Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen széket vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Skillet #21895 üzenetére
35 perc alapjárat alatt* nem mozdult meg a mutató az Alfán. Oké, dízel, de na. Nem kell agyatlanul rúgni, de állítom, hogy szépen, finoman emelve a fordulatot a 3000 sem sok. Jobb is talán, mint a magasabb fokozatban 1400-on erőltetni emelkedőn felfele...
Elmentünk ma Dobogókőre, hogy legyen országúti kilométer is, ne csak városi nyöszögtetés. Pilisszentkereszt felett olyan köd volt, hogy a következő felezőcsík vége volt a látótávolság, izgalmas volt úgy felmenni. Mondjuk most sikerült kb a nyári sebesség harmadát hozni
És ma ismét bebizonyosodott, hogy jó alfásnak lenniIntegetés, villogás a márkatársnak, kis közös gyorsulgatás
* két hétig megint nem használtuk és lemerült, aztán az indítás után szóltam asszonynak, hogy szedje össze magát, utána meg még én is bájba zuhantam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
raczger #21896 üzenetére
Akkor kb jól indítok a cikk szerint. Nálam ez a metódus, hogy gyújtsá ráaad. Megvárom, hogy az ac pumpa elhalgat majd indítás. Amíg fészkelődöm az ülésben meg bekötöm magma (kb 1-1,5 perc) üres járat majd indulás és próbálom 2000-3000 között tartani a fordulatot.
Szerencsére ezek a japó gépek elég gyorsan bemelegszenek, főleg a nagyvas mert annyi a veszteséghője mint az állat.
-
Skillet
addikt
válasz
gzbotii #21892 üzenetére
Ilyen hidegben picit melegítem is elindulás előtt, legalább addig, hogy megmozduljon a víz hőmérséklet mutató. Ha elindultam, 2e fölé nem szoktam forgatni. Ha a víz bemelegedett.... na akkor még a világon semmi sincsen. Olyankor az olaj, gyakran még sehol sem tart, de talán már 55-60 fokos
télen nehezen melegszik a vas. 70 fok alatt nem szoktam 2e fölé vinni.
Sokaknak nincsen olajhőfok mérőjük, így mondjuk egy km szám talán nagyobb segítség. Nagyjából 5km után tekintheted az autót melegnek. De autója válogatja. -
gzbotii
nagyúr
Srácok,
hidegen meddig illik pörgetni egy kis szívó benzinest? (x14xe B Corsa)
-
zoo8800
veterán
válasz
szőröscica #21889 üzenetére
Egyesek szerint már most is az.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #21889 üzenetére
Szoktasd magad a hanghoz: [link] Elég TZ4K feelingje van.
-
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #21717 üzenetére
"Ettől viszont sokkal fájóbb, hogy csak 4 a hengerek száma."
-
norrberth
addikt
-
OceanStorm
tag
-
kaszaking
tag
Karosszéria fényezés milyen árban szokott lenni? Bal hátsó keréktől a hátuljáig van rajta sérülés, valaki meghúzta kocsival
-
Egyetlen térképen az összes fix traffipax
Lehet volt már.
-
trassher
addikt
Nem kérdezni kellett volna hanem a fejébe állítani a kerékanyakulcsot. Tegnap jöttem haza debrecenből, kb csak 5-ször kaptam agyvérzést. Városban ugye 30 felett mindenki reszket, cserébe fékezgetnek akkor is ha nincs előttük senki. A 4-esen téglásnál szépen a megengedett 100-al mentem, kereszteződésben már messziről látom hogy ki szeretne fordulni ő is a magasabb rendű útra. Simán megtehette volna de inkább várt majd akkor hajtott ki amikor én már olyan közel voltam hogy satuznom kellett 100-ról 40-re hogy ne verjem seggbe. Az ilyet egyszerűen nem tudom se felfogni sem elfogadni.
-
mycso
veterán
Tegnap szépen haladok egy kis utcában, majd egyszer csak balról egy bekötőútról kifordult egy twingo, velem szembe .
Pont mikor odaértem akkor fordult ki, majd ezzel a lendülettel kinyílt (mit kinyílt...ki vágódott) a vezetőoldali ajtó.
Kemény volt, fékezni már esélyem nem volt, egy erős jobb - balt belerántottam a kormányba, de jobb oldalamon padka, korlát tehát csak ésszel (már amennyire a szitu engedte). Aztán vártam, hogy reccs - csatt, de valahogy milliméterekre sikerült elkerülnöm.Az a baj, hogy siettem, de vissza kellett volna tolatni megkérdezni, hogy milyen tervei voltak.
Csupa móka ez az autó vezetés.
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #21878 üzenetére
Azért valljuk be hogy a magyar vezetők nagyobb hányada nem éppen Fittipaldi.
Visszatérő, kedvenc esetem amikor valaki elindulásnál ott hagyja a kuplung felét mert még tisztességesen elindulni sem tud.
-
Richard!
addikt
válasz
szőröscica #21870 üzenetére
Itt Németországban rengeteg GTD/GTI tanulóvezetőautó van. Sőt, nyomokban megtalálható A3, Q3, Q5 és Focus ST is. Mindegyik 2015-ös. Nagyon sajnálom szegény autókat, mennyit kaphatnak a tanulóktól
-
válasz
szőröscica #21870 üzenetére
Golf 7-ből elég sok GTI/GTD-t látok én is manapság, a héten eddig 3-ra biztosan emlékszem (1 fehér GTI, 2 db különböző szürke GTD) úgy, hogy nem mentem többet 100 kilométernél.
@TaaT: itthon csak kombiban van és nincs piros csík
-
Snoop-y
veterán
válasz
szőröscica #21873 üzenetére
Fraszt, gyalogos vagy biciklis. Nagyapam ( isten nyugosztalja ) allohelyzetben fogyasztott annyit
-
tomiii.
aktív tag
válasz
szőröscica #21865 üzenetére
Haverom most panaszkodik, hogy már felment a fogyija 4 literre, mert ereszt valamelyik üzemanyagcső.
-
hroberto
veterán
válasz
szőröscica #21870 üzenetére
A Mann Filtert kb. 14 ezerért tudom elhozni. Akkor ettől lejjebb ne adjam?
Igen, 1.3 JTD-be kell. -
szőröscica
addikt
válasz
hroberto #21869 üzenetére
Komoly különbségek vannak az olcsóbb és a drágább szűrők között. Tekintve, hogy mennyire érzékenyek a CR rendszerek, és egy kisebb vagyon a felújításuk, ha tönkremennek, én ezen nem spórolnék.
Ha jól tudom neked Alfa Mitod van, talán 1.3JTD? A fékmester.hu-n 19 ezerért van a Mann mind az 1.3-hoz mind az 1.6-hoz. Azért az nem olyan sok. Megbízható, ajánlott webshop.
TaaT: tegnap együtt araszoltunk az M3 bevezetőn egy GTD-vel, szép autó. A GTI/GTD variánsa tetszik a Golf VII-nek.
-
hroberto
veterán
Egy kis dilemmában vagyok. Diesel üzemanyagszűrőt akarok cserélni, de olyan árdifferenciák vannak, hogy elképesztő.
Pl. egy Champion kb. 7000 HUF (kedvezmény nélkül), a Febi, Sofima 20 felett van, a Mann 28, egy Bosch pedig már a 30 ezret veri.
Nem tudom, hogy bele merjem-e tenni az olcsóbbat, vagy inkább vegyek drágát ilyen árkülönbséggel? Vajon ennyivel többet tudna? -
válasz
szőröscica #21865 üzenetére
Az tök jó!
Fél tank alatt járok, 11,5 l/100km (Bp. nagyobb dugó nélkül, 2-3x jártam Budaörsön.)
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #21865 üzenetére
Köszönjük a közérdekű információt
-
szőröscica
addikt
Sikerült az elmúlt 35 ezer km legrosszabb fogyasztását hoznom az utolsó 700km-en. 6.54l/100km
-
Buster17
addikt
Hol van veztek tréning ahol van vizespálya is?
-
Kornel
veterán
+1 a NBU-re.
Ha kekseg kell melle, akkor kell venni egy olyan helyzetjelzot.
Vagy ugyanugy osram hcbi a neve ha j emlekszem, eleg jol nez ki, es legalis. -
szőröscica
addikt
válasz
Krisz79 #21854 üzenetére
Minél távolabb van az izzó által kibocsátott fény a napfény színhőmérsékletétől, annál rosszabbul látsz vele. A kék távol van.
Inkább vegyél Osram Nightbreakert, vagy GE Megalight Ultrát, azokkal legalább látsz. Igaz nem olyan menő a kék autóhoz, de talán a biztonság fontosabb.
-
Krisz79
őstag
Üdv Mindenkinek!
Az autóm színéhez (középkék) illene "kék" H7 izzó.
Amit nézegettem : Osram Cool Blue Hyper H7 12V 55W
Valaki használja? Esetleg jobb alternatíta helyette?
[link] -
8th
addikt
válasz
Skillet #21799 üzenetére
Nem először basztat ezzel, pont engem aki egyébként ballisztikus ívben leszarom a vag autókat. A vag topikba májusban írtam utoljára de azelőtt sem vittem túlzásba, és a fasz tudja mi óta nem is olvasom. (mod: [link]) Én nem szólogatok be senkinek sem itt sem máshol engem se basztasson senki főleg ne ilyen viccesnek gondolt beszólásokkal. Ennyi.
F1? Igen az tényleg vicces volt. Főleg amikor Toyota megérkezett az f1-be és a csapatfőnök hatalmas mellénnyel belebeszélte a kamerába, hogy három év múlva ők lesznek a világbajnokok. Fel is szaladt a szemöldököm a tarkómig erre a kijelentésre. Küzdöttek mint malac a jégen de a közelébe sem jutottak soha ahogy a Honda sem fog ez már előre borítékolható. Ilyen csökött szemlélettel ami a japánokat jellemzi, esélyük sincs a motorsport csúcskategóriájában akármennyi pénzt is borítanak bele a projectbe. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Skillet #21838 üzenetére
Az a különbség, hogy a megyeivel van aki jól jár(t). Nekem pl pont jól jött a megyei matrica mert így a telekre évi 5k-ból lejutok pályán amivel utanként 2 órát spórolok.
Viszont a dugódíj az mindenkinek szívás lesz.
#köszidemszky
"A lap városházi forrásai szerint kétlépcsős szisztéma rajtolhat 2016 végén: mindenkinek kell fizetnie éves matricát, aki átlépi Budapest határát - ennek összege pár ezer (3000-7000) forint lenne. Emellett lenne egy belső zóna, ahova már havonta több száz forintos díjért lehetne behajtani - így éves szinten 10-12 ezer forintos díj jöhet ki." - [link]
Egyelőre ezek a legfrissebb infók amiket találtam.
-
Skillet
addikt
válasz
kisza25 #21839 üzenetére
hagyjuk már ezt az útkarbantartás dolgot! hol látsz te itt karbantartást? nem tudok elmenni A-ból B-be úgy, hogy ne kelljen szlalomoznom... na akkor meg majd a csekk fog jönni, amiért elhagytam a sávomat és a robotkamera lefülelt?
szóval már ezer évvel ezelőtt is kitalálták, hogy a benzinen azért annyi az adó, amennyi, hogy így egyenlően fizeti meg mindenki az útdíjat/karbantartási költséget. na, ez hibátlan... lenne, ha így lenne. mármint az elmélet jó, de hol van a pénz amit erre fordítanak? vagy csak én nem járok azokon az utakon, amik annyira hihetetlenül jók?
aztán a súly-teljesítményadót is ezen a címen adták az emberek arcába... jobb lesz, ezt a pénzt IS (miért, még melyiket?) a karbantartásra fogják költeni. persze.
lehúzás minden. már írtam korábban az autózáshoz nem köthető telekommunikációs adóról (van minden percen áfa vazeg, akkor minek is arra még egy adó?), internet adó (ami végül nem jött be nekik), kgfb +30%. azt is ki fogja ellenőrizni, hogy oda megy, ahova kellene/ígérték?
minden csak a lehúzásról szól.
utolsó, mert még kikívánkozik: tb? röhejfáj itt-ott? sebaj, várj 6-8 hetet az ultrahangra!
kivárod, mész, kérdezi a doki, mi a panasz? szerinted? semmi! 2 hónappal ezelőtt volt panasz vazeg!
legközelebb már el sem mész, hanem kérsz azonnal időpontot maszek 3D ultrahangra és otthagysz egy vagyont. tehát kétszer fizetsz valamiért. ebből az egyikért szart sem kapsz, csak adó az is, semmi más.
először csináljanak mindenhol (főleg a belvárosban) rengeteg parkolót... de, áááá. hagyjuk. -
AMD Power
titán
válasz
szőröscica #21816 üzenetére
Nah erről van szó. Ott a pont!!
-
kisza25
félisten
na igen, de ennyit használod az utat, akkor az az évi 10eFt amit útkarbantartásér fizetsz az sok?
Pont te vagy az akinek érdeke lenne, hogy jobban lehessen Bp közlekedni.
Tudod mindig azt a lovat ütik amelyik húz
Na én itt kiszállok a vitából, lesz ilyen adó én az eddigi 10 Bp látogatásomat redukálom 0-ra 1 autó mínusz 10 nap -
Skillet
addikt
válasz
stickermajom #21837 üzenetére
Hála az égnek, hogy van, aki más bőrébe tudja képzelni magát!
A lényeg, hogy van, akinek jobban jött ki a megyei, van, akinek meg ez egy plusz kiadás!
Hozzátenném, hogy a neten felellelhető cikkeknek, számításoknak köszönhetően lehet látni, hogy sokkal többen vannak azok, akiknek ez plusz terhet jelentett, ugyanis a cikkekben ott van mennyivel több bevételt kaszíroztak. De azt nem gondolta senki komolyan, hogy majd azért vezetnek be valamit, hogy a többség spóroljon!! ??
Ne neeeeee -
kisza25
félisten
válasz
Skillet #21834 üzenetére
Az volt a kérdés, hogy eddig volt 1db kocsid és vettél 1 db évest, az évest most is veheted és akkor ugyanott vagy, vagy veszel megyeit, mert úgy olcsóbban jössz ki ( pl én Somogy +9 fejér 10eFt 1 évre)
Hogy tudtál 5 eFt-al többre kijönni?
ja már értem, ott ahol laksz van valami gyorsforgalmi amire fizetni kell (gondolom) ezért kellett a megyei -
tresh
veterán
válasz
kisza25 #21827 üzenetére
Ez addig jó még nem a munkát nézed mert az idő az pénz. Egy évben én lazán elszaladok céges+saját autókkal 80-100k km-t. Pestről- Budára tegyem fel a srácokat a keletinél a 4-es metrora 200kg szerszámmal ?Vagy ha bent dolgoznak a városba és kell nekik anyag akkor üljön fel buszra és buszozzon ki érte meg vissza és fizetem a buszjegyét + az időt amit elb*sz evvel? Szóval tök jó spórolok 500ezret egy évben de bukok 2 milliót az elbuszozott idő véget.. szóval itt nem sírás van hanem az hogy megint az van szop*atva aki aktívan használja az autót és munka eszköz.. mert az hogy munkába jár autóval nálam nem azt jelenti hogy neki kell az autó, az járjon BKV-al , bár mondjuk az is egy borzalom hányadék. Így is a cégbe 15 autóra adózunk fizetjük a megyeit+éves pálya díjat+ kötelezőt és most mind a 15 re majd fizetek dugódíjat.. zseniális. Na hagyjuk ezt mert csak felb*sz agyilag... Maradjunk annyiba hogy ez megint akkor lenne életszerű ha lenne egy értelmes körgyűrűnk és nem ennyibe kerülne.. De ugye itt egyik sincs..
-
stickermajom
addikt
válasz
kisza25 #21830 üzenetére
aki viszont 1 évben 2x az meggondolja, lehet csak Budaörsi bevásárló központig megy fel, az m1 outletig és nem megy be egy nagyobb plázába (nagyon sokan csak ilyen dolgok miatt járnak fel Bp-re vidékről).
Hétköznap reggel 7-9 és délután 4-7 között nem az ilyen emberek miatt van dugó a városban
Meg akik eddig az esős napokra tartottak autót
Ha azt vezetik be, amit olvasni lehet, akkor ha csak a garázsból ki akar állni fizetnie kell gyakorlatilag. Ergo ugyanott vagyunk: megvette -> esik az eső -> használja.
Tegyük fel ugyanannyian mennek be, de mind fizet évi 10eFt-ot és az utakra fordítják, akkor meg a kocsi szervizigényén spórolod meg a 10eFt-ot
Ez lenne az optimális. Írtam is korábban, hogy nem az összeggel magával van baj (bár, hogy hányadik sarc ez már az autósokon az más kérdés), ha valóban arra fordítják, hogy ezzel jobbá tegyék az utakat, akkor én vigyorogva kifizetem. Na de a tapasztalat inkább azt mutatja, hogy ez is csak eltűnik majd abban a bizonyos feneketlen zsákban.
-
Skillet
addikt
válasz
kisza25 #21827 üzenetére
Mert neked a megyei épp így jött ki! De ez nincs ám mindenkinél így. Nálunk +5e ft az éves költségvetésbe.
Lehúzás, ennyi.
És a dugó díjat pedig már adónak emlegetik, pont amiatt, hogy a budapestiek nem fogják tudni kikerülni. Kötelező lesz, ahogy én kiveszem a cikkből. És mellé még plusz összeg, ha a belvárost is szeretnéd autóval használni. Ez még változhat, de egy dologban biztos vagyok, nem lesz kevesebb autót a városban, nem lesz kisebb forgalom. Dugó lesz ezután is. -
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #21829 üzenetére
Aki rendszeresen jár, az egyértelműen megveszi, aki viszont 1 évben 2x az meggondolja, lehet csak Budaörsi bevásárló központig megy fel, az m1 outletig és nem megy be egy nagyobb plázába (nagyon sokan csak ilyen dolgok miatt járnak fel Bp-re vidékről).
Meg akik eddig az esős napokra tartottak autót,
+ vidékieknek többe kerülne pl. 15eFt még jobban meggondolnák.
Tegyük fel ugyanannyian mennek be, de mind fizet évi 10eFt-ot és az utakra fordítják, akkor meg a kocsi szervizigényén spórolod meg a 10eFt-ot -
stickermajom
addikt
válasz
kisza25 #21827 üzenetére
De egy éves sarc miatt miért csökkenne a dugó? Megveszem január elsején, mert épp van dolgom a városban, akkor az egész évre jó, bármikor ha úgy tartja kedvem autózok, hisz már kifizettem, bemehetek. Viszont ha alkalmankénti behajtási díjról van szó, akkor olykor-olykor meggondolom, hogy ma inkább leteszem a (nem létező
) P+R-ben a kocsit, és tömegközlekedéssel megyek tovább. Ez simán csak egy sokadik pénzlehúzás ebben a formában, eredeti céljára alkalmatlan.
Megye matricával sem az volt a probléma, hogy bevezették, hanem, hogy fizetőssé tettek mellé egy csomó olyan utat, ami eddig ingyenes volt és semmi nem indokolta a fizetőssé tételét. Olyat még a világ nem igen látott, hogy egy elkerülő utat fizetőssé tesznek.
-
Bunkó dunántúli vagyok, a Duna túloldalára se szívesen megyek, kb. 2 hetente kerül arra sor, hogy Pestre átmenjek.
Ennek ellenére az éves dugódíjra szavaznék, az alkalmankénti díj szvsz túlságosan drága lenne a járulékos költségek (forgalmazási költségek, jutalék, stb.) miatt. Összevetésként mindenki gondolkodjon el azon, hogy itthon mennyibe kerül az "átalánydíjas" autópályamatrica (3000-ért 10 napig 0-24-ben mehetsz) és pl. Horvátországban a kapus rendszer, ahol egy Letenye-Rijeka-Letenye (660 km) út olyan 9000 Ft-ra jön ki.
-
kisza25
félisten
pont az lenne a lényege, hogy ne menj kocsival BP-en
Amúgy ha ez miatt megszűnnének/mérséklődnének a dugók, akkor 10eFt-ot simán meglehetne spórolni üzemanyagon
Vegyünk egy átlagot, aki évente csak 15ekm-ert megy pl. 7 littyi fogyasztással az elautózik egy évben ~350eFt-ot, ha a dugók miatt 8 liter az átlag fogyija akkor már 396eFt ot tankol el, azaz 46eFt-al többet.
Ez egy sarkas példa, de remélem a lényege átjött
A megye matrica miatt is ment a sírás, pedig az összes eddigi megmaradt ami előtte is volt és +lehetőségként jött a megye, én idén 2db 5eFt megyematricával és 1db 10napossal letudtam amit tavaly kb 10 db 10 napossal 13 vs 30eFt.
Egyszerűen ilyenek vagyunk Magyarok, mindenért előre sírunk
még azt se tudjuk hogyan lesz, lesz-e, de már megy a sírás -
Skillet
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #21816 üzenetére
Budapesten soha nem volt cél, hogy autóval lehessen normálisan közlekedni. Csak fizess.
-
Skillet
addikt
KATT és KATT
két különböző cikk... csak érdekesség képpen.
Az első egy zöld taxi cég, a másik a dugó adóról szól.
Utóbbi isteni ötlet! Remek. Gyakorlatilag ugyanúgy dugó lesz mindenhol, csak még fizetnek is érte az autósokülnek majd a dugóban, mint a moziban... és a mozi nincsen ingyen!
Beszarok ezeken, de tényleg. És mindig van tovább
Jövőre még miket fognak kitalálni?
Már így is kilettem ettől a megyei matricás baromságtól. Család egyik autóján nincsen matrica, majdnem későn jöttem rá, még épp időben jöttem le a pályáról. És ha mégis belecsúsztam volna a fosba, már nincsen az, hogy a következő kúton megveszem! Ááááááá, dehogy.... fizess paraszt!!(#21817) Qru
Isten hozta, mikulás piccolo úr!
Pár nappal korabban érkezett a vártnál.
Amúgy helyes. Rágják csak az övét -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ballington #21766 üzenetére
A motorteret mert nekem ott mahinálnak (sajnos nincs alul burkolat így simán felmászik) meg a zaj/hővédő szigetelést.
Skillet: Nálunk az új autóra bukik, mert mióta a szomszéd új VW-t vett az övét rágják nem az enyémet.
-
szőröscica
addikt
Legyen dugódíj, támogatom. De legyenek P+R parkolók is, ahol le lehet tenni az autót, mert ma gyakorlatilag erre nincs lehetőség (Újpesten kb. 100 autó fér be).
És a P+R jobb helyeken ingyenes...
-
tresh
veterán
válasz
kisza25 #21811 üzenetére
A belvárosi közlekedés ha minden lámpánál adóztatnának akkor is egy raklap fos lenne autóval.. nem is fejtem ki a véleményem erről a patkány politikáról amit itt folytatnak barátaink az autósokkal szembe. minden köcsög ingyenélőnek ott bent adnék egy havi bérletet azt hajrá.. megnézném milyen gyorsan sírnák vissza kocsit..
-
kisza25
félisten
-
trassher
addikt
válasz
kisza25 #21811 üzenetére
Nekem is van viszonyítási alapom. Ahhoz képest ami volt ma már teljesen korrektek az utak. Legalább most már az utak is jók ahhoz hogy gyorsan lehessen haladni.
Akinek nem tetszik a volvo s90 annak ajánlom figyelmébe ezt. A volvonak legalább valamilyen szinten van karaktere, ez meg mint egy lehugyozott sóskifli. Majd a csillag eladja ezt is.
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #21800 üzenetére
Valamit csinálni kell, mert Bp nem lehet közlekedni, szmog van, amiért te is sírtál pár napja, meg elektromos autókért... én felmegyek Bp-re 1 óra után fáj a fejem a szmogtól
Gondolj csak az esőnapokra mikor előkotorják az autót esernyő helyett, na azok lehet inkább nem tartanak autót, aki meg Bp-re megy a külvárosban lerakja a kocsit és tömeg közlekedik....
Skillet: Kevesebb autó kevésbé cseszi szét az utakat + több pénz lesz a karbantartásra (ha tényleg oda megy)
trassher: én voltam anno Romániában mikor a főutakon kocsiszéles 15-20 cm mély kráterek voltak, volt, hogy a fűben kerültük a főúton lévő krátert
És fizetős lett minden és lett miből megcsinálni -
tomcsi23
veterán
válasz
szőröscica #21796 üzenetére
Jah, úgy látom mindenhol, az újabb még nagyobb tárcsával van.
Lehet a 17-es nem látszott akkorának a ballonos gumival. -
stickermajom
addikt
válasz
Kornel #21806 üzenetére
Én nagyon kíváncsi leszek, hogy kimegy-e egyáltalán valaki.. Birka nép vagyunk sajnos. Pedig én még emlékszem amikor 300Ft-ért népszavazás lett..
Részemről nem is lenne gond a 10 ronggyal, ha azt mondanák, hogy figyu ebből az összegből mondjuk felújítjuk ezt és ezt az utat, hogy pl. a Hungárián lévő már dilatációs hézagnak is elmenő keresztbordáknál ne kelljen a népnek attól tartania, hogy szétesik alatta az autó. Vagy hát ugye lehetne sorolni.. De nem, ez is megy abba a feneketlen zsákba, ahova az összes többi ilyen-olyan címen beszedett lehúzás.
-
trassher
addikt
válasz
Skillet #21805 üzenetére
Nettó lehúzás semmi más pont az utak állapota miatt. Érdekes módon a lenézett romániában olyan utak vannak amilyenekről mi csak álmodunk. Mindenkinek van úthasználati díj, románnak és külföldinek egyaránt és érdekes módon új utak vannak. Már 4 éve is 8 euro volt 10 napra a matrica ha jól emlékszem.
-
Kornel
veterán
válasz
Skillet #21805 üzenetére
+1.
Gondold el ezeken az utakon egy 195/45 r17 gyari mertu gumival milyen kozlekedni
Ha most nem lesz balhe, akkor sose.
Nem a dugodijjal van a baj, legyen. Pl. Nagykoruton belul akar. Bemegyek kifizetem. De hogy egesz bp-en gyakorlatilag fizessek egy adot, azert, merr kocsim van. Szerintem ez ugy ahogy van alkotmanyellenes is, mert ez szimplan egy alruhaba bujtatott ujabb ado.
En biztos kimegyek, ha kell gyalog, ha kell autoval, pedig soha nem mentem meg tuntetni...
Ha meg tovabbra is ilyen birkak leszunk, akkor erosen elgondolkozok a viszlaton. Nem a 10 k huf faj, hanem az elv. Aztan lehet majd sirni, hogy s jolkepzett emberek elhahyjak az orszagot, meg munkaerohiany van.
Igy lesz is! -
Skillet
addikt
válasz
Kornel #21800 üzenetére
Végtelenül birkák vagyunk. És addig fogják csinálni a dolgaikat, amíg a nép megengedi... és látod, megengedi.
És tudod, mindent lesz@rnék, szinte bármit kifizetnék... nem érdekel a megyei matrica lehúzás, nem érdekel a +30% kgfb adó, a dugódíj sem hatna meg... csak lennének rendben az utak!
De hányadék az egész és soha nem is lesznek rendben. Kirázza a belemet, szétkúrja az autót. A külső sávban lehetetlen haladni, de a belső is fos. A 70-es táblánál jó, ha 50-nel tudok menni.
Siralmas ez az egész. Én is remélem balhé lesz. -
Veszel 1 db 10 napos matricát 3000-ért.
@kornelka: valszeg kamerákkal fogják ellenőrizni, mint az autópálya-matricát. Néhány éve ez volt a konkrét elképzelés. A vásárlás is történhet ugyanolyan módon. Nem csak bp-i lakcímhez kell majd dugódíjat fizetni, sőt arról is volt szó, hogy vidéki cím mellé magasabb dugódíj jár, erről most nincs szó. Holnap (ma) kiderül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest