Hirdetés
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz
AVhelper #23036 üzenetére
Találtam még egy olyat hogy optoma hd141x szintén a limiten belül. erről konszenzus? hd26hoz olvastam közelinek.
őszintén már elgondolkodtam azon is hogy inkább 720p vagy 800 de valai kevésbé kompromisszumos megoldás
Meg én isten bizony két napja csak művelődök és olvasok de pl a dlp szivárvány effekttől félek. nem láttam nem tudom milyen de pl fotózom és ott a CA-tól kitör a frász, ergó megvan az esély hogy ez az effekt is nagyon bántaná a szemem.
nemtudom nemtudom. -
z123456789
addikt
Jó ok.
-
szepi0808
senior tag
Meg azért azt sem árt nézni, hogy gyári garival adják, ne boltival.
-
Rick4
félisten
válasz
z123456789 #23039 üzenetére
317-ért adják az ojrót, szóval 220 fölött lesz az, és akkor még kint élsz németben.
-
_Smooth
senior tag
válasz
z123456789 #23039 üzenetére