- Mini-ITX
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Autóhifi
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
2XKO - Augusztusban indul a publikus teszt, amire már lehet jelentkezni
gp Ezzel együtt érkezett egy hosszabb fejlesztői kérdezz-felelek is a játékhoz.
-
Hawk Point Ryzen 9-cel jön a Minisforum legfrissebb minigépe
ph A négy monitor meghajtására alkalmas vas 8K-ban 60, 4K-ban pedig 144 Hz-et támogat, és külsőleg bármikor ráköthetünk egy combosabb VGA-t.
-
Papírvékony külsővel várható a Magic V3
ma A Honor a 9,9 milliméteres elődnél is vékonyabb lesz csukva és nyilván még vékonyabb nyitva.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Baboss94 #114102 üzenetére
Diohejban:
Valoban tapasztalt szerelo, de messze nem tartom preciznek, vagy pontosnak. Sok dolog elmeleti hatteret nem erti, nem tanulta egyaltalan. Ebbol kifolyolag furcsa elkepzelesei vannak, amik egyaltalan nincsenek a valosaggal osszhangban. Nem tudja, hogy mukodik az allando nyomaskulonbsegu karburator. Nem tudja az olajok adalekolasainak milyen hatasa van mire, pontatlanul tudja, mik jelzik a cimken az olaj tulajdonsagait. Az elektromossaghoz hulye. Csak karbiszinkront, olajcseret, szelephezagallitast csinalja nagy kedvvel, de tobbszor lattam, hogy suzukikon a bypass csavart csavargatja a szinkronnal, amit csak a legutolso esetben szabadna tekergetni, eloszor mindig a fojtoszelephez nyulunk, nem a bypass szelephez. O azonnal azt tekeri. Nagyon ingatag ervelesei vannak, es ami szanalmas, hogy sokszor nem mond igazat, nagyon megvezeti a hozza nem ertoket a kirohanasaival, vagy a rogtonzott oktato videoival.
Nehany, nekem ertelmetlen, pazarlo konkret esetek:
Yamaha r1 kuplungkosar tugorgos csapagyat es csapot, olajpumpalancot teljesen feleslegesen vetette meg a tulajjal, ugyanis az gyari allapotaban is log 120Nm lehuzas utan is. Nem kopottsag miatt, hanem ez ilyen. Nem csak ezen a tipuson. Az olajpumpa lanc eleve laza. Ezeket kb 30-40 e ft kozott vettette meg teljesen feleslegesen. Majd a tugorgot osszeszereles nelkul a videojaban mutatja, hogy nem kotyog, ami eleve lehetetlen, ugyanis ugyanolyan az illesztese, mint azelott, es osszeszerelt allapotban kell nezni a kosarral, nem siman a tugorgot kezzel.
Befecskendezos motorokhoz segghulye. Barmilyen pruszkolese van a motornak, egyaltalan nem szisztematikusan lat neki a hiba feltarasanak, pl benzinnyomas meres, kompreszio meres, szenzorok merese, hanem ramondja hogy szar. Es hogy azert durrog, mert a szelepek ateresztenek. Mindenfele meres nelkul!
Gsxr 2 blokkbol 1 et ugy csinal tobbszor, hogy csak azutan kezdi el feltarni a hibakat, miutan a bontott blokk mar megvan, es mar dolgozott vele, valamit mar atrakott. Ezt miert nem lehet barmi elott csinalni? Igy megint felesleges munkaorakat kell fizetnie a kuncsaftnak, es kesz sem lesz soha a motor, mert "szar minden".
Semmi rendszer nincs ezekben a munkafolyamatok sorrendisegeben, igy hatekonytalan es penzigenyes egyben.
A fedelek, deklik szilozasa egyenesen visszataszito, egy buvarruha szabadulhat el az olaj vagy vizkorben, ahelyett, hogy gyari tomitesgarnituraval, vagy legalabb utangyartottal dolgozna, es mindig ujra cserelne ezeket, ahogy ez elo is van irva. Akire pedig nem lehet szamlazni egy tomitest, az ne vigye szerelohoz a motorjat, vagy k*rja el maga otthon, ha ennyire hajlektalan.
Tobb videojaban lattam, hogy teljesen nem odavalo olajat tolt motorokba, teleszkopokba.
Egyaltalan nem ugyanolyan adalekolasuak ezek az olajok, mint ami elo van irva, de hallottam mar olyat is, hogy autoolajat ajanlott motorkerekparhoz. Az kb nehany 10e km alatt lenullazza a valtot, mert nincs benne hozza adalek. Sosem derul ki, mivel tobb ev, mire az atlag ennyit megy. Csak azt fogja ra momdani, hogy azert ment tonkre, mert szar.
Az elso teleszkopokba hidraulika olajat tolt teleszkop olaj helyett. Ki tudja epp milyen viszkozitasut.
Szerintem kockazatos nala barmit is csinaltatni, mert neha felulbiralja a gyartok altal megadott szelephezagertekeket is, mert hogy szerinte valahol melegebb van. Ezek mind csak kesobb fognak kijonni egy motoron, de kockazatos barmit is odavinni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó
- 220V -os E27 9W LED égő, Bluetooth -os telefonos vezérléssel ( Tuya, SmartLife stb) vadonatúj
- Nespresso kapszula átalakító adapter Nescafé Dolce Gusto kávéfőzőhöz
- WIFI Smart lámpa kapcsoló, villanykapcsoló, érintős
- Újratölthető acél kávé kapszula, Nescafé Dolce Gusto, 5. generációs
- hansgrohe Croma Select E 110 Multi