Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
pècsimunkás #73999 üzenetére
Mi motivál arra, hogy egy bő 100 lovas autóval 160-nal told pályán?
-
pècsimunkás
addikt
válasz
focvis #73997 üzenetére
Köszi a tanácsot !
1500- tól leadja a teljes nyomatèkot . 2-3000- ig mindig kihúzatom . Nèha - 3.-4. fokozatban 4000- ig . Tavasszal voltam otthon szabin , a fogyasztásról pár szó : volt 80 km városi - munkába menő - jövő táv , 120 km autópálya , ahol stabilan lehetett tartani a 140 -150 km/h-t . Szóval : 200 km-re tankoltam 12 l benzint ! Az nagyon jó szerintem ! Autópályán , Nèmetországban visszafelè, kb 8 l , de akkor ment a liftezès. Fel 160 , majd fèk , 110-120, majd , ha kimennek előlem , újra 150-160. Mindez viharos szèlben . Szóval így is jónak mondanám
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #73996 üzenetére
Töltésjelződ a műszerfalban vagy multimétered van?
-
válasz
pècsimunkás #73995 üzenetére
Tényleg jó hosszú a hatodikad, különösen az 1.2T-hez, de ha bírja a motor, akkor nagyon előnyös a fogyasztásra. Csak kínozni nem szabad 1500 rpm alatt.
Az enyém 2000-nél olyan 105-108 kmh-t megy, 3000-nél ~160, az előző dízel SAAB ugyanezt tudta (talán centire).
-
pècsimunkás
addikt
válasz
focvis #73988 üzenetére
A start - stop rendszert kikapcsolom- ha nem felejtem el . Azt èszre vettem , ha bekapcsolva hagyom jobb a fogyasztás . Lènyegesen ! Csak volt , hogy reggel elindultam , 100 m az első lámpa , aztán ki is kapcsolt mindjárt . Nem szeretem ilyenekèrt . De akkor már hagyni szoktam , az út vègèig úgy . Aztán , van , hogy a következő lámpánál nem kapcsol ki az akkumulátor töltès vagy a klíma vezèrlès miatt .
De , tènyleg lehet vele spórolni , de a turbós motorral kombinálva ... nem igazán szeretem .
A 6. nekem is hosszú . 100 - nâl 2000 a fordulatszám , 150- nèl 3000 . -
Magnum_
nagyúr
mindenki nyugodjon meg, nagyon fasza utasbíiztosítst kötöttem a nyaralásra.
joalémilestoné:
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #73992 üzenetére
Ki tudok gurulni holnap este egy feltöltött akkuval.
-
szőröscica
addikt
válasz
F_Zolee #73989 üzenetére
Igen, ott. Vagy a maglódi vagy a péceli kijáraton terveztem hazabattyogni vészüzemmódban, mindkettőtől kb. 5 km-re lakom, de elfogyott az akarat.
Én generátorra/IBS (intelligent battery sensor) hibára gyanakszom, csak tényleg a töltésprobléma jelzésének a hiánya gyanús, mert az akku csutkára lemerült gyakorlatilag, tehát arról üzemeltünk egy ideig. Na, majd holnap telefonálok párat, aztán max. egy teljesen feltöltött akkuval elindulok a szerelőhöz, vagy tréler megint, csak az már nem lesz ingyen.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #73987 üzenetére
Kis szerencsevel csak a generator fosott be. Megesik barmivel. Nekem az 1.8T passat ac-ja szart be, amikor az e85 feloldotta a retket. Izgalmas volt a garazsbol kitolni a trelerig az automata autot
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #73987 üzenetére
Pedig a tünetek alapján vagy a töltés ment el, vagy az akkud lett cellazáras, mert amúgy nem merülhetne le ennyi autopalyazas után.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
szőröscica #73987 üzenetére
Maglódi emelkedő? Reméljük csak egy nyestrágta kábel lesz a gond. -
válasz
pècsimunkás #73985 üzenetére
Köszi!
Városban kikapcsolt start-stoppal 12+ a fogyija. Autópályán, nyugodt országúton viszont parádés a hosszú 6. fokozat miatt, 120-nál 6 környéke, 160-nál 8,5-9 az eddigi tapasztalatok alapján. Csak 900 km-nél járok még.@joamilestoné:
Anno Vectra C-ben volt hasonló problémám, ott a generátor adta meg magát. -
szőröscica
addikt
A megbízható benzines.
Egyelőre fogalmam sincs mi a gond, legalább itthontól nem túl messze döglött meg, nem tegnap Horvátországban, csak 10 km-re a háztól.
Először a tempomat ment el, aztán a középső kijelző kezdett villogni, majd szép lassan váltóhiba, ESP, ABS, Servotronic, töltéshiba stb. Utána meghalt az óracsoport is, majd rángatni kezdett és a leállósávban kötöttünk ki.
Áram alig van a kocsiban, a vészvillogót is csak pislákoltatni tudta. Érdekes, hogy töltéshibára csak akkor panaszkodott már, mikor minden másra is. Legalább a tréler ingyen volt, a 3500 forintos Allianz kiegészítő assisstance fedezi.
Nem ez volt életem hosszúhétvégézése, tegnap az asszonnyal szaladgáltunk kórházba, mert a szemébe ment valami, ma meg a kocsi adta fel a harcot.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
focvis #73980 üzenetére
Jó ez a fogyasztás ! Ilyen erős autótól főleg !
Nekem 7,6 az átlagom az utóbbi hónapban . 1,2 t , 116 le . 8km a cègig reggel , du haza . Dugó dugó hátán dèlután . Nèha , ha kimegyek az autópályára 150-160 km/h . Igazából így az enyém sem rossz , de a tied kimondottan jó! -
pècsimunkás
addikt
válasz
F_Zolee #73977 üzenetére
4 embernek ok . Csomagok helyett meg bankkártya ...
#73978) brumi1024 : viccen kívül , èn is pont azt nèztem , hogy mennyibe kerül az A5 , vagy a többi nèmet vagy angol autó . Ha ennyi pènzem lenne autóra , Mustangot vagy Challengert vennèk inkább, mint európai kategória társait . A Camaro is tetszik kívülről , de annak a belseje nem jön be .
Mondjuk 6 hengeres motorral azèrt ezek is olcsóbbak , de az nekem mèg mindig drága kicsit ... -
válasz
Magnum_ #73970 üzenetére
Nem gyári volt (Hengst); a szervizben azt mondták rá, hogy a garit buknám ha ezt tennék be a 60 ezres inspekció során.
A szintén Hengst légszűrő kapcsán viszont az volt a tanácsuk, hogy gyári minőség, nyugodtan tegyem bele s.k., mert a gyárilag beszereltet csak 90 ezerenél (!) szükséges cserélni a technológia szerint, de ők is cserélnék a saját autójukban 30 ezrenként, és tökéletes lesz a Hengst.
BTW a vegyes fogyim szerda óta 7,9, volt benne 80 km zűrös Bp. + a hétvége.
-
brumi1024
veterán
válasz
pècsimunkás #73975 üzenetére
Mind a kettő egész olcsó, ha kell a motor. Ahhoz képest persze, hogy az európai prémiumokból a 3 literes dízel van ennyiért hasonlóan felszerelve.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
pècsimunkás #73975 üzenetére
Hova megy akkor a család? Ez csak 3 ajtós. Nem kell.
-
Magnum_
nagyúr
-
i-sti
senior tag
A Porsche-nek a mester hármas pólóján miért 17-18-19 kombó szerepelt?
(#73971) F_Zolee: #csakazrs6
-
F_Zolee
nagyúr
De nagy gond az autóválasztás. Megyek és megveszem ezt.[link]
-
válasz
BigBlackDog #73930 üzenetére
A héten vettem, majd vittem vissza egy pollenszűrőt, szó nélkül adták volna a pénzt, de én inkább levásároltam.
-
kisza25
félisten
válasz
EQMontoya #73956 üzenetére
én tudtam (na jó, aki mer az nyer alapon), azért vettem KIA-t már 2011-ben, nem is buktam rajta sokat
Kornel: 5 év km korlátozás nélkül, vagy kia-nál a 7év garnak van a + értéke (mellé ingyenes asszisztansz), nem csak a valós minőségnek
én is a 7 év miatt(is) veszek újra KIA-t, mert ezálltal az értékét is nagyon tartja, 6 évesen meg vagy eladom, vagy nagyon sokáig megtartom. -
i-sti
senior tag
válasz
Magnum_ #73959 üzenetére
Én most fogom beírni sprit-re a 2 valetpro sampont is.
(#73960) Kornel: akkor ahhoz mit szólsz hogy egy 2011 Jazz azonos árban van egy hasonló korú Octavia, Golf vagy Supival.
"itt igazából a várható ráköltések összege határozza már meg a használt piaci árakat."
Nem igazán értem mire gondolsz. -
Kornel
veterán
válasz
EQMontoya #73956 üzenetére
Egyébként nem értem az árazásukat. Oké hogy megbízható, de anyaghasználatban még nincs a konkurensekkel konkurensekkel egy szinten, árban meg máris túllőnek rajtuk?
Pedig messze van még a VAG szint.I-sti: itt igazából a várható raköltések összege határozza már meg a használt piaci árakat.
-
válasz
BigBlackDog #73952 üzenetére
i40 használtan megint csak 5 millió ami esetleg szóba jönne, tehát már akkor inkább új autó 5 év garival. Újonnan 9 misi körül van, gondold el, az i30 kombi fullosan 7,4...
Munez: Nem vagy mérvadó, ráadásul öreg az autó, nemkéne
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #73951 üzenetére
"...a magyar ember Szentet kivéve kb. telibeszarja az autóját..."
Megyek is csinálni a dolgom a Civicbe...Egyébként igen, valóban ritka az olyan ember, aki odaadóan foglalkozik a kocsi műszaki állapotával is, nemhogy még a szépségét is szinten tartsa.
Egyébként az i40 vonal elhalt? Mintha régebben az lett volna a kiválasztott...
-
válasz
B-L-A-C-K #73914 üzenetére
Ültem én sokféle autóban, ne hidd, hogy nem. Vezettem ismerős A4-esét, igen, azt a verziót, amit ajánlgattál. Valóban nem rossz autó, de eléggé leharcolt példányok vannak belőle. Elmondtam azt is, hogy nem bízok a használtautókban, mert a magyar ember Szentet kivéve kb. telibeszarja az autóját, csak használja.
Az öregemnek E-mercije van, képzeld, van sejtésem arról, mi a minőség, vagy épp mennyibe kerül. Mégha ismerősökhöz is hordod, duplaannyi bele az olaj, fék, egyéb cseréje, mert több kell bele, vagy csak mert merci jel van rajta...
Azért nem vettem nagyobb autót, mert NEM KELL. Nem azért, mert a Fóka a szerelem, és csak az a jó. Az tetszik, egyszerűen vicces látod, hogy az Astra árban kb. ugyanannyi, de többet ad, mégsem azt veszem, mert nem tetszik annyira. Hihetetlen ugye...
Kibaszott sok pénzről beszélünk, és még azt öljem egy minimum 100k-t futott használt autóba? Hagyjatokmár...
5 évig garis autót kapok 4 millió cash-ért, a többit pedig szépen lassan kifizetem, ha bejön még zsé, azt bele tudom pumpálni, és rövidebb lesz a futamidő.
Ha valaki még1x azt mondja, hogy van 6 millióért új insignia vagy A4 vagy faszomtudja mi, azt esküszöm letiltom a fenébe és veszek prémium tagságot csak ezért. Gondolkozzon már el előtte, hogy 6,7M egy közell full felszereltségű automata alsóközepes kombi, míg ugyanennyiért megkapod a fapad "prémiumot" manuállal, alapmotorral automata, körberadar, navi, LED, metálfény, egyebek NÉLKÜL. Hülyénekismegéritényleg... -
pècsimunkás
addikt
válasz
Kornel #73940 üzenetére
Nèztem èn is a Meganokat èv elejèn . Kèszletről 19600 euró lett volna egy 1,2 t - s . Tetszett , de az Aurist 17500 -èrt választottam inkább .
Most ugyan az a Mégane 17000 ...Szer.: Nèztem a Focust is , de règebben amennyire tettszett belül , most annyira nem . A Mégane , az Auris , de mèg a kifutó I30- is jobban tettszett belülről .
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #73944 üzenetére
Én megmértem volna csak nem szántam rá 7 milliót, nekem 2,5 volt a max keret (vagy ha idő már nem lett volna akkor egy fapad H astra) és ezért csak régi A4eket kaptam volna sok km-rel ami már problémás lehet (úgy mint minden másnál), ezért lett inkàbb viszonylag jó felszerelt Opel, nem sok km-rel, és nem is túl öregen (és nem lett öregebb amit akartam).
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #73945 üzenetére
H Astra is volt ott. Csak szimplán arra céloztam, hogy nehéz elfogadnom egy ilyen ajánlást olyantól aki amikor magának vásárolt is pont az alsóbb kategóriát nézte meg inkább. A végén sem egy pár évvel idősebb igazán prémiumot vett meg (Insignia azért nem egy prémium bárhonnan is nézzük) mivel az több km. öregebb mint amit ő akart stb.
De mindegy, témát zárom részemről, kolléga vegyen nyugodtan Focust ha neki bejön és a pénztárca is ezt szeretné.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #73944 üzenetére
Ha jól rémlik, B-L-A-C-K anno még a 159-es vonalon indult el, csak nem volt normális példány belőle.J (vagy akkor H) Astra volt a vésztartalél, de időközben meg Insigniából pont jött szembe egy jó állapotú. Tehát nem céltudatosan Insigniára vadászott.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Magnum_ #73936 üzenetére
Szabonagyur: nem tudom, milyen autod van, mihez szoktal, lehet, hogy en vagyok tul egyszeru panelproli, de az insignua nem egy szar minosegu auto, sot.
Nem ezt írtam , hogy szar csak kolléga ajánlgatja a prémium, használt A4-t, de ő sem merte meglépni.
Csak arra akartam kilyukadni, hogy nehéz komolyan venni olyantól az ilyen ajánlgatást aki saját maga nem merte meglépni félve az alkatrész áraktól, állapottól, stb. -
válasz
EQMontoya #73894 üzenetére
Nem madzagos volt benne. Egy élesebb kanyarban a zuhogó eső ellenére majd 100zal ment be és elrepült mint a győzedelmi zászló. Egy bő két méteres vízgyűjtőbe hullott miután cca 20 métert fejen megtett és átszánkázott szerencsésen két fa között. Azért él még, mert a betört ablakon az esőtől észhez tért mielőtt a kocsit ellepte a víz
Mindezt Romániában péntek este, úgy hogy előző pár órában összevesztünk és lenémítottam a telefonom - aztán a sötétben tévénézés közben látom villant. Megnéztem az sms-t amiben csak annyit kérdezett egy totál ismeretlen szám, hogy : Tudsz valakit aki totálkáros Leon-t venne?. Ott állt a határátkelőn ahová stoppal , véresen szakadtan eljutott.
Viszont miatta kezdtem el F1-t nézni. Egy rakat aláírása megvan a régi nagyoktól, meg testközeli fotók.
(#73912) Tsebacsi: a fiatal fókusz sem lesz annyival olcsóbb
ne is reménykedj
-
Gergőke88
addikt
válasz
bajnokpityu #73938 üzenetére
Méretben nagyon nem. Főleg a hátsó sorban.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #73924 üzenetére
bár kimondottan nem vagyok opelfan, de ez a modell szerintem nagyon jól sikerült. polgári felhasználásra teljesen jó, csak az a baj, hogy szénné konfigurálva meg eléggé egybe ér az ára a leonnal, octáviával, amiben viszont vannak olyan apróságok, amik nekem minőségibb benyomású autót adnak ki.
konfiguráltam egyet, kb leon árban van azonos felszereltség mellett, ami azt jeletni, hogy az 1.4t automata nekem 8,8 a konfigurátor szerint... -
Kornel
veterán
válasz
bajnokpityu #73938 üzenetére
Körbejártam a megane-t nagyon.
Méretre tökéletes, a legnagyobb ma kapható kompakt, de árban már a golf szintjén van.
A focus lehet jó minőségre, de én nem férek el elől sem, az Astra egy fokkal jobb ilyen szempontból, a magane-on pedig érezni, hogy a talisman padlólemezére épül, legalább fél számmal nagyobb. -
Magnum_
nagyúr
válasz
EQMontoya #73928 üzenetére
Ha gyari alkatreszekrol beszelunk, akkor igen.
Ha utangyartott alkatreszeket veszunk es mondjuk hazai viszonyokhoz szerelt motor van az autoban (tehat nem v10 tdi es tsai), akkor azert lehet jobban is matekozni, en legalabbis egesz jol megoldom a kopo/fogyo alkatreszeket.Brumi: perszehogyne
BBD: szerintem siman visszaveszik, mert nem gyari alkatresz, de ha webshopos rendeles, akkor oda is el a 14napos szabaly.
Bruminak kieg.: 14 nap a 45/2014.korm.rendelet szerint meg mindig, de a fogyaszto javara el lehet terni. H&M pl 30napra.Szabonagyur: nem tudom, milyen autod van, mihez szoktal, lehet, hogy en vagyok tul egyszeru panelproli, de az insignua nem egy szar minosegu auto, sot.
-
-
brumi1024
veterán
válasz
focvis #73904 üzenetére
+1, bezony, hogy van, főleg ha épp el akarnak adni. Nekem Szentendrén jó tapasztalatom volt, bár talán azért, mert járkáltak ott egy 5.0 V8 Mustanggal.
(#73924) Gergőke88: Továbbra is szép ez az Astra.
(#73927) F_Zolee: Az nekem is bejött, egy ideje azt tankolok.
(#73930) BigBlackDog: Netes rendelés (akár személyes átvétellel)? Ha igen, akkor 14 (/vagy már 30, nem tudom mi az utolsó állapot törvényileg) napod van indoklás nélkül elállni, ez ellen nem szoktak lázadozni a boltok, ha tisztában vagy a lehetőségeiddel.
(#73918) Saint_: 1.6B, mint 1.6 Biturbó? Meg gondolom kompresszor is van.
-
BigBlackDog
veterán
Kauffernél termék-visszavitellel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Sikerült beválasztanom egy rossz Mann pollenszűrőt, pedig a keresőjük szerint is jó a ferde hátú Civichez, a dobozban lévő, fényképekkel illusztrált leírás alapján is be kell mennie a résbe. Sajnos a szűrő erről nem tud, mivel méretben egy oldalt 5 centivel rövidebb, másik oldalt meg 5 centivel hosszabb, mint a régi. Gondolom a sedanhoz lenne tökéletes...
Simán visszaveszik ilyenkor?
-
szabonagyur
félisten
válasz
B-L-A-C-K #73919 üzenetére
Te miért nem vettél tavaly akkor egy fullos, régebbi felső kategóriásat? Miért lett belőle egy Insignia főleg, hogy csak 1-2 évre kellett neked. Ugyanúgy vehettél volna te is valami minőségibbet.
Ahogy emlékszem neked is megvolt, hogy csak ennyi éves legyen meg ennyi km. mellett, illetve nem akarsz rákölteni.
Ilyenkor azért eléggé álszentség másnak ajánlani úgy, hogy példát meg nem mutatunk.
-
EQMontoya
veterán
válasz
B-L-A-C-K #73914 üzenetére
Jah, elég lesz gumizni is pl. egy mostani A4-et, amikor már 160 lóhoz is minimum 18-cas felni dukál, meg 225-ös gumi.
Prémium autóval járni lehet:
-Drága: ha van egy megbízható géped, aminél "csak" a fogyasztás, amortizáció, kopó alkatrészek cseréje (azért egy fékbetét sem Suzuki árban lesz ám, a tárcsáról nem is beszélve) fog pénzeket vinni.
-Drágább, ha mondjuk be is döglik benne valami elektronika
-Kurvadrága, ha valami frankó motorikus hibába is sikerül belenyúlni valami érzékenyebb konstrukciónál. -
F_Zolee
nagyúr
Hosszú idő után ráprobáltam a madaras 98asra. Azonos vezetési stílus mellett 720km környékén villan a szegénység jelző. Most 780nál járok és nem jelzett még.
Azt hiszem rápróbálok ezen túl is.
-
Kornel
veterán
válasz
focvis #73895 üzenetére
Kivéve a Honda, Toyota, és még lehetne sorolni.
Más: kezdjünk már akkor tetszőleges kompaktot konfigurálni, hogy legyen benne egy normális motor, és ne full fapad legyen...
5,5 alatt semmi sincs, max. 1.6 szívó, manual klíma, központi kijelző nélkül, és még sorolhatnám.
A megane nalam nagyon képben volt, de az 1.6-ossal annyira halott volt, hogy próbaút után ki is esett nálam ezzel a motorral, a többi motorral meg már tényleg nagyon elszállt ára volt.
Nem tudom melyik szalonban van 3,7-ert új focus, mondjuk ha még lenne is, akkor sem volt jó méretben nekem. A megane azért jóval nagyobb nála, de az új Astra is. -
footy
addikt
válasz
EQMontoya #73813 üzenetére
Ez csak részben van így. A komfortot egy részét a zajszigetelés adja, ezek a gumikéderek a 10+ éves autókban már erősen öregszenek/elöregedtek így már nem hozzák azt a zajszintet min új korukban.
A másik hogy a kisebb autók zajkomfortja sokkal-sokkal jobb mint régen. Pl a Polo 68db tud 130-nál ez 10 évvel ezelőtt egy prémium autó értéke volt. Sőt mivel az új generáció az MQB platformra épül valószínűleg még jobb értéket fog hozni.Ami az üléseket illeti, egyrészről a futás más részről pedig a tulajok száma(valószínűbb hogy volt köztük egy túlsúlyos) miatt valószínúleg már nem hozza 100%-ban azt a komfortot mint egykor.
-
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #73922 üzenetére
-
válasz
Magnum_ #73899 üzenetére
Ezen én is meglepődtem. Biztos nem adnék érte annyit.
Ha 7 millát akarnék elkölteni autóra, abból vennék egy W124 300 turbódízelt munkába járósnak, egy W126 S osztályt V8-al, s talán még egy SL is kijönne a maradékból
szerk.: persze ez csak az én véleményem, nem követendő példaként írtam.
Azzal is tisztában vagyok, hogy ezeket fenn is kell tartani. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #73915 üzenetére
A4et nem de A6 volt a családban, semmivel se került többe mint egy átlag autó, persze nem márkakereskedésbe volt szervizelve.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Tsebacsi #73912 üzenetére
Nem kerül dupla annyiba mindene, a felesleges prémiumot meg nem értem, de gondolom ha nem csak középkategóriás autókba ültél volna akkor tudnád.
Ha meg új kell és már ennyiért nézzél akkor én is mint Saint mondja ott az alfa kicsit drágábban, de az is köröket ver egy fókára. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #73909 üzenetére
Azért gondolom a véleményemet elmondhatom...
-
szabonagyur
félisten
válasz
B-L-A-C-K #73907 üzenetére
Eddig azon ment a cirkusz, hogy miért nem választ... Most azon, hogy miért a Focus.
Ha ő egy újat akar venni akkor nem alternatíva egy 2 éves, stb. Ennyi erővel itt nagyon ritkán vesznek az emberek jól autót, mivel abból tudna venni egy jobb de öregebbet mint amit kiszemelt.
-
válasz
Gergőke88 #73900 üzenetére
Ez sem automata pl. És van akinek nagy a mondeo, én is rájöttem hogy nekem akkora autó nem szükséges. A focus belül minimálisan kisebb a civicnél. Csomagtartóban nagyobb az eltérés de ez van. Viszont a Ford futóműve még mindig király, a design nekem bejön és a sync3 rendszer az egyik legjobb jelenleg.
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya #73894 üzenetére
Az enyem eleg izgulos fajta, nem kedveli a csapatast.
Annyit azert le lehet szurni, hogy mennyire konnyul el az eleje, mennyire dobaljak az uthibak ekkoratemponal. A Nissan 160 felett mar nem kedvelte az utazast.
Itt az asszony eszre sem vette, direkt nagyon lassan gyorsitottam 145-rol felfele, csak akkor tunt fel neki, mikor elvettem a gazt, mar lassultunk egy ideje, es ranezett az orara, ami meg 160-at mutatott.
Szoval, kis forgalmu, korlatozas nelkuli autopalyat a nepnek, hogy lehessen haladni!
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2052
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest