU-k az AMD előadásán
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED monitor topik
- Elviszi a ZT Systems, AMD-hez került gyárát a Sanmina
- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
- Projektor topic
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Dexar007 #32931 üzenetére
Nézd, YouTube videók nézegetésével még senki nem tanult meg motorozni.
A Safety alapképzés után sem lennél Rossi. Csak nagyobb biztonságban lennél
a közúton/tudatosabban vezetnéd a motort. Nem azt kérdeznéd a fórumon, hogy
ki hogy csinálja, azt pont lesz*rnád. Nem azt mondtam, hogy 90-nel, hanem azt,
hogy szabályos tempóval: van egy csomó kanyar, amit 90-nel nem lehet bevenni
azonban ezeket általában jelzik, sebességkorlátozást raknak ki stb. Ha betartod,
különösebben nem nagy "truváj" a motorral befordulni, akár így, akár úgy.A lenyomom a motort téma (amúgy inkább kormánymozdulat az, mint fizikailag a
motor "lenyomása") gyors irányváltásoknál/kisebb korrekcióknál tökéletes, meg a
lassabb kanyarokban is adhatja magát...Amúgy ki lehet próbálni egy hosszabb
kanyarban, egyenletes nem észveszejtő tempónál. Ugyanazt az ívet tudod tartani
az összes pozícióban, csak a motor bedöntési szöge lesz hozzá mindig más...Nagyon függ amúgy a motortól, és a tempótól - ha nem nagyon lehet dönteni, hát,
jobban rá kell feküdni a testsúlyáthelyezésre, és/vagy lassabb tempót kell nyomni.Feree13: amikor elborultam a Safety motorjával, akkor azt mondom, hogy előny...
Van rajta a bukócső, semminek nem lett baja: nyugodtan lehet olyanokat próbálni,
amit saját motorral nem mernél, vagy ha elkottáznád, akkor az anyagi kár jelentős.Egyébként az, hogy "elméletben tudom", hogy hogyan kell "bóját kerülgetni", nem
jelenti azt, hogy gyakorlatban meg tudom csinálni. Gyakorolni kell, persze, hiszen
minden gyakorlással csak javul az ember motorkezelése, de saját motort borogatni
szerintem hosszú távon drágább. Kérdés persze, hogy az életben valóban szükség
van-e iszonyú szűk nyolcasok karistolására: nem igen... De ha meg tudod csinálni,
akkor az egész motorkezelésed jobb lehet. Amúgy az már a 2. szint.Azon nem
voltam, de akkor úgy éreztem, hogy nekem sok lenne - hiába van meg az elmélet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték egy Acer gamer monitorért
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen autót vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Gamer / irodai szék noblechairs EPIC bontatlan
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Samsung S23 128GB Fekete /+AJÁNDÉK ÜVEGFÓLIÁVAL/normál állapotban / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest