Új hozzászólás Aktív témák

  • Cseneles

    őstag

    válasz Vhiktor #67784 üzenetére

    Egy magas ANSI kontrasztú gép pl a Runco VX22i gépem ami ON/OFF 5200:1 kontrasztal rendelkezik, egy 9-10000:1 on/off értékkel rendelkező projektort megszorongat 1% ADL mellett, 2%-nál már egy picivel felette is van.

    Az ANSI kontraszt hatalmas hatással van a vetített képre 1% ADL értékig, alatta számít jobban az ON/OFF.

    Ez a Panasonic RQ13k és egy Barco Bragi is fekete szint ide-oda nevetve ver egy átlagos Sony vagy JVC gépet képi dinamikában, minőségben. Egyszerüén jobb, szebb, élettelibb, realisztikusabb a kép. Az oké hogy egy Harry Potter, Alien és társainál jobb a fekete egy Sony-JVC projektoron de ez édes kevés önmagában.

    Rengeten felsőkategóriás gép megfordult a mozitermemben vagy korábban a nappalimban. Nem véletlen ,hogy DLP gép amivel vetítek pedig megtehetném ,hogy átnyergeljek JVC vagy akár Sonyra. Amíg valaki nem látott ilyen abszolut felső ligás DLP gépeket addig fogalma sincsen miről beszélek. Egy időben egy vásznon Sony vagy JVC 4K mellett meg pláne.

    Ami hasonlóra produkcióra képes mint a szóban forgó Christie, Barco, Runco, Panasonic 3chip DLP gépek azok egy JVC Z1, NZ9, vagy NZ900 ,Sony GTZ380 személyében vásárolhatók meg.

    Ez a Panasonic de idevehetek egy Barco gépet is Dynablack mellett vagy Runco -t is akár, megszégyenít 10000:1 on/off kontrasztú gépeket sokkal jobb vetített képpel.

    Dinamikus lézer, irisz és gamma ami egy időben felel a tökéletes képért. Hogy értsd... Amikor az irisz szűkűl és kontrasztot növel a gép az fénysűrűség vesztéssel jár így a világos tartalmak elhalványodnak a vetített képen. Ezt gamma csökkentéssel(2.0-1.6 stb..) világosan tartja ráadásul színhelyesen egy algoritmus. Magyarul szinte semmit nem veszel észre ebből a jelenségből a panaszonic esetében max lézer teljesítmény mellett 9300:1 kontraszt érték-ig. Rengeteg opcio van a gamma és az iriszvezérlés finomhangolására.

    Másik dolog a szintér. Hiába van egy 20fl mellett vetített kép bt2020 88% lefedettséggel... A színek luminenciája a béka segge alatt van. REC709 esetés is egy 40fl körüli vetített kép szinesebbnek látszik. A színtérnek is csak akkor van értelme ha van bőven fénysűrűség mellé párosítva.

    Ezek a személyes megtapasztalásaim és a véleményem. :)

    Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000

Új hozzászólás Aktív témák