Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
scarabaeus
őstag
Ahogy nézem, 2012. április 16-i vétel, tehát van rá még fél hónap garancia (a papírjai mondjuk otthon vannak).
Ha az a pötty belefér az Olympus garanciában vállalható dolgaiba, akkor megszervezem a pöttytelenítésre eljuttatást, ha nem, akkor ez ilyen. A napellenző menetét takaró gyűrű mondjuk akkor is így maradna (egyszer túl lazán volt fenn az a festett műanyag gyűrű az objektív végében, aztán... ilyen lett.).
-
eeXaa
addikt
válasz
scarabaeus #63196 üzenetére
..én is így jártam vele, bár nekem sokkal kissebb és kint van a szélen...
szerintem sokat amúgy... senki sem fogja megvenni, csak jóval a használt ár alatt... vajon az oly szervíz menyiért takarítaná ki? -
scarabaeus
őstag
A múltkori képek is tetszettek, ez is tetszik. 45-ös van, lehet, hogy átnyergelek erre.
Csatlakozó kérdés: ahogy most körbenéztem a 45-öst, valamelyik belső lencsetagon van egy porszem (ha az objektív előlapjára fókuszálok, mint ezen a képen, akkor homályos, mivel nem a frontlencsén). A képalkotást nem rontja, még csak a bokeh köreit sem. Ezenkívül annak az elején letekerhető műanyag gyűrűnek az ezüst festése egy helyen megkopott. Mennyit vonhat le ez az értékéből a patikatisztaságú, kézzel sosem érintett használt 45-ösök árához viszonyítva? -
jmakk
őstag
Pana 42.5/1.7 teszt. Jó lett, de szerintem nem ér duplaannyit, mint a 45/1.8.
-
gezatata
aktív tag
régóta szeretném megkérdezni tőletek, miért van, hogy a GF7 árra olcsóbb a GM1-nél, holott a tudása jobbnak tűnik a leírások szerint és a megjelent tesztekben is picivel jobban dicsérik a GF7-t.
-
válasz
hibavissza #63189 üzenetére
drága
-
hibavissza
veterán
beton fókusz, kis méret. munkára tökéletes szerintem. gondolom a fotókat meg a cikkek mellé szánjátok bélyeg méretben.
tényleg...gondolom használt nem játszik a számla miatt.
-
keveset akarunk rá költeni. interjút vennénk fel vele, rendezvényekről beszámolót lőnénk, videós teszt a szerkesztőségben, ilyesmi. eddig is kitobival videóztak a fiúk, mikor melyikkel, nem volt gondjuk. igen, pro zoom még jobb lenne, de nem költünk ilyesmire.
eos m amúgy épp most került képbe, az elég olcsó, és mondjuk egy 22/2-t meg lehet finanszírozni rá. nem kell clean hdmi, nem filmet készítünk azért. persze minél jobb, annál jobb. egy sony nex video codec már mindenre elég volna, ahogy a pana újabb vázain lévő is.
-
Schanyee
senior tag
válasz
mondomén #63178 üzenetére
Én keresős gépről váltottam anélkülire, mert sose használtam, még tűző napon nyár közepén sem. Sose hiányzott. Viszont ez a GM1-re már nem biztos hogy igaz lenne, mert azért csak olyan vázaim voltak, amin állítható volt a kijelző és anélkül bizony én is gondban lettem volna párszor.
-
.mf
veterán
-
k1csi
senior tag
Milyen obit tudtok könnyen beszerezni hozzá (nekem azért elég meglepő, hogy egy fényerőtlen zoom is megfelelő lenne, hiszen nem a szenzor önmagában, hanem a szenzor + obi kell bírja a belteret; zoom fényereje még videóra is kevés lehet)?
Kell-e felvétel alatt rendes HDMI kimenet (vagy ez nem szempont; itt nagyon sok váz kiesik)?
DSLR kizárt-e (pl. 60D kb. 130k használtan és van rá ML, 600D még olcsóbb valahol 100k alatt...; bár nem DSLR és fotóra sem ideális, de jó áron még meg lehet nézni az EOS-M-et is)?
Nekem persze az se mond sokat, hogy "szerkesztőségi munka", ez pl. helyileg kötött vagy nem? Ebbe pl. eseményvideózás (akár több vázzal) is beleértendő?
Egyébként rengeteg bosszantó apróság lehet ezeknél pl. 25/50p hiánya, nem lehet a videót távkioldóval indítani, nincs fókuszsegítség MF-hez csak leállított felvételnél, 30 perc limit stb.
-
ROBOTER
addikt
MI bajotok van a 150/2-vel? Olyan kis apróság!
- Hú de régen voltam ilyen gyerekképű.
-
ROBOTER
addikt
Egy picit érthetőbben ez a bajom a stop-downnal kézből, nehéz terepen makrózásnál:
A manuális fókuszálás pontosságát méréstechnikai alapon két tényező korlátozza: a kereső felbontása (ez OVF-re is vonatkozik) és a szemünk képességei. 16 megapixeles kép lesz a végső, miközben 0,5..0.8 megapixeles képet nézünk a keresőben, és még azt sem használjuk ki mindig a szemünkkel.
Ez a hiba rekeszelve fotózással 100%-ban áttevődik a végleges képre. Beugróblendénél viszont minél nagyobb a nyitott rekesz és a munkarekesz különbsége, annál kisebb a végleges életlenségi hiba az eredetleg élesnek kívánt tárgyrészleten.
-
.mf
veterán
A 12-35 jóval drágább, mint a 12-40, és képszéleken kevésbé vitézkedik, sajnos rekeszelni is többet kell, hogy ott is jó legyen. Gondolkoztam én is rajta nagyon sokat, hogy legyen-e, de végül csak egy használt 9-18-asra neveztem be. Már így is kissé teli van az (újabb, valamivel nagyobb) fotóstáskám... EM5, 1232, 14150, 7.5, 17, 20, 25, 45, FL36, és most már a 9-18 is (a 7.5-est viszont váltani fogja).
S a gond, hogyha egy 12-40-es is kerülne bele, legfeljebb a 12-32 és 17-est válthatná, esetleg még a 20-ast; s nem is a széles oldallal van gondom, hanem a hosszabbikkal. A 14-150 turista-obinak jó, de tele-oldalán 75-80-tól már nem túl penge, a 40-150 kitobi sokkal élesebb volt.
/ láttam ma jópár 4/3-os obit, de olyanokat is, mint 150 f2, 14-35 f2...
Visszavonom a tegnapit, hozzájuk képest a 24-240 nem is olyan nagy
de egyik se kéne.
-
jmakk
őstag
válasz
ROBOTER #63176 üzenetére
Értem. Nekem nincs problémám, mert dögöket ritkán képelek, a növények meg inkább a tárgyasztalos verzióhoz hasonlíthatók. Viszont a hosszabb gyútávos bukét meg nagyon szeretem.
A Pana 150/2.8 anno én is nagyon vártam, de pl. én simán makróznék (már amennyire a közelpont engedi) egy Oly 300/4-gyel is.
-
ROBOTER
addikt
Majd elmegyek veled egy fotós cselendzsdéjre, ahol bokrok alján kell kézből dögöket fotózni. Mindketten készíthetünk kézből 20-20 képet, én beugróval, te stop-downnnal vagy nyomógombos beugrasztással, és utána megszámoljuk, melyikünknél hány kifogástalanul fókuszált kép született.
Nem, én pontosan nem rekeszelve (stop-down) szeretek élesre állítani. Hanem nyitott blendével.
Nyilván ennek egy focus-stackingnél, vagy egy nem mozgó tárgy + állvány használatánál kisebb vagy semmi a jelentősége. De az én stílusomban a halál, ha nincs beugró.
-
ROBOTER
addikt
Az utolsó dolog amit vennék, egy 200mm eq. tele-makró beugróblende nélkül. Az AF nélkül megélnék, de blende nélkül nem.
Tudom, volt szó arró, hogy lesz elektronikus Samyang, de szerintem ez legenda marad egy darabig.
Ha viszont kijönne egy AF + Blendés 100-as obi, az a rendszernek is jót tenne tele vonalon. Én sajnálom, hogy a Pana 150/2.8-at elvetették, pedig eléggé előrehaladott volt a tervezés. Főleg, ha kompatibilis lett volna a telekonverterrel!
-
jmakk
őstag
Samyang 100mm macro jön milcekre.
-
Marseille199
senior tag
Most nyálaztam át az EM5 MkII tesztet.
Hát, gratula a Ph-nak FEDman-ért és FEDmannek önnön magáértRészletesebb, életszagúbb teszt, élhető tesztfotókkal, szimpatikus iso ábrával. Már a svenkelős képnél láttam, hogy itt valami más következik, a virágok kora leáldozott.
Bocs, most ennek nagyon örülök
-
jjeahh
nagyúr
válasz
mondomén #63168 üzenetére
Én két dolog miatt váltottam kereső nélküli gépről keresősre:
- természetesebbnek érzem a kukkolva komponálást
- evf-el régi manuális optikákkal könnyebb fókuszálni
Ha jól értem te nem manuálozol, azt meg neked kell eldöntened, hogy a kijelzőn kattogást tartod-e természetesebbnek vagy az evf-et. Ennyi pénzért oly-tól csak evf nélküli gépeket kapsz, panától viszont már vannak evf-esek is... portréra szerintem fontos a pana af, de az oly színek is (sokkal kevesebbet kell utómunkázni), szal nehéz ügymiért nem veszel egy 19-20k-s olympus pen-t meg egy g3-at 35-ért, lesz keresőd, gyors, pontos autofókuszod, oly színed, oszt még pénzed is marad
-
MrChris
nagyúr
Pana nem tud jó jpg-t, de jó a videója, Sonynak jó a videója de hasonlóan gyenge a jpg-je. Olympus nagyon jó jpg, de elég korlátozott a videója. Fuji gyenge, korlátozott videó, jó jpg. Nikon 1 gyenge iso teljesítmény...
Tapasztalatom az, hogy egy rendes igényes pár perces videóval+hanggal+felirattal sokkal több macera van, pláne ha eredendően már gyenge a kimenet, mint két tucat rawot helyrerakni. -
rbalint88
addikt
-
mondomén
őstag
válasz
rbalint88 #63153 üzenetére
Ja igen, nem irtam arat. Ez nekem mind tul draga.
80 lenne a max hasznalt gepre. Alapvetoen G6-ot kerestem, de nem nagyon van. Van egy G5, de sokat kernek erte. Aztan van egy GM1 ami baromira szimpatikus. Hatranyaival tisztaban vagyok, egyedul a kereso miatt vagyok bizonytalan. Ezert is orulnek, ha tobben irnatok nekem a tapasztalatokrol (utcan portre es eletkepek eros fenyben!)
@Anoka
Ugy gondolod? Nem tudom, sajnos keves tapasztalatom van. Tobbiek velemeny? -
pajibá
tag
A hirdetés rovatba ide is beköltözött az angol nyelvű kedves vásárló. Mindent megtalálnak.
Vagy miért nem tanulok meg angolul? -
-
ROBOTER
addikt
Emberek, megtaláltam a valódi kifogást az Olympus cuccok ellen:
Zuiko 300mm f/2.8-ról írta egy szakértő az árát sokallva (ami nyilván már régen nem valós):
"Egy 43 mm-es filterméretű objektívről van szó. "
Szegény nem vette észre, hogy ez egy drop-in filter az objektív végén...
-
rbalint88
addikt
válasz
mondomén #63150 üzenetére
megszavaznék egy e-m10-et. az már rendesen kezelhető gép, ami alatta van, ott a kezelőszerveket is megnyirbálták kicsit, nem csak a keresőt fejezték le róla.
panából gx7, gm5, gh3-4. g6 képein lehetne még mit javítani...más: van valakinek gyakorlati tapasztalata GH3-mal? hosszú távú terv egy top váz beszerzése pro zoom(ok)mal, a kérdés, hogy gh3+12-35 vagy e-m1+12-40 inkább.
Studi úrtól kikölcsönöztem az e-m1-et 45/1,8 obival tegnap (örök hála&köszönet ismét), bejön az e-m1, ami mellette szól az a biztosan jó jpeg és a szenzorstabi, ami ellene, az a menü és az ára.
GH3 a panAForevör (meg a pénz) miatt jött szóba, stabi annyira nem szempont, mert a hosszú távú terv a pana 20, 12-35/12-40, 35-100/2,8 obipark, több fixet nem akarok se pénz, se rugalmasság miatt. A kérdés csak az, hogy GH3 jpeg/raw hogy viszonyul az Olykéhoz. Lowlight/zajosodás kivételével a GX1 képminőségével sincs különösebb bajom. Ha GH3 raw-jaiból ki lehet hozni kb Oly jpeg képminőséget úgy, hogy egy presettel átengedem Lightroomon vagy más progin, az úgy már nekem bőven király. -
madgie
titán
válasz
mondomén #63150 üzenetére
Én a keresőben sem látok sz*rt sem, legalábbis nagy napsütésben
Éljen a szemüvegesség
Parci: van valami külső májk a nex-3/5 szériához is, de nem szabvány csatis. Lehet nehéz meg macera a beszerzése...
szerk: itt az itthoni ára
-
mondomén
őstag
válasz
MrChris #63140 üzenetére
Kosz mindenkinek! Akkor megyek mintaboltba, ott legalabb feltoltik a gepeket.
Mas
Nagy dilemmam most az, hogy kereso vagy nem kereso. Kereso nelkuli geppel eleg sokat tudnek sporolni... Utcara kene portrezni, illetve eletkepekhez. Lenne hozza egy 60-as sigma, illetve egy nagylato. En ugy gondolom menne kereso nelkul is a komponalas, de felek szart sem fogok latni eros napfenyben. Nektek mi a tapazstalat? -
srácok, segíccsetek! a szerkesztőségi munkához kéne nekünk hardver, egész pontosan:
- elsősorban videókhoz
- másodsorban azért fotózni is vele
- mindenképp kell külső mikrofon-bemenet
- 60p kéne, de elég 720p mellett is (persze 1080p/60p bónusz)
- nem kell tökéletes videó, úgy is webes/youtube a végeredmény, de azért nagyon vacak ne legyenmit javasoltok? az első gondolatom egy e-m5 + 12-50 kit volt, most elég olcsó, az obi elvileg videobarát (?), az átfogása tökéletes volna, a fényerő olyan, amilyen, de a szenzor azért bírja a belteret (ez fontos is).
vagy nézzünk valami olcsó dedikált videokamerát? ha igen, mit? tök kuka vagyok a témához
-
ROBOTER
addikt
válasz
MrChris #63142 üzenetére
Nekem csak Oly van, Panát csak kipróbáltam és letöltöttem ezernyi képet.
Az Oly picit túl nagy, a Panában sokkal jobban megtestesül a rendszer lényege.
Képminőségben talán annyi lehet az Oly gyengesége, hogy valóban gyengül 30mm felett nyitva, f/4-en már ezt nehéz észrevenni más zoomokkal összehasonlítva. A másik, hogy mint sok összetett Oly objektívnél (14-35/2 PRO ED is ilyen volt), nagyobb a fényveszteség, T3.2 a mérések szerint, amit el is hiszek, Panánál kisebb a veszteség: T3.0.
Én minden más optikai tulajdonságban jobbnak látom az Oly-t. Nyilván ezért is akkora batár. De 12..25mm között nincs párja, fixben sem.
Mechanikailag: az Oly képtelen kifogástalan teleszkópot csinálni, talán a 14-35/2 volt a legjobb eddig, a 12-60 és az 50-200 mindkét verziója botrány mechanikailag. A 12-40 PRO-val nincs gond, nem lóg, de én el bírnék viselni még precízebb illesztést. Az obi többi része kifogástalan, ékszer minőség. A manuális fókusz is.
-
Studi
veterán
Talán az új, 14-42 II. verzióval első pillantásra, mert az is fémes borítást kapott. De ahogy kézbeveszed, a súlya elárulja a 12-35-öt.
Juszt: kevés jó üveg volt a kezedben.
Ez a nehezebb járás inkább annak szól a 12-40-nél, hogy nagyobb mennyiségű üveget és fémet mozgatsz, amit amúgy meg is kell tartania a mechanikának, ha például lefelé lóg az obi. De ettől függetlenül precíz, pontos. A másik véglet, amiről beszélsz, az a Pana kitobikra (régi 14-42, 14-45, 45-200, de még a 100-300 is) jellemző műanyagos "megtapadás", amikor nagyobb erő kell a zoom megindításához, de aztán veszettül megindul, és jellemzően túltekered. Ez nehezíti a precíz beállítást.
-
#04230330
törölt tag
Oly tapasztalatok:
1: Maga a zoomolás elég szorulós, feszes, mondjuk lehet hogy bejáratva javul, de újként kicsit olyan mint a 40-150 műanyagos érzete, elég nehéz tekerni.
2: Manual fókusz gyűrű szintén elég feszes, nem a megszokott vaj puha Oly féle. Videóhoz szerintem túl feszes. Ellenben emiatt nehezebb is eltekerni ha már belőtted. -
-
mondomén
őstag
Bp-n merre van a legtöbb oly, pana kiállítva?
-
.mf
veterán
válasz
hemaka #63113 üzenetére
Amúgy ha már ez feljött...
Tegnap voltam a Yodobashiban, végignéztem pár cuccost élőben is.
Nemkicsik. Sigma 50 f1.4, 35 f1.4... láttam már a méreteit, de élőben azért más. Nagy. Nem cipelném magammal, főleg, hogy önmagában utazni kevés is. (Bár tegnap találkoztam Ueno parkban egy sráccal, aki középformátumú filmes gépet vittde jó fej volt, jól eldumáltunk). Megnéztem a Sony 24-240-est is, és donotwant. Nekem annyira nem passzol az a hatalmas obi az OMD-méretű vázhoz. A 28-ast meg még nem is tudják, hogy mikor lesz kapható.
Elkényeztetett a m4/3 az obik méretével. Igaz, a 40-150 f2.8-ast már kicsit nagynak találom; de a 12-40 élőben egész szimpatikus volt méretileg, főleg az APS-C obik mellett.
Már a jobb APS-C obik is egy jókora ugrás méretben, pl a Fuji 16-55 f2.8 és az újabbik fényerősebb tele is meglepett élőben, jóval nagyobbak voltak, mint amire számítottam (a tele különösen). -
MrChris
nagyúr
válasz
szaby_gyerek #63130 üzenetére
ha már vegyes teszt, akkor nem csak a sebesség számít, hanem a pontosság is. Dslr-nél meg elég nagy a szórás ezen a téren és mintha nem az árcédula lenne a legfőb iránymutató. De jó lenne egy átfogó teszt.
-
Vaúúúúú, vastaps TayRolnak, 4 hónapig bírta!
-
szaby_gyerek
tag
Arról megfeledkeztem. Bocs, az nyilván gyorsabb. Igazi éjjellátó.
Viszont az A7 II elég lassú volt. Megpróbáltam lerekeszelve is (nagyobb dof esetén elvileg könnyebb dolga van algoritmusnak) de ott meg a még kevesebb fény miatt még lassabb lett. Egy átfogó mirrorless af tesztet mondjuk megnéznék. Egy részleteset, rendesen nappal, mozgóra is, sötétben is. Poénból bevenni a mérkőzésben egy high-end dslr-t és egy low-end dslr-t.
-
SeatZola
őstag
válasz
Mercutio_ #63126 üzenetére
Igazából K20D-ig volt tapasztalatom. Újabbakat nem vettem meg, újabbat amit pedig 1-2 órát nyomogattam, arra nem mondanék véleményt. Ráadásul nagyon el is ment a kedvem a kényelmetlen hurcolás miatt.
Az Oly-k, kis Pana-k meg Fuji-k tetszenek a méret miatt is. A képminőségük meg nekem bőven megfelel. -
lenan
aktív tag
válasz
szaby_gyerek #63116 üzenetére
az A7s nagyon sötétben is gyors, szerintem olyankor gyorsabb mint bármelyik oly. Az A7 nem.
-
|AP|
veterán
arra van valami magyarázat, hogy az Olympus Image Share androidos app miért nem tudja a Live composite módot? Live Bulb, Live Time megvan telefonon is, de a Composite nincs.
Így még ha állványon is van a gép, az indítással és a megállítással berázhatom. Erre lett volna jó a wifis távirányítás, na de miért nincs lájvkompó? -
SeatZola
őstag
Megáll az eszem, hogy milyen nekem tetszős, módosítatlan jpeg-ek esnek ki az Olyból a kitobival is. Ezt eddig nem sikerült elérnem Pentaxal.... Nagyon nagyon szeretem az Oly-t.
Ezek maiak: https://www.flickr.com/photos/rappalzoltan/sets/72157651637529125/
Kezdek újra szeretni fotózni. És ez nem vicc! -
pandur99
aktív tag
Azt hiszem át kell néznem a Fuji fórumba, hogy olympusról olvashassak valamit.
-
szaby_gyerek
tag
Nagyon off, meg nagyon lassan reagálva de: A7 II af sebessége sötétben bitang lassú. Gondolom az összes A7 is lassú lehet. A régi E-M5 köröket ver rá.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
hemaka #63113 üzenetére
Ja, pont azt néztem, ha canonos lennék én tuti arra gyűjtenék a malacperselybe, ahogy elnézem az 50/1.2L-t is veri.
Amúgy nem tudom hányszor említettem, de b*romira várom már, hogy végre rendes fények legyenek nálunk is, hogy kiderüljön ténylegesen mennyire szívás a pana színekkel élni, gyakorlatilag amióta megvettem, azóta szinte folyamatosan szmogos, saras gyalázatos idő van
mostanában az oly is szenved a színekkel, mert ugy-e ami a valóságban csúnya, abból már az oly sem tud szépet varázsolni
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Gondwana #63110 üzenetére
Oké, akkor nagyon itt az ideje a frissítésnek, mert ezek szerint nincs egy értelmes 50-es F1.8-F1.4 canon fix
nekem legalábbis sem az 1.8 sem az 1.4 usm nem tetszik. Én mondjuk a 60d-t sem szeretem, de ilyenkor el tudnék lenni vele egy normális fényerős 50-essel, ehelyett a canon pihent és végigfotóztam az egész eseményt a g3-al. A 60d-t csak akkor használtam, amikor szükség volt nagylátószögre, a 18-135-el.
-
jjeahh
nagyúr
Hm, újra nálam volt egy napig a 60d, de ezúttal az 50mm F1.4 USM-el, én valami zseniális üvegre számítottam, de nem cserélném be a 60-as sigmára, sőt inkább egy közepes manuál szintjét hozza... életlen, CA-zik, műanyag és hangos... igaz végig nyitva erőltettem, de hát én elvárnám, hogy egy mai fix üveg ennyi pénzért legyen legalább tűrhető nyitva. Az ultrasonic jelölés amúgy nem csendes obikat jelent?
A sigma viszont jól teljesített zuhogó esőben eseményfotózáson (valami kutyakiállítás), olyan képek potyogtak ki a vázból, amit csak a pana színek miatt kellett utómunkázzak picit, ha az oly-n használnám valszeg ezzel az üveggel kb. fölösleges lenne ilyenkor raw-ozni... éles, gyors, kontrasztos, CA egyszerűen nincs
-
válasz
Freddy76 #63081 üzenetére
Tényleg E2 volt, azért is próbáltam ki. Lehet, hogy a gyér fénymennyiség nem tetszett neki, de nagyon komótos volt. Meg is lepődtem, nem erre számítottam. Rögtön mellette próbáltam ki egy E-M10-et kitobival, és az ugyanott, ugyanolyan gyér fényben gyorsan pattogósan talált fókuszt. Bizonyára az is számít, hogy jóval nagyobb mélységélesség mellett kellett fókuszt találnia. Meg ott már az E2 EVF-je is belassult (a több bejutó fény ellenére is), szaggatott, az M10-é viszont szép folyamatos volt, ahogy szokott. Nem azt mondom, hogy nem kéne az X-E2, mert amúgy egy nagyon jó fogású, nagyon kényelmez váz volt fasza obival.
-
madgie
titán
Az a baj, hogy ez a két objektív nem "szerelem", nem annyira domináns bennük az a lejkás finomság, ami mondjuk a 35/1.4-et annyira szerethetővé teszi.
Ettől függetlenül baromira elfogadnám ezt a két palacsintát, én is vakaróztam ezen a szetten, de tudom, hogy az X-T1 mellett úgy sem használnám soha a Pro1-et.
-
Schanyee
senior tag
válasz
jjeahh #63079 üzenetére
Nem tudom, lehet ennek semmi köze hozzá, nekem amikor nem fotózott úgy ahogy szerettem volna, akkor az objektív érintkezőinek a letörlése segített. Kicsit olyan volt, mint ha nem mindig adott volna vissza jelet a kamerának és ezért nem engedte. Erre mintha érzékenyebb lenne, E-P5-ön nem jártam még így, G3-mon is mondjuk csak a 20-as Panával, de azzal többször is, és ennyi szerencsére mindig megoldotta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest