Új hozzászólás Aktív témák
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #2266 üzenetére
puszinyuszi
Mivel nem tudtunk játszani, nyomtam egy kis TT-t Koreában. Igaz, hogy a PB-met nem sikerült felvenni, de egy hangyafasznyival rosszabb időt felvettem.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
polonic #2204 üzenetére
Én is köszi mindenkinek a tegnapi gamet! Én is elég béna voltam... Valenciában még mennem kell jó pár kört, Nürburgringről már nem is beszélve...
Valahogy azt a pályát nem nekem találták ki...
Én ma este nem leszek, mert már két hete nem aludtam ki magam, úgyhogy kicsit lazítanom kell... ...meg aztán már az asszony is csúnyán néz rám...
Ha minden jól megy, hamarosan frissítem az AUTÓ BEÁLLÍTÁSOK oldalt!
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2066 üzenetére
Igen, nagyon más! Valóban idegesebbnek érződik, mert nincs benne
az a kényszerített lassú forgatás, sokkal közvetlenebb az egész. De!
Így meg tudsz fogni egy-egy megcsúszást, amit a lassú kormányzás
ellehetetlenít (azzal ide-oda szitálsz kettőt, majd beleállsz a falba), ill.
simán rá lehet tépni az élesebb kanyarokban ott, ahol kell, s nem az
van, hogy már méterekkel korábban el kell kezdened forgatni, hogy a
"kellő pillanatban" ott legyen. Igen: lehet hasonló időket is menni, de
én nagyon sokat gyorsultam ezzel, sokkal kevésbé lutri egy verseny.Viszont így már kevés az Intermediate AI, nem buli, hogy sz*rráverem
őket minden szakaszában a játéknak (edzés, időmérő, verseny, stb.),
gyakorlatilag unalmassá vált így ellenük... Gondoltam kikapcsolom az
ideális ív jelzést: úgy is hasonló időket tudtam menni.Ausztráliában
próbáltam, a második szezonban a McLarennel.Csak éppenséggel
ha egy kicsit kihagy a figyelem, akkor egy pillanat alatt be lehet nézni
a féktávot, lehet kirepülni a pályáról: az ideális ív jelölő mindig sikít, ha
túl nagy sebességgel repesztesz egy komolyabb kanyar felé - még ha
azt sem tudod hirtelen, hogy a pálya melyik részén vagy. Hát, ez van:
egyelőre inkább használom, majd ha megtanultam a pályákat akkor...Hoffer: akkor szerinted (implicit) csalók, akik ilyen setupokkal mennek?
Már csak azért kérdem, mert sokan vannak itt a topikban és elég jó idők
születnek így. Ja kérem, hogy az élet nem bugos... Szerinted melyikünk
menne végig az életben egy F1-es autóval a pályán? És határon, jó időt?
Na ugye: ez egy játék. Tessék reklamálni a fejlesztőknél, ha nem tetszik,
a bugos setup és a cheat meg továbbra sem összekeverendő, szerintem. -
szab.tam
nagyúr
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
polonic #1975 üzenetére
Nem ülök hidd el! Ki tudom autózni a határokat. Csak arra célzok, hogy akik itt voltak, 2010-ben sehol nem voltak. Itt van egy kis bug előnyük egyenlőre ezek szerint. Ha ugyanilyen idővel ver Steady, Vixen, Sziszifusz, CrazierRex, Unbaised stb. minden tiszteletem övék.Persze így is az övék.
Steady köszönöm. Nagyon fair és becsületes vagy te is.
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #1975 üzenetére
Rolly mellett szeretném elmondani, hogy kevés annyira gyors, kiegyensúlyozott és fair versenyzőt ismerek, mint ő. Grid-ben talán több, mint 2 éve találkoztunk, és egyetlen pályán sem tudtam befogni. F1 2010-ben is ez volt a helyzet.
Annyira van sztem ítélőképessége, hogy meg tudja mondani ki az aki szabályosan gyors, és ki az aki csal, vagy a bugokat kihasználva gyorsabb mint ő.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
polonic #1937 üzenetére
A gumikopás szerintem senkinek se probléma az már annál inkább, hogy verseny közben nem kapsz infót az üzemanyagszintedről, csak akkor ha már kevesebb mint 1 köröd van.. ezt nagyon elszúrták, ezért nem szeretünk bekapcsolt benyával menni. Egyébként ki és bekapcsolt szim között olyan sok tempóbeli eltérést nem tapasztaltam. Pl: Interlagosban kikapcsolt sim-ekkel 1:03 vége 1:04 eleje, gumival + benyával qualon 1:04 vége, versenyen kemény gumin 1:05 vége
Szerintem egyáltalán nem ad nagyobb élményt az, ha azon görcsölsz mikor szárad ki a tank
(#1940) Trihorn: akkor nekem is nehéz a lábam, mix2-n egy 20%-os futam utolsó körén már KERS-el hozom haza az autót
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #1937 üzenetére
én meg hetente 2 alkalommal játszom általában, kizárólag multit, karrierre sose volt és sose lesz időm. Nincs akkora rutinom, hogy minden pályát ismerjek, minden kanyar előtti féktávot tudjak... szóval nekem ez jelenti a kikapcsolódást, a szórakást, és nem az, hogy rettegek attól, hogy a qrva életbe, a 3. körben mehetek kereket cserélni....
Hobo, megbeszéltük
-
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #1931 üzenetére
jogos amit mondasz, de én hangsúlyozom, hogy a játék élményre helyezem a hangsúlyt. Ha már majd mindenki tud arra figyelni, hogy a gumit 2 kör alatt ne koptassa szarrá, hogy menet közben játsszon a keverék dúsításával, szegényítésével, akkor majd ráérünk full sim-es versenyeket nyomatni.
Jim: örülök Neked!
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
polonic #1923 üzenetére
Azért, mert el van b@szva a benzin-szimuláció, szerintem/szerintünk... Igazad van, így "elvileg" izgalmasabb a verseny, de szerintem sokkal nagyobb az élmény, ha nem fogy ki a benzined az utolsó kör elején...
Ahogy már írtam, szerintem ez úgy lenne korrekt, ha a futam előtt beállíthatnád az üzemanyag-szintet. Cáfoljatok meg, de úgy tudom, a valóságban is csak annyi van megszabva, hogy mennyi lehet az autó minimális tömege, a verseny végén. Hogy mekkora súllyal indul, az a csapatra/pilótára van bízva. Ha én tudom, hogy "taposom, mint az állat", akkor hadd tankoljak annyival több (pl. +1-2 körre elegendő) benzint... Ezzel nyilván azt is bevállalom, hogy nehezebb autóval rajtolok, de legalább biztos, hogy végig tudok menni...
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #1925 üzenetére
hát a valósághoz szerintem semmi köze még a bekapcsolt sim-mel sem. Ha multiban a törés be van kapcsolva, akkor tuti fix, hogy legalább 2X megyek boxba szárnyar cserélni, és nem azért mert béna vagyok, hanem azért mert mások azok. A játék élménye nálam így max, ha "igazi" élményre vágyok, nyomok egy GP futamot.
De persze szívesen látunk így is, legfeljebb egyszer egyszer bekapcsolom a szimeket. de csak nagyon néha.
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #1923 üzenetére
érdekel a véleményed, de én száguldani akarok, versenyre kelni a széllel
Komolyra fordítva a szót, mivel sokan nem szereztek még kellő rutint ebben a játékban, ez egy jó lehetőség arra, hogy kipróbálja magát úgy, hogy javarészt csak a versenyzésre kell figyelni. Így is van DRS, KERS, szóval elég figyelem elmegy...
Vixen: szívesen látlak!!
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1812 üzenetére
A TV-s kamera nézetet tök jó nézni, hogy valaki hogyan megy, de abból sokkal kevésbé érezni az autót. Persze, lehet valaki abban vezetve is gyors, sőt akár gyorsabb, mert jobban belátja a pályát, de abban vezetni kicsit természetellenes, legalábbis nekem. Cserébe a belső nézetből néha alig lehet kilátni.
Picit lehetne magasabban a pilóta feje.
(Az annyira nem izgalmas, hogy mi van a kormány alján, meg hogyan nyomogatja a pedálokat...)
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1808 üzenetére
Hát nagyon sokat segít, főleg ismeretlen pályákon, cockpit nézetből:
van egy-két kanyar, ahol azt sem tudnám, hogy merre megy a pálya,
ha nem jelezné az a nyavalyás csík.Persze majd ha megtanulom,
akkor kikapcsolom, de az még odébb van... Nem mellékesen abban
is nagyon sokat segít, hogy hol érdemes fékezni, túl gyors vagy-e a
következő kanyarhoz, stb. Szóval komoly segítség.Bár gondolom
igazán gyors csak akkor lehetsz, ha mindig gyorsabb vagy, mint ami
még fullosan biztonságos, magyarán kockáztatsz rendesen. Egy IRL
amatőr motorversenyző fogalmazta így: ha mindegyik kanyarban úgy
érzed, hogy tök biztonságosan fordultál be, akkor nagyon lassú vagy. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1775 üzenetére
Billnél mindenképpen jobb, de a kormánynál rosszabb.
Pláne a FFB-s kormánynál, ahol nem csak a hang, és
a kép alapján veszed észre, hogy kezd megcsúszni az
autód, hanem előtte már érzed az erőhatásokat. Ezért
(is) mennek sokkal jobbakat, akik kormánnyal tolják...Azt írtam rosszabb: inkább úgy helyesbítem, hogy más.
Kontrollerrel is lehet elég jókat csapatni - lásd a DiRT3,
de F1-ben (is) néha elég "ideges" miatta az autó: pech.Az viszont (ebben a játékban!) megy az agyamra, hogy
nem rögtön teszi oda a kormányt, ahova a kart döntöm,
hanem van egy maximális forgási sebesség, ami durva
kanyarokban néha egyszerűen kevés (pl. a Loews-ben).
Lehet, hogy ezen segít valami beállítás, ha van tipped...Nekem is volt egy G25-öm, de nem nagyon használtam,
mert macera elővenni, és elég hangos vele játszani... Ha
majd lesz egy nagyobb lakás, vagy pl. ház, ahol külön le
lehet ülni a géphez, nem ugyanaz a szoba a nappali/háló
(minden), akkor majd újra beruházok egy kormányra...
De akkor cockpit is lesz, ha már lúd legyen kövér.volt olyan időszak, amikor volt kipörgésgátló
Szerk: tudom, azért írtam, hogy most (újra) nincs. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1772 üzenetére
Ha az időmérő esős volt, akkor a versenyen azzal indulsz, amivel akarsz.
Okés, ezt gyanítottam én is csak az a 11. hely egy kicsit fejvakarós volt.Nem tudom, hogy mi a titka a jó rajtnak. Én is csak most tapasztalom
Hát én eddig legjobbat úgy rajtoltam, hogy egész kicsi gázzal, majd hamar
felváltogatva, aztán később rányomva a KERS-t, ha már tutira betapadt... De
ezzel együtt is lerajtolnak simán: addig jó, amíg csak 1 ember, mert azt már
az első kanyarban ki tudom fékezni, ha úgy alakul (csak Intermediate az AI).
Ha sokat esek vissza, akkor kicsit küzdeni kell a helyekért, de megoldom.Te milyen segítségekkel játszol?
Csak az ideális ív van bekapcsolva, mert még csak tanulgatom a pályákat,
mást nem használok, csak elrontaná az élményt. Mondjuk esőben elég jól
jönne a kipörgésgátló, meg akár az ABS, de egyik sincs az igazi F1-ben...
(Legalábbis úgy tudom kipörgésgátló most nincs, ABS meg sosem volt.
Bár még egy dolog biztos nincs az igazi F1-ben, mégpedig a kontroller.)
-
Motaba78
addikt
válasz
polonic #1743 üzenetére
aham, ez nálam is így néz ki, csak customba tudod állítani,de nem vagyok képben, mi is ezzel a gond? elvesztettem a fonalat.
ha az xbox kontroller van és nem tudod állítani, akkor a gyári xbox beállítások vannak, customba meg szájíz szerint konfigolhatod, ha ez a kérdés
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1733 üzenetére
ha xbox vezérlőre van állítva, akkor nem is lehet átállítani semmit
Dehogynem: én is azzal tolom, de átkonfigoltam, mert nem jött
be a bal kézzel "kormányzás", és a hátsó gombok gáz/fékként
használata. (Sokkal inkább megszoktam más játékokban a bal
karon a gáz/fék, jobb karon pedig a kormányzást, hátul a váltó.) -
MC HOBO
aktív tag
-
szab.tam
nagyúr
-
PiE137
senior tag
-
jozsi252
veterán
válasz
polonic #1494 üzenetére
Gondolom ezt a cm spórolásnak szánja? mivel egy lobby-hoz negyed annyi energia kell mint pl 1 teljes dedicated szeró futtatásához? Illetve ugye l4d2-be meg dirt 3 ba is így van meg még sok játékba sztem, de mind azmiatt mert nem emészt fel akkora szerverparkot ha csak 1 lobby megy?
-
szab.tam
nagyúr
válasz
polonic #1479 üzenetére
minden egyes alkalommal előveszem, és felcsavarom a klaviatura tartó fölé, rendesen az asztallapra, hogy nem rázza szét ugye a tartót. és nincs elöl, így nincs útban. 2x3 perc szerelést nekem megér...
ja , egy + kis pc asztalra, ami napjközben virágtartó az ablak alatt. multifunkciós helytakarékosság. nálam sincs hegyekben... -
Serpiko
addikt
válasz
polonic #1366 üzenetére
Most is tolom csak pihenésképpen kinéztem ide a fórumra. Bejön a cucc nem könnyű játék nekem legalábbis. Most grand pixet tolok Spában vagyok Redbull kocsival. Amutomata váltóval, fékrásegítés off én fékezem úgy ahogy. Meg a zöld vonalat bekapcsoltam ami jelzi a dolgokat tudod. Tolhatnánk már kicsit multiban. Bár nem lenne sok esélyem ellened. Egy szó mint száz nem bántam meg jó gém. Itt a topikot olvasgatom és próbálok okosodni,de néhány dolog nekem kínai amiről egyesek beszélnek. Nem is baj így van ez rendjén nekik meg az izgulós lokál topikom lenne kínai.
üdv: Függő -
zuchy
őstag
válasz
polonic #1351 üzenetére
Nálam minden játék indításnál át kell állítani customra.
Amúgy Melbourne-ben az uccsó kör végén kezdett el dadogni a kocsi. Igaz keményebben nyomtam, hátha még meg tudok fogni valakit. De így sajnos a célegyenesben vesztettem el a 18 helyem. Lehet user error, mert lehet van ilyen üzemanyag mix kapcsoló, csak nem is kerestem igazából eddig.
A másik meg hogy itt ugye 19. lettem, de malájoknál közepes keverékű gumin verem a mezőnyt szarrá. Ugyanaz a nehézségi beállítás mind2 hétvégén. Ennyire jól találtam volna el a setupot, az elsőnél meg ennyire nem? Kétlem. Szerintem megint úgy lesz, hogy egyik pályán első vagyok lazán, máshol meg az uccsó tol le a pályáról. Elég fura HRT-vel szarrá verni a mezőnyt. Lehet felteszem még nehezebbre... de az úgy milyen már. -
-
Drizzt
nagyúr
válasz
polonic #1157 üzenetére
Hali!
Kosz. Steamet viszont sajnos nem tudok futtatni a notebookrol. Nem reszletezem miert, de nem tudok. Es nem is tudok valtoztatni az ugyon. F1 2011 customer service irt meg ket masik oldalt, hogy ott kaphato, de ha rakeresek naluk, egyiknel sincs.
www.steampowered.com
www.direct2drive.com
www.metaboli.comMindegy, akkor ugy nez ki ezt bukom amig haza nem megyek.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
polonic #1157 üzenetére
Tud előzni, de cseppet sem agresszív, és ha 2 ai egymás mellett van, az egyik beletapos a fékre, tisztára béna a vezetésük, miközben gyorsak.
Most húztam fel nagyon magam amúgy, carrierben, szerencsétlen williams-el akartam győzni malaysiában, de sajnos nem sikerült. Közben rájöttem dolgokra az előzésen kívül:
1, az AI-k 180 °C hőmérsékletű gumikat kapnak a boxból kijövet, én meg kb 50 °C hőmérsékletűeket.Köszike
, remélem mindenki érti a lényeget...
2. Boxban piros a lámpa végig(apróság, de lassan már történelemkönyvbe illő)
3. Azt jól észrevették, hogy a Ferrari milyen szar taktikából
4. A lágyabb illetve a keményebb gumi között alig van különbség, már ha az ai szempontját nézzük.
5. A box kijövetel, számomra még mindig tragédia, meg az egész box történet is...
6. AI indokolatlanul gyors, mintha sínen menne, kanyarokban is brutálisan betapad, és semmi elfékezés, vagy valami. Na jó, egyszer Rosberg megpördült a rázókövön..., de elfékezés tényleg nincsen.
Az a baj ezekkel a dolgokkal, hogy teljesen elveszik a versenyzik iránti kedvemet, és utána csak idegeskedek, nagyon remélem, hogy a multi sokkal jobb lesz.
Szóval a bajom a CM-el, h nem tudnak figyelni az APRÓ részletekre... Biztos nagy az elvárásom
-
anulu
félisten
a grafika nekem nagyon tetszik, szerintem szép lett. a teljesítmény érdekes dolog. tegnap a PC-men (i7-860, 8GB RAM, 8800GTX) szerintem sokkal simább volt. PS3-on kb ugyanolyan, ugyanazokkal a betegségekkel, mint ami a 2010 volt. a sisak feletti kamerából versenyzek, többit nem tudom, h hogyan viselkedik. volt Melbourne-ben egy esős futamom, néha picit leesett a frame rate, de nem vészes. aztán lehet annak tudható be, h piszok álmos vagyok.
az irányíthatóság szerintem teljesen rendben van. reálisat kb vasárnap tudok majd mondanimindenesetre abszolút nem bántam meg a vásárlást
-
SityiSXT
őstag
A menü egyébként olyan, mint a DiRT3-ban, csak háromszögek nélkül - azaz letisztult, standard játékmenüt kaptunk, a háttérben a paddock-kal. Nincs mászkálás, mint az előző részben. Mondjuk ez még változhat, mert karriert még nem kezdtem, és csak a főmenüt, a multi lobbyt és a Proving Grounds menüjét láttam eddig.
-
SityiSXT
őstag
Amíg a főnökeim nem néztek ide, gyorsan megnéztem: nincs chat.
Szívesen leírom a tapasztalataimat, plusz képeket is rakok fel, csak most a héten biztosan nem lesz időm sokat játszani, mert itt a családom látogatóba (Izlandon lakok, így ez emiatt nagy dolog nekem). De megteszem, ami tőlem telik.
A Codemasterstől spéci Steam kódokat kaptunk, így nekünk ma reggel unlockolt a játék.
Amúgy ez lett a játék introja: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Steam topic
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ivqkzy-: 2. gépem
- EA Sports WRC '23
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- További aktív témák...
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Topping D70 Pro Octo DAC
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7900XT 20GB Videokártya! Bemutató darab!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest