Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
EQMontoya #73082 üzenetére
Azért az E12 sem hibátlan autó, az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevősek voltak, hajlamos elkokszosodni az olajvisszavezető furat. A benzineseknél még a szívósor szokott elrepedni és a C150-es váltóval szerelt autókban a hátsó csapágy szokott tönkremenni, ami elég húzós tétel. Dizlinél a porlasztók csak 100-150k-t bírnak kb., az se sok.
-
Gabesz87
veterán
válasz
#94529552 #73095 üzenetére
Ja, értem. Most küldtem privit. Azt hittem Megane-os vagy. Nem tudom mik a rossz vélemények, annyira nem követem ezt az autós topicot. Sokan lenézik a francia kocsit, van egy berögzött előítélet. Nekem semmi problémám nincs. Jó, mondjuk az enyém új autó. De előtte a Clio-val sem volt semmi gáz. Minden törődést megadtam neki, cseréltem amit kellett. Szerintem baromság a sok negatív vélemény. Egy BMW, Audi nem romlik el?
-
#94529552
törölt tag
válasz
Gabesz87 #73094 üzenetére
Nem, mivel nincs Renault-m, igaz régebb megnéztem több Megane1 Facelift-est, de elég korrodáltak voltak(német import) és ezért nem tetszettek meg. Inkább azért kérdeztem, hogy az itteni jó vagy esetleg rossz vélemények mennyire helytállóak? Most éppen új autó vásárlás miatt jött szóba a típus.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gooool #73083 üzenetére
Volvo.
De az 5 gangos geartronicot kerüld! Vagy manuálissal vedd vagy a 6 gangossal.A D5 jól megy (havernak az volt), nem eszik sokat és megbízható/tartós a motor, brutál kényelmes bár belül kicsit szűkösebb mint azt a külső alapján gondolná az ember.
A 2.4i-ből két variáns van a gyárilag gyengébb csak szoftveresen butított szóval lazán az is felhúzható a gyárilag 170 lovas szintre (vagy tovább is ha akarod). A benyós már kajálgat jobban szóval ha sokat mész akkor inkább a dízelt venném. Az 5 henger miatt hangja se olyan borzasztó mint pl a 4 hengeres TDI-nek.
-
raczger
őstag
válasz
gooool #73083 üzenetére
+1 Volvo
Mikor bátyámmal néztünk egy 156SW-t, kiábrándultam belőle, a beltérben a felhasznált anyagok minősége katasztrófa volt (csak képen néz ki jól).
Ha ennyit mész szerintem simán vállalható a 2.4 D5. Én a sima 2.4-es benzinest próbáltam egyszer, két dolog nem tetszett benne:
- ahhoz képest milyen nagy kívülről, belülről nem olyan tágas
- vezetésre nem túl sportos, inkább olyan, mintha egy hajót vezetnélHa nem kell nagy autó, megnéznék a helyedben egy Corolla 1.8 TS-t is.
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Feldobok egy jó labdát, remélem megmozgat Titeket.
Kollégám felajánlotta, hogy nem-e cserélném le a Laguna 2 kombim nyár végén, ő átvenné tőlem.
Persze itt az egyetlen szokás szerint felmerült dolog, hogy az autóm épp összeáll, minden ami problémás volt ki lett cserélve és működik, pöcc-röff (na jó, vannak apróságok...).
Amiért viszont eladnám, hogy oké, remek autó, egészen jól megy, szinte termeli az üzemanyagot, ami nem mellékes a havi 2500-as futásnál, viszont nincs meg benne az az igazi KELL érzés, hogy visszanézek rá a parkolóban és hasonlók, Ti pontosan tudjátok miről beszélek (és vannak bosszantó dolgok, pl. a beltér nyöszörgése, amivel ki tud kergetni a világból).
Nos ha már cserélnék, akkor viszont csak olyanra, ami e gép megvételekor is kellett volna vennem, hogy ne fájjon a szívem, azok pedig ezek jelenleg:Volvo S60 2,4 D5 (manuál és geartronic is kosárban van, ez az álmom amióta jogsim van, de félek sokba lenne a fenntartás, bár ez a listán a legmegbízhatóbb kb.), de a sima 2,4 benya is akár, ha nem eszik túl sokat
Alfa 156 SW utolsó generációból 1,9 vagy 2,4 JTD
Esetleg maradni a Renaultnál és valami 2,0 dCi-be beleülni.Első körön ezek...de persze ha van más, ami jó lehet meghallgatom, azt nem igérem, hogy meg is veszem, de hátha csak nekem szűkült már be a tudatom.
Köszönöm a segítségetek!
-
Dehogy vágom el a rugókat, 30 ezret adtam érte
(a név miatt kellett) Ezért is gondolkoztam el az Eibach-on, ha az 50-ből kijönne.
Viszont azt megfontolom, hogy a gyári rugót elvágatom, vagyis szintre hozni a töröttel.(#73063) tboy93: nekem néha eddig is súrolta egy-egy magasabb padka a lökhárítót. Köszi a tapasztalatokat, hasznos. Nem akarom keményíteni, csak nézzen ki jól.
Jól mondja rbalint88, a következő lépcső meg a nagyobb kerék lenne, amit már biztos nem akarok, mert na.
(#73066): Ez a Passat az ültetéssel + kerékkel nagyon barón néz ki!
Ezt az Eibach témát elengedem, gondolkozok majd rajta, hogyan lehetne az elejét 1-2 centivel lejjebb rakni. Szintbe akarom mindenképpen hozni a hátsókkal. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gabesz87 #73070 üzenetére
Zámbófólia pl.
Kérj árajánlatott de fóliától függően olyan 35-45k között lesz várhatóan.
-
Szada85
aktív tag
válasz
EQMontoya #73061 üzenetére
Szerintem a Fóka1 is kellöen népszerü Volt a maga idejében a G Astra mellett, abból is elég sokat lehetett látni. ( Illetve Fókából is a mai napig ugyanúgy. )
Azt el tudom képzelni, hogy az F Astra népszerüsége ágyazott meg a G-nek is egyébként, egyszerüen elterjedt az F korából, hogy a hétköznapi közlekedésre jó autó, abból láttak az emberek tonnaszámra, és kész. Elmentek megnézni, hozta azt a szintet, amit kerestek, és megvették.
Természetesen ez csak feltételezés, sosem végeztem semmiféle kutatómunkát ezügyben. -
BigBlackDog
veterán
Casco (Allianz) fizet vadkárra? ÁSZF-ben nem látok egyértelműen erről szóló, de ezt kizáró részt sem.
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Tudnátok Pesten ajánlani korrekt, szakszerű, hozzáértő, és nem aranyárban dolgozó céget, ahol fóliáznak? Szeretném a hátsó ablakokat, és a hátsó szélvédőt fóliáztatni. Nem "gengszterfeketére" hanem csak annyira, hogy a babát védje majd a fénytől, hőtől. Mennyibe kerül kb. egy ilyen fóliázás amúgy? Egy 5 ajtós (ferdehátú) Megane IV az alany amúgy.
-
rbalint88
addikt
válasz
barnam_ #73062 üzenetére
ez így jó, így kell állnia (utána). le lehet rakni, csak akkor kerék is kell, meg gátló meg stb. szóval így jó
illetve, nekem ilyen eibach pro kit volt a passat alatt, szerintem többet ültetett 35mm-nél, másrészt a gyári sportfutómű gátlójával nagyon sokszor ért le. a mostani gyári rugó-sportgátló páros sokkal jobb, élesebbet lehet fordulni vele és nem verem oda sehova.
-
válasz
barnam_ #73062 üzenetére
Sima monroe gatlokkal van az auto alatt. 35mm-t ultet tenylegesen, de pont eleg ahhoz, hogy neha problemat okozzon. Suliban orral mar nem is allok be a parkoloba, mert multkor is fennakadt a padkan a lokos es tolatasnal leteptem a picsaba
Szerencsere nem tort semmi, siman vissza tudtam "akasztani". Baratnomek szabvany pinceleallojaba se tudok leallni, mert leer az alja. Nehany fekvorendoron is leer.
-
Tudtam jobb képet készíteni, így könnyebben összehasonlítható.
Tehát előtte, s utána.Hátul nincs különbség, ha magasabb is volt az új gátló miatt, leült már. De elöl most magasabb mint hátul, zavar
Végül is, picivel nagyobb átmérőjű rugó került bele, ami elvileg erősebb, vagyis nehezebb összenyomni.
Nem a tuning a cél, amennyire egy dízel szedánnal kanyarodni lehet, szerintem így is jó futómű van alatta.(#72961) bitpork: csak esztétika, komfort tekintetében meg vagyok elégedve.
(#72966) tboy93: Neked milyen gátlók vannak mellette? Elvileg ahogy olvasom, ez a progresszív rugó normál terhelés mellett úgy viselkedik, mint egy normál rugó, s nagyobb berugózás esetén keményedik be. Nagyon alacsonyabb nem lehet, mert a 30-35 mm ültetést a normál magassághoz számítják, a Sportline alapból alacsonyabb vagy 2 centivel. Azt viszont nem teljesen értem, hogy az egyes készletek között mi a különbség. Mármint persze más a rugó, de nem mondja meg melyik mekkora.
Ezt a vonalat nem akarom nagyon erőltetni, csak lehetne picit alacsonyabb is. -
EQMontoya
veterán
válasz
Szada85 #73056 üzenetére
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja
Pont az a bajom a G Astraval, hogy ezt nagyon sok autó tudja jobban. Akár egy Fóka1, akár egy E12 Corolla, elég sok lehetőség van, ami ugyanolyan unalmas autó, A-ból B-be közlekedésre való, de sokkal minőségibb benyomást kelt.
Ezért nem is kevertem ide a gsit, mert azt nem erre vesz az ember, hanem mert élvezni akarja, és arra viszont tök jó. -
Szada85
aktív tag
válasz
szőröscica #73050 üzenetére
Szerintem pedig ez nem erröl szól, hogy melyik mit ad cserébe, mert ez nem lehet kifogás a hibás konstrukcióra akkor Sem, ha az egy BMW, vagy bármi más.
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja.
A BMW nagyobb kényelmet ad, több extrát, bizonyos modellek izgalmat is, de ezt le is rakod a magasabb vételár képében egy Astrához képest. ( és a magasabb ár - illetve, hogy az egy prémium termék - fényében az én véleményem szerint föleg nem szimpi, hogy szintén csipegeti az olajat. ).
Ettöl persze még a BMW nem lesz rossz autó, ahogy az Opel sem egy foskazal, erre próbáltam kilyukadni az elöbb is.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
szőröscica #73050 üzenetére
Más örül annak is, ami neked übergagyi, , mert nem telik jobbra és drágábbra, ezt ne felejtsd.
Kezet foghattok EQ-val.Szada85 Milyen OPC-ről van szó? Erről lemaradtam.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
Vesztor87 #73042 üzenetére
Marhasag, vegre pontot szerezhettek volna, erre 2 korrel a vege elott kiallna? Kizart.
Szada85: a BMW eseteben is nevetseges az olajfogyasztas, de azok az autok legalabb adnak valamit cserebe, ha mar ilyen elkurt konstrukcio a motor ezen a teren. Egy gasztra mit ad? Ulsz az 1.6 szivoban, az ubergagyi belsoben, es liter olajat locsolsz bele ezer km-enkent. Nagy orom.
-
Szada85
aktív tag
Neem, én nekem semmi bajom sincs vele, mindeninek adott a lehetösége, hogy véleménye legyen, az elöadásmód volt picit talán igazságtalan szerintem, ennyi.
Illetve, ha belegondolok, hogy a napi mellett a játszós autóm egy F Gsi, akkor föleg élvezni fogom a DuplaProli életemet a továbbiakban is, mindenféle sérelem nélkül.
-
aero.
veterán
válasz
Kornel #73043 üzenetére
A K indoklása eléggé izzadságszagú lett, az inkább személyes nem tetszés.
A többinél felhozhatóak, amik le lettek írva, de pl. szerintem egy 1.5 dci hajtókarcsapágy nagyobb probléma, mint, hogy nehezebb a J a konkurenciánál. Mindegy, az biztos, hogy Golf szintjét nem ütötte meg soha, de én K-t vennék Golf helyett pl. -
Vesztor87
senior tag
-
-
#94529552
törölt tag
Szerencsétlen Alonso már megint kiesett a vége előtt. Engine block
Szada85 Igazságod vagyon. Hát, ami azt illeti tényleg nagy meló lehetett.
-
Szada85
aktív tag
válasz
EQMontoya #72934 üzenetére
No offense, elég részletes lista, jó sokáig fenn is maradtál emiatt, hogy ezt így összeírd látom.
Elismerendö, vannak benne pontok, amik igazak is lehetnek az adott szériára, DE...
...azért abban ugye egyetérthetünk, hogy a felvázolt pontokból jópár ráhúzható még egy kalapnyi autómárkára ugyanazokból a korokból, ergo, akkor remélem véleményed szerint azok is mind hasonló minöséget / értéket képviselnek.
És itt lehetne szó az F-el egykorú szinte bármilyen márka rozsdásodásáról ( a 90-es évek környékéröl ), vagy az olajfogyasztásról ( amik ugye több nagy márkánál - mint a BMW, Audi, stb. - jóval késöbb, tehát újabb motoroknál jelentkezett, de persze, ha egy N-es BMW moci eszi, akkor az "elfogadható", "az ilyen", na de, ha egy Opel, akkor az már pfejj, értem... ).
Félre ne érts, elfogadom, hogy a Te " véleményed" ez, azonban ezt ilyen nagy " Élet Igazságaként" tálalni picit erösnek érzödik, szerintem.
Maradok továbbra is hü olvasótok.
-
Ízirájder! Itt se voltál.
Egy hosszúhétvégét valóban vergődtem.
De pénteken eladtam, a hosszúhétvége utáni kedd reggel megállapodtam, szerdán már a kezemben volt az átírt forgalmi.
-
válasz
szabonagyur #73027 üzenetére
Ha tavaly A0 voltal, akkor iden B1, szoval szerintem azt kell megadnod.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
szabonagyur #73027 üzenetére
B1 leszel így az kell megadni.
-
válasz
szabonagyur #73023 üzenetére
Kosd ujra. Nemreg en is buktam egy tizest, elfelejtettem asszony biztijet felmondani idoben es A0-bol B1-be lepve az Aegonnal maradva 33-rol 45-re ugrott az eves koltseg
A civicnel csokkent a koltseg B9-bol B10-be lepve (K&H), szoval lehet biztosító függő a dolog...
-
szabonagyur
félisten
Egy kis KGFB kérdés...
Szóval van egy második autó is a nevemen, tavaly aug 1-el vettem így ez a forduló napom is. Itt az idő, hogy akár váltsak is.
Tavaly ugye A00-val indultam. Netes kalkulátorral kb 40e Ft jött ki legolcsóbban a balesetivel Allianznál, de pénteken jött a levél tőlük mivel tavaly is náluk voltam, hogy 52e balesetivel.
Na most a kérdések:
1. Nem úgy volt, hogy nem lehet különbség a neten kalkulált meg a visszakötés között ugyanannál a biztosítónál?
2. Amikor csinálom a kalkulációt A00-t vagy már a B01-et kéne megadnom? Ugyebár A00 vagyok és B01 leszak aug 1 után. -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Klímával kapcs. kérdeznék. Van egy 2003-as N16-os Almerám. Tavaly nagyon jó volt a klímája, 2-es fokozatra rakott ventivel, ablakra téve bármilyen hőmérsékletben jó volt a hőmérséklet odabent. Annyi változott a télen, hogy zörgött a ventim, szerelő szétszedte, kenés zsírozás nemtom micsinált vele, de jó lett, ellenben hangosabb mint anno. Légszállításra valami hasonló lehet talán. Namost hogy jött a klímás időszak, gyengének tűnik a klíma. Kérdésem, honnan tudhatom hogy nem jó? Hűt. de mint ha kevésbé lenne gyenge.
Itthon a lakásba most telepítették a vadi új inverteres klímát, na az autóéhoz képest az jeges levegőt fúj.
Egy sima szobai hőmérőt oda raktam az autóhoz, mikor magamra állítva fújta a levegőt az autó, akkor gyorsan 10 fok alatti hőmérsékletet fújt a klíma, szal nemtom... most a ventivel ba...szott el vmit a szerelő, vagy mivan?Pollenszűrőt cseréltem.
-
-
-
brumi1024
veterán
-
#94529552
törölt tag
válasz
Tsebacsi #73014 üzenetére
franciát nem veszünk...
Na, jó, ha már a régi elavult szabályt nézzük, akkor Fordot és Fiatot se, igaz utóbbi szóba se jött nálad.
pit stop Egyelőre még német(GM?), de idő mire átveszik ténylegesen, és a most futó szériákba nem lenne gazdaságos belenyúlni. Pl. a Volvo nem kínai, vagy a Saab? Mégis megveszik, vagy nem? -
válasz
Kornel #73002 üzenetére
Mert csak 4 év finanszírozás van, és a GT line drága, belül annyira nem tetszik, és az 1.2 motor szerintem már gyenge.
A leon 8,1-re jön ki egy már bejelölt 700k-s kedvezménnyel. Amúgy tetszik, nem rossz, de drága.A peugeot 308 sw belül egész jó, de franciát nem veszünk...
(#73001) Gergőke88: Elsiklottál felette, hogy az i40 újonnan drága, használtan meg nincs olyan amit keresek vagy olyan árulja, akiben nem bízok...
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #73009 üzenetére
Igazából nálam már ez is bőven a keret felett volt.
Mondjuk ha erre a szintre felextraztam a mégane-t, akkor még drágább lett volna. -
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #73002 üzenetére
pont a megane és a 308sw miatt kérdeztem tegnap, hogy mik a peremfeltételek. egyébként nehéz ügy, múltkor konfiguráltam leont, oktávot, golfot, 9,2, 9,6, 11,5M jött ki. oké, megagigafullra x-eltem végig, de a leon az FR volt 1.8tfsi 180ló dsg, oktáv ugyanez a motor-váltó, csak L&K kivitel, Golf csak 1.4TSI 150 ló dsg, highline és így is két misivel több lenne. én a leont venném, mert a sportosra vagyok rácsípődve, extrákban nekem a led fényszóró és a sportülés többet nyom a latban, mint a bőrkárpit. de továbbra is úgy vagyok vele, hogy 5M a határ egy autóért, úgyhogy biztos keresnék egy megfelelő használt példányt. lehet több idő lenne, ha földrajzi megkötés is van, meg nem lehet bármikor elugrani megnézni, de sztem 3-4 hónap alatt lenne megfelelő példány.
[link] mondjuk ebben a színben nagyon tetszik az RS oktáv.
-
brumi1024
veterán
válasz
pècsimunkás #72994 üzenetére
Meglepően nem ugrik jól a teljesítményéhez képest, fura az a váltóáttét. De ez főleg a 182 lovasra igaz.
-
Kornel
veterán
Hogy a francia fanok megnyugodjanak:
A mégane miért nem játszik Tsebacsi-nal?
Szerintem az egyik legjobb kompakt lett, beltér minőségben utolérte, vagy lehagyta a VAG-ot, nyilván egy Audi jobb belül, de egy VW, Skoda már nem biztos.
5 év garancia, 0% THM, jó ajánlat.Mod: most vádoljon valaki részrehajlással
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest