Hirdetés
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi belépő szinten
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Mini PC
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
pècsimunkás #71693 üzenetére
-
válasz
pècsimunkás #71693 üzenetére
Ha kenyérmorzsa, akkor galamb
-
FIREBLADE78
addikt
Bömösbe szeretnék gumiszőnyeget. Magaspereműt. rigum.hu ajánlott? Jó árban dobott fel 4 részes hótálcát.
Brumi: HALA Madrid, asszony normális ember!Amúgy szerintem most akciós lesz real webshopján.
-
hacki87
senior tag
válasz
tboy93 #71671 üzenetére
Azert a kuplung csere nem olyan nagy etwas szerintem. Bravon bravan es seat incan is csereltunk otthon foldrol kroki emelovel. A fiat punton meg motort is
es vezerlest is bar ahhoz nem kellett specko celszerszam mint a bravohoz. Mondjuk a nyugdijas szerelo aki csinalta anno nekem kolcson adta volna a cuccot hozza de ahhoz mar nem volt kedvem. Pedig kene. Hozzateszem senki sem autoszerelo a csaladba.
-
Lehet hülye helyen kérdezem meg, de biztos van itt is focibuzi, mint asszonypajti
Honnan tudnék neki beszerezni eredeti Real Madrid (nemröhög!!) mezeket? KöszipuszibocsiQru
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már az igényes tuningról volt szó: 1,3 Swift utcai rally verzióra átalakítva...
mod:
Most nézem, hogy Zegi. Focvis???
-
-
válasz
Peti78 #71667 üzenetére
80-ert csereltem vezerlest en is a 7gen civicben, gmb vizmpumpa, gates szij, gyari feszitogorgo, uj hutofolyadek, plusz ugye munkadij. Szerintem siman realis a golfba is, inkabb a volvoé keves, milyen alkatreszek kerultek bele? Nekem is megoldottak volna fele ennyiért, hulladek cuccokkal.
-
-
-
-
lenko
aktív tag
-
Snoop-y
veterán
válasz
kisza25 #71650 üzenetére
Golfokhoz nem ertek de a Renaultnal ha elpukkan egy gyujtotrafo akkor hamarosan jon a tobbi is szoval jobb tullenni az egeszen es egyszer fizetni szerelesi dijat.
Gyari eloirast nezd meg. Futas illetve ev alapjan kiderul kell e cserelni. A jo ez meg nem lesz gond tipusu pek szakertok utan szokott bekoszonni a motorgeneral szoval ne kockaztass.
-
kisza25
félisten
Szakikhoz (golf 4 2003 1,6 16v):
Tegnap kigyulladt a kocsiban a motorhiba jelzés páromnál, ma kipróbáltam, gyenge az autó és pukkog a kipuffogó, levittem szakihoz, rákötötte gépre, az egyik henger nem megy.
Azt mondta ki kell cserélni a gyujtótrafót, de célszerű lenne mind a 4-et +4 gyertyát is.
Ez ilyenkor az ajánlott eljárás, ti is mind a 4-et cserélnétek+ a gyertyákat is? ere 70eFt-ot mondott szereléssel.
A másik, hogy a vezérlést milyen időközönként érdemes cserélni, most időre gondolok, mert előző csere óta 40-50ekm-et ment, de volt vagy 5 éve a csere, az 80k lenne vízpumpával szereléssel. ez jó ár?
Ez hihetetlen, tegnapelött fel lett gumizva a g4, ma ez a hiba, holnap viszem az i30-at csapágycserére ááááááááááááááá, miért mindig mindent egyszerre kell, na meg víz, villíny, gáz elszámolót is rám küldték, kezd összeesküvés szagú lenni a történet
Komiolyan mindig egyszerre kell mindennek összejönnie -
Snoop-y
veterán
válasz
bbubby00 #71644 üzenetére
Ez emlekeztet arra mikor az IVT-vel duhajkodtam
Csapatok olyan este 10 korul paks felol pest iranyaba. Egyszer csak latom a tukorben hogy valaki nagyon jon. Mondom akkor lassitok. O is lassit megjobban lelassitok o is lassit. Kirakom az indexet menjel akkor elfele.
Fenyhid fel (huzodjon le)
Mennyivel ment? Oooo hat 80-al. Az nem lehet, de 80 eroskodtem, hogy annyival. Hmm nehol 160-al jottunk a ket korforgalom kozott es nem ertuk utol. Upsz
Aztan elengedtek egy ne talalkozzunk tobbet figyelmeztetessel.
-
-
raczger
őstag
válasz
Jaffa75 #71643 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy pl a futómű elbírná a nagyobb fék(tárcsa) által keltett erőket, lehet, hogy leszakadna a kerék. Nyilván ez is egy véglet, de egy fék esetében ezzel is számolni kell.
Haverom mesélte, haverja egy audi a6-ra vett 19-es felnit (17 a max gyári méret) 200k-ért, de gumira már nem költött, vett valami kínai gumit olcsón (ennyiért egy szép használt gyári 17-es felnit + új gumit is vehett volna...). Sajnos itthon ez a jellemző.
-
bbubby00
őstag
Tegnap rendőr levillogott, majd bemutatkozott:
"Faszért kell gyorsan hajtani bazdmeg."
Mondta h van kamera a kocsijában, várhatom az 50es csekket mert követtek 2km-t h gyorsan hajtottam.
Elkérte a jogsim, ránézett, majd visszaadta. Aztán elköszönt, h ne hajtsak, majd továbbmentek.
Várhatom az 50es csekket? -
Jaffa75
őstag
válasz
raczger #71640 üzenetére
Egy jó részével egyetértek amit megfogalmaztál... nyilván ez az egyik véglet amit írtál
, a másik meg aki CE jelölésű, minden Júniós előírásnak megfelelő (és bármelyik országban bejegyeztethető!) alkatrészt vesz, nálunk korántsem biztos hogy jogszerűen használhatja! Hol a jogharmonizáció? Egy nagyobb átmérőjű (és nem gagyi) féktárcsa normális nyereggel és betéttel is javíthat a veszélyes helyzetek elkerülésében, mégis szívóznak akár ezzel is.
Kályhacsövek: szigorúan csak műbizonylatosokat engednék...
71642: nem a pénz az oka... hanem az, hogy többnek akar látszani, mint ami valójában mögötte (zsebében) van!
-
raczger
őstag
A pénz minden esetben döntő tényező. Ha nincs pénzem erős autóra és annak fenntartására, akkor nem veszek egy régi dízelt amit kiherélek és mindenkinek a pofájába belekormolom, hogy mekkora tahó vagyok.
Félre ne értsen senki, nem a tuning ellen vagyok, csak az igénytelenség nem tetszik, amit a legtöbben felmutatnak. Rendszeresen járok nézőként a Timeattackre, ott lehet nézelődni, hogy mi a tuning (és ott nem az utcán való magamutogatás a cél, hanem egy jó köridő összerakása).
De persze amíg az emberek még egy mobiltelefont is csak részletre tudnak megvenni (mert mindenkinek meg kell mutatni, hogy csóró vagyok de a legújabb csúcstelefon ott csücsül a zsebemben), nem számíthat másra az ember.
-
i-sti
senior tag
válasz
raczger #71640 üzenetére
"Másik kedvencem az, amikor a csillió mm széles felnire rátesznek egy trabantra való szélességű gumit. "
Szívem szakad meg mikor ilyeneket látok. Szegény autó, jobbat érdemelne."Még mindig nem a szabályokkal van a gond, hanem a gondolkodásmóddal itthon."
+1. De a pénz is játszik.
Szerintem ha mindenki 2x ennyit keresne (találna) akkor páran lehet, hogy igényesebb "tuningot" hajtanának végre.
Így teszik amit megtudnak fizetni. -
raczger
őstag
válasz
Jaffa75 #71636 üzenetére
Mert az a földi halandó aki berakja (most ezt nem a videóra értem, hanem általánosságban), aztán biztosan képes megmondani, hogy amit oda betákol, azzal biztonságosabb és stabilabb lesz az autó.
Itthon a "tuning" nagy része baromi igénytelen és még csak nem is növeli a biztonságot. Az a sok fossá ültetett autó a kemény futóművel az hol lenne biztonságosabb közútra? Pattog, mint a pöttyös labda, kanyarban vereti a kormolós tdi-vel, belemegy egy kátyúba, elpattog a fenéne az autó eleje/hátulja, aztán megpuszilja az árkot/villanyoszlopot.
Másik kedvencem az, amikor a csillió mm széles felnire rátesznek egy trabantra való szélességű gumit. Na az is eléggé rontja az autó menettulajdonságait.
Szerintem teljesen jó az, hogy műbizonylathoz kötik az átalakításokat, a probléma az, hogy messze nem ellenőrzik annyira, mint kéne. És nem csak az átalakításokat, hanem általánosságban az autók műszaki állapotát.
Kormoló dízelek, kályhacső kipufogó helyére, gyárinál 3 collal nagyobb/szélesebb felni, porig ültetett, keményített futómű, halogén helyére kókány led/xenon izzók. Még mindig nem a szabályokkal van a gond, hanem a gondolkodásmóddal itthon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #71637 üzenetére
Öreg autónál amúgy is necces mert ha felold vmi rég lerakódott cuccot nagyobb mennyiségben akkor érhet pár kellemetlen meglepi...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #71591 üzenetére
A benne lévő adalékok elöregszenek, bizonyos kémiai kötések szétesnek benne az idő múlásával szóval van szavatossági idejük (általában 1-2 év szokott lenni).
mod:
Speeedfire: Többnyire placebó a benzineseknél de a modern dízelek estében hasznos tud lenni.
-
Winne
nagyúr
Urak az mitől lehet, hogy stabilan tartok egy sebességet és onnan kigyorsítok és pár másodpercig nem történik semmi, majd hirtelen megérti mit szeretnék és elkezd húzni? Nem függ a sebességtől kicsit olyan érzés, mint mikor régen a rogobón a gyertyával volt gond, néha ránt egyet-kettőt gyorsítás közben. Lehet itt is ez a gond?
1.4 benzin 16 szelep.
-
TheProb
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz
szőröscica #71613 üzenetére
328i is vállaható meg tartósabb is talán. 30i +186ccm aztán +38-39ló. Jobban kihegyezett motor.
-
i-sti
senior tag
BUNKÓSÁGI GYORSTALPALÓ AUTÓSOKNAK
Ez is mehetne a leírásba
-
-
Hege1234
addikt
Sziasztok!
gyors kérdésem lenne
hátsó jobb kereket ha tudom kifele mozgatni (4-5 fokot) az mitől lehet ?
emelőn olyan érzetre mintha nem lennének ráhúzva a csavarok
(rá vannak) -
Az itthoni használt autó piac ilyen volt már 10 éve is. Csak Ti még akkor nem voltatok akkora lázban h vásároljatok. Tudomásul kell venni, hogy itthon ha mindenben megfelelőt akarsz, akkor minden más a kocsivásárlásnak van alárendelve, és igen is esetenként több száz km-t kell utazni azonnal a vételért.
Szerinted-tetek én miért csináltatom meg az alsó szegmens legaljából megvett autót? Mert ha már úgy is lyukra futok, legyek felkészülve és magamnak lesz jó autóm. Ha meg megcsinálod jóra és el akarok adni, akkor gyorsan elviszik - még ha nem is 100%ban kapom vissza az árát.
-
-v-
addikt
válasz
focvis #71609 üzenetére
Nemköll foscsi corsa
Bazmeg micsoda pusztulat ez a használtautó piac .. megint rá kell jöjjek. A 3 autóból meg amit kinéztem nullát sikerült megnéznem, olyan gyorsan elvitték őket .. (1 napon belül)
Van a sok szarcsifoscsi, ami nem az, arra dolgozó embernek esélytelen odaérnie, vagy csillióba kerül.
Berágtam, maradok a biciklinél -
Jaffa75
őstag
válasz
norrberth #71586 üzenetére
ahogy írtam: bubu (kipufogófék) már az IFA-kon is volt... a 90-es évektől meg kardánfék is szinte minden teherautón. Szinte kizárt hogy nem tudta volna velük megállítani! Illetve ha elfogy az összes levegő a tartályokból a légféknél, akkor automatikusan befékeződik a szerelvény!
Márpedig ennyi taposástól tuti elfogyott...
-
adalbert1
veterán
válasz
BigBlackDog #71602 üzenetére
Hát, erre én is kíváncsi lennék, valamit nagyon benézhetett, körforgalomba behajtásnál azért észre kellett volna vennie, hogy ez egy körforgalom (minden bejáratnál van elsőbbségadás kötelező és körforgalmat jelölő tábla is) - az is lehet, hogy rosszul lett, vagy részeg volt, esetleg valakit hirtelen ki kellett kerülnie.
-
BigBlackDog
veterán
0 kilométeres Mazda?
Egyébként ezt hogy sikerült összehoznia vajon?
-
válasz
EQMontoya #71589 üzenetére
A legjobb amikor olyanokat olvasok h mit spórolok a klímával a háromliteres motor meg sem érzi (fogyasztás szempontjából) ha folyamat megy. Hát a motor kevésbé, én meg max azt az 1-2-3 liter pluszt fizetem
Meg végül csak a kocsi orrába költözik be egy állandó felszállást végrehajtó turbinás jumbo jet, ami ha megy, ha nem a nyári 30+ hőmérséklet rnd okoz hőtolulást a motortérben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest