- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Helló
Egy Budapesti motoros műhelyt keresnék ahol segítenek a problémámon:
Még a régi tulaj itt-ott nem gyári alkatrészeket szerelt a motorba amitől a sebességmérő óra +30% ot csal a valósághoz képest ( GPS méréshez képest ). A motor megy semmi baja csak valahogy az alkatrészek összessége miatt nem jó a mérő által mutatott érték. És jó lenne ha nem kerülne 100.000es nagyságrendbe a probléma kiderítése.Amit tudok hogy nem gyári:
Kisebb gumi hátul
Talán más a hátsó/első lánckerék fogazata
Hozzányúltak szerintem az órához is.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Topiccsendőr #12369 üzenetére
Volt egy tipp, hogy talán más jeladó van benne mint a gyári
és hogy kb 30.000Kmet visszatekertek az órán...De persze lehet hogy a te sejtésed a helyes, de én nem értek hozzá, és nincs szerszámom és semmim a szétszedéshez.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz KoVee84 #12371 üzenetére
Ezen a megoldáson gondolkodom én is.
De mint rendes tulajdonos szeretném tudni hogy XYZ alkatrész megváltoztatása miatt torzít az óra. Sehol semmi hiba csak az alkatrészek különbözősége miatt torz a mérés.
Ha ezt valamelyik műhely megmondja máris jöhet a speedohealer.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Hát így elgondolkodva azt szeretném, hogy :
Megnéztük minden alkatrész OK , viszont mivel a gumi nem gyári ez torzít kb X% ot a első lánckerék Y%-ot míg a hátsó lánckerék megváltoztatása torzít Z% ot.
X+Y+Z+10% gyári = 30%Szóval minden szép és jó semminek nincs semmi hibája csak nem azt méri amit kéne.
És szerelünk rá speedohealert és akkor jót fog mérni és boldog leszek“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz KubanitoS #12382 üzenetére
Hát ugye a fényképen látszódnia kell a járműnek, rendszámnak, GPS koordinátáknak, és még sok vita van, hogy a sebességkorlátozó táblának is ha olyan helyen mérnek.
/ Gondolom autópályán nem kell 130as tábla ha lelövik a csávót 240-el /Másik fórumon már volt kérdés, hogy kinek hogyan van hátulra felrakva a gátló.
Ez a mostani dolog is kész röhej, hogy birtokolhatsz ilyen eszközt. Ha bekapcsolod akkor mikor kell, a rendőr megfog addigra persze kikapcsolod elvileg nem fogja tudni soha bebizonyítani, hogy te azt épp akkor használtad mikor gyorsan hajtottál.Mondjuk rémálmomban el tudok képzelni olyant, hogy majd a --- sebességet elfogadják bizonyítéknak, így majd jönnek tömkelegével a blokkológátlós levelek azoknak a motorosoknak akikre egyszerűen nem tudják rendesen rátartani a készüléket.
De remélem ilyen sosem lesz“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Djuree #12386 üzenetére
Remélem nem értettél félre én is azt szeretném, hogy ne jöjjön belém senki. Se a motoros se az autós huligán ne tudja kikerülni a büntetést, és keményen kapjon százezreket a többiek veszélyeztetésért.
De azok a parasztok a parlamentben a legnagyobb blokkoló-használok még szép, hogy a drága pénzért beszerelt cuccaikat nem fogják illegálissá nyilvánítani. Az első szakértői vélemény is az volt, hogy ha meg akarom fékezni a gyorshajtást akkor az eszköz birtoklása is illegális.
ha száguldozni akar menjen pályára....ennyire egyszerű. hidd el ott nem mérnek be
Pályára nem fog menni hisz nincs neki felszerelése a motorhoz, anélkül HR-re fel sem engedik és ha van akkor is kemény pénzekbe kerül. Ezzel szemben két csavar lekapja a rendszámot és mehet autópályázni...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz yodamastah #12397 üzenetére
Ez milyen motor?
Suzuki GSX750F becenevén egy Boci
Létezik 600as kis tesója is, de annak a műszerfalán nincs óra. Azt csak a 750esek kaptak, franc tudja miért. A hely ott van mindkettőn igazán rakhattak volna arra is.Egy tipp az eltérésre volt a jeladó is, de az ellenőrzéshez kéne egy másik ugyanilyen motor és jeladócsere.
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Ferdzsoo #12682 üzenetére
Gyorsabban elkelhet?
Kizárt dolog....
Hiszen akkor a leendő tulajnak a te általad megszabott ár + az üzlet nyereségét is ki kellene fizetnie.Ha nem akarsz az eladással foglalkozni, ahhoz képest bizományiban hamarabb fog elmenni.
Gondolj bele: A motort odaadod egy tök idegen embernek, aki majd minden jött mentnek odaadja kipróbálni, vagy esetleg majd valaki az üzletből megnézi mit tud. Javítani törődni biztos nem fognak vele.
Ha el akarod adni, úgyis előbb utóbb a használtautó-n kötsz ki, nézd meg mennyiért mennek a tieddel azonos évjáratú modellek és lődd be az árat. Van még jó-pár hirdetési oldal ahol ingyen is lehet regelni és hirdetést feladni. Ennél többet szerintem nem fog a bizományis sem csinálni.
/ Van egy két kivétel aki a kapcsolatrendszerén keresztül talán tud valakit, de ha az ország anyagi helyzetét nézzük erre nem látok esélyt. /[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz TayRol #12685 üzenetére
Én is ezt mondom, hogy neki kell hirdetni mutogatni, mert csak akkor lehet jó árat kialkudni belőle. Az üzlet is pénzből él és nem kevésből.
+10% biztos hozzá lesz csapva az árhoz, tárolási meg értékesítési költség gyanánt. Ezzel máris hátrányba kerül az olyanokhoz képest mint TayRol, aki magától meghirdeti a legtöbb helyen. Igen sok meló van benne, de jobb árat fog kapni a végén érte.
/ Az megint más kérdés, hogy a vágyott eladási ár mennyire van összhangban a valósággal /[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz zsoltee10 #12695 üzenetére
Ez érdekes...
Munkatársam most akarja eladni a motorját, balesete volt és nem tud többet rendesen váltani, így a motornak mennie kell. Van egy nagy hálózat nem jut eszembe a neve most. Piros motoros fej a jelképük, ők sok motort megvesznek, megszerelik és újra eladják.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Ez az érzés nagyon hasonlít a repüléshez.
Egyel kevesebb tengelyed van és a másik kettő is korlátozott hiszen valami útfélét is követni kell, de még mindig megvan az a furcsa érzés..... amitől a motoros motorozik....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Topiccsendőr #12797 üzenetére
ott bele kell tiporni a fékbe és hagyni hogy beléd jöjjön aztán kiszállni jól megrugdosni / úgysem tud ellene tenni valószínűleg / , aztán rendőrt hívni hogy a köcsög beléd jött.....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Érdeklődnék, hogy tudtok-e valakit aki foglalkozik motorra való plexivel.
Sajnos a Motorom gyári plexijénél mellkas felkarok sisak-nak gyakorlatilag 0 a szélvédelme már 70 körül. 190-en vagyok sapival együtt, és szeretném a plexit kicserélni egy sport vagy túra típusúra. Ahogy néztem a motoromhoz csak ez a kettő létezik. 2004 Suzuki GSX 750F-re kellene. Nem szeretném majd 30ezret kiadni érte....
Jöhet privátban is. Köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
-
őstag
Nagyon sajnálom azokat az embereket akik meghaltak az említett két balesetben.
Lehet, hogy én látom rosszul, DE szerintem kizárt dolog, hogy az autós fel lehessen készíteni vagy el lehessen várni, hogy ilyenre figyeljen. Rutinból csinálja mind mindenki. Ott jön egy fénypont városon belül jó messze van kiférek elé simán. Jaj de hogy az a csávó nem 60al jön hanem 160-al és beledurran az nem az autós hibája. Egyszerűen annyira gyorsan mentek az említett emberek, hogy nincs elég idő reagálni vagy félrekapni autót vagy motor.
Csak éppen az a százvalahány méter jelen esetben alig volt több, mint két másodperc.Ha 50-60al ment volna a 100méteren még talán fékeznie sem kell felgyorsul az autó és mehetnek.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz runner 125 #13376 üzenetére
Én hiába néztem többször is valahogy nem stimmel.
Bal oldalon fut a cső a bal oldali dob-ba megy bele de a jobb oldali dob a rendes. Viszont ott meg nincs semmi csatlakozás. Lehet hogy oldalt vannak összekötve a dobok ?
Másik, hogy a képeken leírt 60.000es markolatfűtést talán nem két gyors-kötözővel kéne felrakni egy BMW-nél. Így olyan second hand tunning...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz NINJA_V #13386 üzenetére
Nagy ég és tényleg..............
Az ő véleménye természetesen nem tükrözi sokak álláspontját. Az enyémet meg pláne mert nincs. Alig 2 hónapja motorozom, nem alkotok véleményt.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Ferdzsoo #13458 üzenetére
Nekem odaadta a srác szó nélkül egy tesz-körre, mikor vettem.
Mondjuk sokáig egyeztettünk meg a helyszínen is vagy fél óra nézegetés beszélgetés...
Aztán vittük a szerelőhöz és onnan mentünk papírozni.Talán a viszed egy kört tényleg jobb ötlet.....
Nem tudom eladsz vagy veszel, de aki azzal indít hogy nem érdekel semmi menni akarok vele annak nem szabad odaadni, mert "csak" tesztpilóta..
Milyen motort akarsz eladni ?
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Mela Kehes #13469 üzenetére
Hát abból a pénzből Tesco meg Lidl, esetleg kisebb boltokban logó nélküli sisakok.
A franc tudja mi van bennük legenda szintjén mondanak mindent. Hogy X*10000 forintos sisak csak a logó nincs rajta...Általában ezeknek is van tanúsítványuk mind a nagyoknak.
/ Olvastam valamit, hogy hőre lágy műanyagból készítik így spórolnak a gyártáson és olcsóbb
Totalcar-os csapatnak küldtek már be képet ahogy az autóban fekete műszerfalon kánikulában otthagyott sisak megolvadt...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Mela Kehes #13476 üzenetére
Én voltam olyan boltban ahol az én sisakom volt a legdrágább és az is 32.000 volt alku után 28.000
99% egyezés, csak a plexi átlátszó..
Mondjuk egy akármilyen protektoros dzseki / Shox / sem ár ha baj van. Én a kettőt 40-ből ki tudtam hozni.
2 hónapja kellett öltözni a motorhoz azért bátorkodom leírni ezeket. És mint a legtöbbeknek szerintem nem volt pénzem 100.000es egybe bőrruhára...Feree13
Sőt ha a haverja hozza céges Barkaszal te nem is akarod a kulcsot[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Nekem 35.000 volt a 8 éves motoromban.
Aztán megtaláltam azt a szerelőt aki előtte is szerelte. Ő elmondta, hogy kb 30-at visszatekertek. Leszartam, két szerelő is látta a motort mindkettő azt mondta róla, hogy látszik rajta, hogy törődnek vele. Külsőre: Versenydob, Karbon védőset méregdrága túradobozok. Belsőre kopóalkatrészek / Lánc olaj fékbetét / cserélve, új gumik, ..... meg is vettem.Sok helyen mondják, hogy használt gépeknél állapotot veszünk nem kilométert-állást.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz yodamastah #13551 üzenetére
lol
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Daywalker #13697 üzenetére
Ha........ Ha......... Ha.........
Nov.ben leszek 28, hasonló cipőben jártam...
Mikor írtam a topicba hogy vén fejjel motorra ültem kapásból jöttem 3-4en is, hogy 50+osak de nincs 5 év tapasztalatukAmint leszállunk a macskajancsiról rájöttünk milyen jó volt visszakívánkozunk rá
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Daywalker #13699 üzenetére
Egy kamasz tizenéves kezébe én nem adnék 100-200 lovas motorokat, mert nagyon gyorsan egy fára tekeredik vele.
A versenyzés teljesen más mire oda kerül valaki bele van verve a fegyelem: nem hülyéskedünk, mert valaki könnyen meghalhat.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Daywalker #13701 üzenetére
Ebben van valami...
Én 6 évesen ültem egy simsonra, egy kb 120 KG srác mögé. Lábtartó vagy kapaszkodási lehetőség nuku. Úgy lifegtem a srác mögött mint valami darab szar......
Majd 20 évre elment a kedvem tőle“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Na mennyi vén F*** van itt....
Lehet mamáink ismerik egymást, én a sikeres kresz végén mondtam csak el, hogy motorozni fogok. És nekem is leállítom a motort nem leszállok hanem telefon igen nem haltam meg...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz NINJA_V #14397 üzenetére
Lehet én vagyok a hülye, de én ezen semmi rosszat nem látok.
Mondjuk nem is néztem meg kismillió ilyent.
Mondj már nekem valami általam is megérthető hibát rajta ami miatt kukába kéne dobni ezt a motort....OK a gumi kopott...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz NINJA_V #14402 üzenetére
--Hát nézvén a többit egy picit drága talán, de nem értek hozzá...
--évjárattal ugye arra gondolsz, hogy 2006-ig gyártották de talán készletsöprés miatt épp átcsúszott ?
--Hát fekete motorra a francnak a fehér felni....
--Matricázni nem értem minek nem fizet érte neked senki.....
--A csavar valami karácsonyfáról jött ?
--Hát ugye milyen fontos az olaj hőmérséklet folyamatos figyelése ?
Tényleg a gumi tehet az egészről semmit....
Futott km 5 éves motor 25000 egész hihető.
Nekem 3 hónapja van motorom és 3000Km most kell olajat cserélnem“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Az én motoromon lehet ügy feküdni pl autópályán / vagy bárhol ahol nem kell váltani / , hogy a hátsóra rakod a lábad, így a motor hője arra megy rá így nem fázol bármilyen tempoban
Biztos erre gondoltak ők is
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
-
őstag
Tudtok nekem valami mondani a Téli tárolással kapcsolatban ?
Nincs garázsom sem semmim, max egy vidéki pajtaszerűségben állna a motor. Nem ázik be de nincs fűtés se semmi.
Mivel jobbak a kb: 25-ért bekerülhető tárolók ?
Esetleg valakinek valami jó vagy rossz tapasztalat ?“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
Az egy jó cikk...
Kiderült belőle, hogy nem érdemes utólagosan adalékozni a motorolajat, mert elbaszod.
Úgy lettek kialakítva, hogy kb mindene optimális legyen.Ha te valamit megváltoztatsz benne akkor valami más majd megsínyli. Persze ha neked pont az az egy tulajdonság mindennél fontosabb. PL: Versenyen a kutyát nem érdekli meddig jó az olaj, csak iszonyat nagy igénybevételt bírja. A végén úgyis kidobja a csapat jöhet a következő X liter. Nekünk nem biztos van rá lóvénk, hogy pályanaponként/pályázásonként cseréljünk olajat, váltót, blokkot stb.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Archer #16013 üzenetére
Ott azért tettek keresztbe, mert valaki akinek volt beleszólása a dolgokba nem kapott /elég/ pénzt....
Állami juttatásnál egyetlen kérdés van mennyit adsz vissza nekem zsebbe ?
Mindenki felírja egy kis cetlire beadják és aki a legtöbbet írta, valahogy mindig nyerKívánom, hogy legyen jó pályátok Borsodban.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Integra #16030 üzenetére
ne izgulj majd visszahozzák a kommunista szombatot és vasárnapot csak majd valami szép neve lesz.
PL: Nemzetfejlesztő szombat, Összefogás vasárnap. Mindenki fogjon össze mert én és a barátaink új házat/luxus autót/pénzt akarunk..............
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Integra #16033 üzenetére
És ezt majd megint letolják hip hip hurrá megint királyok vagyunk mázban... Tapsoljon nekik a hülye magyar...
Azt ugyan nem írták oda, de :
Mondjuk orvosin kijárod és kifizetted a teljes tandíjat. Ugye az előző módosítás miatt aláírtad, hogy X évig ott dolgozol ahol mondják. Szóval még képesek és kihozzák, hogy ezek után irány a 450KM-ra lévő bivajba**nád és 5 évet le kell húznod, havi 120.000 bruttóval.[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz yodamastah #17045 üzenetére
Nekem is több mint 12 éves a jogosítványom de a motor csak nem régóta van meg, de nem számít. Nem az irányadó, hogy hány éve csinálja valaki ha nem szabályos. Mondjuk örüljön neki, hogy nem állították meg érte....
Karral lehet motoron jelezni. A jogszabály azt mondja, hogy csak azokon a motorokon kötelező az index, amin gyárilag rá volt. Bár megint jön a kérdés a rendőr vajon honnan tudja mikor lát téged, hogy hoppá azon biztosan volt index csak a srác leszerelte/összetörte és nem rakott rá másikat.
Tükörről nem tudom ugyanebbe tartozik....GSXR szerintem minden kivitelén volt index, így kell rá.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz csabyka666 #18320 üzenetére
Helló
Sajnos a protektorok a vizsga öltözék részei fel kell venni őket. A sulik ugye igyekeznek minél olcsóbban megúszni, szóval semmi design csak legyen meg akárhogy is néz ki.
Motorvásárlási tapasztalatok / Természetesen saját magánvélemény, illetve ami tapasztaltam / :
Sajnos a használt motorokra is igazak a használt autós dolgok.
Óratekergetés.... / 10-12 éves túra-sport motor valós kilóméter::: 30-32.000km között, ROTFLOL /
Juli végén vettem oct végéig 3000km mentem vele pedig nem sokat mentem vele...
Állapot: Vannak nagyon jó állapotúak, ezek rendszerint drágábbak. Ugye sajnos nagyon sok ember hiszi magát szerelőnek és szereli a saját motorját. Ebben nem lenne semmi gond, ha ésszel csinálják. Csak se nyomatékkulcs, se hozzáértés és jönnek a megszakított csavarok, szétba***tt menetek, és ez csak a kezdet. Persze ezekről síri csend az eladásnál, sőt még a geci szervizes baszta szét...
Szóval mindig próbálj meg vinni valakit magaddal, aki ért hozzá, illetve vidd el legalább kompressziómérésre.
Minden papírt lehet hamisítani,A kereskedésben arányaiban mennyivel drágább ugyanaz a motor?
Keresni akarnak rajta szóval biztosan van különbség.Kereskedés VS magánszemély
Itt és ott is vannak pontok. Egyiket sem érdemes kizárni bárhol lehet jó motort találni.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz zsolt19900 #18346 üzenetére
Mint vevőként a legjobb motort akarom. / Azok általában mivel a tulaj is tudja, hogy jó a felső szegmensben vannak / De természetesen annyi pénzért akarom megvenni mint a szét műnyákólt rosszul karban tartott, óra-tekert, hamisított szervizkönyves / otthon felejtettem de eladáskor már meglesz / , lefingott modellt.
Cinikusság ON:
Hiszen mindkettőre az lesz írva, hogy megkímélt állapot, frissen cserélve minden kopó alkatrész, évi max 1500 kilométer, vezetett szerízkönyv csak a legjobb szervizekbe hordtam, és persze szemem fénye volt sosem nyeleztem. Tegnap vettem rá új set gumit. Egyszer el akart dőlni, de aláugrottam így karc sincs rajta. Eltörte ugyan 3 bordámat de nagyon megérte mert így te megveheted és én nagyon rosszul fogok járni.....Senki nem fogja ráírni: azért adom el, mert nem tudom fenntartani. Nincs pénzem szervizre sem alkatrész cserére ezért magam megjavítok rajta mindent. Alkatrész haver haverjának a haverjának a bontójából lesz olcsón Legózni meg nagyon tudtam kiskoromban. De az összes csavart beleszakítottam, a gyertyákat már bele kellett ragasztani, meg ne mérd a kompressziót, mert nincs. Legalább az olaj miatt ne aggódj, mert habár csak a szentlélek tartja a helyén a leeresztő csavart, úgyse fog kifolyni azon már semmi. Azért van agyonmatricázva mert N+1 szer pereceltem vele, és a nyomait takargatom. A gumin nem azért nincs minta mert "slick gumi" hanem mert rajta van 0kmes korától. Szóval elismerem nagyon rossz gazdája voltam. De most te vedd már meg, mert nem akarok rosszul járni, kell a pénz újra.
Cinikusság OFFGondolom a két motor közül nyilván mindenki a felsőt kéri
Persze csak ha igaz a jellemzéscsabyka666
Üzletben nincs barátság.
Ott kemény érdek ütközések vannak, és sunyizás ezerrel...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz boogie84 #18401 üzenetére
A 600 as motoroknak most van épp érdekes átmenete....
A suliknak az új törvények szerint be kell szerezni legalább 600ccm motorokat, hogy a korlátlan jogsikat oktassák.
Ezzel az összes 600as motort elvágták, mert a 600 leggyakrabban 598 vagy 599. Így a Suliknak már min 650es motorok kellenek. Ez így biztosan nyomni fogja a piacot lefelé egy kicsit.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz alvaro #18405 üzenetére
Hát tudod mindig minden szabálynak csak a szart kell hoznia....
Én sem értem, hogy a CB 600 amin tanultam is nagyon gyorsan eltűnt a bokorban az egyik sráccal a rutinpályán...
Meg az egész mizéria kornövelés teljesen felesleges. A jogosítvány csak engedély, hogy a közútra mehetsz semmi több...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Hát szép ára van az biztos
canniball
Én ott kívántam becsatlakozni a gondolatmenetbe, hogy az említett 600as motorkok egész jó árban vannak. Ha még az iskolák levetett modelljei a piacra további esés lehet. Mondjuk azok itt-ott viseltes, de műszakilag rendben lévők szoktak lenni. Ugye ezeket kényszerből fogják cserélni, mintsem vége lenne a motornak.[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz canniball #18418 üzenetére
Múlt nyáron csináltam az enyémet. 10ből 8 de inkább 9 ember A korlátlant csinált....
Ott voltam minden órán más emberrel vezettem együtt, még a rutin pályán is teljesen más volt a társaság. Összesen 2 emberre emlékszem akik nem A korlátlanra jöttek. Mindenki 25+ de inkább 35+ volt. Piszok fiatalnak számítottam. Ezért gondolom, hogy a sulik el fogják adni ezeket a 600as mocikat...
Persze lehet én fogtam ki a nyugdíjas klubbot.... de nem hinném...boogie84
Szerintem sincs összefüggés a ccm és a tanulás között, de a törvény az törvény... A korlátlanhoz 24 év min 600ccm / 650es motor / talán van még minimum lóerő is.........Nem CB 400 on tanultunk ha jól emlékszem. De én kaptam SV250 et is megszokás idejére...
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz vendingo #18424 üzenetére
Nekem pont olyanom van, estem is benne...
Feltépte a hátsó részét az esés de kis pénzért megjavították.
Fene már csak 8.5be kerül én még 12ért vettem nyáron....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz zsolt19900 #18520 üzenetére
Kell hozzá valami cucc, mert a ledes lámpa nem villog úgy mint a régi, de elvileg nem egy nagy cucc felrakni egy olyant.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Elemlámpa, zseblámpa
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...