Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz Topiccsendőr #26791 üzenetére

    A Kawán egyáltalán nem érzel terhelésváltásokat, alacsony fordulatnál lassú tempónál is sokkal finomabb a meghajtás, egyszerűen olyan mintha egy láncos motoron most cseréltél volna láncot. Atomsima.
    Ezzel szemben a hondáé lassú sebességnél, előfordul hogy őröl, érzem a markolaton, ez álltalában akkor van amikor pont a motorfék és a gáz állapota között vagy félúton, amikor kb semleges a meghajtás, illetve motorféknél hallani is ahogy visít, (ez mondjuk nekem direkt tetszik. :D) egyszerűen nyersebb a honda, igaz jóval nagyobb nyomatékkal dolgozik a v4 alul ( 4k alatt) mint a sor4, lehet hogy ez is közrejátszik. De összességében városi közlekedésnél érzed a hondán hogy nem olyan vajpuha mint a kawa.)
    Kint ebből persze semmit sem lehet érezni. Csak 40 km/h-ig.

    [ Szerkesztve ]

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

Új hozzászólás Aktív témák